Nou dat heb ik dus inderdaad. Als ik haar echt leuk vind, hoe hoerig ik ook ben, dan zou ik er juist niet op ingaan. Maar die discussie is hier al 86x gevoerd.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Hmm. Op een gegeven moment word je daar toch ook een beetje zat van, zo makkelijk als sommigen zijn.. Heb je nooit dat je er op afknapt en hoe leuk iemand ook is denkt van "laat maar zitten"?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel een beetje deprimerend, zelfs met een goedlopend gesprek loopt het op niets uit. Wat voor goede/slechte punten kun je daar uithalen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef ook_gek het volgende:
[..]
je was haar type miss niet lekker boeiend toch? Belangrijkste is dat je een goed lopend gesprek gehad hebt. positieve punten ipv negatieve punten onthouden en bekijken.
of je nu of pas over een paar dagen een proefritje maakt.... lekker belangrijkquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus inderdaad. Als ik haar echt leuk vind, hoe hoerig ik ook ben, dan zou ik er juist niet op ingaan. Maar die discussie is hier al 86x gevoerd.
quote:Net een leuk gesprek op paiq (...) gehad. In de buurt, ziet er meer dan leuk uit, zelfde interesses, alleenach het hangt er van af hoe ze zelf in het leven staat en om gaat met de kinderen en ex enz. Het zal voor mij geen duidelijke nee worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
dit is wat ik lees de eerste keer dat hij een echt leuk gesprek had en dat het zo is geëindigd. Ja kut maar ja lekker belangrijk. Je was haar type niet of weet jij veel. Je kan je er natuurlijk heeeeeel druk over gaan maken maar dat gaat je nergens brengen. Zonde van je tijd dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef Kola het volgende:
[..]
Wel een beetje deprimerend, zelfs met een goedlopend gesprek loopt het op niets uit. Wat voor goede/slechte punten kun je daar uithalen?
je hebt niet alles in eigen hand in het leven. Hoe kut dat ook is. Maar zorg er voor dat ongeacht wat de situatie ook is, hoe gemeen, oneerlijk of uitzichtloos dan ook wel de positieve punten er uit blijft halen ipv je focussen op negatieve punten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef benzin het volgende:
Ik vind het moeilijk om er positief naar te kijken omdat er niet uitkomt waar ik op hoopte en ik het heel persoonlijk opneem. Misschien heb je wel gelijk en moet ik dat toch proberen.
Dankjewel in elk geval!
Kerel. Fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad! Zoals eerder gezegd probeer hier het positieve uit te halen en die dingen waarvan jij denkt dat het goed was mee te nemen in vervolgchats dan kom je er vast eentje tegen die wel oprecht geïnteresseerd is.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef benzin het volgende:
Ik vind het moeilijk om er positief naar te kijken omdat er niet uitkomt waar ik op hoopte en ik het heel persoonlijk opneem. Misschien heb je wel gelijk en moet ik dat toch proberen.
Dankjewel in elk geval!
Ik hoop dat het met mijn komende date idd zo gezellig en leuk is, dat ik Nee mag zeggenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Nou dat heb ik dus inderdaad. Als ik haar echt leuk vind, hoe hoerig ik ook ben, dan zou ik er juist niet op ingaan. Maar die discussie is hier al 86x gevoerd.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Net een leuk gesprek op paiq (...) gehad. In de buurt, ziet er meer dan leuk uit, zelfde interesses, alleenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat snap ik dus echt niet. Waarom zou je wachten terwijl je er allebei zin in hebt? Zodat het ''speciaal'' wordt?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 01:11 schreef theKiD het volgende:
[..]
Ik hoop dat het met mijn komende date idd zo gezellig en leuk is, dat ik Nee mag zeggenZe heeft iig al aangegeven dat ik mag blijven slapen
Maar dat gaat iig niet gebeuren
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
Waarom meteen op de eerste date met elkaar het bed in duiken?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Waarom zou je wachten terwijl je er allebei zin in hebt? Zodat het ''speciaal'' wordt?
Niet ens dat het speciaal wordt... Meer dat mij dat de laatste dates slecht is bevallen.. Dan is er geen uitdaging meer. En dit lijkt me echt een heel er veelbelovende dame. Niet meteen alles doen, maar opbouwen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 06:53 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
[..]
Dat snap ik dus echt niet. Waarom zou je wachten terwijl je er allebei zin in hebt? Zodat het ''speciaal'' wordt?
Dit dus!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom meteen op de eerste date met elkaar het bed in duiken?
Als je echt allebei op zoek bent naar een relatie moet er wel meer dan dat zijn.
Mee eens. Maar als ik vantevoren al weet dat het niks gaat worden heb ik daar niet zoveel moeite meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Waarom meteen op de eerste date met elkaar het bed in duiken?
Als je echt allebei op zoek bent naar een relatie moet er wel meer dan dat zijn.
Daarom. Soms wel en soms niet. Als je er beide mee instemt dan is het goed. En wil 1 van de 2 niet, dan is het ook goed.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Als het gebeurt, gebeurt het, als het niet gebeurt ook prima...
Ik zou er geen waarde aan hechten en al helemaal niet bewust bij stil gaan staan!
Is er geen uitdaging meer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 08:07 schreef theKiD het volgende:
[..]
Niet ens dat het speciaal wordt... Meer dat mij dat de laatste dates slecht is bevallen.. Dan is er geen uitdaging meer. En dit lijkt me echt een heel er veelbelovende dame. Niet meteen alles doen, maar opbouwen.
Ik voorzie een heel leven geen seks meer voor thekid, want dat is zo lekker uitdagendquote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Is er geen uitdaging meer.Er is zoveel meer dan seks.
Whehe, inderdaad.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik voorzie een heel leven geen seks meer voor thekid, want dat is zo lekker uitdagend
Je wil toch wat moeite moeten doen als man op dat gebied, of totaal niet? Snap wel dat het voor een keer makkelijk is, maar na een tijd eerder "te" makkelijk. Geen uitdaging. Als je wacht dan lopen de spanningen op, maakt alles extra intens. Verlangens. Vind ik tenminste. Daarna kun je nog neuken wanneer je zin hebt, dat eerste moment heb je maar één keer.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Silenus het volgende:
Vind het juist onrespectvol om haar niet te neuken op de eerste date, omdat 'dan de uitdaging weg is'. Dan zeg je dus echt inderdaad dat het je uiteindelijk alleen om de seks gaat.
Zo ongelofelijk lullig, platvloers en banaal.
Daarom gewoon neuk'n op date 1. En daarna ontbijtje maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |