De Britse variantquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef Waaghals het volgende:
is tingo de andere account van tribalwars?
Ik had nog een serieuze vraag voor je, Tingoquote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:41 schreef Olga het volgende:
[..]
ik vroeg bewijs dat een van die slachtoffers nog leeft
Jij verwacht heus daar een (sluitend) antwoord op te krijgen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:55 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik had nog een serieuze vraag voor je, Tingo
Neuh, omdat ik weet dat hij daar geen serieus antwoord op kan geven.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:56 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jij verwacht heus daar een (sluitend) antwoord op te krijgen?
Heeft tingo deze filmpjes wel 's gezien?quote:
Melden dat we oogkleppen op hebben maar zelf niet verder kijken dan zijn neus lang is.quote:
zijn reactie staat een paar pagina's terug!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
Deze vraag staat ook nog, overigens:
[..]
Heeft tingo deze filmpjes wel 's gezien?
Sommigen zien er liever iets boosaardigs in.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:44 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ja er zijn FEMA kampen.
waar mensen opgevangen worden mocht er een ramp uit breken, voor slachtoffers tornado's en tropische stormen
Niet echt. Voor mij het maakt geen reet uit wie gelooft wat.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Tingo schreeuwt vooral extremely loud, en komt nooit incredibly close in de buurt van dingen die hem wat kunnen leren.
Nee.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 09:53 schreef Waaghals het volgende:
is tingo de andere account van tribalwars?
Niet - ik heb niet verdiept in wat tribalwars heeft het over.quote:
Bedoel je niet star trek?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:05 schreef RM-rf het volgende:
Tingo zit gewoon héél dicht bij de Waarheid... dat is voor hem een glanzende pot goud die aan het eind van de Regenboog verstopt is en die te zoeken is een 'spanned avontuur' dat meer wegheeft van een Disney film (inclusief eenhoorns en grappige sidekick wezentjes die enkel meespelen voor de komische noot).
In dat avontuur is alles mogelijk, mits het maar de regels volgt van Hollywood entertainemnt (een duidelijk plot gebaseerd op een herkenbare 'Boze' partij en een 'Goede' die ertegen strijd)
Uiteindelijk gaat het niet om te erkennen dat de dagelijkse realiteit eigenlijk maar gewoontjes is, en zonder een duidelijk herkenbaar 'plot' ... voor bepaalde mensen is het geloof in een complot net zozeer een entertainende bezigheid als het volgen van een soap-serie.
Dat het misschien om reale mensen gaat, mensen die betrokken zijn, slachtoffer zijn en gekwetst kunnen zijn als hun lijden opeens doodleuk 'ontkent' gaat worden, geld voor deze 'gelovigen' niet...
Sterker nog, het September Clues Vicsims gebeuren is natuurlijk de perfecte excuus voor alle complot-theoretici... ze ontkennen gewoon _alles_: Alles is een fabeltjes en verzonnen en dan is wat ze doen eigenlijk niets anders dan dat bv Star Wars fans over Klingon fantaseren en deze naspelen, Pratchett fans over Discworld, of Tolkien's Middle Earth
Niet? er moet toch iemand achter het CGI gebeuren zitten.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:08 schreef Tingo het volgende:
[..]
Niet - ik heb niet verdiept in wat tribalwars heeft het over.
Illoomnazi enz. interesseert me niet erg veel.
Gelukkig voor Tingo hoeft hij niet te zoeken op het cluesforum. Zoals ik al eerder zei heb ik daar al een avondje gelezen en vond ik daar geen bewijzen dat een der slachtoffers nog leeft.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:05 schreef theguyver het volgende:
@Olga ik verwacht het volgende je krijgt of een link naar septemberclues forum, of geen antwoord.
Je hebt inderdaad gelijkquote:
Foei!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:12 schreef RM-rf het volgende:
[..]
Je hebt inderdaad gelijk: vIt'e' naD lalDan 'e' tIv.
Tot dusver, heb ik ook geen New yorker gevonden op dat topic.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:10 schreef Olga het volgende:
[..]
Gelukkig voor Tingo hoeft hij niet te zoeken op het cluesforum. Zoals ik al eerder zei heb ik daar al een avondje gelezen en vond ik daar geen bewijzen dat een der slachtoffers nog leeft.
Misschien dat die niet op conspiracyfora komen omdat ze wéten wat er gebeurd is omdat ze het met eigen ogen gezien hebben?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:18 schreef theguyver het volgende:
[..]
Tot dusver, heb ik ook geen New yorker gevonden op dat topic.
Althans niet 1 user die ten tijde van de aanslag in New York was.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:19 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Misschien dat die niet op conspiracyfora komen omdat ze wéten wat er gebeurd is omdat ze het met eigen ogen gezien hebben?
Daarnaast wordt je afgebrand als je er als nabestaande/ooggetuige wel post. Zie dit topicquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:22 schreef theguyver het volgende:
[..]Als het allemaal volgens Tingo zou zijn gebeurt zou je er juist heel veel van moeten hebben op dat forum.
Ben er tot dusver 1 tegen gekomen.
Die kwam de eer verdedigen van 2 famillie leden brandweermannen.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:29 schreef Olga het volgende:
[..]
Daarnaast wordt je afgebrand als je er als nabestaande/ooggetuige wel post. Zie dit topic
quote:Obviously, nobody here is going to believe you are a real person, let alone that your so-called "mother" was until you prove it. On the other hand, if I had the connections the CIA has, I could prove I was related to a cartoon image as well so even if you try to hold your story as "true" there is not a single reason you should target our site in relation to the use of the image. We are using it as media criticism. So here we are at the typical conundrum -- no explanation for fake photographs and suspicious alleged "friends" and "relatives" who claim there is nothing wrong with the fucked-up image and that it is a picture of a "loved one".
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |