Ben jij dat niet dan? Met wie heb ik dan godsnaam staan lullen op de meet danquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:48 schreef Hungry_Joe het volgende:
En verder helemaal eens met Silenus. Maar dat is wel vaker de laatste tijd. Eigenlijk zouden we eens bier moeten gaan hijsen ergens. Al is het maar om dat beeld bij hem weg te nemen dat ik een lange, bebrilde Chinees zou zijn.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terugkomend op de fuck-on-first-date discussie; ik heb zelf weleens het idee dat het scheelt dat ik wat ouder ben. En mijn dates dus ook. Meestal tenminste.En de mensen uit mijn leeftijdscategorie staan daar nu eenmaal wat losser in heb ik weleens het idee, vergeleken met - pakweg - jonge twintigers.
In dat geval wil ik er ook wel ff op doorgaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is niet zo dat ik er niet open voor sta.. Alleen de interesse is dan al snel weg van mij uit gezien. Ik vind dat ik er wel een beetje moeite voor moet doen als ik haar interessant genoeg vind...
En ik ben ook een 30+'erWel een met een korte aandachtsspanne, dat dan weer wel
![]()
![]()
Ja bij sommigen wel. Eentje begon er zelfs over kinderen en of ik er voor open stondquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is bij mij ook wel apart, op de een of ander manier kom ik alleen dames tegen die na een eerste date al meteen gaan beginnen over een relatie dit, relatie dat.. Komt erg needy over.
Mens (niet oneerbiedig bedoeld), ik ken je amper, leer mij eerst eens kennen.. En neem de tijd daarvoor..
Herkennen jullie dit bij mensen?
Ik had een man die na twee minuten in de speeddate al over kinderen begonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:20 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ja bij sommigen wel. Eentje begon er zelfs over kinderen en of ik er voor open stond
Misschien wil hij snel selecteren op vrouwen die wel of geen kinderen willen. Zoals andere mensen selecteren op lengte bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:23 schreef Less_Than_Three het volgende:
[..]
Ik had een man die na twee minuten in de speeddate al over kinderen begon
Misschien... Maar aan het einde van die speeddate was hij ervan overtuigd dat er een hele bijzondere, zeldzame connectie tussen ons was ontstaan (ondanks mijn teleurstellende antwoord van "misschien ooit" op de kindervraag).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien wil hij snel selecteren op vrouwen die wel of geen kinderen willen. Zoals andere mensen selecteren op lengte bijvoorbeeld.
Ja dat was dus in mijn geval wel. (Gelukkigquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 10:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Misschien wil hij snel selecteren op vrouwen die wel of geen kinderen willen. Zoals andere mensen selecteren op lengte bijvoorbeeld.
Ik heb tot nu toe maar twee dates gehad, maar ik heb het niet meteen over relaties gehad geloof ik.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 09:57 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Het is bij mij ook wel apart, op de een of ander manier kom ik alleen dames tegen die na een eerste date al meteen gaan beginnen over een relatie dit, relatie dat.. Komt erg needy over.
Mens (niet oneerbiedig bedoeld), ik ken je amper, leer mij eerst eens kennen.. En neem de tijd daarvoor..
Herkennen jullie dit bij mensen?
Nee dat is wel zo, maar ik vond het gewoon erg ongemakkelijk om het daar al meteen bij een eerste date over te hebben. (Hij wilde ze overigens heel erg graag en ik sowieso liever niet).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:34 schreef Fascination het volgende:
Dat je het over kinderen hebt tijdens een eerste date, wil toch niet zeggen dat je ze meteen met de ander wil maken?
Dit.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:02 schreef SilentChaos het volgende:
Hangt ervan af hoe het gesprek loopt, maar ik heb het vaak ook wel over kinderen. Komt vooral omdat ik oom ben van 2 prachtige nichtjesen aangezien je date vaak ook zo'n ervaring heeft, of bijvoorbeeld veel vriendinnen heeft met kinderen enzo kan je het er prima over hebben
![]()
Niet te serieus over het algemeen, maar gewoon smalltalk kan prima
Mijn vorige 'relatie' (als je het zo kan noemen) vroeg het tijdens de chat een keer, hoe ik over kinderen dacht.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:59 schreef eefje801 het volgende:
Vind het best een legitieme vraag eigenlijk, vooral als je rond de dertig bent. Maar er uitgebreid op ingaan hoeft van mij ook weer niet.
Klinkt goed, veel plezier!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Date en ik hebben voor vanavond afgesproken ipv maandag - we gaan blijkbaar naar hetzelfde concert toe en besloten er maar een date van te maken.
Leuke samenloop van omstandighedenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 12:38 schreef Gatenkaas het volgende:
Date en ik hebben voor vanavond afgesproken ipv maandag - we gaan blijkbaar naar hetzelfde concert toe en besloten er maar een date van te maken.
Stukje verder dan de duinen, maar ga anders eens in Oisterwijk kijken. Piet plezier, of stukje verder de bossen in, naar net ff iets anders (of zoietsquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:33 schreef joyvke het volgende:
Ziet er naar uit dat m'n date alsnog niet doorgaat. Eerst verschoven van zaterdag naar vrijdag. Weten beide niet zo goed wat te gaan doen. Thuis meeten vind ik nog te snel, misschien ouderwets...
Ok nog een keer bios of wat drinken kan misschien saai zijn, maar goed de leukere dingen komen vanzelf wel als je elkaar al iets langer kent lijkt me. Andere dingen geopperd, dierentuin of de Loonse en Drunense Duinen. Dus meteen de vraag gesteld of hij het überhaupt wel ziet zitten (ik dacht eerlijk gezegd van niet). Schijnbaar wel, maar beter om na te denken wat we misschien volgende week kunnen doen. Dus maar een kleine reactie gegeven dat als het nu al zo begint het beter is om bij de 1e date te laten. Aan de ene kant wel jammer, maar goed. We zijn beide een beetje saai geloof ik.
Waarschijnlijk loop ik alweer te ver vooruit, maar ach.
Hieruit maak ik dus op dat je bent omgedraaid?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 13:10 schreef Rickario het volgende:
Uiteindelijk toch een leuke avond gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |