abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:06:37 #176
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_131796857
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef Kola het volgende:

[..]

Hmm. Op een gegeven moment word je daar toch ook een beetje zat van, zo makkelijk als sommigen zijn.. Heb je nooit dat je er op afknapt en hoe leuk iemand ook is denkt van "laat maar zitten"?
Nou dat heb ik dus inderdaad. Als ik haar echt leuk vind, hoe hoerig ik ook ben, dan zou ik er juist niet op ingaan. Maar die discussie is hier al 86x gevoerd.

Net een leuk gesprek op paiq (...) gehad. In de buurt, ziet er meer dan leuk uit, zelfde interesses, alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_131796957
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:05 schreef ook_gek het volgende:

[..]

je was haar type miss niet lekker boeiend toch? Belangrijkste is dat je een goed lopend gesprek gehad hebt. positieve punten ipv negatieve punten onthouden en bekijken.
Wel een beetje deprimerend, zelfs met een goedlopend gesprek loopt het op niets uit. Wat voor goede/slechte punten kun je daar uithalen?
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:09:57 #178
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131796972
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:06 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Nou dat heb ik dus inderdaad. Als ik haar echt leuk vind, hoe hoerig ik ook ben, dan zou ik er juist niet op ingaan. Maar die discussie is hier al 86x gevoerd.
of je nu of pas over een paar dagen een proefritje maakt.... lekker belangrijk :D
Miss is dat ook wel de reden dat ze me slet noemen :o

quote:
Net een leuk gesprek op paiq (...) gehad. In de buurt, ziet er meer dan leuk uit, zelfde interesses, alleen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ach het hangt er van af hoe ze zelf in het leven staat en om gaat met de kinderen en ex enz. Het zal voor mij geen duidelijke nee worden.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:13:13 #179
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131797093
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:09 schreef Kola het volgende:

[..]

Wel een beetje deprimerend, zelfs met een goedlopend gesprek loopt het op niets uit. Wat voor goede/slechte punten kun je daar uithalen?
dit is wat ik lees de eerste keer dat hij een echt leuk gesprek had en dat het zo is geëindigd. Ja kut maar ja lekker belangrijk. Je was haar type niet of weet jij veel. Je kan je er natuurlijk heeeeeel druk over gaan maken maar dat gaat je nergens brengen. Zonde van je tijd dus.

Je hebt een leuk gesprek gehad, ging goed, verliep soepel dus je kan het kennelijk wel. Zij reageerde daar ook leuk op dus win win situatie! Dat is dan toch positief? Benzin vind dat namelijk heel erg moeilijk om zulke gesprekken te hebben. Zo normaal het voor ons is zo een hell is het voor hem. Deze keer niet, dat is positief en op dat gevoel en op die fiets moet je door gaan. En je niet laten tegen houden door een verzuurd persoon die je blockt.

Zo bekijk ik het :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
pi_131797335
Ik vind het moeilijk om er positief naar te kijken omdat er niet uitkomt waar ik op hoopte en ik het heel persoonlijk opneem. Misschien heb je wel gelijk en moet ik dat toch proberen.

Dankjewel in elk geval!
  woensdag 2 oktober 2013 @ 23:25:23 #181
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131797541
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef benzin het volgende:
Ik vind het moeilijk om er positief naar te kijken omdat er niet uitkomt waar ik op hoopte en ik het heel persoonlijk opneem. Misschien heb je wel gelijk en moet ik dat toch proberen.

Dankjewel in elk geval!
je hebt niet alles in eigen hand in het leven. Hoe kut dat ook is. Maar zorg er voor dat ongeacht wat de situatie ook is, hoe gemeen, oneerlijk of uitzichtloos dan ook wel de positieve punten er uit blijft halen ipv je focussen op negatieve punten.
pi_131798263
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 23:19 schreef benzin het volgende:

Dankjewel in elk geval!
Kerel. Fijn om te horen dat je een goed gesprek hebt gehad! Zoals eerder gezegd probeer hier het positieve uit te halen en die dingen waarvan jij denkt dat het goed was mee te nemen in vervolgchats dan kom je er vast eentje tegen die wel oprecht geïnteresseerd is.

Voor mij is t ook altijd wisselend. September was voor mij de eerste dateloze maand dit jaar, gewoon omdat de interesse er schijnbaar niet was, maar ik heb nu weer genoeg contacten lopen. Ik blijf er ook relaxt onder, zou jij ook moeten doen :)
pi_131800098
quote:

[..]

Ik hoop dat het met mijn komende date idd zo gezellig en leuk is, dat ik Nee mag zeggen :D Ze heeft iig al aangegeven dat ik mag blijven slapen :') Maar dat gaat iig niet gebeuren 8-)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131800843
quote:

[..]

SPOILER
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 01:11 schreef theKiD het volgende:

[..]

Ik hoop dat het met mijn komende date idd zo gezellig en leuk is, dat ik Nee mag zeggen :D Ze heeft iig al aangegeven dat ik mag blijven slapen :') Maar dat gaat iig niet gebeuren 8-)
Dat snap ik dus echt niet. Waarom zou je wachten terwijl je er allebei zin in hebt? Zodat het ''speciaal'' wordt? :')
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131801022
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 06:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Dat snap ik dus echt niet. Waarom zou je wachten terwijl je er allebei zin in hebt? Zodat het ''speciaal'' wordt? :')
Waarom meteen op de eerste date met elkaar het bed in duiken?
Als je echt allebei op zoek bent naar een relatie moet er wel meer dan dat zijn.
pi_131801161
quote:
3s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 06:53 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

[..]

Niet ens dat het speciaal wordt... Meer dat mij dat de laatste dates slecht is bevallen.. Dan is er geen uitdaging meer. En dit lijkt me echt een heel er veelbelovende dame. Niet meteen alles doen, maar opbouwen.

quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Als je echt allebei op zoek bent naar een relatie moet er wel meer dan dat zijn.
Dit dus!
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_131801258
Ik zag een keer een hele mooie vrouw vingeren bij chatroulette. Ik dacht dat het fake was, totdat ze na een tijdje naar voren boog om me weg te klikken omdat ik niets deed :P
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_131801410
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 07:41 schreef Kekaa het volgende:

[..]

Mee eens. Maar als ik vantevoren al weet dat het niks gaat worden heb ik daar niet zoveel moeite mee :P
pi_131801484
Het is een fabeltje dat je seks moet uitstellen voor een relatie.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 08:46:09 #190
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131801489
Als het gebeurt, gebeurt het, als het niet gebeurt ook prima...
Ik zou er geen waarde aan hechten en al helemaal niet bewust bij stil gaan staan!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131801772
:s) *O*
pi_131802184
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:10 schreef Sannne het volgende:
:s) *O*
Niet alleen wakker geworden? :P
pi_131802671
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 09:37 schreef Rickario het volgende:

[..]

Niet alleen wakker geworden? :P
haha :D
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 oktober 2013 @ 11:57:43 #194
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131805509
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:46 schreef SilentChaos het volgende:
Als het gebeurt, gebeurt het, als het niet gebeurt ook prima...
Ik zou er geen waarde aan hechten en al helemaal niet bewust bij stil gaan staan!
Daarom. Soms wel en soms niet. Als je er beide mee instemt dan is het goed. En wil 1 van de 2 niet, dan is het ook goed.

Paniek om niks :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_131805963
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 08:07 schreef theKiD het volgende:

[..]

Niet ens dat het speciaal wordt... Meer dat mij dat de laatste dates slecht is bevallen.. Dan is er geen uitdaging meer. En dit lijkt me echt een heel er veelbelovende dame. Niet meteen alles doen, maar opbouwen.
Is er geen uitdaging meer. :') Er is zoveel meer dan seks.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_131806078
quote:
1s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:13 schreef Fascination het volgende:

[..]

Is er geen uitdaging meer. :') Er is zoveel meer dan seks.
Ik voorzie een heel leven geen seks meer voor thekid, want dat is zo lekker uitdagend ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131806133
quote:
10s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:19 schreef MissGump het volgende:

[..]

Ik voorzie een heel leven geen seks meer voor thekid, want dat is zo lekker uitdagend ;)
Whehe, inderdaad.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:22:56 #198
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131806181
Vind het juist onrespectvol om haar niet te neuken op de eerste date, omdat 'dan de uitdaging weg is'. Dan zeg je dus echt inderdaad dat het je uiteindelijk alleen om de seks gaat.

Zo ongelofelijk lullig, platvloers en banaal.

Daarom gewoon neuk'n op date 1. En daarna ontbijtje maken.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131806661
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 12:22 schreef Silenus het volgende:
Vind het juist onrespectvol om haar niet te neuken op de eerste date, omdat 'dan de uitdaging weg is'. Dan zeg je dus echt inderdaad dat het je uiteindelijk alleen om de seks gaat.

Zo ongelofelijk lullig, platvloers en banaal.

Daarom gewoon neuk'n op date 1. En daarna ontbijtje maken.
Je wil toch wat moeite moeten doen als man op dat gebied, of totaal niet? Snap wel dat het voor een keer makkelijk is, maar na een tijd eerder "te" makkelijk. Geen uitdaging. Als je wacht dan lopen de spanningen op, maakt alles extra intens. Verlangens. Vind ik tenminste. Daarna kun je nog neuken wanneer je zin hebt, dat eerste moment heb je maar één keer.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 12:52:19 #200
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_131806915
Ik wil gewoon niet gelijk met iemand in bed belanden als ik diegene echt leuk vind. Dan vind ik het toch te leuk en wil ik er liever even mee wachten. Dat heb ik ook wel eens aangegeven en dat vond ze ook wel fijn om te horen.

Sex komt vanzelf wel en het heeft wel wat om er een beetje mee te wachten. Al moet ik wel zeggen dat ik er nooit té lang mee heb gewacht.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')