Mijn leeftijd en het feit dat ik geestelijk ziek ben. Mijn ziekte heeft negatieve gevolgen voor mij, maar ik wil niet dat mijn profiel dat uitstraalt. Ik wil niet dat meiden daarom maar gewoon wegblijven. Ik vind dat geen goede reden, tenzij ik echt heel lastig ben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Je wil geen foto tonen van jezelf? En waarom niet teveel van jezelf bloot geven?
En wat is dan teveel? Zoals welke informatie
Waarom is leeftijd een ding?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Comp_Lex het volgende:
Mijn leeftijd en het feit dat ik geestelijk ziek ben. Mijn ziekte heeft negatieve gevolgen voor mij, maar ik wil niet dat mijn profiel dat uitstraalt. Ik wil niet dat meiden daarom maar gewoon wegblijven. Ik vind dat geen goede reden, tenzij ik echt heel lastig ben.
Dank je voor de info. Wat zijn jullie ervaringen hiermee?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef japiedevlugge het volgende:
Tinder:
- Je kan leeftijd/geslacht/afstand instellen wat je tegen wil komen
- Je ziet vervolgens foto's (van facebook gehaald, je kan ze ook weer deleten daarna) van de betreffende mensen, met eventueel te zien welke vrienden je beide hebt, en likes/interesses die je beide hebt.
- Je kan een hartje of kruisje kiezen, kies je beide hartje (kan even duren dus) dan kom je bij elkaar in het contact lijstje
Er is verder op Facebook niet te zien dat je dit gebruikt, alleen door mensen tegen te komen / shared friends te zien dus.
Maar uhm... waarom heb je het dan steeds over de 'negatieve' kanten van jezelf? Vertel eens iets leuks over Comp_Lex! Wat vind jij leuk? Waar ben je goed in?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mijn leeftijd en het feit dat ik geestelijk ziek ben. Mijn ziekte heeft negatieve gevolgen voor mij, maar ik wil niet dat mijn profiel dat uitstraalt. Ik wil niet dat meiden daarom maar gewoon wegblijven. Ik vind dat geen goede reden, tenzij ik echt heel lastig ben.
Je zou zeggen dat een internet profiel bij uitstek geschikt is om je leven/uitstraling te verbloemen, in het echt zou je nog raar over kunnen komen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:21 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Chatroulette bestaat toch alleen maar uit gasten die zitten te rukken?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar uhm... waarom heb je het dan steeds over de 'negatieve' kanten van jezelf? Vertel eens iets leuks over Comp_Lex! Wat vind jij leuk? Waar ben je goed in?
Bestaat Chatroulette trouwens nog?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Chatroulette bestaat toch alleen maar uit gasten die zitten te rukken?
Heel af en toe (hoe lang geleden was dat 'in'?) zaten er wel leuke, grappige dingen tussen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:24 schreef Gatenkaas het volgende:
[..]
Chatroulette bestaat toch alleen maar uit gasten die zitten te rukken?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Waarom is leeftijd een ding?
Dat je geestelijk ziek bent hoef je niet te vertellen natuurlijk. En hoe zou je profiel dat kunnen uitstralen, want enige wat je hoeft te vertellen is waar je vandaan komt, wat je hobbys zijn, wat je voor werk doet evt. Gewoon simpele vragen die anders (bijna) elk mens toch wel zowat als eerste stelt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Maar uhm... waarom heb je het dan steeds over de 'negatieve' kanten van jezelf? Vertel eens iets leuks over Comp_Lex! Wat vind jij leuk? Waar ben je goed in?
Bestaat Chatroulette trouwens nog?
Het probleem is dat mijn ziekte mijn leven bepaalt. Ik kan dat lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat ik een socially awkward penguin ben en bij mijn ouders geïsoleerd woon op latere leeftijd (richting de 30). Ik ben schizoïde, schizotypisch en paranoïde (Cluster A). Ik kan dat niet echt verbloemen eigenlijk. Het valt mensen op en ik heb er last van.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:22 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Je zou zeggen dat een internet profiel bij uitstek geschikt is om je leven/uitstraling te verbloemen, in het echt zou je nog raar over kunnen komen.
Hoe je profiel eruit ziet heb je toch 100% in eigen hand?
Weetje... toen mijn relatie stuk ging dacht ik ook zo. Bijna 30 (ben pas 28//) (dan ben je echt heeeeeeel erg oud.... zei mijn hoofd) en weer helemaal opnieuw beginnen. Brr... Gaat veel tijd en energie kosten, haast haast haast voor huisje boompje beestje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:28 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
[..]
[..]
Het probleem is dat mijn ziekte mijn leven bepaalt. Ik kan dat lastig uitleggen, maar het komt erop neer dat ik een socially awkward penguin ben en bij mijn ouders geïsoleerd woon op latere leeftijd (richting de 30). Ik ben schizoïde, schizotypisch en paranoïde (Cluster A). Ik kan dat niet echt verbloemen eigenlijk. Het valt mensen op en ik heb er last van.
Weet je, ik laat het eerst wel even zitten. Ik moet eerst maar kijken hoe de behandelingen gaan. Het voelt heel kut, want ik heb sterk het gevoel dat ik bijna geen tijd meer over hebben en dat ik zeer snel moet handelen als ik nog op normale leeftijd een huisje-boompje-beestje voor elkaar wil krijgen.
Ik heb nog nooit gezoend met een meid en mijn zusje krijgt al een kind. Zij is 4 jaar jonger dan ik. Ik zei al laatst tegen mijn arts dat alles vanaf nu wel goed moet gaan, want anders loop ik gemiddeld gezien maximaal achter op mijn leeftijdsgenoten. Ik moet eerst kijken hoe het gaat met de sociale vaardigheidstraining. Ik laat dit voor nu wel even zitten, tenzij jullie dating tips voor mij hebben.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:33 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Weetje... toen mijn relatie stuk ging dacht ik ook zo. Bijna 30 (ben pas 28//) (dan ben je echt heeeeeeel erg oud.... zei mijn hoofd) en weer helemaal opnieuw beginnen. Brr... Gaat veel tijd en energie kosten, haast haast haast voor huisje boompje beestje.
Maar nu vermaak ik me eigenlijk prima. Huisje heb ik, beestje ook. Boompje en de rest komt vast vanzelf wel weer. Voor nu op dit moment niet belangrijk. Leeftijd is ook maar een getal.
Is heel verwerpelijk, had gezoend en wat handwerk gedaan maar nooit de daad. Merkte dat ik er enorm naar hunkerde. Toen op mijn 18e besloten dat ik mezelf een jaar de kans gaf.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoend met een meid en mijn zusje krijgt al een kind. Zij is 4 jaar jonger dan ik. Ik zei al laatst tegen mijn arts dat alles vanaf nu wel goed moet gaan, want anders loop ik gemiddeld gezien maximaal achter op mijn leeftijdsgenoten. Ik moet eerst kijken hoe het gaat met de sociale vaardigheidstraining. Ik laat dit voor nu wel even zitten, tenzij jullie dating tips voor mij hebben.
Dus? Een oud klasgenoot van mij die even oud is heeft al drie kinderen...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:40 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit gezoend met een meid en mijn zusje krijgt al een kind. Zij is 4 jaar jonger dan ik. Ik zei al laatst tegen mijn arts dat alles vanaf nu wel goed moet gaan, want anders loop ik gemiddeld gezien maximaal achter op mijn leeftijdsgenoten. Ik moet eerst kijken hoe het gaat met de sociale vaardigheidstraining. Ik laat dit voor nu wel even zitten, tenzij jullie dating tips voor mij hebben.
Ik zie dat altijd nog als een laatste optie. Ik wil het eerst op de normale manier voor elkaar krijgen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is heel verwerpelijk, had gezoend en wat handwerk gedaan maar nooit de daad. Merkte dat ik er enorm naar hunkerde. Toen op mijn 18e besloten dat ik mezelf een jaar de kans gaf.
Niet gelukt en als 19-jarige ontmaagd op de Wallen. Gewoon doen, nuchter gaan, 50-je mee en komt goed.
Ik ben niet jaloers op mijn zusje en op anderen. Het is dat ik dat eigenlijk ook heel erg leuk vind, maar het lijkt zo verschrikkelijk onbereikbaar voor me. Ik zou het dus prettig vinden als ik online kon daten zonder al dat profielgedoe zeg maar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef Kekaa het volgende:
[..]
Dus? Een oud klasgenoot van mij die even oud is heeft al drie kinderen...
En iedereen om me heen is ook maar gewoon zomaar zwanger enzo (mooi kut is dat, als je er zelf ook mee bezig bent).
Het heeft een tijd geduurd, maar de omschakeling is er bij mij. Niet iedereen is even burgerlijk als de rest om zich heen. Sommige mensen zijn dat veel eerder dan anderen. Focus op jezelf, ipv de mensen om je heen.
Dan wordt het dus paiq. En als je dat niets vind is er niet echt veel meerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:59 schreef Comp_Lex het volgende:
Ik ben niet jaloers op mijn zusje en op anderen. Het is dat ik dat eigenlijk ook heel erg leuk vind, maar het lijkt zo verschrikkelijk onbereikbaar voor me. Ik zou het dus prettig vinden als ik online kon daten zonder al dat profielgedoe zeg maar.
Zou misschien best kunnen helpen voor Comp_Lex. Dan is er misschien wat druk van de ketel en is hij een drempel overgegaan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:44 schreef tammepiet het volgende:
[..]
Is heel verwerpelijk, had gezoend en wat handwerk gedaan maar nooit de daad. Merkte dat ik er enorm naar hunkerde. Toen op mijn 18e besloten dat ik mezelf een jaar de kans gaf.
Niet gelukt en als 19-jarige ontmaagd op de Wallen. Gewoon doen, nuchter gaan, 50-je mee en komt goed.
Zal hij op die manier niet juist nog negatiever over zichzelf denken? Het lijkt mij niet een zelfvertrouwensboost gevenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zou misschien best kunnen helpen voor Comp_Lex. Dan is er misschien wat druk van de ketel en is hij een drempel overgegaan.
Ok. Dan laat ik het gewoon zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dan wordt het dus paiq. En als je dat niets vind is er niet echt veel meer
wquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok. Dan laat ik het gewoon zitten.
Laat het even een tijdje rusten Lex, onderga de behandelingen, hoop op het beste. Er zijn genoeg mannen die nog een gezinnetje stichten na de dertig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:15 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Ok. Dan laat ik het gewoon zitten.
Je ziet nooit de foto van anderen als je begint met chatten. Dat vind ik niet prettig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:24 schreef Cue_ het volgende:
[..]
w
at bedoel je trouwens met dat paiq je fotos verneukt?
Kan je wel goed je chatskills uitproberen/verbeteren. Hoef je niet bang te zijn dat je wordt beoordeels op je uiterlijk bv.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:33 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Je ziet nooit de foto van anderen als je begint met chatten. Dat vind ik niet prettig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |