We zijn een koeienland. Alleen zijn de echte koeien uit het landschap verdwenen, dus dan maar mensen die er uit zien als koeien, want daar hebben we genoeg van.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Waarheid als een koe!
En gelukkig ziet 50% van de Nederlandse vrouwenbevolking er ook uit als een koe
Zo, dit is de OP.quote:
15:32quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, jullie krijgen het ook niet kado dit uur
Moet je nou alweer faxen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:57 schreef SilentChaos het volgende:
Deze muziek schijt dan wel weer lekker!
Grgr vanaf de wc
Mja ik zag het al. Ho Heyquote:
2e keer pas... Obstipatiequote:
Ik denk dat ik dit het beste kan verwoorden met een liedjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat vinden jullie van de OP?
grgr
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:05 schreef SilentChaos het volgende:
Youtube-awards...
ik ben ook genomineerdVoor welke dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
insert hier uw OP
Topuser van de 3fm SC:
Wolfrolf
Birdy.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef ThePlaneteer het volgende:
Welk nummer is dit? Verschrikkelijk zeg.
Als hij Billy Ocean niet draait als UJDT dan ga ik over naar MuisFMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, jullie hebben het echt niet getroffen.
O die. Had gehoopt dat dat een eenmaling tienerartiestje zou blijven.quote:
Het is de kerel van One Republic, die wel vaker liedjes voor/met andere artiesten schrijft.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
O die. Had gehoopt dat dat een eenmaling tienerartiestje zou blijven.
Je hoort wel dat die kerel van The Script heeft geholpen, dacht 3 minuten lang dat het een cover was van Stop & Stare
Best uitziende, veelzijdige, alles zelf-inspelende, veelbelovende lied/tekstschrijver van de Lage Landenquote:
Eh ja die bedoel ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het is de kerel van One Republic, die wel vaker liedjes voor/met andere artiesten schrijft.
En je concurrenten zijn? Moet natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Best uitziende, veelzijdige, alles zelf-inspelende, veelbelovende lied/tekstschrijver van de Lage Landen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
En je concurrenten zijn? Moet natuurlijk wel vergelijkingsmateriaal hebben.
Oeh wordt wel moeilijk op wie ik ga stemmen dan.quote:
U riep?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
Remember The Time
Ieniminimuis
groetjens
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oeh wordt wel moeilijk op wie ik ga stemmen dan.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:29 schreef ThePlaneteer het volgende:
Straks gaat hij ongemerkt de Sky Top 25 in willekeurige volgorde afspelen.
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gisteren viel ie je nog lastig met zijn muziek.
Dan heb je het over Kanjerliedjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.
Gewoon geen enkele post van je serieus nemen, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Niet weten dat als ik pracht zeg ik sarcastisch ben.
Lijkt mij idd het beste.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:35 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon geen enkele post van je serieus nemen, probleem opgelost.
Waarop?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |