Niet alleen online hoor, ik doe dat ook in het echtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Valt me op dat iedereen online bij een foto gelijk je zadeltasje (nota bene kleinste model dat de winkel had) een weekendtas noemt, en gaat zeuren over je bel.
Ging wel redelijk, afzien doe je sowieso toch wel! Wij hebben 46,6 gemiddeld gereden, moesten net na Terpstra en dat ploegje starten, dat gaf mij wel moraal eigenlijk.quote:Op maandag 30 september 2013 22:56 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Wind mee is zo zwaar in een ploegentijdrit. Jij deed ook mee dus? Hoe ging het?
Ik ben 30quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Niet alleen online hoor, ik doe dat ook in het echtIn de Ardennen laatst had mijn oom zelfs zo'n ding waar je een papier met je route in kan doen en dan kan rollen op het stuur. Nou dat heeft hij te horen gekregen
Mag ik vragen hoe oud jij/u bent?
Overigens echt een super mooie fiets
Voor 1000 euro kun je het beste via MP kopen. Zeker in de winter kun je daar een goede slag slaan. Zorg dat je iemand mee hebt die er verstand van heeft. Voor 1000 euro nieuw in de winkel zit je toch vaak richting alu/Ultegra. Via MP kun je een mooie carbonfiets regelen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:16 schreef fetss het volgende:
Ik ga ook voor een nieuwe fiets kijken, fiets nu al een aantal jaar op een alu ding. Had nooit geld (arme student). Nu ik werk heb en ik nog plezier heb ik fietsen wil ik gaan kijken voor een betere fiets (budget: +\- ¤1000).
Wat is nu slim om te doen;
- Fiets kopen via marktplaats oid.
- Fiets kopen bij FM.
- Of fiets zelf in elkaar bouwen deze winter, dus frame kopen en daarna alles zelf erop knutselen.
Zelf vind ik Ridley fietsen er mooi uitzien.
Waar moet ik op letten bij de aanschaf van een nieuwe fiets?
Gefeli! Mag je vanaf 2000 km posten in dit topic?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:21 schreef kanovinnie het volgende:
Tevens net kei, maar dan ook kei hard door de "magische" 2000 km gegaan dit jaar.![]()
![]()
Dat hoop ik niet, want dan moet ik me nog even stilhouden. Veel te weinig gefietst dit jaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Gefeli! Mag je vanaf 2000 km posten in dit topic?
Nee joh, eigenlijk pas vanaf wat de huidige stand kaas, of meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Gefeli! Mag je vanaf 2000 km posten in dit topic?
Eventueel kunnen we ook instellen dat je alleen vanaf 18000 mag posten hier. Dan wordt het pas echt lekker rustig.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Dat hoop ik niet, want dan moet ik me nog even stilhouden. Veel te weinig gefietst dit jaar
voor 1000e volledig ultegra gaat je denk ik alleen lukken via internet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:21 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Voor 1000 euro kun je het beste via MP kopen. Zeker in de winter kun je daar een goede slag slaan. Zorg dat je iemand mee hebt die er verstand van heeft. Voor 1000 euro nieuw in de winkel zit je toch vaak richting alu/Ultegra. Via MP kun je een mooie carbonfiets regelen.
Mag wel weer een alu zijn, maar dan met een bekende schakelgroep, ik heb nu een onbekende groep erop. En een lelijke fiets (zal straks even foto posten). Is de schakelgroep het belangrijkste onderdeel van de fiets?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:19 schreef kanovinnie het volgende:
Uitgaande dat je carbon wilt, wat ik zo aanvoel. Of heb ik het mis?
Nee, frame en wielen zijn belangrijker.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef fetss het volgende:
[..]
Mag wel weer een alu zijn, maar dan met een bekende schakelgroep, ik heb nu een onbekende groep erop. En een lelijke fiets (zal straks even foto posten). Is de schakelgroep het belangrijkste onderdeel van de fiets?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah, vorige week nog in Limburg geweest zie ik.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Nee, frame en wielen zijn belangrijker.
Netjes hoor!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:02 schreef dester_martijn het volgende:
[..]
Ging wel redelijk, afzien doe je sowieso toch wel! Wij hebben 46,6 gemiddeld gereden, moesten net na Terpstra en dat ploegje starten, dat gaf mij wel moraal eigenlijk.
Ja mn ouders hadden daar een huisje gehuurd dus even langs gegaan en een tochtje met mn vader gedaan. Vond het heel erg leuk, ben van plan daar wel vaker terug te komenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:43 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ah, vorige week nog in Limburg geweest zie ik.
Als je een gids nodig hebt laat je maar wat weten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:50 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ja mn ouders hadden daar een huisje gehuurd dus even langs gegaan en een tochtje met mn vader gedaan. Vond het heel erg leuk, ben van plan daar wel vaker terug te komen
Voeg me anders even toe op Strava, lijkt me super om een keer samen te gaan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Als je een gids nodig hebt laat je maar wat weten.
Done.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Voeg me anders even toe op Strava, lijkt me super om een keer samen te gaan.
En je kunt je natuurlijk op Strava bij de fok wielrenners aansluiten.quote:
Chris King naven met het angry bee geluid werkt net zo goed als een bel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:54 schreef kanovinnie het volgende:
Kwaliteitmateriaal en hard schreeuwen werkt ook goed hoor.
Dank Gripper! Zal me inderdaad even bij de fok wielrenners aansluiten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Gripper het volgende:
[..]
En je kunt je natuurlijk op Strava bij de fok wielrenners aansluiten.
Welkom, en toffe fiets!
Stuur zwart, wit lint. zeker bij zo'n donkere fiets. Heb zelf ook een zwarte fiets waar nu nog fabrieks-af zwart lint en zadel op zit, maar komend voorjaar wil ik dat wit hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:31 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Zou je ook het stuur zelf zwart doen, en zwart stuurlint?
Ben je dinsdags altijd vrij? Want ik kan vaak op dinsdags vanuit Nieuwegein of Zeist fietsen, meestal fiets ik dan richting de Posbank en wordt daar ergens weer opgepikt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Dank Gripper! Zal me inderdaad even bij de fok wielrenners aansluiten.
Zoals ik zal eerder zei wil ik 2014 gebruiken als jaar om volop te trainen voor de Marmotte. Ik zoek echter nog een trainingsmaatje om dit samen mee te doen. Liefst iemand die ook in omgeving Utrecht woont. Mocht iemand zich dus geroepen voelen laat maar horen.
@Bizkit: Heb jou ook gevolgd, mocht je ook zin hebben in omgeving Utrecht/Heuvelrug te fietsen dan kun je ook altijd een berichtje sturen. Als ik weer naar Limburg ga dan zal ik t je zeker laten weten!
Ik ben altijd en nooit vrij (ben ZZP'er). Ben dus zeker wel in de gelegenheid met je mee te fietsen, maar structureel op dinsdag wordt wat moeilijker. Ga je vandaag nog? Heb wel zin in een ritjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ben je dinsdags altijd vrij? Want ik kan vaak op dinsdags vanuit Nieuwegein of Zeist fietsen, meestal fiets ik dan richting de Posbank en wordt daar ergens weer opgepikt.
Nee vandaag blijf ik lekker thuis, misschien volgende week, maar ligt er dan net aan of mijn moeder dan daar moet zijn, want zelf woon ik in Groningenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik ben altijd en nooit vrij (ben ZZP'er). Ben dus zeker wel in de gelegenheid met je mee te fietsen, maar structureel op dinsdag wordt wat moeilijker. Ga je vandaag nog? Heb wel zin in een ritje
Als je gaat laat maar horen, ben erbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:15 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Nee vandaag blijf ik lekker thuis, misschien volgende week, maar ligt er dan net aan of mijn moeder dan daar moet zijn, want zelf woon ik in Groningen
Dan toch op 120? Je hoeft niet altijd op je zone's te letten hoor.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:12 schreef muzas het volgende:
Overigens net weer gefietst, en ik ben niet vooruit te FIKKEN. Sinds de gerrie heb ik echt onwijs last van zware poten. Terwijl ik meer dan zat 'rust' neem (lees: niet fiets). Vandaag ook weer, na 20km het gevoel alsof ik op Koninginnedag door amsterdam heb gestruind. En ik moet echt moeite doen om in D1 te komen... Als ik 2 tellen niet op de hartslag lette reed ik met een HR van 120.
Raarrr, en redelijk demotiverend.
Het is niet normaal. Dat bedoel ik er mee te zeggen. 120 pomp ik normaal mn banden mee opquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan toch op 120? Je hoeft niet altijd op je zone's te letten hoor.
Ik zou gewoon ook in 2014 de Marmotte proberen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Zoals ik zal eerder zei wil ik 2014 gebruiken als jaar om volop te trainen voor de Marmotte. Ik zoek echter nog een trainingsmaatje om dit samen mee te doen. Liefst iemand die ook in omgeving Utrecht woont. Mocht iemand zich dus geroepen voelen laat maar horen.
@Bizkit: Heb jou ook gevolgd, mocht je ook zin hebben in omgeving Utrecht/Heuvelrug te fietsen dan kun je ook altijd een berichtje sturen. Als ik weer naar Limburg ga dan zal ik t je zeker laten weten!
Ik heb, zeker in het begin, niet al mijn ritjes met Strava gelogd. Ik verwacht echter niet veel verder dan 3000 km te komen totaal dit jaar. Is dat niet een beetje te overmoedig? Heb jij hem gereden?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:26 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik zou gewoon ook in 2014 de Marmotte proberen.
Hartslag is van zoveel dingen afhankelijk, zou me er niet druk om maken, desnoods laat je die meter een keer thuis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Het is niet normaal. Dat bedoel ik er mee te zeggen. 120 pomp ik normaal mn banden mee op(bij wijze van)
Als ik normaal gesproken zonder op de hr aan het letten aan het fietsen ben, en dan ff spiek zit ik meestal zo op +/-150. En met een beetje aanzetten vliegt het zo over de 160. Dan is het nu vreemd dat ik met een zwaar gevoel op een hr van 120 rijd.
Ben je diep gegaan bij de gerrie? Zo ja, dan kan je daar nog best last van hebben als je niet meer hebt gefietst. Beter rij je na een zware rit een paar rustige korte ritjes. Dan herstel je sneller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:12 schreef muzas het volgende:
Overigens net weer gefietst, en ik ben niet vooruit te FIKKEN. Sinds de gerrie heb ik echt onwijs last van zware poten. Terwijl ik meer dan zat 'rust' neem (lees: niet fiets). Vandaag ook weer, na 20km het gevoel alsof ik op Koninginnedag door amsterdam heb gestruind. En ik moet echt moeite doen om in D1 te komen... Als ik 2 tellen niet op de hartslag lette reed ik met een HR van 120.
Raarrr, en redelijk demotiverend.
Nou, ik woon in (de buurt van) Utrecht en ben als het om fietsmaatjes gaat wel een echt sletje, ik ga met iedereen mee die ook maar een beetje interesse toontquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Denk dat 3k over het hele jaar wel wat weinig is voor een goede Marmotte. Ze adviseren 4k vanaf januari tot juli. Het is dus belangrijk om een goede basis in het voorjaar te leggen. Beginnen in feb/mrt is dan te laat.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik heb, zeker in het begin, niet al mijn ritjes met Strava gelogd. Ik verwacht echter niet veel verder dan 3000 km te komen totaal dit jaar. Is dat niet een beetje te overmoedig? Heb jij hem gereden?
Moet ff kijken. Hoop het wel, maar ik hou het vooralsnog op 50/50.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef keesfietst het volgende:
[..]
Hartslag is van zoveel dingen afhankelijk, zou me er niet druk om maken, desnoods laat je die meter een keer thuis.
Voorspellingen voor zondag zijn goed trouwens. Gaan jullie nog mee kano en ddx? Heb dit rondje getekend, is net geen 70km. Lijkt me met aanloop voor iedereen goed te doen.
http://www.gpsvisualizer.(...)38-86.94.10.214.html
Ja heel erg... Merkte ik eigenlijk pas toen ik terug naar mn auto reed. Trillend op de fiets. Sinds die rit wel al meerdere ritten gedaan, maar altijd met zware poten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:43 schreef Patroon het volgende:
[..]
Ben je diep gegaan bij de gerrie? Zo ja, dan kan je daar nog best last van hebben als je niet meer hebt gefietst. Beter rij je na een zware rit een paar rustige korte ritjes. Dan herstel je sneller.
Nee, ik wil hem ook komend jaar gaan doen. Maar ik moet even kijken hoe ik dat ga inplannen... Begin juni zit ik namelijk ook al in de Alpen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:36 schreef Stoffa het volgende:
[..]
Ik heb, zeker in het begin, niet al mijn ritjes met Strava gelogd. Ik verwacht echter niet veel verder dan 3000 km te komen totaal dit jaar. Is dat niet een beetje te overmoedig? Heb jij hem gereden?
Lijkt mij wel mooi om mee te gaan met de caravan. Nemen we Muzas ook mee en gaan we er gewoon voor in 2014.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:08 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem ook komend jaar gaan doen. Maar ik moet even kijken hoe ik dat ga inplannen... Begin juni zit ik namelijk ook al in de Alpen.
Als ik zeker weet dat er meerdere mensen van hier mee gaan, dan kan ik de wel met de caravan komen, daar kunnen 4 mensen in totaal in slapen. Als we dan op een camping gaan staan daar, dan is de prijs van het overnachten ook niet zo duur.
Maar het duurt nog een tijdje. Vanaf december kan er ingeschreven worden.
Je hebt toch al iets van 4k gefietst dit jaar? Als je dan na de jaarwisseling nog ff flink wat kilometers maakt moet het geen probleem zijnquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef muzas het volgende:
Whaha ja geef ik jullie wel de musettes aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |