SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Lurling?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Tony dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
Tony.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plekquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plek
quote:
Super mooie naam. Niks meer aan doen. Pure perfectie kan het dan alleen nog maar worden.quote:
Tuurlijk, live verslag enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
Hou je ons er wel van op de hoogte POTS ?
Livestreamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, live verslag enzo
Zo zit ik nu al vaak met mijn neefje. Die verkiest alleen Toy Story Mania boven FIFAquote:
Jij neemt je laptop niet mee onder het schijten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Niet helemaal waar. Want als jij 7700 had geboden, had die ander weer 7800 geboden. Dan loop je dus geen Bakkali van 7600 meer mis, maar van 7800quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Kan eventueel ook komen, omdat hij uit packs is he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
piazon normal card is trouwens weer aan het stijgen
makkelijk praten jaquote:
quote:
zo ga ik toefjes met zijn 200K natuurlijk nooit in halenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
Wordt die leaderboards met Trade Profit nog gefixt?
Want nu worden je uitgaven niet eraf gehaald.
Gaat een leuke wedstrijd worden denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartje voor Ajax - Milan weten te bemachtigen trouwens.
Prepare your anus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Netjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat een leuke wedstrijd worden denk ik.
Goin' in dry.quote:
quote:
Blijven hopen dat Finbogasson niet weg gaat in de winter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Zhano het volgende:
Hoop echt dat Heerenveen het goed blijft doen. Snak echt naar een Europese uitwedstrijd
nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe hoger we staan, hoe meer kans. Hoop echt dat er alleen Russische interesse is ofzo en hij daar niet heen wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Blijven hopen dat Finbogasson niet weg gaat in de winter.
Wat valt er te fixen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
Wordt die leaderboards met Trade Profit nog gefixt?
Want nu worden je uitgaven niet eraf gehaald.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik hoop het.
[..]
Goin' in dry. [ afbeelding ]
[..]
Dat hele team draait echt op Finbogasson.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe hoger we staan, hoe meer kans. Hoop echt dat er alleen Russische interesse is ofzo en hij daar niet heen wil.
Mwah, als je Finnbogasson vervangt door een andere scorende spits is er weinig aan de hand hoor. Alleen groeien die niet aan de bomen. Hoop dat Uth volgend jaar de kar kan trekken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat hele team draait echt op Finbogasson.
Beetje zoals Pelle dat is voor Feyenoord.
Mazzelpik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Financieel kan Heerenveen geen alternatief realiseren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, als je Finnbogasson vervangt door een andere scorende spits is er weinig aan de hand hoor. Alleen groeien die niet aan de bomen. Hoop dat Uth volgend jaar de kar kan trekken.
Ik hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceHopelijk wordt het wat.
Jij btw nog ideeën voor de ranknamen/clantag/iets anders
voor gta online?
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best sterk
Kijk hoeveel hij tilt hier:
[ afbeelding ]
Oh god..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.
clantag die precies 4 tekens moet zijn en aparte namen voor de ranken idd, staat wel standaard shit dus niet dat het moet ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja.
En wat voor namen moet je hebben? Een groepsnaam? Of allemaal aparte namen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.
Hongernegers uit afrika pakken alles waar ze maar hun handen op kunnen krijgen, ook al gaan ze er lichamelijk aan kapot...pica telt dus niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best sterk
Kijk hoeveel hij tilt hier:
[ afbeelding ]
Mark Uth scoorde veel in de beloften, en ook bij Heracles heeft ie van de week laten zien een neusje voor de goal te hebben. Ook hebben we Nwofor, van wie ik wel wat verwacht. Weet alleen niet hoe het zit met zijn hun huurcontracten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Financieel kan Heerenveen geen alternatief realiseren.
Gewoon lekker weer zo'n Deen/Ijslander ergens voor een paar centen die ergens geen leuk speelt, in de Eredivisie 20 inschiet en dan in het buitenland geen pepernoot raakt.
Edit: 2 star skills my ass EA.
Speciaal voor hem trofeeën gemaakt van aluminiumfolie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hongernegers uit afrika pakken alles waar ze maar hun handen op kunnen krijgen, ook al gaan ze lichamelijk kapot...pica telt dus niet.
Is dat die Nwofor van VVV?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mark Uth scoorde veel in de beloften, en ook bij Heracles heeft ie van de week laten zien een neusje voor de goal te hebben. Ook hebben we Nwofor, van wie ik wel wat verwacht. Weet alleen niet hoe het zit met zijn hun huurcontracten.
dus pica is hoaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speciaal voor hem trofeeën gemaakt van aluminiumfolie.
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat die Nwofor van VVV?
Die lange neger?
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
clantag die precies 4 tekens moet zijn en aparte namen voor de ranken idd, staat wel standaard shit dus niet dat het moet ofzo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".
Ik wilde serieus Blikmongool noemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".
Dat dachten ze ook van Finnbogasson. Spelen bij een team als Heerenveen is heel anders dan bij fucking VVV. Die houden alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niks van.
Echt een speler voor de Jupiler League
Ach ja, we zien het wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Finnbogasson. Spelen bij een team als Heerenveen is heel anders dan bij fucking VVV. Die houden alleen maar tegen.
neem aan dat we gewoon bazen namen krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal er zo nog even over nadenken. Eerst even boodschapjes doen.
Misschien is dat wel grappig.
'Vakkenvuller'
'Kassameisje' (Dan krijg je wel de hele tijd mij achter je aan. [ afbeelding ])
'Vloerendweiler'
'Broodjesbakker'
'Stropdasmeneer'
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat we gewoon bazen namen krijgen.
Mister Pink
Mister Blue
Mister Purple
Mister Orange.
Ik speel gewoon altijd in het roze, want niemand speelt daar bijna in. Dit houd in dat ik blindelings uit mijn ooghoeken spelers kan aanspelenquote:
Ik ben al 5 tegenstanders tegen gekomen met Boca away kit hoor...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik speel gewoon altijd in het roze, want niemand speelt daar bijna in. Dit houd in dat ik blindelings uit mijn ooghoeken spelers kan aanspelen
Motto:quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:34 schreef poker4lifee het volgende:
Just consider the unparallel in damage of a natural disaster thats impossible to manage
jammer dat die niet past
Jup, maar tegen mij moeten ze wel een ander tenue kiezen want ik ga geen roze tegen roze spelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik ben al 5 tegenstanders tegen gekomen met Boca away kit hoor...
Fout. Rookworst zonder R is ookwostquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Motto:
Rookworst zonder R is ookworst.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Kom op Trapzie, dat kan je veel beter.
Inspiratie:
[ afbeelding ]
geen Balo? Hoezo dat?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Milan heeft iets van 10 geblesseerden.
Geen El Sha, geen Balo. Lijkt me een 50/50 wedstrijd.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:38 schreef Zhano het volgende:
"Hoe heet die Japanner ook alweer?".
Jan van Halst over PSV's Park...
waisistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:38 schreef Zhano het volgende:
"Hoe heet die Japanner ook alweer?".
Jan van Halst over PSV's Park...
Ik snap ook niet zo goed dat er 2k op Willems geboden wordt, terwijl er genoeg op stonden voor 2.2k BIN. Dan maak je toch nauwelijks nog winst johquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:38 schreef _NZT_ het volgende:
Mensen die zichzelf verliezen in open bids en meer bieden dan de laagste BIN's die er staan...het blijft leuk
Ik snapte het ook al niet. Normaal is hij juist degene die de opstootjes veroorzaakt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:40 schreef Zhano het volgende:
Joey die zich afzijdig houd bij een opstootjeIemand een idee waar ik de hele wedstrijd (of evt samenvatting) van Heerenveen - Cambuur kan downloaden?
om mee te spelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:41 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ik snap ook niet zo goed dat er 2k op Willems geboden wordt, terwijl er genoeg op stonden voor 2.2k BIN. Dan maak je toch nauwelijks nog winst joh
Ja precies.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:47 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jammer dat er geen geluid bij die gifjes zit. Anders zou dit het ideale nummer zijn.
#kut!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef poker4lifee het volgende:
oke, alleen clantag nog. #fut, fok!.. echt niks beters?
#letsdoittogetherquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef poker4lifee het volgende:
Hoeveel is die kloot?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:53 schreef Hoogstaande het volgende:
Ik zit al op 1/5e van een Van Persie
#TZITquote:
Omdat RVPquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom RVP pakken als je een lange zwarte boom kunt pakken voor 3k
Silver eredivisieteam, net zoals ik vorig jaar hadquote:
Ik ga voor spelplezier, niet voor crossabusenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nee joh
Traore springt niet eens en die torent boven alles uit.
niet iedereen kan dat aan..we hebben niet allemaal zo'n gevoelloos gapend gatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Waarom RVP pakken als je een lange zwarte boom kunt pakken voor 3k
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet iedereen kan dat aan..we hebben niet allemaal zo'n gevoelloos gapend gat
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:01 schreef poker4lifee het volgende:
van vakkenvuller tot heisenberg
maar clantag tilt me, doe wel WFUT gewoon, fk it
Ja, dat zou je wel denken, maar letterlijk elke Willems wordt 2k erop geboden. Ik denk door 1 persoon. Die gewoon Willems half aan het pricefixen isquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:55 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat moet je eigenlijk doen voor die daily guft. Inliggen via web app en dan krijg je hem automatisch? Waar kan ik terugvinden wat ik heb gekregen in dat geval?
Je krijgt gewoon elke dag op de webapp iets. Terugkijken kan niet, behalve wanneer je een pakje krijgt. Die staat in de store.quote:
Ik durf geen suggestie meer te geven door TT. :pquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef poker4lifee het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:13 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ik durf geen suggestie meer te geven door TT. :p
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
niet iedereen kan dat aan..we hebben niet allemaal zo'n gevoelloos gapend gat
Wat gaan ze patche n. Die steeklob waarbij je verdedigers apatisch reageren?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:17 schreef zerokil het volgende:
Beter komt die patch snel, echt niet leuk om zo te voetballen..
Jij en ik zijn gewoon Brabantse boerenpummels, dus praat astemblief gewoon normaalquote:
voor xbox moet ie ook komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:11 schreef Jorwol het volgende:
Is die GTA group alleen voor PS3 of niet?
Sorry.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij en ik zijn gewoon Brabantse boerenpummels, dus praat astemblief gewoon normaal
Updaten ging bij mij wel prima, maar nadat ik mijn character maakte, kon ik niet verbinden met de servers.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
PS3 loopt vast als ik de GTA V update bevestig.![]()
Kan niet eens naar het hoofdmenu. Zelfs de uitknop werkt niet.Moet de stroom eraf halen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb weer een mooi verhaal. Mijn schoonzus werkt bij een makelaar, en ze moest een bezichtiging van een loods doen voor een mogelijke koper. Dat vertelde ze eergisteren al, en ze kwam net langs om verslag uit te brengen.
Die kerel gaf haar vanochtend bij de bezichtiging een hand maar noemde zijn naam niet, en eerder had hij al gebeld met een hele voor de hand liggende naam (Jansen ofzo). Halverwege de bezichtiging gaf zijn telefoon af, en was hij zo dom en om met voor- en achternaam op te nemen, en die heeft ze onthouden. Bij thuiskomst even op Google invoeren en ja hoor; meneer werd verdacht van witwaspraktijken, belastingontduiking, bedreiging en nog wat van dat soort geintjes
als je schoonzus bedoel jequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:32 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Had iedereen maar zo'n enerverend leven als ik
precies hetzelfde hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
Kan niet eens naar het hoofdmenu. Zelfs de uitknop werkt niet.Moet de stroom eraf halen.
Poging drie werkt hier wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
precies hetzelfde hier2x gedaan 2x dat
Wat een sukkel die gastquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:30 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Ik heb weer een mooi verhaal. Mijn schoonzus werkt bij een makelaar, en ze moest een bezichtiging van een loods doen voor een mogelijke koper. Dat vertelde ze eergisteren al (toen vertrouwde ze het al niet), en ze kwam net langs om verslag uit te brengen.
Die kerel gaf haar vanochtend bij de bezichtiging een hand maar noemde zijn naam niet, en eerder hadden ze al telefonisch contact en had hij een hele voor de hand liggende naam opgegeven (Jansen ofzo). Halverwege de bezichtiging ging zijn telefoon af, en was hij zo dom en om met voor- en achternaam op te nemen, en die heeft ze onthouden. Bij thuiskomst even op Google invoeren en ja hoor; meneer werd verdacht van witwaspraktijken, belastingontduiking, bedreiging en nog wat van dat soort geintjes
nice, ook maar weer doen danquote:
Daarom kwam je dus honderdmiljoenmiljard online en ging je weer offlinequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:28 schreef Lindgren. het volgende:
jbgsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef Pino0 het volgende:
Kut ea, hoe kan ik winnen van zulke sterke teams? Lekkere matchmaking weer
SMLENOquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:38 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Een of andere Einstein zet er 6 Torres Nilo's binnen 10 seconden op, allemaal 200c BIN. Alles is voor POTSie
Ik ben konko slecht en ik zat ook in divisie 1quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik zat met fifa 13 in divisie 1 van seizoenenfifa 12 een fut record van 600 - 200..
Offline kan ik dat ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:41 schreef Pino0 het volgende:
[..]
Ik zat met fifa 13 in divisie 1 van seizoenenfifa 12 een fut record van 600 - 200..
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest zo snel fietsen vanaf het station omdat ik voor 13:37 thuis wilde zijn omdat iemand op Skype altijd oplet als het 13:37 is. Deze keer was ik hem te snel af
Sterk en groot.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb die akinfenwa in mijn pack, waarom is die gozer in godnaams zo duur ?
1337 / LEET jeweetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik moest zo snel fietsen vanaf het station omdat ik voor 13:37 thuis wilde zijn omdat iemand op Skype altijd oplet als het 13:37 is. Deze keer was ik hem te snel af
45 Pacequote:
Sterkste speler uit het spelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef FCsuarez het volgende:
ik heb die akinfenwa in mijn pack, waarom is die gozer in godnaams zo duur ?
Pas maar op dat je niet te leet bent met je dealtjes anders loop je ze mis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Iemand die zo leet is als ik wil dat natuurlijk niet missen.
Uh... WAT.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef DarkSonic2 het volgende:
Heb je hem wel getriggerd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:47 schreef gazhims3lv het volgende:
Snap er geen kut van.. ben met GTA Online bezig en er staat "Go to the Race Trigger" maar als ik er eenmaal ben gebeurt er niets
Niet om 13:37 op skype zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
best wat lekkere bronzes gepulled al vandaag![]()
wil de nieuwe DS2 worden, ga er straks gewoon mee spelen
Lekker tegen starterteams met 20 chem waar elke debiel van kan winnen, fucking l33t jo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:48 schreef FCsuarez het volgende:
best wat lekkere bronzes gepulled al vandaag![]()
wil de nieuwe DS2 worden, ga er straks gewoon mee spelen
jatoch gewoon lekker beetje rennen met opara en nuygenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:50 schreef GekkeGerrit- het volgende:
[..]
Lekker tegen starterteams met 20 chem waar elke debiel van kan winnen, fucking l33t jo.
je was me voorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
LINKER OF RECHTER TRIGGER HI HA HO
Ik moest hardop lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
Hugo ging net even een paar boodschapjes doen bij de plaatselijke supermarkt.
Het #kassameisje was een oude kassagilf.
De mevrouw voor me was haar beurs in de auto vergeten waarop ik moest wachten.[ib4 domme limburgers]
Ik keek een beetje rond en zag dat de mevrouw achter me heel veel boter(smeerboter,bakboter) op de band had gelegd.
Zoals een echte fokker begon ik tegen de mevrouw; nou mevrouw u raadt nooit wat mij gisteravond is overkomen. Ik lag in bed en rond een uur of 1 hoor ik onder muziek, dus ik ga kijken. Komt het uit de keuken. Dus ik maak de koelkast open, de Blue Band.
De mevrouw kijkt me aan, en gooit al haar boodschappen terug in haar mandje en loopt naar een andere kassa
Goed verhaalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
De mevrouw voor me was haar beurs in de auto vergeten waarop ik moest wachten.[ib4 domme limburgers]
Ik keek een beetje rond en zag dat de mevrouw achter me heel veel boter(smeerboter,bakboter) op de band had gelegd.
Zoals een echte fokker begon ik tegen de mevrouw; nou mevrouw u raadt nooit wat mij gisteravond is overkomen. Ik lag in bed en rond een uur of 1 hoor ik onder muziek, dus ik ga kijken. Komt het uit de keuken. Dus ik maak de koelkast open, de Blue Band.
De mevrouw kijkt me aan, en gooit al haar boodschappen terug in haar mandje en loopt naar een andere kassa
zeldenzogelachen.gifquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:51 schreef HugoohAFCA het volgende:
Ik heb eerder al een keer een De Vrij gekocht en gediscard.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Niemand kent die knurft toch, dan moet je het ook met Pelle doen... amateur.
ritchbitch. 600c down the drainquote:
Bidbumpquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:04 schreef Maoist het volgende:
wtf ben ik op een hazard aan het bieden, biedt er iemand ineens 266k
quote:
Iemand verhoogt de prijs zo ineens met zijn tweede account, terwijl hij hem te koop heeft staan op zijn eerste.quote:
Iemand bid met zijn andere account op zijn account en hoopt dat iemand niet oplet en nog een keer bied. Vaak is dat dan zwaar over de echte prijs van de speler. En als niemand erin trapt dan doet 'ie een trade-offer en probeert 'ie het nog eens.quote:
Ik heb wel eens 5-1 de eerste helft achter gestaan door 5 kopballen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef Reemi het volgende:
In dit spel ben je echt nooit zeker.3-0 achter na 15 minuten, 4-5 na verlenging
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Iemand verhoogt de prijs zo ineens met zijn tweede account, terwijl hij hem te koop heeft staan op zijn eerste.
Ze hopen dat iemand zo eager zit te bidden, dat hij niet ziet dat hij direct verhoogt met weer 1k, en dus ruim 250k biedt voor een speler die dat niet waard is.
Bedanktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef Kiid het volgende:
[..]
Iemand bid met zijn andere account op zijn account en hoopt dat iemand niet oplet en nog een keer bied. Vaak is dat dan zwaar over de echte prijs van de speler. En als niemand erin trapt dan doet 'ie een trade-offer en probeert 'ie het nog eens.
Op Fifa 11 kostte IF Chiellini me toen 850.000 ipv 450.000 en vorig jaar IF Alba voor 180.000 ipv 80.000.
Hoezo denk jij dat Djeetje maar een vriend heeft?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zelfde vriend als deze zeker?
[ afbeelding ]![]()
Ik betaal liever net 200 meer als er een lading extra contracten op zitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:42 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja precies.Ik bied ook weleens door tot 200c onder de laagste bin.
Als ik die speler nodig heb, waarom niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |