SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Lurling?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Tony dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
Tony.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plekquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plek
quote:
Super mooie naam. Niks meer aan doen. Pure perfectie kan het dan alleen nog maar worden.quote:
Tuurlijk, live verslag enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
Hou je ons er wel van op de hoogte POTS ?
Livestreamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, live verslag enzo
Zo zit ik nu al vaak met mijn neefje. Die verkiest alleen Toy Story Mania boven FIFAquote:
Jij neemt je laptop niet mee onder het schijten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Niet helemaal waar. Want als jij 7700 had geboden, had die ander weer 7800 geboden. Dan loop je dus geen Bakkali van 7600 meer mis, maar van 7800quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Kan eventueel ook komen, omdat hij uit packs is he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
piazon normal card is trouwens weer aan het stijgen
makkelijk praten jaquote:
quote:
zo ga ik toefjes met zijn 200K natuurlijk nooit in halenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
Wordt die leaderboards met Trade Profit nog gefixt?
Want nu worden je uitgaven niet eraf gehaald.
Gaat een leuke wedstrijd worden denk ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Kaartje voor Ajax - Milan weten te bemachtigen trouwens.
Prepare your anus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Netjes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Gaat een leuke wedstrijd worden denk ik.
Goin' in dry.quote:
quote:
Blijven hopen dat Finbogasson niet weg gaat in de winter.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Zhano het volgende:
Hoop echt dat Heerenveen het goed blijft doen. Snak echt naar een Europese uitwedstrijd
nicequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Hoe hoger we staan, hoe meer kans. Hoop echt dat er alleen Russische interesse is ofzo en hij daar niet heen wil.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Blijven hopen dat Finbogasson niet weg gaat in de winter.
Wat valt er te fixen...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef DuTank het volgende:
Wordt die leaderboards met Trade Profit nog gefixt?
Want nu worden je uitgaven niet eraf gehaald.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:08 schreef Lindgren. het volgende:
[..]Ik hoop het.
[..]
Goin' in dry. [ afbeelding ]
[..]
Dat hele team draait echt op Finbogasson.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:10 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hoe hoger we staan, hoe meer kans. Hoop echt dat er alleen Russische interesse is ofzo en hij daar niet heen wil.
Mwah, als je Finnbogasson vervangt door een andere scorende spits is er weinig aan de hand hoor. Alleen groeien die niet aan de bomen. Hoop dat Uth volgend jaar de kar kan trekken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dat hele team draait echt op Finbogasson.
Beetje zoals Pelle dat is voor Feyenoord.
Mazzelpik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:06 schreef Lindgren. het volgende:
Financieel kan Heerenveen geen alternatief realiseren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mwah, als je Finnbogasson vervangt door een andere scorende spits is er weinig aan de hand hoor. Alleen groeien die niet aan de bomen. Hoop dat Uth volgend jaar de kar kan trekken.
Ik hoop het ook ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
niceHopelijk wordt het wat.
Jij btw nog ideeën voor de ranknamen/clantag/iets anders
voor gta online?
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best sterk
Kijk hoeveel hij tilt hier:
[ afbeelding ]
Oh god..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef WezepAFCA het volgende:
[..]
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.
clantag die precies 4 tekens moet zijn en aparte namen voor de ranken idd, staat wel standaard shit dus niet dat het moet ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:16 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik hoop het ook ja.
En wat voor namen moet je hebben? Een groepsnaam? Of allemaal aparte namen?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef WezepAFCA het volgende:
Ik las pas ergens dat hij samen met Akinfenwa traint en hij bij het bankdrukken nog twee schijven per kant extra deed.
Hongernegers uit afrika pakken alles waar ze maar hun handen op kunnen krijgen, ook al gaan ze er lichamelijk aan kapot...pica telt dus niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Best sterk
Kijk hoeveel hij tilt hier:
[ afbeelding ]
Mark Uth scoorde veel in de beloften, en ook bij Heracles heeft ie van de week laten zien een neusje voor de goal te hebben. Ook hebben we Nwofor, van wie ik wel wat verwacht. Weet alleen niet hoe het zit met zijn hun huurcontracten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Financieel kan Heerenveen geen alternatief realiseren.
Gewoon lekker weer zo'n Deen/Ijslander ergens voor een paar centen die ergens geen leuk speelt, in de Eredivisie 20 inschiet en dan in het buitenland geen pepernoot raakt.
Edit: 2 star skills my ass EA.
Speciaal voor hem trofeeën gemaakt van aluminiumfolie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef _NZT_ het volgende:
[..]
Hongernegers uit afrika pakken alles waar ze maar hun handen op kunnen krijgen, ook al gaan ze lichamelijk kapot...pica telt dus niet.
Is dat die Nwofor van VVV?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef Zhano het volgende:
[..]
Mark Uth scoorde veel in de beloften, en ook bij Heracles heeft ie van de week laten zien een neusje voor de goal te hebben. Ook hebben we Nwofor, van wie ik wel wat verwacht. Weet alleen niet hoe het zit met zijn hun huurcontracten.
dus pica is hoaxquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Speciaal voor hem trofeeën gemaakt van aluminiumfolie.
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Is dat die Nwofor van VVV?
Die lange neger?
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
clantag die precies 4 tekens moet zijn en aparte namen voor de ranken idd, staat wel standaard shit dus niet dat het moet ofzo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".
Ik wilde serieus Blikmongool noemen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:20 schreef Zhano het volgende:
[..]
"Blikmongool' voor mensen als Dje. Verder "hondenstepper", "undercutter" en "houdjefuckingbekkutvent".
Dat dachten ze ook van Finnbogasson. Spelen bij een team als Heerenveen is heel anders dan bij fucking VVV. Die houden alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:21 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Die kan er echt helemaal niks van.
Echt een speler voor de Jupiler League
Ach ja, we zien het wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat dachten ze ook van Finnbogasson. Spelen bij een team als Heerenveen is heel anders dan bij fucking VVV. Die houden alleen maar tegen.
neem aan dat we gewoon bazen namen krijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Zal er zo nog even over nadenken. Eerst even boodschapjes doen.
Misschien is dat wel grappig.
'Vakkenvuller'
'Kassameisje' (Dan krijg je wel de hele tijd mij achter je aan. [ afbeelding ])
'Vloerendweiler'
'Broodjesbakker'
'Stropdasmeneer'
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
neem aan dat we gewoon bazen namen krijgen.
Mister Pink
Mister Blue
Mister Purple
Mister Orange.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |