Tevens tetten.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
Ik durf te wedden dat jij de eerste zes posts van dit topic gewoon teruggelezen hebt.quote:
eerlijk gezegd niet, maar ik bedoel natuurlijk oudere topicsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat jij de eerste zes posts van dit topic gewoon teruggelezen hebt.
Mwah, ik hoef maar tot deel 40/50. Dat is nog wel te doen.quote:
Waarom hebben mensen nog steeds 25 posts per pagina? Je kan het instellen zodat je maar 1 pagina per topic hebt. Is uberchillquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:00 schreef Snowbells het volgende:
US / [V S&G] FOK!sters Sexy & Gewaagd #92
Die reacties
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Waarom hebben mensen nog steeds 25 posts per pagina? Je kan het instellen zodat je maar 1 pagina per topic hebt. Is uberchill
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:05 schreef Klojo120 het volgende:
Dames heren
ONZ / Ik heb post ontvangen.
Dit. Ik vind 't fijn als ik weet op welke pagina iets stond en ik niet constant hoef te scrollenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.
Daten? Dan gaan we lekker uit etenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Amarantha het volgende:
Omg omg ik heb een enorme chocoladereep
Nee hoor het is in mijn ogen makkelijker om bij te houden waar je gebleven was want er is maar 1 pagina. En laadtijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:46 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Dat is alleen handig als je een post zoekt dat je gelijk alles tegelijk kan ctrl-Fen. Anders is de laadtijd veel langer en kan je veel minder makkelijk bijhouden waar je gebleven was.
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:07 schreef Viro het volgende:
[..]
Nee hoor het is in mijn ogen makkelijker om bij te houden waar je gebleven was want er is maar 1 pagina. En laadtijdgrootste bullshit wat ik heb gehoord, met de internetsnelheden in NL is/zijn er amper laadtijden als je een nederlands website bezoekt. Enige wat langzaam kan zijn is oude pc of laptop.
skeerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.
En daarnaast heb ik nog een dongle en die is dan 14,4mb tot ik 2 gig heb gedownload dan wordt het 128 kb
Ah dat is fucked up man, dan is het wel handig om meerdere pagina's te hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:10 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Ja, of een wifi-netwerk waar bewoners van 3 panden plus begeleiding op zit. Ene keer is het snel andere keer is het gewoon te druk bezet.
En daarnaast heb ik nog een dongle en die is dan 14,4mb tot ik 2 gig heb gedownload dan wordt het 128 kb
Glad I could help, at your service dit datquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:58 schreef Klojo120 het volgende:
Ik ben STONY2012 man maar dan een jaar erger wayow
Hij kan toch sowieso gewoon een trein pakken wanneer hij wilt en dan zelf naar jou toe komen rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
En Mono komt zo
Hij was ineens eerder klaar met werken en kon de trein naar hier nog pakken, en is morgen toch vrij
Fucking chillSamen slapen
Geef die kerel een dikke knuffel namens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:21 schreef Moira. het volgende:
En Mono komt zo
Hij was ineens eerder klaar met werken en kon de trein naar hier nog pakken, en is morgen toch vrij
Fucking chillSamen slapen
Nee, want de treinen van Amersfoort naar Ede rijden niet meer zo laat, en hij heeft soberzo geen sleutels van die treinenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef badtripbob het volgende:
[..]
Hij kan toch sowieso gewoon een trein pakken wanneer hij wilt en dan zelf naar jou toe komen rijden?
will doquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:22 schreef Viro het volgende:
[..]
Geef die kerel een dikke knuffel namens mij
Hij kan vast op plekken komen waar wel sleutels zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee, want de treinen van Amersfoort naar Ede rijden niet meer zo laat, en hij heeft soberzo geen sleutels van die treinen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:02 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Pics in DM over 5 min dan krijg je het wel weer terug
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd blijkbaar was die collega die ik heb gezoend aan het daten met een andere collegaINB4 tering veel drama
neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:27 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
en je zat al met je hand in je broek
Preciesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijn
A'm gu'ing to fuckin' kick ya 'n the fanny 'ea?!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
PreciesZe lijkt ook nog op Kelly van misfits, ik ben zo de lul
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef Trollscience het volgende:
[..]
A'm gu'ing to fuckin' kick ya 'n the fanny 'ea?!
Ditquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:38 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En die collega gaat natuurlijk super boos op jou worden terwijl de collega die je zoende diegene is die dan de lul moet zijn
Whahahaha, toevallig familie van Uns?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Gvd blijkbaar was die collega die ik heb gezoend aan het daten met een andere collegaINB4 tering veel drama
Incest for the winquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nee want hij is wel super lekker
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ga naar de sauna.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:53 schreef Trollscience het volgende:
mijn spieren, hoofd, gedachten, en longen schreeuwen allen om sigaretten want nicotine is niet genoeg nee het moeten weer sigaretten zijn
Waarom niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Even lekker naar de sauna om 21:56
What the actual fuck?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
LIF / Travestie, hoe begin ik?
sorry wat?
Dan ga je morgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:07 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Denk dat om 10 uur enkel gay-sauna's open zijn.
Niets mis mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Ik weet wat het is ik snap alleen niet wat het met mijn post te maken heeftquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Whut, je kent de term niet en je post op fok? Dat dit kan op fok
10% van de mannelijke bevolkingquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Vind het niet zo gek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:01 schreef Moira. het volgende:
sorry wat?
Ja sorry mijn fout, zie het nu pas. Ben beetje stonedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik weet wat het is ik snap alleen niet wat het met mijn post te maken heeft
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:17 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja sorry mijn fout, zie het nu pas. Ben beetje stoned
Aahquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
Whut ya talking 'boutquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:25 schreef Nestalgie het volgende:
Viro ze typte eensmiley, nu binnenhalen!!!!!111_!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |