Ik volg niet alles, waar en wanneer is de meet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klokov kom je ook op meet?
nader te bepalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik volg niet alles, waar en wanneer is de meet?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef Klokov het volgende:
Hoef niet weer van die vieze McNultywijven
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Komen er ook chickies dan? Want als ik wil circlejerken met een stel gasten kan ik ook gewoon langs de gayparkeerplaats gaan hier vlakbij.
Is dit homo-erotisch bedoeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
etha heb je me ook in me rug gestoken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?
Dan zal ik nader bepalen of ik wel al dan niet kom.quote:
okequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan zal ik nader bepalen of ik wel al dan niet kom.
Hahaha. Ja verandering van spijs doet eten zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?
reddit hardbodies swsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Klokov het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een gymchick? Ik kan uit privacyoverwegingen helaas niet mijn verloofde in de OP zetten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef no1uknow het volgende:
we kunnen ook meeten in een gym, maar dan mogen dreamerbulk en sapstengel niet komen, het moet wel leuk blijven
ja zie het als een compliment want wat denk je dat er met mijn eigenwaarde gebeurt als ik jou zie DL'enquote:
we kunnen ook een tandem lift doen ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja zie het als een compliment want wat denk je dat er met mijn eigenwaarde gebeurt als ik jou zie DL'en
Zou m'n zaad wel over haar traps willen zien stromenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Klokov het volgende:
Het is deze geworden, staan wel veel vieze wijven tussen reddit hardbodies
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
we kunnen ook een tandem lift doen ?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)pplements/redweiler/
quote:Drink Redweiler 30 minuten door de training.
Mij niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Klokov het volgende:
Ik zou juist wel Dreamerbulk, Raymond e.d. in actie willen zien
JB wilt jou toch al in actie zien?quote:
watdan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Montelly het volgende:
Jongens nu op NL1, dat kan toch niet waar zijnkan toch echt niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |