abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:41:12 #1
369018 Sjeik_Telmachientje
ttttttrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
pi_131745324

Voetbal International is een voetbalprogramma dat op maandag en vrijdag op RTL7 wordt uitgezonden, tussen 20:30 en 22:00. Het is een journalistiek hoogstaand programma waarin wedstrijden worden geanalyseerd, transfers worden besproken en de nodige rullevante anekdotes worden opgehaald. Voetbal International staat erom bekend altijd met respect over spelers, trainers en andere dorpsidioten uit de voetballerij te praten, dit in tegenstelling tot Studio Voetbal. In 2011 werden ze na tien jaar hard werken beloond met de hoogst haalbare TV-prijs in Nederland, een gouden cockring. Het programma wordt gesponsord, maar hier merk je nagenoeg niets van.

Deze OP wordt mede mogelijk gemaakt door Gillette, Toto en Amstel Bier.

Hoofdrolspelers

Figuranten

Onderdelen

Toto
De toto wordt door Johan iedere vrijdaguitzending ingevuld tijdens het laatste kwartier, en vervolgens vullen duizenden kijkers hem in, exact het tegenovergestelde van wat Johan zegt. Maandag komt Genee terug op de resultaten, indien Johan alles goed heeft krijg hij sigaren en een kus van Escha, dit is echter nog maar een keer in de geschiedenis voorgekomen. Hij heeft wel één keer meer de Toto gewonnen dan Genee.

Gillette speler / elftal van de week
Iedere week wordt er een Gillette elftal van de week gekozen, met daarin de Gillette speler van de week. Bij twijfel wie de beste speler van de week is: Pellé. De speler die het meeste punten in het Gillette klassement bijeen weet te sprokkelen, krijgt op het einde van het seizoen een bijzonder lelijke bokaal.

De kantineheld
Zapmomentje.

Nieuws van Johan
Elke maandag neemt Johan het laatste voetbalnieuws door met Wilfred, Rene en de gast.

Danny Vera
Iedere week neemt Danny Vera de moedige taak op zich om een klassieker te coveren, en dit zo slecht mogelijk te doen. Zelden faalt hij hierin. Verder zorgt hij ook voor de achtergrondmuziek bij de..

Versnelde ronde
(mooi bruggetje, hè?)
De versnelde ronde komt enkele keren per maand langs, hoe er wordt bepaald wanneer deze langskomt is een geheim vooralsnog. De heren geven hun mening netjes in wijzerzin op korte nieuwsitems.

Rullevante links
Het VI-woordenboek
Bingokaarten van Johan, Wilfred, René en Boskamp
Oliver's kanaaltje met legendarische fragmenten
Sigaarblogcom met het laatste nieuws, MP4-linkjes en diepte-interviews met Escha.
Voetbal International GIFs (waarschuwing: modemkiller)
De oude OP, voor de nostalgici onder ons.

In memoriam
Graag herdenken wij deze ex-figuranten die ooit rullevant waren voor Voetbal International, maar helaas het felbevochten gevecht om in de OP te komen verloren: Willem van Hanegem, Erik Dijkstra, Wouter Bos, Gerald Vanenburg, Jan-Joost Van Gangelen, Marc van Hintum, Raoul Heertje, Iwan Van Duren & Tom Knipping, Mattijs Manders, Manolev, Royston Drenthe, Demen Bulbul, Jan 'gladjanus' Kooiemans, Sepp Blatter en Diego Maradona.

En mijn heldin Wieke.

TTTTTTTTTTTRRRRRRRRRRRRRRRRRRR
pi_131745364
Ik schiet bijna vol mensen.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_131745857
Staatsbegrafenis voor Kip Saté en de Onbekende Kip.

God hebbe hun ziel.
pi_131746377
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 17:24:35 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_131746838
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award

De prijs is een initiatief van The Post Online om rebelse mediafiguren te eren. De jury heeft een selectie gemaakt uit 25 kandidaten, zo laat de nieuwssite dinsdag weten.

''De onlangs afgetreden hoofdredacteur van Voetbal International is scherper dan ooit nu hij helemaal geen commerciële belangen meer hoeft te dienen en weke voetbalhartjes hoeft te sparen'', schrijft de jury over Derksen.

"Hij jent Van Gaal, pest Genee en is nu helemaal voor niemand meer bang, ook niet buiten de voetbaljournalistiek.''

Derksen versloeg andere bekende namen als oorlogsverslaggever Arnold Karskens, interviewer Sven Kockelman, presentator Tim Hofman, columniste Sylvia Witteman en zangeres Anouk.

Prijs

De 'media-rebellen' zijn volgens The Post Online "de nuttige Japie Krekels tussen al die valskraaiende haantjes en ellebogende lafbekmeisjes". The Post Online is blij dat er nog mediafiguren zijn "die wél gewoon zeggen wat ze denken".

De nieuwssite heeft de prijs naar Herman Brood vernoemd omdat "hij de koning was van het onbeschaamd je eigen gang gaan".

De jury wilde dinsdag nog niet onthullen wat de prijs is. Een van de juryleden, medeoprichter Mark Koster van The Post Online, kon alleen verklappen dat de prijs elk jaar anders is, en wordt aangepast aan de winnaar. Waarschijnlijk vindt de prijsuitreiking vrijdag plaats

http://www.nu.nl/media/35(...)man-brood-award.html

*O* *O* *O*
pi_131746865
Hij werpt zich toch wel op als de koning der winnaren van rullevante prijzen.
pi_131746894
Een prijs die ook naar Sven Kockelmeijer of Tim Hofman had kunnen gaan moet Johan niet op zijn schoorsteen willen hebben.
pi_131746937
Ik snap echt niet waarom die Tim Hoffman ook genomineerd was. Ik heb die jongen nooit op een mening kunnen betrappen, ik vind dat zo'n zacht ei.
pi_131747994
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Ik ben inmiddels overleden.
pi_131748029
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
pi_131748185
quote:
6s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 17:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Johan Derksen wint eerste Herman Brood Award
Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
pi_131749071
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:10 schreef Pascalus het volgende:

[..]

Mensen met een mening zijn er niet zo veel, presentators genoeg.
daarom zit ik al 13 jaar met jouw aan tafel maar dat geheel terzijde
pi_131749109
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Is er al een compilatie van gisteren? Heb het gemist en heb geen zin om het helemaal terug te kijken.
Donderstraal op joh!
pi_131749189
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:39 schreef Ties02 het volgende:

[..]

Donderstraal op joh!
Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
pi_131749569
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:42 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

[..]

Ik stel toch een normale vraag, dorpsidioot!
Je kunt momentjes van gisteren terugzien op het kanaaltje van onze vriend Oliver.
http://www.youtube.com/user/VoetbalOliver?feature=g-subs-u

De hele uitzending is hier te bekijken
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)89d-675531793344.mp4

Met dank aan de Sigaarsnorblogcom.
pi_131753427
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Als je RTL wil steunen moet je hier klikken (doe dus maar niet)

http://rtl.ksya.net/video(...)3370989d675531793344

Met de volledige uitzending en wat hoogtepunten los.
pi_131766631

Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt. _O-
gr gr
pi_131766731
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 00:28 schreef Quyxz_ het volgende:

Valt me nu pas op dat Gijpie hier serieus 'dat was dik hout zagen met planken' zegt. _O-
Gijp was van de leg van dat kippenverhaal.
pi_131767490
Al langs geweest?

http://rtlxl.nl/#!/britt-(...)ee-ba24-f7af707d7029

Waarom houden ze steeds 2 mics bij hun mond? :')
pi_131767665
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?

Wat een kleuterklas :')

Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
pi_131767699
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 18:04 schreef Pascalus het volgende:
Wat een eng wijf is die Irene Moors eigenlijk... maar dat geheel terzijde.
Wat een griezel. "Snapt hij mijn vraag?" Ze komt niet verder dan het opgewekte geleuter van de buurvrouw.
pi_131767780
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:19 schreef johannes_vermeer het volgende:

[..]

Wat een kleuterklas :')

Op zich wel een kleine scoop dat FOX Wilfred Genee benaderd had.
Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_131767807
quote:
1s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:28 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

Ik vind het opvallender dat Genee deze keer niet voor het grote geld gekozen heeft
Minder opvallend: Boskamp in de buurt van het bittergarnituur.

Wel dacht ik dat de heren altijd om 22.01 al in hun auto zaten.
pi_131768090
Ik dacht dat Rene als een gek die studio uitrende joh na zo'n uitzending
maar ziet er gezellig uit daar hoor, bitterballetje erbij niks mis mee
pi_131768282
quote:
0s.gif Op woensdag 2 oktober 2013 01:07 schreef Dj_Day-V het volgende:
Al langs geweest?

Wat een gehandicapten lelijke tering wijven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')