Samengesteld lesbogezinquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik had op m'n stage wel twee kinderen die inmiddels vier moeders hadden
Neen, maar ik wil geen kinderen en ik heb bazenoudersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?
Ik heb best wel wat gezonde kritiekmaar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
Beter financieel plaatjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Hebben jullie nou zelf ook een heel lijstje met dingen die je anders gaat doen dan hoe je eigen ouders je hebben opgevoed enzo?
Ik heb best wel wat gezonde kritiekmaar ik weet niet hoe dat er van komt als je eenmaal zelf kinderen hebt
Mwah, er zijn wel wat punten die ik anders zou willen jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
heb jij kinderen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:32 schreef Maisnon het volgende:
Ja uberhaupt 2 liefhebbende ouders inderdaad. Lijkt tegenwoordig ook niet altijd meer de standaardzelf vind ik het bvb al erg dat ik niet echt een opa en oma adres heb voor mijn kinderen vanwege de woonsituatie van mijn eigen ouders
meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelatenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:35 schreef Maisnon het volgende:
Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuivenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef Debsterr het volgende:
Ik zou vooral goed willen opletten op de onderlinge verstandhouding/standpunt in opvoeding. Ik was nogal gemeen, ik speelde mijn ouders vaak tegen elkaar uit. Feit dat ze een paar keer bijna gescheiden zijn hielp daar niet bij mee
.
Ook niet coolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Bij mij is het omgekeerd, mijn ouders gebruiken ons kinderen soms als tool om iets van de ander gedaan te krijgen of dingen op de ander te schuiven
Ik woon nu trouwens ook in het mooie Eindhoven he! Bij Strijp-S in de buurtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef bleiblei het volgende:
[..]
meer knuffelen en trots op mijn kinderen zijn. Voorzover mijn genen dat toelaten.
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersquote:
Ik ken je frustratie denk ik wel een beetje hoor, ik heb echt geen slechte jeugd gehad maar echt leuk was het ook niet altijd, en op sommige momenten in je leven valt je dat zwaarder dan anderequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersmaar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.
Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
dat weet ik wel zeker.... je gaat zelf nog versteld staan van hoe snel jij je leven straks op de rit hebt denk ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja heb wel het idee dat ik er een beetje een drama van begin te maken hier met mn semi onmogelijke kinderwens en soms-stomme-oudersmaar ik ben toch stiekem wel een beetje jaloers op een paar vrienden hoe die met hun ouders zijn en andersom.
Mijn ouders hebben me ook nooit gepusht om iets te doen met m'n leven, weinig geleerd.. ik vind het niet fair om ze zo hier te bashen maarja. Nu ik op mezelf woon is het toch weer anders, misschien ga ik er wel anders tegenaan kijken.
Deze is goed voor als je naakt tussen de zebras wil rondlopen, maar heel onopvallendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zal ik deze kopen
Asos heeft soms verwonderlijke items
Ik wil ook een psych. Ik doe er alleen nooit wat aanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef Maisnon het volgende:
Heb denk ik nog wel een psych nodig, eentje voor erbij, een pocket psych, een spoedje
Maar daar denk ik alleen aan op de momenten dat het niet goed gaat, en dan lukt het me niet om er iets mee te doen. Ik moet eigenlijk in een grijs gebied zitten zoals nu
We hebben een gezelliger onderwerp nodig
Nou, ik snap anders niet hoe jij anders bent dan je broers. Je reageert vast allemaal hetzelfde op TETTEN!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb ook geweldige ouders; maar wat ik zeker anders ga doen:
De kinderen niet met elkaar gaan vergelijken.. Ieder zijn/haar eigen weg laten bepalen en niet zeggen dat de 1 het beter doet dan de ander.
Als ik ergens een gruwelijke hekel aan had was dat ik vaak van mijn ouders te horen kreeg "En met je broers hadden we die problemen nooooooit"
IK BEN OOK EEN MEISJE VERDOMME
Ik snapte nooit goed wat ze met zo'n zin wilden bereiken. Behalve dat ik nog meer dingen ging doen wat totaal niet mocht![]()
toen we in de efteling waren en in sprookjesbos liepen kwamen we plots bij 'de zeemeermin'. Mijn broer en ik kijken elkaar aan en beginnen te gniffelen: thehehehe... tetten... thehehe...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Nou, ik snap anders niet hoe jij anders bent dan je broers. Je reageert vast allemaal hetzelfde op TETTEN!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
toen we in de efteling waren en in sprookjesbos liepen kwamen we plots bij 'de zeemeermin'. Mijn broer en ik kijken elkaar aan en beginnen te gniffelen: thehehehe... tetten... thehehe...![]()
![]()
Alleen als je die naar de Jumbo aandoetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag ik nu best bestellen toch?
Ken ikquote:
Priem ik had het zo met mn huisgenootjes over derby, zei mn huisgenootje ineens: ja zo'n leuk meisje die bij mij in de klas zat altijd doet dat!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:51 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
toen we in de efteling waren en in sprookjesbos liepen kwamen we plots bij 'de zeemeermin'. Mijn broer en ik kijken elkaar aan en beginnen te gniffelen: thehehehe... tetten... thehehe...![]()
![]()
gezellig, samen met BB op de bank in de onesie!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Die mag ik nu best bestellen toch?
Oeh een verrassingspakketjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Dwyn het volgende:
Spannend. Ik heb een briefje in de bus van Selektvracht met een afzender waar ik nog nooit van heb gehoord.
Ik heb de afzender al gegoogled maar ik word er niet wijzer van. Doet Selektvracht wel eens pakketjes uit het buitenland?quote:
Ik kan me van Selekvracht alleen herinneren dat er hier een topicreeks op FOK! over loopt die Selektvracht Ellende heet, hahaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:03 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik heb de afzender al gegoogled maar ik word er niet wijzer van. Doet Selektvracht wel eens pakketjes uit het buitenland?
Echt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:56 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Priem ik had het zo met mn huisgenootjes over derby, zei mn huisgenootje ineens: ja zo'n leuk meisje die bij mij in de klas zat altijd doet dat!
Drie keer raden wie het wasdie ene natuurlijk die ik een bericht wilde sturen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan me van Selekvracht alleen herinneren dat er hier een topicreeks op FOK! over loopt die Selektvracht Ellende heet, haha
Dus het zou me niks verbazen wat hier nu gebeurt
Dundundun....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:00 schreef Dwyn het volgende:
Spannend. Ik heb een briefje in de bus van Selektvracht met een afzender waar ik nog nooit van heb gehoord.
Haha het is misschien 1 grote farce!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Echt?Ja ik heb ze nog nooit gezien op de training
hint hintquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:07 schreef Stormqueen het volgende:
superleuke broek op asos, is het maternity![]()
dude sq deze heb ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vraag me alleen af hoe dit valt mčt tieten
Raar waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees matig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:09 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ik loop ook in scheidsrechtershirts en rood met witte stippen enzo hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:10 schreef Maisnon het volgende:
Ik zal er eens een foto van maken als ik m weer aanheb, vind hem echt leuk
Je voelt je wel een formule 1 vlag
De stof is wel niet super ideaal, een beetje stug, komt denk ik door die print eropquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik loop ook in scheidsrechtershirts en rood met witte stippen enzo hoor
Die is tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ook in mandje
ik ben gewoon een sucker voor heftige zwartwit prints
zoiets zag ik ook op romwe, daar zag ik gisteren dus een ander jurkje die ik heb maar 1/3 van de prijs.. zal deze eens zoeken want misschien scheelt het een hoopquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:13 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
ook in mandje
ik ben gewoon een sucker voor heftige zwartwit prints
Ja, die is iets goedkoper maar heeft geen strets en geen ritsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:16 schreef Maisnon het volgende:
SQ kijk eens:
http://www.romwe.com/stripe-skinny-dress-p-74584.html
Scheelt het in prijs?
Ja ik vraag me wel echt of hoe dat zit dan.. omdat ze zoveel op elkaar lijken. Is die van ASOS van een apart merk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, die is iets goedkoper maar heeft geen strets en geen rits
die is van VILAquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:23 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ja ik vraag me wel echt of hoe dat zit dan.. omdat ze zoveel op elkaar lijken. Is die van ASOS van een apart merk?
ermagerd ik wilde zeggen van Vila, toen ging ik op de vila site kijken of ie er wel tussenpaste, en toen trok ik het voorzichtig weer inquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ermagerd ik wilde zeggen van Vila, toen ging ik op de vila site kijken of ie er wel tussenpaste, en toen trok ik het voorzichtig weer in
Ik heb er mega triest ook een screen van gemaaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
quote:
moet ik nog valiums voor je meenemen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Ik heb gisteren ook een boel webshops weg geklikt toen ik bedacht dat ik het meeste ook bij de primark kan vindenen zo niet; kan ik alsnog falen
Yes plzquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:39 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moet ik nog valiums voor je meenemen?
Uhh.. how about noquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd !! Ze zijn me aan het overtuigen om de mud masters obstacle run mee te doen op 8 maart (12 km) *paniek*![]()
*edit: http://www.mudmasters.nl/
Nou... ik neig eerder naar jaquote:
Ik zou het doen, dat lijkt me vet leuk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... ik neig eerder naar ja![]()
Het lijkt me écht heel stoer; maar dan moet ik wel mijn training omhoog schroeven... Aan de andere kant is het wel een echte uitdaging en we willen onze coach inmaken haha...
waarom ging ik reageren op die status
![]()
Het is ook wel echt heel stoer, maar dan moet je idd flink aan de bak de komende tijdquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nou... ik neig eerder naar ja![]()
Het lijkt me écht heel stoer; maar dan moet ik wel mijn training omhoog schroeven... Aan de andere kant is het wel een echte uitdaging en we willen onze coach inmaken haha...
waarom ging ik reageren op die status
![]()
Nee individueel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:39 schreef Maisnon het volgende:
Moet je als team meedoen Priem?
Het enige obstakel wat ik erin zie is dat het misschien wel vriest in Maart, dan moet je echt een soort van wetsuit achtige kleding hebben
Misschien is er wel een manier om je training aan te passen ipv iets erbij te doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee individueel.
Kou vind ik niet erg; ik trainde met tennissen ook altijd de winter doorEn kracht heb ik wel... Alleen 12km kunnen lopen; daar twijfel ik aan
Moet ik mijn evy toch echt omhoog schroeven ipv maar 1x in de week lopen... Maar daarnaast train ik ook 2x in d week; dus ik weet ook niet zo goed wanneer ik nog meer kan gaan trainen zonder dat ik mezelf ga overbelasten *twijfel twijfel*
Jij denkt, ik kan altijd stukker?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:28 schreef PriemGirl het volgende:
Ermahgerd !! Ze zijn me aan het overtuigen om de mud masters obstacle run mee te doen op 8 maart (12 km) *paniek*![]()
*edit: http://www.mudmasters.nl/
welkom in de wereld van wijf. We hebben nooit conditie en we eten altijd te veel chocolaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:46 schreef Maisnon het volgende:
Moet ik ook mee gaan doen
Ik ben nu totaal niet klaar ervoor maar het is wel een goed doel om naar te werken en ik was vroeger echt in goede conditie, vond ik zo fijn toen
Zo waar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
welkom in de wereld van wijf. We hebben nooit conditie en we eten altijd te veel chocola![]()
lolquote:Tijdens de Mud Masters Obstacle Run ga je off road hardlopen en spectaculaire hindernissen bedwingen. Je moet hiervoor een goede basisconditie hebben en kunnen zwemmen.
De stervende zwaan?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Echt irritant, ik heb wat raars uitgespookt met m'n bovenbeen en nu heb ik enorme spierpijn.
Ik ben dico niet jonge.quote:
hehehequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ben dico niet jonge.
Net, ik geef m'n schoenen van afgelopen zaterdag de schuld.
Welke dagen hebben je derby training, en wanneer loop je nu?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:42 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee individueel.
Kou vind ik niet erg; ik trainde met tennissen ook altijd de winter doorEn kracht heb ik wel... Alleen 12km kunnen lopen; daar twijfel ik aan
Moet ik mijn evy toch echt omhoog schroeven ipv maar 1x in de week lopen... Maar daarnaast train ik ook 2x in d week; dus ik weet ook niet zo goed wanneer ik nog meer kan gaan trainen zonder dat ik mezelf ga overbelasten *twijfel twijfel*
Ik moet nu wel; heb me ingeschrevenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:45 schreef IJsdraakje het volgende:
Voor maart moet je dat wel redden hoor priem.
In praktijk valt het geloof ik mee hoe goed de conditie van de deelnemers is. Of tegen, afhankelijk van je perspectief.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:50 schreef Maisnon het volgende:
Goede basisconditie klinkt niet eens zo indrukwekkend
Misschien hebben ze het over de 6km
Ja nu wil ik ook hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet nu wel; heb me ingeschreven(onder druk pahahaha maar ik vind het wel rete spannend..
)
vertel zoiets nooit aan je collega's voor je er zeker van bent, iets met bezinnen / beginnenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik moet nu wel; heb me ingeschreven(onder druk pahahaha maar ik vind het wel rete spannend..
)
Zullen we Priem samen gaan aanmoedigenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
vertel zoiets nooit aan je collega's voor je er zeker van bent, iets met bezinnen / beginnen
RIP aan de nabestaanden!
In holo glitter pakjes?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zullen we Priem samen gaan aanmoedigen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:53 schreef IJsdraakje het volgende:
Het lijkt me stiekem enorm lollig, maar ik kan gewoon niet klimmen.
Dan kom ik ook kijken, zo ver is het niet.quote:
Geen idee waar het precies in zit, maar ik kom gewoon niet omhoog.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:54 schreef Debsterr het volgende:
[..]hoezo kun je dat niet? Evenwicht ofzo, of kracht in je armen?
Derby op maandag en woensdag. Ik loop op zaterdag (of soms op zondag)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:51 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Welke dagen hebben je derby training, en wanneer loop je nu?
Ohh de MIquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee waar het precies in zit, maar ik kom gewoon niet omhoog.Een beetje alsof je een zak aardappelen een muur over moet krijgen.
ik herken deze wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen idee waar het precies in zit, maar ik kom gewoon niet omhoog.Een beetje alsof je een zak aardappelen een muur over moet krijgen.
Hmm, je zou dan eventueel op vrijdag en zondag kunnen lopen, en dan zondag rustiger instekenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Derby op maandag en woensdag. Ik loop op zaterdag (of soms op zondag)
Is onder druk van derby-maatje hahaEn coach doet ook mee haha ! Maar ik vind het echt een rete vette uitdaging ! Dus ik ga er wel voor
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:58 schreef Stormqueen het volgende:
train jij maandag čn woensdag priem?
ik dacht dat ze per team maar 1 training hadden. Of is dat alleen voor de smoked bacon?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Soms ga ik op woensdag rechtstreeks van het werk; soms ga ik eerst naar huis - ga iets eten en stroom later de training in
Alleen niet als ik standby heb dus... maar dan probeer ik wel extra te lopen ofzo
Whaa ook rete stoerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ingeschreven op de crowdfunding van Run For Your Livesook vet Priem!
http://runforyourlives.nl/
Zombiesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:59 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb ingeschreven op de crowdfunding van Run For Your Livesook vet Priem!
http://runforyourlives.nl/
Nee hoor !quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:01 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik dacht dat ze per team maar 1 training hadden. Of is dat alleen voor de smoked bacon?
dan snap ik wel dat er veel uitval isquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:06 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nee hoor !Er is geen A of B
Enkel fresh meat traint apart. Vanaf smokey bacon train je al mee met de rest
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik ga even m'n pc aanslingeren geloof ik.
Wat bedoel je hiermee precies?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:32 schreef Tyler-Girl het volgende:
Net gesprek had voor mogelijke afstudeerstage.
![]()
Ging er met goed gevoel naar toe en nu weet ik het ineens niet meer. Kreeg het idee dat ze veel meer van me willen dat ik kan bieden (en dat ze dat zelf ook doorhadden). Terwijl diegene die ik vanmiddag aan de telefoon sprak heel enthousiast was en het ook over andere opdrachten had, die beter passen.
Heb nu een mail gestuurd naar school over hoe en wat en wat ik het beste kan doen. Maar voel me nu zo onzeker en kut.![]()
Ik fail in alle opzichte![]()
en waarom zijn mijn pakjes er nog nietnu wil ik nog meer falen.......
Nou, dat zij een opdracht hadden, maar dat die waarschijnlijk te moeilijk voor me is. Ik ben al een keer gezakt voor het afstuderen en heb dus niet echt de mogelijkheid om risico's te nemen. Ik heb ze ook verteld dat ik gezakt ben om gewoon eerlijk te zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:39 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Wat bedoel je hiermee precies?
Misschien moet je het zakken wat meer loslaten en hier dan wel 200% voor gaan? Want volgens mij had je al eerder gezegd dat je niet superveel andere opties hebt? Als je bij hun hebt aangegeven dat je al een keer eerder gezakt bent, zijn ze misschien ook bereid om jou meer te begeleiden en dergelijk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou, dat zij een opdracht hadden, maar dat die waarschijnlijk te moeilijk voor me is. Ik ben al een keer gezakt voor het afstuderen en heb dus niet echt de mogelijkheid om risico's te nemen. Ik heb ze ook verteld dat ik gezakt ben om gewoon eerlijk te zijn.
Het was een opdracht die wel aan zou kunnen sluiten bij school, maar daar hebben we weinig tot niets van gehad tijdens de opleiding zelf. Zou ik dat tot een goed einde willen brengen moet ik me daar echt voor 200% voor inzetten, verdiepen in nieuwe theorie en veel zelf uitzoeken en eigen maken.
En dat is lastig.....als je al een keer gezakt bent.
Ja dat lijkt mij ook wel heel bizar. Ik vind het al raar om thuis te komen terwijl ik er niet eens meer woon en mn moeder en broertje en zusje wonen daar gewoon nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Hmm sinds vandaag is mij ouderlijk huis officieel niet meer van ons.. ik fietste er net langs, zoooo raar, alles leeg, je kan niet even binnenvallen, moest mezelf echt dwingen er naar te kijken om het te accepteren
Gefeliciteerd Bubsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:18 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Hehetnx voor de felicitaties!!
Als je twijfelt niet doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaa, Bubs, gefeliciteerd! Nog een keer.
Meisjens, die schoenen, doen of niet doen?
Ik vind ze super, maar vind het lastig dat ik niet kan passen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
Als je twijfelt niet doen.
Maar ik snap dat sowieso nooit, ik wil iets of ik wil het niet. En dan boeit het mij nooit zoveel wat andere mensen er van vinden :v
Wet aankoop op afstand, slotje opgelost :vquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik vind ze super, maar vind het lastig dat ik niet kan passen.
Hmm, dat is wel een goed punt. Twijfelde iets over de textuur/structuur idd, maar vind dat tegelijkertijd wel weer tof.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:35 schreef Debsterr het volgende:
Bami, als je twijfelt dan laat het voor nu zitten. Is het zo ongeveer het 1ste waar je morgen aan denkt zit je wel goed.
Ik persoonlijk zou ze niet doen, dat zwart op zwart met het kant ziet er vanaf een afstand volgens mij niet mooi uit.
Ja maar kosten van het terugsturen enzooo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:37 schreef megamandy het volgende:
[..]
Wet aankoop op afstand, slotje opgelost :v
Ik vind hem ook heel mooiquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd Sintersika heeft mijn favoriete meisjesnaam
Sik is nauwelijks droog, ik denk niet dat bubs dr hoofd nu al staat naar nog een keerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Jaa, Bubs, gefeliciteerd! Nog een keer.
Ja maar ik wil er 1 gratiesch ter revieuw!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sik is nauwelijks droog, ik denk niet dat bubs dr hoofd nu al staat naar nog een keer
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Sik is nauwelijks droog, ik denk niet dat bubs dr hoofd nu al staat naar nog een keer
ik kan hel goet met beebies omgaan ze moete alteid lagge als ik naar se keik ze vinde mij faak hel liev. Mag ik een beebie vor revieuw?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:44 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja maar ik wil er 1 gratiesch ter revieuw!
Godsamme 2 keer moeten lezenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
ik kan hel goet met beebies omgaan ze moete alteid lagge als ik naar se keik ze vinde mij faak hel liev. Mag ik een beebie vor revieuw?
Nog een maandje wachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef AlbinoBambi het volgende:
http://zabranjeni-grad.bl(...)lam-gold-topper.html![]()
WANT!
Ik mag ook niet in whatsapp groepenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:00 schreef Tyler-Girl het volgende:
Mag ik ook de naam van SinterSik?Voel me buitengesloten hier.....eerst geheime meets, daaran geheime whatsapps, facebook.....Moet niet gekker worden
![]()
Geen WA op je telefoon?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik mag ook niet in whatsapp groepen![]()
Oh wait
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh wait
nephipsterquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Oh wait
Oehquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Ermahgerd, My cat from hell op netflix. Dat klinkt echt als goeien matigen teevee.
Daar heb je toch heul niks an jonge.quote:
Dude, je kunt niet overal alles van lezen/weten/zien/bij horenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:11 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ik vind het vooral jammer als ik teruglees, iemand vraagt om pics en ik denk "jaaaa, pics" en er staat daarna dat ze in de WA-groep komen. Dan zie ik het toch niet!
Ik zeg ook helemaal niet dat ik dat wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dude, je kunt niet overal alles van lezen/weten/zien/bij horen
Nou dat doe je veelvuldig van wel, niet alleen vandaag.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:16 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ik zeg ook helemaal niet dat ik dat wil.
IK SNAP NEITS VAN DIE TERINGSJAAAAALLLL ik heb alles goed gedaan maar het komt niet uittt??? wtfquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is de nieuwste trend! Let maar op!
Is ook bij Animal Planet volgens mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daar heb je toch heul niks an jonge.
Als m'n telefoon sterft, ga ik jou de schuld geven he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:17 schreef megamandy het volgende:
[..]
Het is de nieuwste trend! Let maar op!
Van een kale kip kun je toch niet plukken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als m'n telefoon sterft, ga ik jou de schuld geven he.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK SNAP NEITS VAN DIE TERINGSJAAAAALLLL ik heb alles goed gedaan maar het komt niet uittt??? wtf
Is ook van animal planet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef megamandy het volgende:
[..]
Is ook bij Animal Planet volgens mijMet die gast met zijn gitaarkoffer
Ja, gezien mijn tegen-wil-en-dank hipsterstatus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Van een kale kip kun je toch niet plukken.
KEIVET! Ik kan vast niet, maar misschien kom ik tochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Whaaaa mogelijks 3 nov. Eerst officiële wedstrijd spelen
Nee dat is niet geheim, iedereen mag komen![]()
Jouw score was hoger bij die testquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, gezien mijn tegen-wil-en-dank hipsterstatus.
Het lijkt (leek?) mij leuk om er een keer bij te zijn op zo'n maandag, want dat klinkt gezellig. Ik vind het frustrerend als hier over iets begonnen wordt, maar het gesprek vervolgens afgemaakt wordt in een WA-groep waar ik niet in zit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nou dat doe je veelvuldig van wel, niet alleen vandaag.
Oh wait dan is het een grapje
LOLLLLquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme
Intro had nog bol.com bonnen liggen, die wilde hij gebruiken voor gta te kopen en uiteindelijk heb ik die voor hem gekocht. Nu had ie tegen mij gezegd: 'Ermahgerd bedankt! Nu mag jij mn cadeaubonnen hebben!'.
Ligt er vandaag een bol.com envelop in de bus met fifa14 erindus ik zei: 'oh heb je bij bol.com besteld??'
'Jaa, met die bonnen weet je wel.'
-'Maar die had je toch aan mij gegeven?'
Owwwwwwwwwwwja..![]()
![]()
Mannen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme
Intro had nog bol.com bonnen liggen, die wilde hij gebruiken voor gta te kopen en uiteindelijk heb ik die voor hem gekocht. Nu had ie tegen mij gezegd: 'Ermahgerd bedankt! Nu mag jij mn cadeaubonnen hebben!'.
Ligt er vandaag een bol.com envelop in de bus met fifa14 erindus ik zei: 'oh heb je bij bol.com besteld??'
Owwwwwwwwwwwja..![]()
![]()
Tofquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Gaaf!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:22 schreef Unfckingtitled het volgende:
Godverdomme
Intro had nog bol bonnen liggen, die wilde hij gebruiken voor gta te kopen en uiteindelijk heb ik die voor hem gekocht. Nu had ie tegen mij gezegd: 'Ermahgerd bedankt! Nu mag jij mn cadeaubonnen hebben!'.
Ligt er vandaag een bol envelop in de bus met fifa14 erindus ik zei: 'oh heb je bij bol besteld??'
Owwwwwwwwwwwja..![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:19 schreef PriemGirl het volgende:
Ja als het goed is welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:31 schreef Stormqueen het volgende:
Waar is het dan Priem? Wel hier?
Count me there!
Liegequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:32 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja als het goed is weltegen Luik
Ik vind het ook niet erg hoorquote:
Dit!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:34 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik wil ook een keer kijken bij priem
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stuur wel even een fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Volgende keer verstoppenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Bb neemt tegenwoordig dus twee toetjes na het eten. Had me zo verheugd op een kleine chocomousse
Had hij ook niet iets van ambities om af te vallen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:49 schreef Stormqueen het volgende:
Maar HOEzo twee toetjes? Elke dag! En dan geen goedkope vla, maar mousses en tiramisus van een euro per stuk, grmbl
Oh naja bij mij staat er zovelen zooi in de koelkast dat ik het wel zou kunnen verstoppenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:48 schreef Stormqueen het volgende:
Dat gaat een beetje moeilijk met zuivel.
ja meestal als ik weer terug in regime ga begint hij eerst te overcompenserenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:50 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Had hij ook niet iets van ambities om af te vallen?
Ik wist dat er nog klein stukje chocolade over was gisteren, dus toen ik terug was van training was ik ook ernstig teleurgesteld dat cif em op had gegetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:46 schreef Stormqueen het volgende:
Bb neemt tegenwoordig dus twee toetjes na het eten. Had me zo verheugd op een kleine chocomousse
hmpfffffffquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef Stormqueen het volgende:
700 bonuscalorieen aan kroepoek en toetjes
mannen doen dat nooit uit zichzelf. Je moet er specifiek om vragen bij alles wat je consumeert dat hij niét consumeert. Altijd voor de rest van je leven. Liefst ook merk, prijs en schap vermelden. Op een briefjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:53 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wist dat er nog klein stukje chocolade over was gisteren, dus toen ik terug was van training was ik ook ernstig teleurgesteld dat cif em op had gegeten
Overigens ben ik ook niet zo blij dat ie drop mee heeft genomen van de winkel en verder geen lekkers voor mij... Zelfs geen kwark![]()
![]()
En jaaaaa spees en unf kom kijken![]()
![]()
HET IS NIET ENGquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is hier ooit iemand in the amsterdam dungeon geweest? Ik heb wel tegen unf ja gezegd maar als het eng is ga ik huilen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja meestal als ik weer terug in regime ga begint hij eerst te overcompenseren*kijkt naar zak kroepoek bij het gezonde wokkie*
neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Is hier ooit iemand in the amsterdam dungeon geweest? Ik heb wel tegen unf ja gezegd maar als het eng is ga ik huilen
Ik ga nooit vrijwillig naar zulke dingen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Het is gratuit en unfheeft burgers beloofd erna, dus het is dwangmatigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:56 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Ik ga nooit vrijwillig naar zulke dingen.
Ja briefje vergetenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
mannen doen dat nooit uit zichzelf. Je moet er specifiek om vragen bij alles wat je consumeert dat hij niét consumeert. Altijd voor de rest van je leven. Liefst ook merk, prijs en schap vermelden. Op een briefje
gek toch? En ik altijd wel aan zijn lipton ice, boter, melk, pindakaas denken. Maar andersom? Noooooopequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:57 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja briefje vergetenwel echt al paar keer gezegd dat ie kwark mag meenemen maar nope
...zucht...
Het komt door de piemel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gek toch? En ik altijd wel aan zijn lipton ice, boter, melk, pindakaas denken. Maar andersom? Noooooope
De paniek als ik zeg dat hij iets mee moet nemen waarvan hij niet exact weet waar het ligt en hoe het eruit zietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
gek toch? En ik altijd wel aan zijn lipton ice, boter, melk, pindakaas denken. Maar andersom? Noooooope
Spaids gelooft me niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Amsterdam dungeon is niet eng, wel vermakelijkhoogtepunt is de achtbaan aan het eind
Jup!! Heb echt áltijd alles voor hem mee... En als ie een keer zegt 'gel is bijna op' heb ik vlg keer weer hele voorraad mee.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat heeft dat met 13 zijn te maken?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:03 schreef Stormqueen het volgende:
Mensen die ouder dan 13 zijn en XD gebruiken
Ik heb een lies nodigquote:
Zegt ie dat ik er maar om moetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik begin steeds meer te vrezen dat Fred wel zo is door mijn reacties.
Ik heb hem wel eens terug naar de supermarkt laten gaan omdat hij iets niet had gehaald en ik in paniek raakte omdat het op was en er geen uitweg was. Dan weet hij dat ik de hele avond chagrijnig ben, dan is het minder werk om het nog even snel te halen.
Dus ga eens heul onredelijk reageren, kijken wat het doet
dat is kinderschrijfstijl.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
wat heeft dat met 13 zijn te maken?
Dan ben ik dus de rest van de avond nog chagrijnigerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Zegt ie dat ik er maar om moetwedden?
![]()
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb hem wel eens terug naar de supermarkt laten gaan omdat hij iets niet had gehaald en ik in paniek raakte omdat het op was en er geen uitweg was. Dan weet hij dat ik de hele avond chagrijnig ben, dan is het minder werk om het nog even snel te halen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de rest van de avond nog chagrijniger![]()
Waarom woont die man met mij samen?
Ik vraag mij ook altijd af waarom Brum nog met mij is. Volgens mij hebben wij gewoon mannen die van een uitdaging houdenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan ben ik dus de rest van de avond nog chagrijniger![]()
Waarom woont die man met mij samen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
voel je je aangesproken? XDquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
omdat het een emoticon is die niet door fok ondersteund wordt?
Ik vraag mij gewoon af waarom andere smileys wel okay zijn maar XD niet terwijl het precies hetzelfde is, alleen wordt die bij fok niet omgezet naar plaatjequote:
Ik had even een mental image van dat jij en ik zouden samenwonen. Ik denk dat we elkaar zouden doodvermoordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:10 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik vraag mij ook altijd af waarom Brum nog met mij is. Volgens mij hebben wij gewoon mannen die van een uitdaging houden![]()
Weet je al wat je met je haar gaat doen!!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:13 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik vind het er ook best wel achterlijk uitzien
Maar ik heb associaties met kutmensen die dat doen
Indrukwekkend heur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
Nu mag je niet op Sjaan dr blogparty komen hoor
als je zo doet tss, ik ben de uitsmijter.
Ik denk dat dat wel een goede TV serie zou worden, OMG GELD VERDIENENquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had even een mental image van dat jij en ik zouden samenwonen. Ik denk dat we elkaar zouden doodvermoorden
Neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Weet je al wat je met je haar gaat doen!!!
Godsamme dat zou goede tv zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik denk dat dat wel een goede TV serie zou worden, OMG GELD VERDIENEN
In 5voud schriftelijk indienen bij schaar, IS DAT NOU ZO MOEILIJK.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja jonge, ik ga toch niet voor elke keer dat ik iets vind een pleidooi houden en daar toestemming voor vragen, dan werd het een leuk topique
PANIEK ! Dan maar kaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neefml.
Na jouw foto denk ik WERMAHGERD IK GA EEN KRULTANG KOPEN
Tondeuze dit dat allesquote:
Ik hou mijn muil wel voortaanquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:14 schreef Stormqueen het volgende:
Ja jonge, ik ga toch niet voor elke keer dat ik iets vind een pleidooi houden en daar toestemming voor vragen, dan werd het een leuk topique
hij heeft te mooi haar voor kaal!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef IJsdraakje het volgende:
Joop durft niet meer te tondeuzeren sinds ik gezegd heb dat ik kaal meh vind.
Nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Brum is zn haar aan het laten groeien
Zodat het gedocumenteerd kan worden in de geheimen topic-excelsheetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
In 5voud schriftelijk indienen bij schaar, IS DAT NOU ZO MOEILIJK.
Ik kan je wel tondeuseren, ik doe de poedel ook zelf en dat gaat hastikke goei!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:15 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Nee dan doe ik maar niks want anders krijg ik spijt
Gimme! Ruilen voor drop?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ben heel blij met mijn man. Die koopt altijd veel te veel dus er zit altijd wel iets bij waar ik blij van word
Naja, ik snap 'm wel, want makkelijk en vent.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hij heeft te mooi haar voor kaal!
Ik hou niet van dropquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Gimme! Ruilen voor drop?grommmmmm
TOPIC-MEETquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
FML ik moet dus donderdag gebracht en gehaald worden omdat je dus niet alleen mag zijn als ze mijn hartslag omlaag brengen![]()
dan maar hopen dat het niet te vroeg is dan kan mamma mee
IK OOK NIETquote:
HOE doen ze dat danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:19 schreef Sharana_LV het volgende:
FML ik moet dus donderdag gebracht en gehaald worden omdat je dus niet alleen mag zijn als ze mijn hartslag omlaag brengen![]()
dan maar hopen dat het niet te vroeg is dan kan mamma mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |