quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Weet ik veel, ik hou alleen dat van mezelf bijquote:
Wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax heeft een litteken op zijn pener alleen wij weten niet met wie. (de hont?)
Ja dat is mogelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hou alleen dat van mezelf bij
[..]
Wtf
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
Oke ze is weg, ik kan helaas niks anders neerzetten.
Blegh hou eens op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een fusie tussen Kelly en Britt Dekkers.
quote:
Alleen Muha kan de OP veranderen, maar hij zit denk ik mobiel of zo. Dus dat wordt wachten tot de volgende lapo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:57 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh geeen leuke getatoeerde donkerharige maar wel blanke babe in iemand zijn fotoverzameling die hier past?
Die mag het predikaat babe echt niet dragen.quote:
Jij daarentegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die mag het predikaat babe echt niet dragen.
:$.quote:
Over neuken, zoals altijd.quote:
Werk en veel plaatjes zijn forbidden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen Muha kan de OP veranderen, maar hij zit denk ik mobiel of zo. Dus dat wordt wachten tot de volgende lapo.
Ik snap het wel, dan schaam je je ervoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dat hele ontkennen dat je seks hebt gehad ook al weet iedereen dat het echt wel is gebeurd niet zo!
Ik ben blond met tatoeages!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:57 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh geeen leuke getatoeerde donkerharige maar wel blanke babe in iemand zijn fotoverzameling die hier past?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk en veel plaatjes zijn forbidden.
You asked.quote:
Tattoos zijn altijd goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blond met tatoeages!
Maar daar had je het niet over natuurlijk.^^
Wat voor bank is het?quote:
Niet alleen vandaag, ik ben al maanden 1 positieve dudequote:Vertel, wat maakt jou zo blij vandaag?![]()
He bahquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een creme kleurige bank om bepaalde vlekken beter te kunnen verbergen.
Neem dan leer, veegt makkelijker afquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja jij deponeert dat soort zooi op je pooltafel, dan kun je toch niet meer poolen met die plakzooi.quote:
Of je wilt je graag voordoen als iemand die het nooit doet en hoopt op pittysex?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel, dan schaam je je ervoor
Doekje erover en klaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Neem dan leer, veegt makkelijker af
Mijn tafel is nog maagdelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja jij deponeert dat soort zooi op je pooltafel, dan kun je toch niet meer poolen met die plakzooi.
Vanwaar die 'quote:
Een grijze soort van hoekbank. Een 3 zitter, met een lang stuk om op te liggen aan de rechterkant.quote:
Alsof ik ooit seks ga hebbenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wilde 'em inwijden maar mijn lengte werkte niet meequote:
Niet de 6 pockets bevredigt?quote:
De bank zelf berijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een grijze soort van hoekbank. Een 3 zitter, met een lang stuk om op te liggen aan de rechterkant.
[..]
Alsof ik ooit seks ga hebben
Geeft niet, je groeit nog wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef zeefje het volgende:
[..]
Ik wilde 'em inwijden maar mijn lengte werkte niet mee ; (
Ja weet niet, is een gewoonte van mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:05 schreef zeefje het volgende:
[..]
Vanwaar die '' Ik ben heel niet zo leuk
he he he vuilakquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je groeit nog wel.
Sowieso leer, kun je in de zomer met je bikini op de bank zitten zonder dat je bang moet zijn dat er zweetplekken op komen en het voelt lekker koel aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Neem dan leer, veegt makkelijker af
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Niet de 6 pockets bevredigt?
[..]
De bank zelf berijden.
O, dat is zo chill. Ik weet wat voor lang stuk je bedoelt, dat heeft een aparte naam. Ben het even kwijt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een grijze soort van hoekbank. Een 3 zitter, met een lang stuk om op te liggen aan de rechterkant.
[..]
Alsof ik ooit seks ga hebben
Nee. Ben al sinds mijn 13e dezelfde lengtequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet, je groeit nog wel.
Inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso leer, kun je in de zomer met je bikini op de bank zitten zonder dat je bang moet zijn dat er zweetplekken op komen en het voelt lekker koel aan.
Leer vind ik niet fijn voor een bankquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Sowieso leer, kun je in de zomer met je bikini op de bank zitten zonder dat je bang moet zijn dat er zweetplekken op komen en het voelt lekker koel aan.
Lounge toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is zo chill. Ik weet wat voor lang stuk je bedoelt, dat heeft een aparte naam. Ben het even kwijt.
Hocker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
O, dat is zo chill. Ik weet wat voor lang stuk je bedoelt, dat heeft een aparte naam. Ben het even kwijt.
Chaisse lounge toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Veert goed mee ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leer vind ik niet fijn voor een bank
Ik heb zo'n zachte stoffen. Lekker zacht en warm
Eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee niet uitdijenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee. Ben al sinds mijn 13e dezelfde lengteik groei alleen in breedte
Dit ja!quote:
Behalve als de zon er op staat *nog nachtmerries van verbrande kont in leren autostoelen heeft*quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel vlekken zitten er inmiddels in?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:08 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leer vind ik niet fijn voor een bank
Ik heb zo'n zachte stoffen. Lekker zacht en warm
Zou wel kunnen, ja.quote:
En ik heb ook mijn nieuwe brilquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:07 schreef Fera het volgende:
[..]
Je groeit tot je 21ste ofzo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:08 schreef zeefje het volgende:
[..]
Nee. Ben al sinds mijn 13e dezelfde lengteik groei alleen in breedte
Geenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoeveel vlekken zitten er inmiddels in?
Gewoon niemand uitnodigen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef rival het volgende:
Leer sowieso beter, voor al die hasjrokers bij me op bezoek
Een hipster bril?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ja.
[..]
En ik heb ook mijn nieuwe bril
[..]
Je groeit tot je 21ste ofzo.
Dus je hebt nog een jaar of 5.
Collectanten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef rival het volgende:
[..]
Staan er alsnog 3x in de week mensen aan mijn deur, ik ben sociaal
We hebben tweedehands leer, van Marktplaats. Ziet er tof uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Stof omdat kat, vind het niet chill als mijn kat een dure bank sloopt.
Ik haal wel leer als ik geen huisdieren meer heb, dan zo een hele vette chique bank.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef Fera het volgende:
[..]
We hebben tweedehands leer, van Marktplaats. Ziet er tof uit.
Kattenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:10 schreef muhahaha het volgende:
Stof omdat kat, vind het niet chill als mijn kat een dure bank sloopt.
Nee.quote:
Mwah, vanavond ofzo.quote:
Paupers zijn het, op de brandstapel ermee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:12 schreef rival het volgende:
[..]
Nooit. Dat trekken ze al van mijn salaris af
Jij denkt dat ik 16 benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou wel kunnen, ja.
[..]
En ik heb ook mijn nieuwe bril
[..]
Je groeit tot je 21ste ofzo.
Dus je hebt nog een jaar of 5.
Ik vind het juist chill met dieren. Vlek poets je zo weg, haren zuig je zo op. Maar misschien dat het met een kat anders is, omdat ze graag dingen met hun nagels markeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:11 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik haal wel leer als ik geen huisdieren meer heb, dan zo een hele vette chique bank.
Hoe laat vanavond?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Katten
[..]
Nee.
[..]
Mwah, vanavond ofzo.
17 of misschien 18 inmiddels, toch?quote:
Nu heb je een liefje.quote:
16/17/carequote:
Als ik niet meer kapot ben.quote:
Rutte en de zijne hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Paupers zijn het, op de brandstapel ermee.
Ik blijf het, zo lang ik leef, niet fijn zitten, al dat leerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het juist chill met dieren. Vlek poets je zo weg, haren zuig je zo op. Maar misschien dat het met een kat anders is, omdat ze graag dingen met hun nagels markeren.
Plak je zo fijn aan de bank vast met leer, ook geen fijne ervaringen meequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:06 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nageltjes ja, dan heb je overal gaatjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:13 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik vind het juist chill met dieren. Vlek poets je zo weg, haren zuig je zo op. Maar misschien dat het met een kat anders is, omdat ze graag dingen met hun nagels markeren.
Does not compute.quote:
Kussentje onder je kont.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik blijf het, zo lang ik leef, niet fijn zitten, al dat leer
geen problemen mee, zou echt geen stoffe bank willen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:14 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik blijf het, zo lang ik leef, niet fijn zitten, al dat leer
Maar katten doen dat wel vaker bij gloednieuwe meubels, schijnt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:15 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nageltjes ja, dan heb je overal gaatjes.
Kun je jezelf een ongeluk knippen om alles bij te houden.
Fleecedeken? Lekker warm.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:17 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Dat is al een kussenstrak kussen, dat dan weer wel.
Mwoah die van mij doet het niet doelbewust, hij blijft wel wat meer achter iets hangen als ie zich weer eens uitrekt. Lui leven heeft dat beest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:16 schreef Fera het volgende:
[..]
Maar katten doen dat wel vaker bij gloednieuwe meubels, schijnt.
En dat beestje blijft bij je, hoeveel vriendinnetjes je nog gaat hebben. Huisdieren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan moeilijk die kat ditchen omdat ik nu samen ende gelukkig ben he.
Kan makkelijk. Zat mensen die hun kat dumpen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:17 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, kan moeilijk die kat ditchen omdat ik nu samen ende gelukkig ben he.
Lol.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Mwoah die van mij doet het niet doelbewust, hij blijft wel wat meer achter iets hangen als ie zich weer eens uitrekt. Lui leven heeft dat beest.
Maar niet te veel bewegen want dan is het warm (en die dekens zitten dan continu in de weg)quote:
Zo is dat, beest overleeft een nucleaire winter nog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat beestje blijft bij je, hoeveel vriendinnetjes je nog gaat hebben. Huisdieren.
Ja, dat vind ik dus zielig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Zat mensen die hun kat dumpen.
Wat is deze?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Kan makkelijk. Zat mensen die hun kat dumpen.
Hij is nu alleen dus dat markeren is niet nodig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Lol.
Gekke beesten. Vaak doen ze het om te markeren dat het van hen is, territorium.
Dit is de ware.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:18 schreef Fera het volgende:
[..]
En dat beestje blijft bij je, hoeveel vriendinnetjes je nog gaat hebben. Huisdieren.
Is het ook.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Zo is dat, beest overleeft een nucleaire winter nog.
[..]
Ja, dat vind ik dus zielig.
De naakte waarheid.quote:
Bliksem deed het wel, die was ook alleen. Is meer een karakterdingetje denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:19 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij is nu alleen dus dat markeren is niet nodig.
Ik zou er niet aan moeten denken. Truth be told, ik heb wel de chins verkocht. Maar wel aan iemand die ze veel meer ruimte en losloopmogelijkheid (zonder twee honden er achteraan) kon bieden. Ik wil die vent nog een keer mailen, misschien kan ik eens langskomen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is de ware.
[..]
Is het ook.
[..]
De naakte waarheid.
Chinchillersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik zou er niet aan moeten denken. Truth be told, ik heb wel de chins verkocht. Maar wel aan iemand die ze veel meer ruimte en losloopmogelijkheid (zonder twee honden er achteraan) kon bieden. Ik wil die vent nog een keer mailen, misschien kan ik eens langskomen.
Die van mij is een watje, net als het baasje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:20 schreef Fera het volgende:
[..]
Bliksem deed het wel, die was ook alleen. Is meer een karakterdingetje denk ik.
Ach, dan maakt hij tenminste niet expres je meubels stuk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:36 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Die van mij is een watje, net als het baasje.
Nog aan het werkquote:
Hoe laat ben je begonnen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:48 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Nog aan het werkaan het multitasken tussen tekenen, offertes maken, bellen en Fokken
O, tis dus weer zo verquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
Waarom is het topic altijd (half) dood als ik thuis kom?
I don't know.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
De rest is ook onderweg van werk naar huis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Vinniiee het volgende:
O god, heb echt geen zin om vreten in huis te halenquote:
Doe een trui aanquote:
Toevallig dat ik nu pas om 5 uur thuis was, maar normaal ben ik 4 uur thuis en dan is dat ook altijd zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef rival het volgende:
[..]
De rest is ook onderweg van werk naar huis?
Beginnen met koken?
Zien dat het bijna half zes is dus moeten nog snel alle klussen afmaken die zijn blijven liggen
in de tijd dat jij onderweg bent denken de mensen... Nou Vinnie is er niet meer.. dan ga ik ook maar?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
Toevallig dat ik nu pas om 5 uur thuis was, maar normaal ben ik 4 uur thuis en dan is dat ook altijd zo
Dat lijkt me sterkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:02 schreef rival het volgende:
[..]
in de tijd dat jij onderweg bent denken de mensen... Nou Vinnie is er niet meer.. dan ga ik ook maar?
Wut? Nu nog?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben inderdaad onderweg
van stage naar college
Tooooo late.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik ben inderdaad onderweg
van stage naar college
Nog meer beesten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:05 schreef Tamashii het volgende:
Omg, eindelijk aan de beurt voor gastgezin voor kittens, kan ik niet.
Yes i know, bad. :$ Maar komt omdat ik me in de vakantie, pakembeet zo'n 3 maanden geleden had opgegeven als gastgezin. Alle tijd ervoor en het zou wel komen. Neuh, er waren genoeg gastgezinnen blijkbaar behalve nu. En ik kan nu niet omdat de kittens elke 3 uur bijvoeding nodig hebben en ik kan ze niet meenemen naar mijn werk omdat ik vrij veel van hot naar her ben...quote:
Heb ik al.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Doe een trui aan
[..]
Toevallig dat ik nu pas om 5 uur thuis was, maar normaal ben ik 4 uur thuis en dan is dat ook altijd zo
Ooooo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes i know, bad. :$ Maar komt omdat ik me in de vakantie, pakembeet zo'n 3 maanden geleden had opgegeven als gastgezin. Alle tijd ervoor en het zou wel komen. Neuh, er waren genoeg gastgezinnen blijkbaar behalve nu. En ik kan nu niet omdat de kittens elke 3 uur bijvoeding nodig hebben en ik kan ze niet meenemen naar mijn werk omdat ik vrij veel van hot naar her ben...
Hmm, dat is balen danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:07 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Yes i know, bad. :$ Maar komt omdat ik me in de vakantie, pakembeet zo'n 3 maanden geleden had opgegeven als gastgezin. Alle tijd ervoor en het zou wel komen. Neuh, er waren genoeg gastgezinnen blijkbaar behalve nu. En ik kan nu niet omdat de kittens elke 3 uur bijvoeding nodig hebben en ik kan ze niet meenemen naar mijn werk omdat ik vrij veel van hot naar her ben...
Fleecedekenquote:
Hehe ik heb ook al twee katten. :$quote:
Hoe heten ze?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik heb ook al twee katten. :$
Ik zat te denken aan "Links" en "Rechts"quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat aan Timon en Pumba te denken
Bijna goed
Hehe ja inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik zat aan Timon en Pumba te denken
Bijna goed
Lion King suffie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat betekenen die namen en uit welke taal komen ze? Klinkt exotisch
Dat niet zozeer, maar Bogie is heel speels en nieuwsgierig. Kitten schrikt zich een ongeluk.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zat te denken aan "Links" en "Rechts"
Ja inderdaadquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ja inderdaad.![]()
Nouja ik kreeg Simba, die zag ik op de straat. Wilde der niet wegdoen maar had geen enkel flauw idee wat betreft naam. Nouja, de keuze toen we een kat uit het asiel gingen halen was natuurlijk al een stuk kleiner want Nala en Simba klinkt gewoon vet.
Dat gaat nog wel samen. Maar kleine babykittens ... Of ik moet ze op de slaapkamer houden, maar dat is ook niet echt wat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:11 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hehe ik heb ook al twee katten. :$
Yes baby.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Viro het volgende:
Nala en Simba (namen) komen toch uit The Lion King?
Dat weet ik zelfsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Viro het volgende:
Nala en Simba (namen) komen toch uit The Lion King?
Ik zie het al voor mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar Bogie is heel speels en nieuwsgierig. Kitten schrikt zich een ongeluk.En KC gaat er wel achteraan, ja.
Nouja het is denk ik toch iets te ver weg voor jou, deze komen van het asiel van edequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat gaat nog wel samen. Maar kleine babykittens ... Of ik moet ze op de slaapkamer houden, maar dat is ook niet echt wat.
Hij bedoelt het nooit kwaad, maar het is zo'n lomp beest.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dat weet ik zelfs
[..]
Ik zie het al voor me
Mja, maar als je ze thuis houdt, dan is het geen probleem, toch? Dan hoef je niet zo vaak op en neer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nouja het is denk ik toch iets te ver weg voor jou, deze komen van het asiel van ede
Was grappig en lullig om te zien hoe 1 van onze kittens reageerde toen die voor het eerst een hond zag (hond was dan ook 100 keer zo groot). Eerst werd ie 2 keer zo groot, rug omhoog en staartje omhoog en raar springen dat ie deed!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef Fera het volgende:
[..]
Dat niet zozeer, maar Bogie is heel speels en nieuwsgierig. Kitten schrikt zich een ongeluk.En KC gaat er wel achteraan, ja.
Hond wilt aaien en vervolgens verpletterd ie dat kitten met z'n pootquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Fera het volgende:
[..]
Hij bedoelt het nooit kwaad, maar het is zo'n lomp beest.
Pffft, jammer dat je twee honden hebt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Mja, maar als je ze thuis houdt, dan is het geen probleem, toch? Dan hoef je niet zo vaak op en neer.
Awwwww.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was grappig en lullig om te zien hoe 1 van onze kittens reageerde toen die voor het eerst een hond zag (hond was dan ook 100 keer zo groot). Eerst werd ie 2 keer zo groot, rug omhoog en staartje omhoog en raar springen dat ie deed!
Ow en vloog ie van de trap af, dat was dan weer wat minder leuk
Honden aaien niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:19 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hond wilt aaien en vervolgens verpletterd ie dat kitten met z'n poot
Boeiend, gaat om het ideequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:21 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwwww.
[..]
Honden aaien niet.Maar dan nog, die poot zou goed kunnen.
Ja, idd. Verder ben ik toch altijd thuis. En als ik even weg moet, is er wel iemand die op ze kan letten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:20 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pffft, jammer dat je twee honden hebt.
Toch in de slaapkamer?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Fera het volgende:
[..]
Ja, idd. Verder ben ik toch altijd thuis. En als ik even weg moet, is er wel iemand die op ze kan letten.
Hmmm, dan kan ik ze niet constant in de gaten houden. Moeilijk, moeilijk.quote:
ik ga inderdaad te laat komen jaquote:
quote:
C-C-C-Combobreaker!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Feertje, waarom was je gister niet op de cam eigenlijk?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Welke cam?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarheid.quote:
Gister waren enkele mytische figuren op de cam.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:37 schreef Fera het volgende:
[..]
Welke cam?
Heeft het iets te maken met die vent in m'n DM die rare vragen stelt?
Ze zat te soppen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat was omdat ik jou op de cam zag.
Overigens een beetje![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik weet van niks, nobody told me.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarheid.
[..]
Gister waren enkele mytische figuren op de cam.
Euhm, wie?
Voor alle duidelijkheid: Ik ben het nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet van niks, nobody told me.
Een of andere gast die seks wil of zo.
Dit keer niet?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Voor alle duidelijkheid: Ik ben het niet
Werd hier gister aangekondigd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:39 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik weet van niks, nobody told me.
Een of andere gast die seks wil of zo.
Ja, maar niet op jou.quote:
Ik was hier gisteren weg nadat Faxie me vroeg m'n tieten te posten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd hier gister aangekondigd.
Kwam een paar keer een gast langs, maar die logde niet in.
Wut?Al gerapporteerd?
Of is het gitaar?
[..]
Ja, maar niet op jou.
Owja die andere stoot natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Werd hier gister aangekondigd.
Kwam een paar keer een gast langs, maar die logde niet in.
Wut?Al gerapporteerd?
Of is het gitaar?
[..]
Ja, maar niet op jou.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren weg nadat Faxie me vroeg m'n tieten te posten.
Hij doet nog niets verkeerd, maar het was vreemd.
Huehuehue. Gemist denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik was hier gisteren weg nadat Faxie me vroeg m'n tieten te posten.
Hij doet nog niets verkeerd, maar het was vreemd.
Dsquirt.quote:
Awwww. Nu voel ik me buitengesloten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Huehuehue. Gemist denk ik.
Die kerel nooit eerder zien posten?
[..]
Dsquirt.
Misschien een kloontje dan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef Fera het volgende:
[..]
Awwww. Nu voel ik me buitengesloten.
Nee, never seen the guy.
Zo goed ken ik Fasje niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Misschien een kloontje dan.
Bohhh
Je hebt Fasje gemist.
Gisteren.quote:
Tinychat.quote:
Maar nu zie ik er niet uit.quote:
Proteïne.quote:
Nevermind.quote:
Wat geven? Geld voor de kapper?quote:
Ik zeg doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mijn penis in haar vagina steken.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ik haar ontmoet, zal ik een poging wagen.
Subtielquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:20 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou mijn penis in haar vagina steken.
Succes met deze aanpak?quote:
Anaal?quote:
Eventueel. Ben er niet super fan van, maar als zij dat leuk vindt.quote:
Wat vind je er niet fijn aan dan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Eventueel. Ben er niet super fan van, maar als zij dat leuk vindt.
Poep aan je piemolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan dan?
Oh, ik hoor dat dat zelden gebeurt.quote:
Niet dat het niet fijn is, maar het is voor mij geen meerwaarde.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:38 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat vind je er niet fijn aan dan?
Mijn ogenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Oh, ik hoor dat dat zelden gebeurt.
Que?quote:
Nog niet meegemaakt, maar het lijkt me supergeil om iets anaal in te brengen bij een vrouw.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat vind jij van anaal, fasje?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, maar het lijkt me supergeil om iets anaal in te brengen bij een vrouw.Omdat het zo'n intiem plekje is zeg maar.
Zelfde adres als gister?quote:
De dames waar je mee bent geweest hadden daar geen behoefte aan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:45 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nog niet meegemaakt, maar het lijkt me supergeil om iets anaal in te brengen bij een vrouw.Omdat het zo'n intiem plekje is zeg maar.
Niet aan toegekomen eigenlijk en ik heb ook niet zoveel vrouwen gehad. :'Dquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De dames waar je mee bent geweest hadden daar geen behoefte aan?
Wat? Ik dacht dat jij wel redelijk lange relaties achter de rug had, eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:49 schreef Fascination het volgende:
[..]
Niet aan toegekomen eigenlijk en ik heb ook niet zoveel vrouwen gehad. :'D
Nee, joh.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat? Ik dacht dat jij wel redelijk lange relaties achter de rug had, eigenlijk.
Dat was je fantasiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan heb ik dat verzonnen, denk ik.
Ziet niemand me op tc? Niemand reageert.quote:
Ik had je 5 seconden geband ofzo, omdat je vaststond.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:57 schreef Fera het volgende:
[..]
Ziet niemand me op tc? Niemand reageert.
quote:
voornamelijk koud!quote:
Pony rijden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:31 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Dan moet je daar wat aan doen
Wel goedKomend weekend met hele familie naar slagharen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |