Ik volg niet alles, waar en wanneer is de meet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Klokov kom je ook op meet?
nader te bepalenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef Klokov het volgende:
[..]
Ik volg niet alles, waar en wanneer is de meet?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:27 schreef Klokov het volgende:
Hoef niet weer van die vieze McNultywijven
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Sapstengel het volgende:
Komen er ook chickies dan? Want als ik wil circlejerken met een stel gasten kan ik ook gewoon langs de gayparkeerplaats gaan hier vlakbij.
Is dit homo-erotisch bedoeld?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
etha heb je me ook in me rug gestoken?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?
Dan zal ik nader bepalen of ik wel al dan niet kom.quote:
okequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:36 schreef Klokov het volgende:
[..]
Dan zal ik nader bepalen of ik wel al dan niet kom.
Hahaha. Ja verandering van spijs doet eten zeggen ze toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Geen dikke smaatjes iig en ook 18 plus.... U stillll in brah?
reddit hardbodies swsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:35 schreef Klokov het volgende:
Iemand nog een suggestie voor een gymchick? Ik kan uit privacyoverwegingen helaas niet mijn verloofde in de OP zetten.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:30 schreef no1uknow het volgende:
we kunnen ook meeten in een gym, maar dan mogen dreamerbulk en sapstengel niet komen, het moet wel leuk blijven
ja zie het als een compliment want wat denk je dat er met mijn eigenwaarde gebeurt als ik jou zie DL'enquote:
we kunnen ook een tandem lift doen ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef no1uknow het volgende:
[..]
ja zie het als een compliment want wat denk je dat er met mijn eigenwaarde gebeurt als ik jou zie DL'en
Zou m'n zaad wel over haar traps willen zien stromenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Klokov het volgende:
Het is deze geworden, staan wel veel vieze wijven tussen reddit hardbodies
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef dreamerbulk het volgende:
[..]
we kunnen ook een tandem lift doen ?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef ZetaOS het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)pplements/redweiler/
quote:Drink Redweiler 30 minuten door de training.
Mij niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:24 schreef Klokov het volgende:
Ik zou juist wel Dreamerbulk, Raymond e.d. in actie willen zien
JB wilt jou toch al in actie zien?quote:
watdan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef Montelly het volgende:
Jongens nu op NL1, dat kan toch niet waar zijnkan toch echt niet..
Ah ja ik remember, ik wist dat het een tijdelijke kloon was van iemand die gebanned was.quote:
Snakey weet het.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:35 schreef no1uknow het volgende:
Ik ben nog steeds benieuwd wie cake-man nou is
Ja, en toen ging Fanta snitchen en was mijn backup gone. Vandaar mijn achterbakse stickerdeal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:34 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ah ja ik remember, ik wist dat het een tijdelijke kloon was van iemand die gebanned was.
RIP setup.exe
In de actual gym natuurlijk cmonnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:18 schreef Montelly het volgende:
Jongens waar zijn de chicks? Fanta, GRS, JB, Ir?
hahahaha ja 't is een vrouwmens he, niet te vertrouwen, wel lekker ge0wned door een vrouwquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:37 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
Ja, en toen ging Fanta snitchen en was mijn backup gone. Vandaar mijn achterbakse stickerdeal.
ok, dacht dat je je female duty's aan het vervullen was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:46 schreef JackieBrown het volgende:
[..]
In de actual gym natuurlijk cmonn
wat koken en schoonmaken enzo? Aint nobody got time fo datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Montelly het volgende:
[..]
ok, dacht dat je je female duty's aan het vervullen was.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:37 schreef no1uknow het volgende:
hahahahaha dat ajax wat een kutclub ook he
hehehe i lol'dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:53 schreef Awesome_ het volgende:
chocolaa karamel, vndg binnengekregen. Best lekker.
oh ok, javascriptie of zo??
k thnx had ik nog niet geprobeerd mss maar gewoon controlaltdelete inleveren op schoolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Awesome_ het volgende:
ja ken het wel G. maat van me doet iets met computers
als ze niet werkn moet je gwn ff opnieuw opstarten zegt hij altyd
miss dat je daar iets aan hebt
hehehe ik zou tijdlijnen onderspammen met deze fotoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:07 schreef Ethanolic het volgende:
Wat is dat tegenwoordig met chicks die voetbal kijken. Mijn hele Facebook Wall staat vol met hun 'mening' over commentatoren en overtredingen.
'TROTS OP ONS ALLER AJAX'
'Jack van gelder en dick advocaat mogen ook wel hun spullen pakken hoor.. Ik ga naar bed, kan dat niet meer aanhoren.. Van der hoorn you'll survive .. Frankie, held'
'BALOTELLI SCHOFT!!!!'
"zou wel lkr zijn als Ajax nu scoort in de 90'ste minuut" 2 seconden later ... GOAL jeeeejj!'
hier teminste beetje nivoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
ik zit juist in dit topic om dat niet te hoeve lezen.
thanks vriend. ik mag jou wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:06 schreef no1uknow het volgende:
volgens mij is die awesome ook wel een goeien jongen, hart op de goede plek
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:08 schreef Awesome_ het volgende:
ik zit juist in dit topic om dat niet te hoeve lezen.
Kan je een speciaal trucje?quote:
groetjes terug ^_^quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef Fanta-stick het volgende:
Omg was echt leuk dat schieten..
En er was een hele leuke jongen bij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |