We zijn een koeienland. Alleen zijn de echte koeien uit het landschap verdwenen, dus dan maar mensen die er uit zien als koeien, want daar hebben we genoeg van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarheid als een koe!
En gelukkig ziet 50% van de Nederlandse vrouwenbevolking er ook uit als een koe
Zo, dit is de OP.quote:
15:32quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, jullie krijgen het ook niet kado dit uur
Moet je nou alweer faxen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Deze muziek schijt dan wel weer lekker!
Grgr vanaf de wc
Mja ik zag het al. Ho Heyquote:
2e keer pas... Obstipatiequote:
Ik denk dat ik dit het beste kan verwoorden met een liedjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van de OP?
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Youtube-awards...
ik ben ook genomineerdVoor welke dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
insert hier uw OP
Topuser van de 3fm SC:
Wolfrolf
Birdy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welk nummer is dit? Verschrikkelijk zeg.
Als hij Billy Ocean niet draait als UJDT dan ga ik over naar MuisFMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, jullie hebben het echt niet getroffen.
O die. Had gehoopt dat dat een eenmaling tienerartiestje zou blijven.quote:
Het is de kerel van One Republic, die wel vaker liedjes voor/met andere artiesten schrijft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
O die. Had gehoopt dat dat een eenmaling tienerartiestje zou blijven.
Je hoort wel dat die kerel van The Script heeft geholpen, dacht 3 minuten lang dat het een cover was van Stop & Stare
Best uitziende, veelzijdige, alles zelf-inspelende, veelbelovende lied/tekstschrijver van de Lage Landenquote:
Eh ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is de kerel van One Republic, die wel vaker liedjes voor/met andere artiesten schrijft.
En je concurrenten zijn? Moet natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Best uitziende, veelzijdige, alles zelf-inspelende, veelbelovende lied/tekstschrijver van de Lage Landen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je concurrenten zijn? Moet natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal hebben.
Oeh wordt wel moeilijk op wie ik ga stemmen dan.quote:
U riep?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Remember The Time
Ieniminimuis
groetjens
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh wordt wel moeilijk op wie ik ga stemmen dan.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Straks gaat hij ongemerkt de Sky Top 25 in willekeurige volgorde afspelen.
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren viel ie je nog lastig met zijn muziek.
Dan heb je het over Kanjerliedjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.
Gewoon geen enkele post van je serieus nemen, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.
Lijkt mij idd het beste.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon geen enkele post van je serieus nemen, probleem opgelost.
Waarop?quote:
Veel plezier!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg tot morgen
Gezellige avond met vriendin
Belachelijk, Drequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:50 schreef Pino112 het volgende:
http://www.3fmfan.nl/page/muziekstats/trackinfo/5091
3.5 jaar niet gedraaid___
Veel plezier met scharenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik zeg tot morgen
Gezellige avond met vriendin
zeker 1,5 uur niet gedraaidquote:
BJ he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:37 schreef Bronson het volgende:
NOS op 3 herhaalt even het nieuws van vanochtend?
Dat zei m'n vrouw gister ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef Bronson het volgende:
[..]
Inderdaad. Kwalitatief stelt het weinig meer voor.
quote:
Tevens mezelf quotenquote:
Net zoals Stenders ook een poos deed met iemandquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Ja hoor, die mongool krijgt weer aandacht
Mattanja Joy Bradley, ja, dat heb ik ook nooit begrepen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:14 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Net zoals Stenders ook een poos deed met iemand
Mattanja is een prima muzikant.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Mattanja Joy Bradley, ja, dat heb ik ook nooit begrepen.
Nee joh, een andere debiel, steeds te bellen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef alors het volgende:
[..]
Mattanja Joy Bradley, ja, dat heb ik ook nooit begrepen.
Die kerel van Britains Got Talent toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee joh, een andere debiel, steeds te bellen.
Knop radio.quote:
Ohja dat was het. Zelfde als dit, te veel uitmelken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:20 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Die kerel van Britains Got Talent toch?
Bij 'zovaak bellen' en 'Stenders' moest ik gelijk aan Meneer Kleisterlee denkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat was het. Zelfde als dit, te veel uitmelken.
Heheh ja maar dat was dan wel weer tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:28 schreef Zaktabak het volgende:
[..]
Bij 'zovaak bellen' en 'Stenders' moest ik gelijk aan Meneer Kleisterlee denken
TV / [3FM #4235] Vuile kameelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:06 schreef Zaktabak het volgende:
Iemand linkje naar 2 topics terug? Is al van MyAT verdwenen en zit mobiel.
Ik wachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jullie krijgen allen straks tekst en uitleg op de facebook
je bent gewoon jaloers op zijn succesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:42 schreef Pino112 het volgende:
Rapper Sjors. Met z'n IQ van een razende apenaidsmolecuul.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je bent gewoon jaloers op zijn succes
Ik hoor Eagle-Eye Cherry.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb ik wel de goede zender? Ik hoor een vaag luisterspel op de radio
Ik ben dan ook gedwongen tot het luisteren van SkyRadio op m'n werk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan zit jij op de verkeerde zender
De jeugd mag van mij meer kinderboeken inspreken
Ik leef met je mee...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik ben dan ook gedwongen tot het luisteren van SkyRadio op m'n werk.
Was erg leuk gedaan iddquote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:54 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Dan zit jij op de verkeerde zender
De jeugd mag van mij meer kinderboeken inspreken
Ze vindt het geen pracht nummer. Pracht is synoniem voor kanjer.quote:
Mex snapt tenminste.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ze vindt het geen pracht nummer. Pracht is synoniem voor kanjer.
Kom eens even langs in Roermondquote:
Sarcasme is leuk, maar bij Clocks is het gewoon leuker om keihard te gaan kotsen en aan de diarree te gaanquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:39 schreef ieniminimuis het volgende:
Clocks, wat een pracht plaat van een pracht band.
Weet je wel hoeveel moeite ik gedaan heb voor mijn ontbijt?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:41 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Sarcasme is leuk, maar bij Clocks is het gewoon leuker om keihard te gaan kotsen en aan de diarree te gaan
"Muis, waarom ben je zo slank? Wat is je geheim/dieet?"quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:42 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Weet je wel hoeveel moeite ik gedaan heb voor mijn ontbijt?
En M&Squote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
"Muis, waarom ben je zo slank? Wat is je geheim/dieet?"
- "Coldplay luisteren"
Iddquote:
Schandalig ja om zo een banjo te gebruiken. Ach die band is iedereen over een paar jaar vergeten en dan is iedereen weer banjo moe.quote:
Leuk bandje hoor, beetje simpele britpop maar 1 van de leukste platen van 2007 was dat love loss desperation.quote:
Verschrikkelijk vind ik hetquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk bandje hoor, beetje simpele britpop maar 1 van de leukste platen van 2007 was dat love loss desperation.
Let's dance to joy division is een erg lekker nummer
Heb jij ook een hekel aan Fratellis, Libertines, Kooks, Pigeon Detectives?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik het
Dat accenthet hoge stuitergehalte (op een niet positieve manier), de sound.... nee ik vind het helemaal niks
Geniale band. Vanmorgen nog op m'n iPod die eerste afgedraaid. VCRquote:
waaromquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kom eens even langs in Roermond
gr gr
'could of'quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
ah, nu op Sky:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Beetje pijnlijk ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
'could of'native engelsen die die fout maken
Whehe.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poulsen geeft een foute pass
Ambro note topshow
Rodriguez verliest een grote wedstrijd
Immers mist een kans
De bal is rond
Gerard draait Bo Saris
Paul draait Krystl
SC ligt jankend in de vangrail
Strootman is boos
Vettel wint een GP
ik mis "wolfrolf maakt een kwaliteitspost"quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Poulsen geeft een foute pass
Ambro note topshow
Rodriguez verliest een grote wedstrijd
Immers mist een kans
De bal is rond
Gerard draait Bo Saris
Paul draait Krystl
SC ligt jankend in de vangrail
Strootman is boos
Vettel wint een GP
Het gaat over dingen die echt gebeuren.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mis "wolfrolf maakt een kwaliteitspost"
Sorry.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik mis "wolfrolf maakt een kwaliteitspost"
Dat is de eens/is van het Engels.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:51 schreef alors het volgende:
[..]
'could of'native engelsen die die fout maken
Na een goed eerste half uur is het weer ingezakt.quote:
Zat ja.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:13 schreef InTrePidIvity het volgende:
Domien drie weken weg! Zit z'n vriendin nu trouwens niet in IranGezellig is dat.
twitter:endantwit twitterde op woensdag 02-10-2013 om 11:16:11Iew! @FleurWallenburg zei net op 3FM over Volkert van der Graaf: "Hij kan vrij komen in mij, volgend jaar." reageer retweet
Gooi jezelf weg.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tyf op met die enorme kuttweet.
Geen idee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer was die trollplaat nu?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Shazam zei Winx - Don't Laugh.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk nummer was die trollplaat nu?
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef alors het volgende:
Dit vind ik leuk
Ik vind hem ook leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk draaien ze hem niet kapot.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Gewoon terecht.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
China in your hand een GP vinden
tis nog altijd![]()
Nee vind er echt wel foutere platen, dan is Simple Minds ook een GPquote:
Mijn GP is Sugar Baby Love van the Rubettesquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee vind er echt wel foutere platen, dan is Simple Minds ook een GP
Alles van Ke$ha.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mijn GP is Sugar Baby Love van the Rubettes
Toendertijd (1993 ofzo) vond ik het erg mooi. Nu vind ik er niks meer aan..quote:
Jup, op de Fratellis na en de Pigeon Detectives ken ik nietquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heb jij ook een hekel aan Fratellis, Libertines, Kooks, Pigeon Detectives?
Dan snap ik het. Jammer, want Libertines zijn gewoon echt heel góed. Rest is niet zo bijzonder maar wel lekker vrolijk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Jup, op de Fratellis na en de Pigeon Detectives ken ik niet
quote:
quote:
Hierom:quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:13 schreef Ame_thyst het volgende:
waarom vind ik katty perry liedjes wel geinig
Die heeft dus niet wat Katy wel heeft.quote:
Johquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:29 schreef alors het volgende:
[..]
Die foto is bewerkt man, zo groot zijn ze nou ook weer niet.
Topshow!quote:
Ik ben de enige die het niet zo extreem kut vindtquote:
En er zekers nog een keer naar luisteren?quote:
Toch niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En er zekers nog een keer naar luisteren?
Ben mss gek, maar zo gek nou ook weer niet.
Paul?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:42 schreef ThePlaneteer het volgende:
Paul is terug en draait gelijk Maria Mena...
Goeiemorgen!quote:
Is ook helemaal niet vaak gedraaid op 3FM.quote:
Inderdaad, Feistquote:
De Feist versie is extreem superieur aan dat James Blake gedrochtquote:
Ilse toen ze nog niet bezweken was onder druk van commercie.quote:
Naja, nieuwe.. In NL blijkbaar wel.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nieuwe van Stromae?
Klinkt goed
Op deze post zat ik te wachtenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:52 schreef SilentChaos het volgende:
Ik vind het origineel van One Direction beter
Ze mogen hem van mij vaker draaienquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Naja, nieuwe.. In NL blijkbaar wel.
De nieuwe van Miss Montreal?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
Welke in-je-dip-tip zal er hierna gedraaid worden?
Das geen banjo, maar een mandolin...quote:
Klopt. Dat is ook hun probleem showtje is een...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:18 schreef ThePlaneteer het volgende:
Pink
Sander en Coen draaien echt vaak kut muziek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |