Hmm ik zie die FB link toch niet echt zitten.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Silenus het volgende:
[..]
Er komt niet op facebook te staan dat je dat gebruikt ofzo, dus niemand die er wat van merkt.
Hij linkt je aan de hand van facebook profielen. Je ziet de eerste 4 foto's die je als profiel foto gehad hebt. Geinig want dat zijn mijn meest foute foto'squote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:21 schreef Rickario het volgende:
[..]
Hmm ik zie die FB link toch niet echt zitten.
Neem een wijntje meequote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
Vanavond date met paiqcontact. Nog niet echt in de mood. Maarja, afspraak is afspraak en 2 week wachten is ook weer zo lang
Klein biertje vooraf nemenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
Vanavond date met paiqcontact. Nog niet echt in de mood. Maarja, afspraak is afspraak en 2 week wachten is ook weer zo lang
Beetje raar als we in de kroeg afsprekenquote:
Nah, ik moet met de auto. Misschien maakt haar schoonheid mij wel dronken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Klein biertje vooraf nemen
Of eigenlijk nog beter: een geurloos drankje
Hennigans! And afterwards you don't even smell!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Afzakkertje bij jou thuis? Ik heb hier nog iets lekkers."quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:01 schreef Rickario het volgende:
[..]
Beetje raar als we in de kroeg afspreken
Zoals jij het zegt klinkt het wel heel dubbelzinnig wanneer je geen fles wijn mee hebtquote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Afzakkertje bij jou thuis? Ik heb hier nog iets lekkers."
Goed, je zegt het misschien niet zo maar je snapt het wel
Dan kan je beter gewoon gelijk vragen of ze aan je piemel wilt sabbelen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Afzakkertje bij jou thuis? Ik heb hier nog iets lekkers."
Goed, je zegt het misschien niet zo maar je snapt het wel
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Dan kan je beter gewoon gelijk vragen of ze aan je piemel wilt sabbelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terugkomend op de fuck-on-first-date discussie; ik heb zelf weleens het idee dat het scheelt dat ik wat ouder ben. En mijn dates dus ook. Meestal tenminste.En de mensen uit mijn leeftijdscategorie staan daar nu eenmaal wat losser in heb ik weleens het idee, vergeleken met - pakweg - jonge twintigers.
Ik zou juist verwachten dat jongere mensen daar iets meer voor open staan. Ikzelf heb er totaal geen moeite mee. Als de situatie zich voordoet, maak ik er graag gebruik van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Net alsof het verkrijgen van een relatie met diegene daar vanaf hangt. Tenminste niet bij mij
![]()
Precies. Ik snap die redenatie ook niet zo.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Net alsof het verkrijgen van een relatie met diegene daar vanaf hangt. Tenminste niet bij mij
Ik ben 1 keer gaan daten terwijl ik totaal geen zin had. Uiteindelijk zat ik daar tegen mijn zin in en is het uiteraard ook bij 1 date gebleven. Dan kun je het beter verzetten. En anders hopen dat je iig nog kan batsenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
Ik moet zeggen als (eind) dertiger: herkenbaarquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
En nu is het wel zo dat de dertigers - in veel gevallen - uit een lange relatie komen. Die zijn dan een aantal jaren met iemand samen geweest, vaak in een monogame relatie, en juist dan ligt die grens ineens wat lager. Het is weer spannend, weer even nieuw, en bovenal willen ze weer van hun vrijgezellenperiode genieten, dat idee.
Ben ik het ook wel mee eensquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
En nu is het wel zo dat de dertigers - in veel gevallen - uit een lange relatie komen. Die zijn dan een aantal jaren met iemand samen geweest, vaak in een monogame relatie, en juist dan ligt die grens ineens wat lager. Het is weer spannend, weer even nieuw, en bovenal willen ze weer van hun vrijgezellenperiode genieten, dat idee.
Gewoon op Paiq zitten, credits kopen, en meteen photocheat gebruiken. Kost 26 credits per keer, das omgerekend ¤ 0,47 per keer, valt op zich wel mee dus.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 18:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
[..]
Ik heb zelf ook alleen maar ervaring met paiq, lexa en rp. Geen idee wat voor middenweg je naar op zoek bent. Je wilt chatten met foto's zichtbaar direct?
3 zoenen. handje nooitquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, ik ben al een beetje aan het aftellen naar mijn date van zaterdag.
Ik hou het lekker 'basic' dus gewoon drankje doen ergens en verder ook geen cadeautjes en andere toeters en bellen. Laatste date is alweer een tijdje geleden. Hoe doen jullie dat met de eerste begroeting eigenlijk? Gewoon handje geven met 3 zoenen op wang denk meestal? Of is dat handje geven wat formeel?
Ik had ook zoiets met een Armeense MILF van 43 jr. Nadat ik een bericht van haar had gehad 3x keer een soort 'grappige' oneliner gestuurd. 4e bericht was dat ik toch eigenlijk niet op oudere vrouwen met kinderen val (wel subtiel gebracht). Begint ze me toch te schelden ineens, en zeggen dat ik haar op het verkeerde been heb gezet enzo!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef japiedevlugge het volgende:
[..]
Had laatst ook nog een Milf op RP. 39 jaar. Zag dat ze mn profiel een paar keer bezocht had, dus ik stuurde even een luchtig berichtje, kijken waar het heen zou gaan. Nog even een paar mailtjes mee gestuurd. Kwam oorspronkelijk uit Brazilië maar woonde al heel lang in NL. Toch kwamen die zinnen er niet heel makkelijk uitmaar goed werd verder ook niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |