Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik durf te wedden dat jij de eerste zes posts van dit topic gewoon teruggelezen hebt.quote:
eerlijk gezegd niet, maar ik bedoel natuurlijk oudere topicsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij de eerste zes posts van dit topic gewoon teruggelezen hebt.
Mwah, ik hoef maar tot deel 40/50. Dat is nog wel te doen.quote:
Waarom hebben mensen nog steeds 25 posts per pagina? Je kan het instellen zodat je maar 1 pagina per topic hebt. Is uberchillquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef Snowbells het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #92
Die reacties
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen nog steeds 25 posts per pagina? Je kan het instellen zodat je maar 1 pagina per topic hebt. Is uberchill
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
Dames heren
ONZ / Ik heb post ontvangen.
Dit. Ik vind 't fijn als ik weet op welke pagina iets stond en ik niet constant hoef te scrollenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.
Daten? Dan gaan we lekker uit etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Omg omg ik heb een enorme chocoladereep
Nee hoor het is in mijn ogen makkelijker om bij te houden waar je gebleven was want er is maar 1 pagina. En laadtijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee hoor het is in mijn ogen makkelijker om bij te houden waar je gebleven was want er is maar 1 pagina. En laadtijdgrootste bullshit wat ik heb gehoord, met de internetsnelheden in NL is/zijn er amper laadtijden als je een nederlands website bezoekt. Enige wat langzaam kan zijn is oude pc of laptop.
skeerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.
En daarnaast heb ik nog een dongle en die is dan 14,4mb tot ik 2 gig heb gedownload dan wordt het 128 kb
Ah dat is fucked up man, dan is het wel handig om meerdere pagina's te hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.
En daarnaast heb ik nog een dongle en die is dan 14,4mb tot ik 2 gig heb gedownload dan wordt het 128 kb
Glad I could help, at your service dit datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:58 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben STONY2012 man maar dan een jaar erger wayow
Hij kan toch sowieso gewoon een trein pakken wanneer hij wilt en dan zelf naar jou toe komen rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
En Mono komt zo
Hij was ineens eerder klaar met werken en kon de trein naar hier nog pakken, en is morgen toch vrij
Fucking chillSamen slapen
Geef die kerel een dikke knuffel namens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
En Mono komt zo
Hij was ineens eerder klaar met werken en kon de trein naar hier nog pakken, en is morgen toch vrij
Fucking chillSamen slapen
Nee, want de treinen van Amersfoort naar Ede rijden niet meer zo laat, en hij heeft soberzo geen sleutels van die treinenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij kan toch sowieso gewoon een trein pakken wanneer hij wilt en dan zelf naar jou toe komen rijden?
will doquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef die kerel een dikke knuffel namens mij
Hij kan vast op plekken komen waar wel sleutels zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want de treinen van Amersfoort naar Ede rijden niet meer zo laat, en hij heeft soberzo geen sleutels van die treinen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pics in DM over 5 min dan krijg je het wel weer terug
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd blijkbaar was die collega die ik heb gezoend aan het daten met een andere collegaINB4 tering veel drama
neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en je zat al met je hand in je broek
Preciesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijn
A'm gu'ing to fuckin' kick ya 'n the fanny 'ea?!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
PreciesZe lijkt ook nog op Kelly van misfits, ik ben zo de lul
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
A'm gu'ing to fuckin' kick ya 'n the fanny 'ea?!
Ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijn
Whahahaha, toevallig familie van Uns?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd blijkbaar was die collega die ik heb gezoend aan het daten met een andere collegaINB4 tering veel drama
Incest for the winquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want hij is wel super lekker
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga naar de sauna.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
mijn spieren, hoofd, gedachten, en longen schreeuwen allen om sigaretten want nicotine is niet genoeg nee het moeten weer sigaretten zijn
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Even lekker naar de sauna om 21:56
What the actual fuck?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
LIF / Travestie, hoe begin ik?
sorry wat?
Dan ga je morgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk dat om 10 uur enkel gay-sauna's open zijn.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Ik weet wat het is ik snap alleen niet wat het met mijn post te maken heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut, je kent de term niet en je post op fok? Dat dit kan op fok
10% van de mannelijke bevolkingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Vind het niet zo gek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Ja sorry mijn fout, zie het nu pas. Ben beetje stonedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is ik snap alleen niet wat het met mijn post te maken heeft
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja sorry mijn fout, zie het nu pas. Ben beetje stoned
Aahquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Whut ya talking 'boutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Nestalgie het volgende:
Viro ze typte eensmiley, nu binnenhalen!!!!!111_!!!!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Nestalgie het volgende:
Viro ze typte eensmiley, nu binnenhalen!!!!!111_!!!!
Awh arme jongen, die zal een zwaar leven hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:46 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Niet vaag, gewoon beetje zwakzinnig niks van aantrekken.
Neuk ze alvastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef Moira. het volgende:
Mono mono monoooo
Mono mono monooo
mono komt zoooo
mono komt zoooo
Ah de Staatsloterij.. Scamming Dutch people since 1729.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:11 schreef Studeur het volgende:
24 uur lang elk kwartier 100.000 euro
WAAR BLIJFT MIJN 100.000 DAN??
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
hallo mensen ik wilde reageren op jullie uns-posts maar ik ben fucking stoned en ik voel me een spacende uberbaas met giraffes op zijn zesde neusvleugel die zich plaatsvond in kaapstad
Gedaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]![]()
Hoe liep 't af met die chick? Je ging het uitmaken?
Don't leave usquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Ik krijg altijd trek van dit topicDaarom kom ik hier amper meer
En en en?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef Unscrewed het volgende:
hallo mensen ik wilde reageren op jullie uns-posts maar ik ben fucking stoned en ik voel me een spacende uberbaas met giraffes op zijn zesde neusvleugel die zich plaatsvond in kaapstad
zij: we kunnen nog wel vrienden blijven toch?quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zij: we kunnen nog wel vrienden blijven toch?
Moet ik een stonedheid-induced verhaal bedenken ofzo?quote:
Ja, verveel me de pleurisquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Moet ik een stonedheid-induced verhaal bedenken ofzo?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
zij: we kunnen nog wel vrienden blijven toch?
6 weken. maar dan wel een paar uitzonderingen. Heb t denk ik 4 keer gedaan in die 6 weken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe lang is een chinees? had je niet geblowd?
Er was eens een man, hij verkocht komkommers aan daklozen.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:27 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hoe lang is een chinees? had je niet geblowd?
Hier bleef ik hangenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Er was eens een man, hij verkocht komkommers aan daklozen.
Niet wetend dat daklozen geen huis hebben, en dus waarschijnlijk geen geld.
Toen zei Karel tegen de bakplaat die in de oven omgekeerd op een spiraaltrap stroomde als een rivier die beinvloed en gemanipuleerd wordt door een magische kracht die gevangen zat in een oude steen van de gwano monjette. Dit is een oud indianenstam plaatsje die 1200bc kapot waren geslagen door oude roze grote tieten. Helaas knakken kauwende kaken, anders zou een vlieg zich voortplanten door middel van etenswaar die geplakt zat aan het vel die tegen de kaken zijn geplakt.
Oké, zei de man die komkommers verocht aan daklozen, ik ben geen Karel, en Karel leeft, dus dan moet ik wel dood want anders ben ik teveel Karel.
En de groeten aan je duivelse piloten die uitziend als je piemelvriend
Nee, ik wou het 2 dagen terug proberen, maar toen merkte ik dat er al iets niet klopte.quote:
Goede zaak.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:36 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee, ik wou het 2 dagen terug proberen, maar toen merkte ik dat er al iets niet klopte.
En ik ga niet met iemand neuken die ik niet chill vind.
quote:
Nee ik heb t ook druk met school en werkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Don't leave usAma this is all your fault
[..]
En en en?
Preciesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goede zaak.
Geen dingen doen waar je je niet goed bij voelt.
Weet ze nu trouwens dat jij weet van de pics?
Hehe.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:42 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies
En ze heeft waarschijnlijk een heel groot vermoeden.
Ja, ik ben best een gevoelsmens qua lichamelijk contact. Ik kan niet fijn met iemand zoenen, neuken etc als er geen connectie is.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:37 schreef Moira. het volgende:
Zo vaak gedaan in 't begin
Hou je wel eens handige ervaringen aan over. Ook vaak matige gevoelens omdat ik me altijd per se moest hechten aan iemand waarmee ik seks had (gehad), maar dat was dan ook gauw genoeg weer over
Nja, bij mij hielp alcohol daar destijds bij, of de illusie dat die connectie er wél zou zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik ben best een gevoelsmens qua lichamelijk contact. Ik kan niet fijn met iemand zoenen, neuken etc als er geen connectie is.
Exactly the same herequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nja, bij mij hielp alcohol daar destijds bij, of de illusie dat die connectie er wél zou zijn
Harde struggles
Het is een uiting van liefde of zo, dus als de liefde er niet is is het 'kaal' en kan ik er niet van genieten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:43 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ja, ik ben best een gevoelsmens qua lichamelijk contact. Ik kan niet fijn met iemand zoenen, neuken etc als er geen connectie is.
Preciesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het is een uiting van liefde of zo, dus als de liefde er niet is is het 'kaal' en kan ik er niet van genieten.
Of zo. Ik weet het niet, maar er hoort liefde of in ieder geval een ander gevoel dan puur lust bij
.
Poepchinees.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:47 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Precies
Daarom kom ik wel even Regio Eindhoven![]()
![]()
Kloptquote:
Nee, ik heb het echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Als je het alleen maar weet doordat hij dat zelf constant zegt is er volgens mij best een grote kans dat hij zijn echte grootte compenseert door dat te posten. Of hij zit echt zijn grote slurf aan te prijzen, ik heb geen idee en hoef ook geen pics ervan.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:48 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Klopt
[..]
Nee, ik heb het echt
Maar ik geef geen pics, viespeuk
Nee, maar echt.quote:
Ik snap het, daarom sport ik anders word ik fattyquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]![]()
[..]
Nee ik heb t ook druk met school en werkMaar deze sc is kut als je gezond probeert te doen
Sukkelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:50 schreef Studeur het volgende:
Wat de neuk. De inschrijving voor het eerste tentamen is geslotenNu kan ik die dus niet maken
Zelfs met sporten word ik fatty als ik eet wat ik wilquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik snap het, daarom sport ik anders word ik fatty
Beetje vet is niet minder pretquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfs met sporten word ik fatty als ik eet wat ik wil
RTquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef RockNijntje het volgende:
Ik eet wat ik wil en sport niet en word niet fatty.
Kuddo's voor jou dan. Ik heb zelf volgens mij gewoon een gemiddelde maar heb eigenlijk niet echt een idee omdat ik niet naar lullen kijk eigenlijk.quote:
Ja, ik zei och al dat ik helemaal geen pics hoef, voor als je het ineens wilde gaan bewijzen.quote:Maar ik geef geen pics, viespeuk
Beste is gewoon strak lichaam met goede kont en tietenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:54 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Beetje vet is niet minder pret
(Zelf bedacht)
Zit er amfetamine in jouw cup a soup dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef smitjew het volgende:
ik heb nu cup a soup voor me neus , betekend dit dat ik maar een nachtje door moet halen ?
neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:58 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zit er amfetamine in jouw cup a soup dan?
Whut? Zware leven chickaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:53 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Zelfs met sporten word ik fatty als ik eet wat ik wil
Helemaal mee eensquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:56 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Beste is gewoon strak lichaam met goede kont en tieten
en dit dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:54 schreef Jv1994 het volgende:
[..]
Beetje vet is niet minder pret
(Zelf bedacht)
i know man fmlquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut? Zware leven chicka
[..]
Helemaal mee eens
[..]
en dit dus
geen van beidequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:04 schreef Viro het volgende:
[..]
Je bent nog aan het groeien en puberen, komt wel goed schatje
Of je snuift gewoon af en toe wat pep weg. Ken echt zo veel meiden die met snatsen zijn gaan afvallen. En tjah, het werkt ook gewoon erg goed en het is nog leuk ookquote:
Die laatste sowieso wel.quote:
Nee echt nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of je snuift gewoon af en toe wat pep weg. Ken echt zo veel meiden die met snatsen zijn gaan afvallen. En tjah, het werkt ook gewoon erg goed en het is nog leuk ook
In je pubertijd is je metabolisme juist het snelst, daarna gaat het nog meer de foute kant opquote:
Euh nee hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
In je pubertijd is je metabolisme juist het snelst, daarna gaat het nog meer de foute kant op
Je bent zelf een hoor.quote:
Ik ben mijn hele leven al mager/dun. Ben blij dat ik eindelijk wat makkelijker aan begin te komen nu ik 25 ben. En alle mannen zeggen ook dat als ik de 30 voorbij ben dat het dan niet meer te houden is hahaquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
In je pubertijd is je metabolisme juist het snelst, daarna gaat het nog meer de foute kant op
ik pasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Of je snuift gewoon af en toe wat pep weg. Ken echt zo veel meiden die met snatsen zijn gaan afvallen. En tjah, het werkt ook gewoon erg goed en het is nog leuk ook
qua wat?quote:
zegt de grootste puber van dit topicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:06 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Die laatste sowieso wel.Komop zeg, zelfs een blinde balhaar kan dat ruiken.
Grootste puberquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
zegt de grootste puber van dit topic! En ja ik weet vrij zeker dat ik klaar ben met de lichamelijke puberteit
Je metabolisme gaat niet de "verkeerde kant" op na het puberen. Het heeft te maken je eetpatroon en/of je sport.quote:
zo loopt hier een dude op het dorp, prima gozerquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:05 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Je bent zelf een eetpatroon en/of sport.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Je metabolisme gaat niet de "verkeerde kant" op na het puberen. Het heeft te maken je eetpatroon en/of je sport.
tuurlijk manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Grootste puber
Vriend, als je me in het echt kent, hè?
Sjap
vriendquote:
Als je stopt met groeien kan je gewoon niet meer wegkomen met eten wat je wiltquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Viro het volgende:
[..]
Je metabolisme gaat niet de "verkeerde kant" op na het puberen. Het heeft te maken je eetpatroon en/of je sport.
Groeispurtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ik pas
[..]
qua wat?
[..]
zegt de grootste puber van dit topic! En ja ik weet vrij zeker dat ik klaar ben met de lichamelijke puberteit
Haha het heet spurt omdat als je opeens alles uit een fles spurt komt er meer uit die fles want spurt is een soort uitbarsting.quote:
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik ben 99% zeker uitgegroeid voor al meer dan 3 jaar
En jij bent een zeikwijfquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Je bent zelf een eetpatroon en/of sport.
Harder sportenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:13 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je stopt met groeien kan je gewoon niet meer wegkomen met eten wat je wilt
Ik eet gewoon gezonder/minderquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Viro het volgende:
[..]
En jij bent een zeikwijf
[..]
Harder sporten![]()
Groei is niet alleen lengte, lang niet zelfs. Volledig uitgegroeid zijn op je 13e is bijna onmogelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jij hebt mijn groei bijgehouden voor 3 jaar? Oh nee wacht
Eten wat ik wil, wanneer ik wil en geen sport, ik hou van mijn leven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Trollscience het volgende:
Niet veel eten, gezond eten wanneer ik eet en geen sport, ik hou van mijn leven.
Ownedquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groei is niet alleen lengte, lang niet zelfs.
Mijn borsten groeien ook al 2 jaar niet meer wat zou er nog meer nog moeten groeien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef Typisch het volgende:
[..]
Groei is niet alleen lengte, lang niet zelfs.
echtquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:17 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn borsten groeien ook al 2 jaar niet meer wat zou er nog meer nog moeten groeien?
Hoe oud ben jij dat je niet meer groeit?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:14 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee ik ben 99% zeker uitgegroeid voor al meer dan 3 jaar
Minder eten is niet gezond he, gezonder kan al veel helpenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik eet gewoon gezonder/minder
Je kan meerdere groeispurts hebben tot je 21equote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:15 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Haha het heet spurt omdat als je opeens alles uit een fles spurt komt er meer uit die fles want spurt is een soort uitbarsting.
Kaas is een zoogdier.
Gast ik had het over fysieke puberteit, dat je hersenen doorgroeien tot +/- je 23e weet ik ook welquote:
Als je eerst teveel at zeker wel, en 16 ondertussen. Jongens groeien langer door dan meisjes, die stoppen meestal na 2/3 jaar na hun eerste ongesteldheid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:18 schreef Viro het volgende:
[..]
Hoe oud ben jij dat je niet meer groeit?
[..]
Minder eten is niet gezond he, gezonder kan al veel helpenHoop dat je doel bereikt
[..]
Je kan meerdere groeispurts hebben tot je 21e
fysiek
Ja, daarom. Als je kan kiezen tussenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
zo loopt hier een dude op het dorp, prima gozer
maar zit sinds een tijdje aan de snats en is ineens 15-20 kilo kwijt in korte tijd
Volgens mij is er geen fysieke puberteit, alleen normale puberteit. Derhalve ben je nog niet uitgegroeid.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:19 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Gast ik had het over fysieke puberteit, dat je hersenen doorgroeien tot +/- je 23e weet ik ook wel
ik vind joggen een chille bezigheid. niet eensch met je opties dusquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, daarom. Als je kan kiezen tussen
• Eten wat je wilt eten en afvallen door een weekendje lekker te gaan feesten met pep op wat naast gewichtsverlies natuurlijk ook nog gewoon vermakelijk is.
Of
• Je nuchter de tering joggen elke dag en alleen maar gezond eten neemt en dus daarmee een hoop dingen waar je dan eigenlijk gewoon trek in hebt laat liggen.
Keuze tussen feesten en jezelf folteren door niet gewoon te eten waar je trek in hebt is voor mij wel logisch
ja doe maar weer alsof je niet snapt wat ik bedoelquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen fysieke puberteit, alleen normale puberteit. Derhalve ben je nog niet uitgegroeid.
En nu ben ik wel weer klaar, neem het maar van mij aan of niet.
Je hebt gelijk krul.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja doe maar weer alsof je niet snapt wat ik bedoel
Je spreekt gewoon van einde puberteit als je uitgegroeid bent en je skelet/spieren/hormonen op volwassen niveau zitten.quote:
Ja je hebt gelijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je spreekt gewoon van einde puberteit als je uitgegroeid bent en je skelet/spieren/hormonen op volwassen niveau zitten.
Ja ik eigenlijk ook wel hoor. Hou sowieso wel van sporen of gewoon een stukje rennen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:21 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind joggen een chille bezigheid. niet eensch met je opties dus
Daar begin je zelf mee krullie.quote:
Maar goed, ben weer weg hier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:22 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ja doe maar weer alsof je niet snapt wat ik bedoel
Pubers nemen nooit wat van niet-pubers aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Typisch het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen fysieke puberteit, alleen normale puberteit. Derhalve ben je nog niet uitgegroeid.
En nu ben ik wel weer klaar, neem het maar van mij aan of niet.
Oh pas 16, kan zijn dat je nog een spurt meemaakt. Het menselijk lichaam is raar en onvoorspelbaar.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Als je eerst teveel at zeker wel, en 16 ondertussen. Jongens groeien langer door dan meisjes, die stoppen meestal na 2/3 jaar na hun eerste ongesteldheid.
succes met denken dat je alles beter weetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar begin je zelf mee krullie.
[..]
Maar goed, ben weer weg hier.
Succes met je al dan niet puberteit.
Zet deze op één of ander forum ofzoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:20 schreef Trollscience het volgende:
ik heb altijd groeispurts op een bepaalde plek maar als ik heel hard erover wrijf gaat het weer over, is dit normaal???? gr Tom (13 jaar)
die kans is echt minimaalquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh pas 16, kan zijn dat je nog een spurt meemaakt. Het menselijk lichaam is raar en onvoorspelbaar.
Doe ik nu nog steeds niet.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Pubers nemen nooit wat van niet-pubers aan
Dat denk ik niet over alles, al werk ik daar wel aan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
succes met denken dat je alles beter weet
Ik zou ook maar werken aan dingen aannemen van anderen mensenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Doe ik nu nog steeds niet.
[..]
Dat denk ik niet over alles, al werk ik daar wel aan.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik zou ook maar werken aan dingen aannemen van anderen mensen
Dat duurt nog wel langer dan 16 hoorquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Je spreekt gewoon van einde puberteit als je uitgegroeid bent en je skelet/spieren/hormonen op volwassen niveau zitten.
Ja? Ik weet dat ik uit de puberteit ben (nee mijn hersenen zijn niet uitgegroeid) dit is gewoon door een arts geconstateerd al een hele tijd terug.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
je hebt het nu over jezelf of niet?
Dan ben ik blijkbaar een vroegbloeier.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel langer dan 16 hoor
Vaak groei je aan het eind niet meer, maar je lichaam veranderd nog wel. Je ziet er nu nog jeugdig uit, over 20 jaar niet meer
Een fuck geven om oud worden.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat duurt nog wel langer dan 16 hoor
Vaak groei je aan het eind niet meer, maar je lichaam veranderd nog wel. Je ziet er nu nog jeugdig uit, over 20 jaar niet meer
quote:
Ah dat is balen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ja? Ik weet dat ik uit de puberteit ben (nee mijn hersenen zijn niet uitgegroeid) dit is gewoon door een arts geconstateerd al een hele tijd terug.
Vroegbloeier, laatbloeier, wel groeien, niet groeien, who cares?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een vroegbloeier.
Ik speel nu pokémon, mijn togepi is geëvolueerdquote:
Vind ik ook een mooie lengte voor een vrouw/meidquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:37 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik baal niet hoor ik ben 169 (zeg altijd gewoon 170) en dat vind ik een prima lengte
Niet te kort, niet te lang. En ik kan hakken aan zonder een reus te zijnquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik speel nu pokémon, mijn togepi is geëvolueerd
[..]
Vind ik ook een mooie lengte voor een vrouw/meid
Die van mij wilt dat niet volgens mijquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik speel nu pokémon, mijn togepi is geëvolueerd
Is ze het niet gewoon?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Studeur het volgende:
omgwtf ik heb een pornoster gevonden die echt sprekend op mn chick lijkt
Oh dan zie je er over 10 jaar al niet meer jeugdig uitquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:34 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Dan ben ik blijkbaar een vroegbloeier.
black don't crackquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:44 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh dan zie je er over 10 jaar al niet meer jeugdig uitrip
Toch niet van die hakken waarmee je een sate kan maken? Die zijn gevaarlijk eng voor een manquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Niet te kort, niet te lang. En ik kan hakken aan zonder een reus te zijn
Hoe train jij hem/haar? Ik gebruik het wissel trucjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:42 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die van mij wilt dat niet volgens mijOok al loopt die mee, gaat die amper dood. *zucht*
Dat wordt flink fappen vanavondquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:40 schreef Studeur het volgende:
omgwtf ik heb een pornoster gevonden die echt sprekend op mn chick lijkt
een sate? watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:44 schreef Viro het volgende:
[..]
Toch niet van die hakken waarmee je een sate kan maken? Die zijn gevaarlijk eng voor een man
[..]
Hoe train jij hem/haar? Ik gebruik het wissel trucje
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
black don't crack
oke half black
Sowiesoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:46 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik mis de show, genoot er van door alleen te kijken![]()
Peter Jan Rens is een held
JA DUS BLACK DO CRACK!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
die zit gewoon aan de crack
Wtf dit is echt niet normaal vreemd om naar te kijken. Vind t niet eens geil op de een of andere manier. Zit alleen maar verbaasd voor me uit te staren.quote:
Zo mooi ook hoe lichtstroken aan de rand van traptreden en een met bloemetjes befleurde tribune incl grote bank ervoor gewoon een hele studio compleet maakte zonder al die huidige tierelantijntjesquote:
Oh ik zou echt konjo hard fappen als ik jou wasquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wtf dit is echt niet normaal vreemd om naar te kijken. Vind t niet eens geil op de een of andere manier. Zit alleen maar verbaasd voor me uit te staren.
picsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:50 schreef Studeur het volgende:
[..]
Wtf dit is echt niet normaal vreemd om naar te kijken. Vind t niet eens geil op de een of andere manier. Zit alleen maar verbaasd voor me uit te staren.
Van die hakken, waarmee een gat in iemands poot kan maken als je per ongeluk bij degene erop staatquote:
Goeie ouwe tijdenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
SowiesoEn de eckte oude Telekids met Carlo en Irene, en de Droomshow met die ene kekke belg ofzo
ah nee die lopen te moeilijk voor overdagquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:53 schreef Viro het volgende:
[..]
Van die hakken, waarmee een gat in iemands poot kan maken als je per ongeluk bij degene erop staat
[..]
Goeie ouwe tijden
Ik heb ooit pech gehad dat een klasgenote een peuk wou uittrappen met dr hak, trapte ze volop mijn grote rechterteen. Ik had slippers aanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
ah nee die lopen te moeilijk voor overdag
Tuurlijk is ze het nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:51 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ik zou echt konjo hard fappen als ik jou wasNadat ik zeker was dat ze het niet zélf was, dan
Nja zet je weer brunette porno opquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:04 schreef Studeur het volgende:
[..]
Tuurlijk is ze het niet
Maar ik kan hier serieus niet op fappen, wtf. Ik word gek.
picsquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:25 schreef Studeur het volgende:
[..]
Jouw look-a-like fap ik al maanden op
Dientjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:26 schreef Dientje12 het volgende:
mijn vingers kietelen om een joint te draaien
he jou ken ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:26 schreef Dientje12 het volgende:
mijn vingers kietelen om een joint te draaien
pfff, ik zou niet wetenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoezo jij hier nooit meer bent dan?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Studeur het volgende:
één van de beste topics ooit:
KLB / Schone dakpannen onder dakraam
Daar kwam ik ook achter net.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Was van plan om een nacht door te halen maar GTAV online doet het nog steeds niet.
Zo'n ding is handig voor een club waar je niet mag blowen om dan sigaretten met wiet er in te klikken. Dan ruiken ze het wel maar van welke sigaret zou dat dan afkomen? Nou ja ze zullen ook wel eerder naar een joint zoeken dan naar een sigaret,quote:
Ik zal daar geen wiet in stoppen want met zo'n hulsel brand de wiet toch snel weg?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:40 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Zo'n ding is handig voor een club waar je niet mag blowen om dan sigaretten met wiet er in te klikken. Dan ruiken ze het wel maar van welke sigaret zou dat dan afkomen? Nou ja ze zullen ook wel eerder naar een joint zoeken dan naar een sigaret,
Werkt natuurlijk niet als er maar 20 man in een zaal staan.
Mwah, ik regel wel watquote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:44 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Koop zo'n pot tabak morgen is 15 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |