SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus wij moeten jou adviseren zonder enige info, maar zelf zeg je dat je wel vertrouwen in die man hebt. Waarom vraag je het dan? want dat soort info hebben wij nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:30 schreef klawie het volgende:
😂 zo kan je het idd ook zien maar ik heb wel vertrouwen in die man als ik foto heb dan zie ik wel wat ik doe
ik wou weten of het een gangbaar model is en niet iets waar ik maanden mee blijf zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dus wij moeten jou adviseren zonder enige info, maar zelf zeg je dat je wel vertrouwen in die man hebt. Waarom vraag je het dan? want dat soort info hebben wij niet
Das een hele andere vraag!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef klawie het volgende:
[..]
ik wou weten of het een gangbaar model is en niet iets waar ik maanden mee blijf zitten
Da's met elke motor koffiedik kijken, zeker in het naseizoen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef klawie het volgende:
[..]
ik wou weten of het een gangbaar model is en niet iets waar ik maanden mee blijf zitten
Je hebt 'm fraai gemod trouwens, zag ik. Beetje ratbike idee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:53 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb ook nog een goedlopende Kawa in de aanbieding, mag ook wel voor rond die prijs weg trouwens; foto heb ik effe niet; camera is kapot
Ik twijfel nog, zal van de week eens rondbellen wat de onderdelenhandel voor het lijk over heeft, anders kan het zomaar een rijdende zombie wordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:56 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Je hebt 'm fraai gemod trouwens, zag ik. Beetje ratbike idee.
Kan, Ik zou hem per direkt in de verkoop gooien; schorsen moet je zelf weten, maar dan kan er niet (legaal) worden proefgereden als je een gek vindt die hem voor de winter wil hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:01 schreef klawie het volgende:
maar kopen schorsen en in de zomer weer verkopen is dus de beste oplossing?
heb je idd wel een punt moet nog effe nadenken hoe ik dit oplosquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:14 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kan, Ik zou hem per direkt in de verkoop gooien; schorsen moet je zelf weten, maar dan kan er niet (legaal) worden proefgereden als je een gek vindt die hem voor de winter wil hebben.
Kawasaki Walking Dead Editionquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:12 schreef Sounddragon het volgende:
anders kan het zomaar een rijdende zombie worden![]()
Misschien ken je die afleveringen al hoor, maar Blik op de Weg heeft daar vroeger ook 2 items van gemaakt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:55 schreef Yreal het volgende:
Net een politiemotor escort mogen aanschouwen in het echt. Knap om te zien hoe geordend die lui rijden.
ik heb ze alleen ingehaald... Zou dat mogen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:29 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Misschien ken je die afleveringen al hoor, maar Blik op de Weg heeft daar vroeger ook 2 items van gemaakt.
Dit Youtube kanaal van Team Verkeer Politie Den Haag heeft ook een tiental videos van motorbegeleiding e.d.
http://www.youtube.com/user/TeamVerkeerDH
Interessant om te zien ja.
Enerzijds denk ik niet dat het zou mogen, maar als dat het geval zou zijn... Waarom kon je er dan langs?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:36 schreef Yreal het volgende:
[..]
ik heb ze alleen ingehaald... Zou dat mogen?
Ja, eerst een half uur hinderlijk agressief blokken en toen er een baan links bij kwam lieten ze die linkerbaan compleet vrij.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:34 schreef Nero22 het volgende:
[..]
Enerzijds denk ik niet dat het zou mogen, maar als dat het geval zou zijn... Waarom kon je er dan langs?
Moeilijk, moeilijk
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 02:37 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja, eerst een half uur hinderlijk agressief blokken en toen er een baan links bij kwam lieten ze die linkerbaan compleet vrij.
Dus ik kon even niks verzinnen waarom dat niet zo mogen... maar nu ben ik een beetje bang dat dit een duur grapje was.
Eh ja... ik had mij ooit voorgesteld, maar beetje lezen en niet posten. Tot dat ik dacht, weet je wat... ik ga eens mee posten. En dat dan ook out-of-the-blue doen.quote:
Dat mag uiteraard, maar dan blijven we nog steeds benieuwd naar wat meer info natuurlijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:30 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Eh ja... ik had mij ooit voorgesteld, maar beetje lezen en niet posten. Tot dat ik dacht, weet je wat... ik ga eens mee posten. En dat dan ook out-of-the-blue doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rampzone ietswat bewerkt; lees: kuip geamputeerd;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geen zin meer, dus strakkies rol ik hem weer het hok in.
To do; tellerbak eraf en alles labelen, stuurstroppen roggelen en in de topplate boren, stuurtje kaufen en erop, alles overschroeven, kabelboom anders wegwerken of iets grappigs voor verzinnen, koplamp(en) aanschaffen en erop bouwen, iets als vervanging van de tellerbak verzinnen inclusief lampjes, en eens kijken of ik ergens aan de bevestiging van het rechter stepje kan komen, want die is overleden. Dan zou hij weer rijdbaar moeten zijn.
Dan krijgt 'ie effe een globaal beurtje; kleppies moeten gesteld enzo, frisse olie en filters, voorvorkie effe doen, maar tegen die tijd is het denk ik alweer voorjaar
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
En die wil ik ook wel geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dat mag uiteraard, maar dan blijven we nog steeds benieuwd naar wat meer info natuurlijk
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:42 schreef Sounddragon het volgende:
More pics from the plastic disaster
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rampzone ietswat bewerkt; lees: kuip geamputeerd;*kuch* leuk topic met al die crashes.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu geen zin meer, dus strakkies rol ik hem weer het hok in.
To do; tellerbak eraf en alles labelen, stuurstroppen roggelen en in de topplate boren, stuurtje kaufen en erop, alles overschroeven, kabelboom anders wegwerken of iets grappigs voor verzinnen, koplamp(en) aanschaffen en erop bouwen, iets als vervanging van de tellerbak verzinnen inclusief lampjes, en eens kijken of ik ergens aan de bevestiging van het rechter stepje kan komen, want die is overleden. Dan zou hij weer rijdbaar moeten zijn.
Dan krijgt 'ie effe een globaal beurtje; kleppies moeten gesteld enzo, frisse olie en filters, voorvorkie effe doen, maar tegen die tijd is het denk ik alweer voorjaar![]()
![]()
Watskeburt?
Zag dat je hem nu verkoopt?"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
Oh...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:13 schreef Salatrel het volgende:
Eerst kwam te koop zetten en daarna de crash
Dikke KTMquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:58 schreef -Splash- het volgende:
[..]
En die wil ik ook wel geven.
Ik ben dus -Splash- en woon in de omgeving Amersfoort. Ooit wou ik al motorrijden, maar om de een of andere reden ben ik hier pas 7 jaar geleden mee begonnen (was toen 23?). Ondertussen al heel wat kilometers gemaakt en ook een paar motoren versleten.
Het begon ooit met een Honda CBR 600F 2007.
[ afbeelding ]
Na 8 maanden heb ik haar moeten laten gaan (bah). Een uitwijk resulteerde in een stukje zwemmen voor zowel motor als berrijder. (wat beter was dan het alternatief) Via de verzekeraar kwam dat gelukkig helemaal goed met;
Mijn tweede Honda CBR 600F 2007.
[ afbeelding ]
Geweldige motor, mis hem nog steeds. Was perfect, behalve dat ik 1m93 was en het af en toe voelde als een minibike. Voor de rest ook niet praktisch met reizen. Al die tassen elke keer eraf halen en niets was waterdicht.... alles bij elkaar koos ik in 2010 voor mijn huidige motor;
Een KTM Adventure 2010;
Een geweldige machine! Leuk voor zowel
[ afbeelding ]
als voor
[ afbeelding ]
Ben er nog steeds helemaal blij mee en verliefd op. Ik zou ook niets anders willen op het moment (misschien een 1190 Adventure R ooit... ooit...).
Oh... ik heb ook nog deze gehad...
Minsk 125 CC (Минск)
[ afbeelding ]
Dit was goedkoper dan mijn KTM naar binnen werken.
Ik rij eigenlijk nooit woon werk, meer voor de fun en voor reizen. Ik kom daarbij op iets van 15 a 20.000 km per jaar.
Was er nog iets wat je wou weten?
Onderuit geremd op nat wegdek met aanrijden van een rotonde, met als resultaat dat ik iets anders als gepland op de rotonde terechtkwam.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:59 schreef -Splash- het volgende:
[..]
*kuch* leuk topic met al die crashes.![]()
![]()
Watskeburt?
Zag dat je hem nu verkoopt?
quote:
Thanks!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dikke KTM![]()
Neuh, dit is voorlopig wel effe genoeg lijkt me![]()
Welkom hier trouwens
Of die gave AT! (en wat rijden die ook lekker zeg! heb er ook een tijdje mee rond gereden)quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:39 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Onderuit geremd op nat wegdek met aanrijden van een rotonde, met als resultaat dat ik iets anders als gepland op de rotonde terechtkwam.![]()
Wat Sala al zei; hij stond te koop, maar ze voorspelden sjitweer, dus ik dacht effe lekker de kuip te pakken ipv de CB. Gelukkig maar achteraf, want als ik de CB had gecrasht was ik behoorlijk sjaggo geweest
mee naar de all-road rit, zet je ons te kakken met dat geweld!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:44 schreef -Splash- het volgende:
[..]
[..]
Thanks!Ben er ook erg gelukkig mee!
Zou best kunnen hoor, zó vreselijk zwaar is hij nou ook weer niet, en hij is ook niet overdreven hoog qua zit.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:46 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Of die gave AT! (en wat rijden die ook lekker zeg! heb er ook een tijdje mee rond gereden)
Zou zonde geweest zijn (maar dat is dit ook natuurlijk).
Mijn vriendin kwam laatst met jouw kuipje aanzetten, die vond ze wel wat (serieus? Met haar 58 kg en 1m68 denk ik van niet). Daarom wist ik dat hij te koop stond.
Dat moet ik even vragen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Zou best kunnen hoor, zó vreselijk zwaar is hij nou ook weer niet, en hij is ook niet overdreven hoog qua zit.
Waar had ze hem gezien dan? hier op FOK! of op MP/MF/MS?
xtz750, niet alle staan in OP, is een nazi beleidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef -Splash- het volgende:
Dan kan ik helaas niet. Zit dan al in Duitsland, weekendje weg met vrienden.
Wat voor motoren rijden jullie dan? (of wacht, dat stond op pag. 1)
De crew nazi's noemen, zou dat crewbash zijn.. hmm?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:29 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
xtz750, niet alle staan in OP, is een nazi beleid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem de crew geen nazi'squote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
De crew nazi's noemen, zou dat crewbash zijn.. hmm?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:38 schreef Maegrim het volgende:
Iemand heeft de achterkant van de CB afgereden
[ afbeelding ]WTF, serieus?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Terwijl hij stilstond of rijdend?
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Iemand een nazi noemen valt bij mij nooit onder een geintje zelfs geen slecht geintjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik noem de crew geen nazi'sdat is woorden in mijn mond leggen, was meer een geintje omdat er steeds weer discussies waren over wie in de OP mag en waneer toch?
Neuh zie spoiler, ik ben een kentekenplaathouder van een cbr600rr erop aan het fabriekenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
WTF, serieus?![]()
![]()
Terwijl hij stilstond of rijdend?
ik noemde een beleid nazi, maar goed, mi scuzi kusje op het mondje klapje op het kontjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:09 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Iemand een nazi noemen valt bij mij nooit onder een geintje zelfs geen slecht geintje
Nog maar een paar maandjes wachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik noem de crew geen nazi'sdat is woorden in mijn mond leggen, was meer een geintje omdat er steeds weer discussies waren over wie in de OP mag en waneer toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |