SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met dank aan Reemi
![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Lurling?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Grandesco het volgende:
Pots, als het een jongetje wordt, moet je hem wel anthony noemen.
Tony dus.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
Tony.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nah...wij zijn meer van kort en bondig geloof ik
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plekquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
iemand heeft zich zojuist verzekerd van een plek
quote:
Super mooie naam. Niks meer aan doen. Pure perfectie kan het dan alleen nog maar worden.quote:
Tuurlijk, live verslag enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef Djeetje het volgende:
Hou je ons er wel van op de hoogte POTS ?
Livestreamquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:45 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Tuurlijk, live verslag enzo
Zo zit ik nu al vaak met mijn neefje. Die verkiest alleen Toy Story Mania boven FIFAquote:
Jij neemt je laptop niet mee onder het schijten?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Niet helemaal waar. Want als jij 7700 had geboden, had die ander weer 7800 geboden. Dan loop je dus geen Bakkali van 7600 meer mis, maar van 7800quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:47 schreef _NZT_ het volgende:
Kutzooi...ff poepen en dan loop je een bakkali voor 7600 mis
Kan eventueel ook komen, omdat hij uit packs is he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef _NZT_ het volgende:
piazon normal card is trouwens weer aan het stijgen
makkelijk praten jaquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |