quote:- C_A
- Muhahaha + vriendin
- WeeTee
- Vinniiee
- palawan
- Viro + een vriendin
-DaMook (ovb)
Wil je ook mee met deze gezellige groep mensen, er zijn nog kamers vrij!
Voor 25 euro PP kan je een kamer erbij boeken.
Weet ik veel, ik hou alleen dat van mezelf bijquote:
Wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Fax heeft een litteken op zijn pener alleen wij weten niet met wie. (de hont?)
Ja dat is mogelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik hou alleen dat van mezelf bij
[..]
Wtf
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef muhahaha het volgende:
Oke ze is weg, ik kan helaas niks anders neerzetten.
Blegh hou eens op.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:55 schreef Fera het volgende:
[..]![]()
Ik vond het een fusie tussen Kelly en Britt Dekkers.
quote:
Alleen Muha kan de OP veranderen, maar hij zit denk ik mobiel of zo. Dus dat wordt wachten tot de volgende lapo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:57 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh geeen leuke getatoeerde donkerharige maar wel blanke babe in iemand zijn fotoverzameling die hier past?
Die mag het predikaat babe echt niet dragen.quote:
Jij daarentegenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die mag het predikaat babe echt niet dragen.
:$.quote:
Over neuken, zoals altijd.quote:
Werk en veel plaatjes zijn forbidden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Fera het volgende:
[..]
Alleen Muha kan de OP veranderen, maar hij zit denk ik mobiel of zo. Dus dat wordt wachten tot de volgende lapo.
Ik snap het wel, dan schaam je je ervoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:58 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik snap dat hele ontkennen dat je seks hebt gehad ook al weet iedereen dat het echt wel is gebeurd niet zo!
Ik ben blond met tatoeages!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:57 schreef Ordos20 het volgende:
Mmmhhh geeen leuke getatoeerde donkerharige maar wel blanke babe in iemand zijn fotoverzameling die hier past?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Werk en veel plaatjes zijn forbidden.
You asked.quote:
Tattoos zijn altijd goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ben blond met tatoeages!
Maar daar had je het niet over natuurlijk.^^
Wat voor bank is het?quote:
Niet alleen vandaag, ik ben al maanden 1 positieve dudequote:Vertel, wat maakt jou zo blij vandaag?![]()
He bahquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een creme kleurige bank om bepaalde vlekken beter te kunnen verbergen.
Neem dan leer, veegt makkelijker afquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Een creme kleurige bank om bepaalde vlekken beter te kunnen verbergen.
Ja ja jij deponeert dat soort zooi op je pooltafel, dan kun je toch niet meer poolen met die plakzooi.quote:
Of je wilt je graag voordoen als iemand die het nooit doet en hoopt op pittysex?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:00 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ik snap het wel, dan schaam je je ervoor
Doekje erover en klaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Neem dan leer, veegt makkelijker af
Mijn tafel is nog maagdelijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja ja jij deponeert dat soort zooi op je pooltafel, dan kun je toch niet meer poolen met die plakzooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |