Dat doen ze dan wel in tweede instantie.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:36 schreef Cue_ het volgende:
Hoef je niet bang te zijn dat je wordt beoordeels op je uiterlijk bv.
Ik weet het niet. Ik heb IRL iig meer "succes".quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Kan je wel goed je chatskills uitproberen/verbeteren. Hoef je niet bang te zijn dat je wordt beoordeels op je uiterlijk bv.
Dat is het geval. Wat je gezien hebt is mijn Secret Schizoid Modequote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
Comp_Lex, ik heb je nu al een paar keer gemeet en je bent een vrolijke kerel (of je zet een ongelofelijk goed schild op). Zet die vrolijkheid eens in tijdens chatten op PaiQ.
Dan doen ze maar in R&P inderdaad.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef BeamofLight het volgende:
JA klaar weer met die psychologische prietpraat. Hoort hier niet thuis.
Maak dan een profiel aan op lexa of rp.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je ziet nooit de foto van anderen als je begint met chatten. Dat vind ik niet prettig.
Maar dan heb je die profielshit weer. Ik zoek naar een middenweg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Maak dan een profiel aan op lexa of rp.
Ik heb zelf ook alleen maar ervaring met paiq, lexa en rp. Geen idee wat voor middenweg je naar op zoek bent. Je wilt chatten met foto's zichtbaar direct?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:32 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Maar dan heb je die profielshit weer. Ik zoek naar een middenweg.
Ik ken iemand bij wie het voor de hele wereld een enorme verrassing was dat hij zwaar depressief was...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:42 schreef El_Thijs het volgende:
Comp_Lex, ik heb je nu al een paar keer gemeet en je bent een vrolijke kerel (of je zet een ongelofelijk goed schild op). Zet die vrolijkheid eens in tijdens chatten op PaiQ.
Dat ben ik met je eensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:48 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ken iemand bij wie het voor de hele wereld een enorme verrassing was dat hij zwaar depressief was...
Altijd gezellig, op feestjes of 1 op 1. Sociaal zeer goed vaardig, goede baan, leuke vriendin etc...
Het is soms idd erg lastig te zien van buitenaf
Nou ja, dat had ik ook. Aantal dates die echt nergens meer over gingen, en die van vorige week liep ineens weer goed. Wilde het nog netjes houden en bijtijds weggaan en loop naar de deur, trekt ze me ineens haar slaapkamer in. Erg vervelend, zoals je begrijpen kunt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:33 schreef Capstan het volgende:
het was alleen weer even 'wennen', want de vorige paar dates waren toch, zachtjes gezegd, minder goed verlopen
Hmm. Op een gegeven moment word je daar toch ook een beetje zat van, zo makkelijk als sommigen zijn.. Heb je nooit dat je er op afknapt en hoe leuk iemand ook is denkt van "laat maar zitten"?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik ook. Aantal dates die echt nergens meer over gingen, en die van vorige week liep ineens weer goed. Wilde het nog netjes houden en bijtijds weggaan en loop naar de deur, trekt ze me ineens haar slaapkamer in. Erg vervelend, zoals je begrijpen kunt.
Ontzettend. De hoofdbrekens die je dat bezorgt om dán met een leuke insteek voor een vervolgdate te komen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:37 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Nou ja, dat had ik ook. Aantal dates die echt nergens meer over gingen, en die van vorige week liep ineens weer goed. Wilde het nog netjes houden en bijtijds weggaan en loop naar de deur, trekt ze me ineens haar slaapkamer in. Erg vervelend, zoals je begrijpen kunt.
Dat is kut. Niet bitter worden!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Wat een baalavond. Had eergisteren een ontzettend leuk gesprek op Paiq. Dat was gewoon een van de eerste gesprekken waarvan ik het idee had dat het wel leuk verliep en niet net een interview werd. We gaan slapen.
Gisteren reageert ze nauwelijks terug als ik probeer het gesprek weer op te pakken, dus had zoiets van, ik probeer het later nog eens.
Kom ik net weer online, heeft ze me dus gewoon verwijderd.
Soms haat ik vrouwen.
Tja, het probleem is dat ik bij dat soort vrouwen alleen maar aan sex denk en het vervolgens van mijn kant niet de richting van een relatie hoeft op te gaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:47 schreef Kola het volgende:
[..]
Hmm. Op een gegeven moment word je daar toch ook een beetje zat van, zo makkelijk als sommigen zijn.. Heb je nooit dat je er op afknapt en hoe leuk iemand ook is denkt van "laat maar zitten"?
Dankjewel voor het medelevenquote:
je was haar type miss niet lekker boeiend toch? Belangrijkste is dat je een goed lopend gesprek gehad hebt. positieve punten ipv negatieve punten onthouden en bekijken.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 22:54 schreef benzin het volgende:
Wat een baalavond. Had eergisteren een ontzettend leuk gesprek op Paiq. Dat was gewoon een van de eerste gesprekken waarvan ik het idee had dat het wel leuk verliep en niet net een interview werd. We gaan slapen.
Gisteren reageert ze nauwelijks terug als ik probeer het gesprek weer op te pakken, dus had zoiets van, ik probeer het later nog eens.
Kom ik net weer online, heeft ze me dus gewoon verwijderd.
Soms haat ik vrouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |