Een hele goedeavond mijn geliefde FOK!ers en FOK!inners,
Ik heb zojuist een pakketje ontvangen, wat apart is want ik krijg nooit pakketjes.
Niet eens als ik iets besteld heb.Het was een mooi bruin pakketje met daar mijn naam en adres op, en een sticker met een indicatie van hoeveel de verzendkosten waren. (Een extreem hoog bedrag wat iemand hier in Nederland voor mij overhad, wauw.)
Ter verduidelijking hier de eerste foto:
![3ee303b3-5912-4db8-aea2-a303fe901395.jpg]()
Het eerste wat er in mij op kwam was: "Hey als je van je ogen kleine spleetjes maakt dan kan je je wimpers met elkaar vergelijken lol." Maar daarna verwonderde ik mij over wie mij dit gestuurd zou kunnen hebben, maar bovendien ook over wat er in zat.
Na heel voorzichtig de bruine envelop geopend te hebben, haalde ik de inhoud eruit, maar werd direct verblind door de schone kleuren en het felle glitterlicht dat van de verpakking van een rechthoekig doosje kwam. In de eerste instantie las ik de woorden 'MAKEN HOER', maar dat was slechts omdat ik mijn duim op de 'A' van het woord HOERA had. Ik schoof mijn duim opzij en maakte de volgende foto:
Na het gewend te zijn aan het felle licht, werden mijn ogen en hersenen blootgesteld aan de meest Virtuoze teksten die, naar mijn weten, de mensheid ooit onder ogen is gekomen.
De teksten leken mijn gedachten te kunnen lezen, en ik werd overvallen door een intens gevoel van liefde, vriendschap en flatulentie.
![IMG_3022.jpg]()
![IMG_3023.jpg]()
Ik deed af van dat laatste gevoel door een zogenaamde 'Silent Killer' vrij te laten, waardoor ik de kamer een minuut of 3 moest ontvluchten.
Toen ik terugkwam was ik nog steeds in een staat van euforie en verbazing, en heb toen maar snel een foto van mijzelf gemaakt, om een fractie van die euforie, en mijn reactie daarop, eeuwig te bewaren.
![d47e1812-5a9d-408f-8330-dafa056df12e.jpg]()
Heel voorzichtig maakte ik met een nagelschaartje de onderkant open, en bekeek het bovenste gedeelte van de inhoud.
Hierop zag ik mijn online alias, Klojo120. Maar iets erbij wat ik nog nooit had gezien. Het woord 'Lieve' ervoor, en een hartje erachter. Een hartje!
![IMG_3028.jpg]()
Ik wilde snel verder lezen dus ik haalde, wat bleek een DVD hoesje, de inhoud uit de glitterverpakking.
Ik begon te lezen. Er werd gepraat over oude tijden, over geestverruimende middelen, over flora uit het verre noorden en liefde.
En toen zag ik het. Haar naam.
Moira.
Deze naam zou voor altijd in mijn hart en hoofd gegrift staan. Mijn woorden schieten tekort.
![pijlen.jpg]()
Zoveel liefde en waarheid in een brief. En maarliefst 5 hartjes! Degene die dit geschreven had was pure goedheid. En ik had het geluk haar FOK! broertje te zijn! Ik kon wel sterven van geluk.
Ik opende de DVD hoes en daarin zat de prachtigste joenna die ik ooit gezien had. Inside-out met een oldskool tipje. Prachtig strak en lekker gevuld. De persoon die dit gedraaid had moest wel een meester in haar werk zijn.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht: 'Okay, we doen dit.' En ik greep mijn aansteker, en stak de joint aan.
Ik wilde hem niet in een keer opmaken, en dat hoefde ook niet, want na 5 hijsjes was ik al flink aan de gang.
Deze post ga ik nooit vergeten.
Moira. Je bent echt een schatje
Heeft FOK!verkiring met Studeur