abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131811139
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:58 schreef Silenus het volgende:

[..]

Er komt niet op facebook te staan dat je dat gebruikt ofzo, dus niemand die er wat van merkt.
Hmm ik zie die FB link toch niet echt zitten.
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:26:59 #227
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_131811244
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:21 schreef Rickario het volgende:

[..]

Hmm ik zie die FB link toch niet echt zitten.
Hij linkt je aan de hand van facebook profielen. Je ziet de eerste 4 foto's die je als profiel foto gehad hebt. Geinig want dat zijn mijn meest foute foto's :P maar meer doet dat programma met je facebook niet :)
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_131811440
Tinder en mijn facebook zijn in ieder geval geen match, krijg een foutmelding bij het inloggen :'(

Zal wel een soort voorselectiemechanisme zijn ;)
Why do dishes when you can do daiquiris?
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 oktober 2013 @ 15:38:15 #229
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_131811543
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 14:55 schreef Rickario het volgende:
Vanavond date met paiqcontact. Nog niet echt in de mood. Maarja, afspraak is afspraak en 2 week wachten is ook weer zo lang :')
Neem een wijntje mee :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 3 oktober 2013 @ 15:56:07 #230
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_131812014
quote:
Vanavond date met paiqcontact. Nog niet echt in de mood. Maarja, afspraak is afspraak en 2 week wachten is ook weer zo lang :')
Klein biertje vooraf nemen :P
Of eigenlijk nog beter: een geurloos drankje :D

Hennigans! And afterwards you don't even smell!
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_131812166
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:38 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Neem een wijntje mee :P
Beetje raar als we in de kroeg afspreken ;)
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Klein biertje vooraf nemen :P
Of eigenlijk nog beter: een geurloos drankje :D

Hennigans! And afterwards you don't even smell!
Nah, ik moet met de auto. Misschien maakt haar schoonheid mij wel dronken. :9~

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 oktober 2013 @ 16:08:02 #232
Brabo Bastard
pi_131812311
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:01 schreef Rickario het volgende:

[..]

Beetje raar als we in de kroeg afspreken ;)

"Afzakkertje bij jou thuis? Ik heb hier nog iets lekkers."

Goed, je zegt het misschien niet zo maar je snapt het wel :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131812336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zoals jij het zegt klinkt het wel heel dubbelzinnig wanneer je geen fles wijn mee hebt :')
pi_131812446
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:08 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Dan kan je beter gewoon gelijk vragen of ze aan je piemel wilt sabbelen. _O-
Even though we disagree, give a kiss 'cause life could be the death of me.
pi_131813305
Wat grappig om te zien dat deze reeks nog steeds loopt _O-
Nog mensen van het eerste uur hier? :)
  donderdag 3 oktober 2013 @ 17:08:18 #236
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_131813985
Ik ontken alles.
Gourmetten of steengrillen?
pi_131815016
Toen Silenus nog een Silenusje was... :D
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_131815486
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 16:12 schreef Seikcid het volgende:

[..]

Dan kan je beter gewoon gelijk vragen of ze aan je piemel wilt sabbelen. _O-
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
pi_131816504
Even terugkomend op de fuck-on-first-date discussie; ik heb zelf weleens het idee dat het scheelt dat ik wat ouder ben. En mijn dates dus ook. Meestal tenminste. :7 En de mensen uit mijn leeftijdscategorie staan daar nu eenmaal wat losser in heb ik weleens het idee, vergeleken met - pakweg - jonge twintigers.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_131816567
En verder helemaal eens met Silenus. Maar dat is wel vaker de laatste tijd. Eigenlijk zouden we eens bier moeten gaan hijsen ergens. Al is het maar om dat beeld bij hem weg te nemen dat ik een lange, bebrilde Chinees zou zijn. ;(
pi_131816863
quote:
14s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:46 schreef Hungry_Joe het volgende:
Even terugkomend op de fuck-on-first-date discussie; ik heb zelf weleens het idee dat het scheelt dat ik wat ouder ben. En mijn dates dus ook. Meestal tenminste. :7 En de mensen uit mijn leeftijdscategorie staan daar nu eenmaal wat losser in heb ik weleens het idee, vergeleken met - pakweg - jonge twintigers.

SPOILER
Ik zou juist verwachten dat jongere mensen daar iets meer voor open staan. Ikzelf heb er totaal geen moeite mee. Als de situatie zich voordoet, maak ik er graag gebruik van. ;) Net alsof het verkrijgen van een relatie met diegene daar vanaf hangt. Tenminste niet bij mij :P
pi_131816911
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 18:59 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:
Net alsof het verkrijgen van een relatie met diegene daar vanaf hangt. Tenminste niet bij mij
Precies. Ik snap die redenatie ook niet zo.
pi_131816928
quote:
Ik ben 1 keer gaan daten terwijl ik totaal geen zin had. Uiteindelijk zat ik daar tegen mijn zin in en is het uiteraard ook bij 1 date gebleven. Dan kun je het beter verzetten. En anders hopen dat je iig nog kan batsen ;)
pi_131817002
En nu is het wel zo dat de dertigers - in veel gevallen - uit een lange relatie komen. Die zijn dan een aantal jaren met iemand samen geweest, vaak in een monogame relatie, en juist dan ligt die grens ineens wat lager. Het is weer spannend, weer even nieuw, en bovenal willen ze weer van hun vrijgezellenperiode genieten, dat idee.
pi_131817468
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
En nu is het wel zo dat de dertigers - in veel gevallen - uit een lange relatie komen. Die zijn dan een aantal jaren met iemand samen geweest, vaak in een monogame relatie, en juist dan ligt die grens ineens wat lager. Het is weer spannend, weer even nieuw, en bovenal willen ze weer van hun vrijgezellenperiode genieten, dat idee.
Ik moet zeggen als (eind) dertiger: herkenbaar
"Once you know what the question actually is, you'll know what the answer means."
  Moderator / Redactie FP donderdag 3 oktober 2013 @ 19:20:46 #246
Brabo Bastard
pi_131817538
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:03 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ben ik het ook wel mee eens :)
"Omae wa mou shindeiru."
pi_131817791
Zo, ik ben al een beetje aan het aftellen naar mijn date van zaterdag.

Ik hou het lekker 'basic' dus gewoon drankje doen ergens en verder ook geen cadeautjes en andere toeters en bellen. Laatste date is alweer een tijdje geleden. Hoe doen jullie dat met de eerste begroeting eigenlijk? Gewoon handje geven met 3 zoenen op wang denk meestal? Of is dat handje geven wat formeel?
pi_131818017
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 18:34 schreef MisterClockOnTwelve het volgende:

[..]

Ik heb zelf ook alleen maar ervaring met paiq, lexa en rp. Geen idee wat voor middenweg je naar op zoek bent. Je wilt chatten met foto's zichtbaar direct?
Gewoon op Paiq zitten, credits kopen, en meteen photocheat gebruiken. Kost 26 credits per keer, das omgerekend ¤ 0,47 per keer, valt op zich wel mee dus.
pi_131818115
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef Moogwai10 het volgende:
Zo, ik ben al een beetje aan het aftellen naar mijn date van zaterdag.

Ik hou het lekker 'basic' dus gewoon drankje doen ergens en verder ook geen cadeautjes en andere toeters en bellen. Laatste date is alweer een tijdje geleden. Hoe doen jullie dat met de eerste begroeting eigenlijk? Gewoon handje geven met 3 zoenen op wang denk meestal? Of is dat handje geven wat formeel?
3 zoenen. handje nooit :P
pi_131818505
quote:
0s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 15:08 schreef japiedevlugge het volgende:

[..]

Had laatst ook nog een Milf op RP. 39 jaar. Zag dat ze mn profiel een paar keer bezocht had, dus ik stuurde even een luchtig berichtje, kijken waar het heen zou gaan. Nog even een paar mailtjes mee gestuurd. Kwam oorspronkelijk uit Brazilië maar woonde al heel lang in NL. Toch kwamen die zinnen er niet heel makkelijk uit :P maar goed werd verder ook niets.
Ik had ook zoiets met een Armeense MILF van 43 jr. Nadat ik een bericht van haar had gehad 3x keer een soort 'grappige' oneliner gestuurd. 4e bericht was dat ik toch eigenlijk niet op oudere vrouwen met kinderen val (wel subtiel gebracht). Begint ze me toch te schelden ineens, en zeggen dat ik haar op het verkeerde been heb gezet enzo! :D En dat na 3 oneliners dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')