Heb je het nu over twee verschillende dates? Dan snap ik het, was eerst wat verwardquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef Rickario het volgende:
Date van gisteren was geen succes. Ze zag er toch wat minder uit dan op haar foto's en damn wat was ze een chaoot en druk. Zelden iemand zo erg van de hak op de tak zien springen. Zij leek het wel erg te zien zitten. Ze wilde nog zoenen toen ik er vandoor 'moest' maar ik ging er maar niet op in.
Onderweg naar huis appte "date" me hoe mijn date gegaan. Was vervolgens nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Ik was immers toch al in de stad.
Uiteindelijk toch een leuke avond gehad
Leuk weer hahahaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef Rickario het volgende:
Date van gisteren was geen succes. Ze zag er toch wat minder uit dan op haar foto's en damn wat was ze een chaoot en druk. Zelden iemand zo erg van de hak op de tak zien springen. Zij leek het wel erg te zien zitten. Ze wilde nog zoenen toen ik er vandoor 'moest' maar ik ging er maar niet op in.
Onderweg naar huis appte "date" me hoe mijn date gegaan. Was vervolgens nodigde ze me uit om bij haar te blijven slapen. Ik was immers toch al in de stad.
Uiteindelijk toch een leuke avond gehad
Dat begrijp ik hier ook uitquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Heb je het nu over twee verschillende dates? Dan snap ik het, was eerst wat verward
Jup. "Date" is een meisje waar ik een aantal weken geleden mee gedate had en waar ik het erg goed mee kan vinden. Een relatie zien we er beiden niet in zitten. Maar we zijn wel aardig goede maatjes gewordenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:20 schreef mugumquomp het volgende:
[..]
Heb je het nu over twee verschillende dates? Dan snap ik het, was eerst wat verward
En of ze het missen vraag je in het topic waarin -bijna- alleen maar singles zitten die nog regelmatig daten?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 17:29 schreef GlenSpey het volgende:
Inmiddels alweer bijna drie jaar met mijn vriendin (ontmoet via Relatieplanet). Hoewel het nog steeds heel goed gaat, mis ik het daten en het zoeken stiekem wel een beetje![]()
Herkenbaar anyone?
je weet inmiddels dat wij met zijn allen een tribune aan het opbouwen zijn daaro, toch, hè?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
Net nog even met mijn date gesproken en ik merk aan haar dat ze er wel zin in heeft om een balletje te gaan slaan zondag. Morgen zit ze in Bobbejaanland dus alvast veel plezier gewenst
Heb er zelf ook veel zin in natuurlijk, ben erg benieuwd hoe het zal gaan
Maar goed dat we last-minute de locatie gewijzigd hebbenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:23 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
je weet inmiddels dat wij met zijn allen een tribune aan het opbouwen zijn daaro, toch, hè?
Al een beetje zenuwachtig Thijs?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 18:06 schreef El_Thijs het volgende:
Net nog even met mijn date gesproken en ik merk aan haar dat ze er wel zin in heeft om een balletje te gaan slaan zondag. Morgen zit ze in Bobbejaanland dus alvast veel plezier gewenst
Heb er zelf ook veel zin in natuurlijk, ben erg benieuwd hoe het zal gaan
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onzin. Thijs slaat zijn ballen gewoon tegen 'r kin aan zondag, je zult het zien.
quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Onzin. Thijs slaat zijn ballen gewoon tegen 'r kin aan zondag, je zult het zien.
Niet eens zo ergquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Al een beetje zenuwachtig Thijs?
We zullen het zien H_Jquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 19:45 schreef Hungry_Joe het volgende:
Thanks!quote:
Oh dat heb ik even gemistquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
Signalen.... tell me about it....
Van mij mag het snel eind oktober zijn, misschien krijg ik dan wat meer duidelijkheid
Dan zal het wel niks zijn. Believe me, als het vaag wordt..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:13 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Was het maar leuk.... Vaagheid alom tot nu toe...
Wat is er eind oktober?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:05 schreef Spezza19 het volgende:
Signalen.... tell me about it....
Van mij mag het snel eind oktober zijn, misschien krijg ik dan wat meer duidelijkheid
Jij doet dat ook als er geen kans op meer is?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dan zal het wel niks zijn. Believe me, als het vaag wordt..
Dan zie ik haar weer....quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:27 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Wat is er eind oktober?
Nah, meer wat miscommunicatie denk ik... Ach, we zullen het eind oktober wel zien..quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 20:26 schreef Sannne het volgende:
[..]
Dan zal het wel niks zijn. Believe me, als het vaag wordt..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |