SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GTA V Online Screenshots:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Dr.Mikey op 01-10-2013 01:00:06 ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
Je hoeft die toch niet perse toe te voegen? Je zit al bij elkaar in de crew.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:27 schreef _NZT_ het volgende:
Jezus Christus die gamertag lijst en je mag maar een max aantal vrienden hebben...die je alleen met deze lijst al gaat halenen dan nog je eigen friendslist die bij mij al bijna vol zit.
volgens mij tot 100quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:27 schreef _NZT_ het volgende:
Jezus Christus die gamertag lijst en je mag maar een max aantal vrienden hebben...die je alleen met deze lijst al gaat halenen dan nog je eigen friendslist die bij mij al bijna vol zit.
PSN Users is praktisch net zoveelquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:24 schreef Enchanter het volgende:
Godverdomme , die Fok! lijst met Xbox live users, ik heb aardig wat te doen om iedereen toe te voegen
.
Ik heb hoofdspel nog niet eens uitgespeeld
Stoer.quote:
En dan...quote:
Dit inderdaad.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan...
*connection to server lost, returning to singleplayer game''
haha inderdaad !quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan...
volgens mij ben ik niet geaccepteerd?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef rene90 het volgende:
Allemaal geaccepteerd, in de OP zal Roemeen wel even doen gok ik, daar heb ik even geen tijd voor
Nope, op NeoGAF zijn al meerdere mensen aan 't spelen, o.a. in Engeland.quote:
Niet toelaten is een raar mannetje!!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:41 schreef DRacing het volgende:
PSN: DRacing83
uiteraard ook ff verzoek ingediend.
zet dan gewoon je Xdoos of Ps aan om de update te doen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:09 schreef Flixxy het volgende:
Ik moet nog de hele dag thuiswerken... de verleiding is vrij groot
Ja dat ga ik zo wel doen, kan toch pas richting het avondeten spelen op zn vroegstquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:11 schreef XethaX het volgende:
[..]
zet dan gewoon je Xdoos of Ps aan om de update te doen?
Krijgen we nu dit weerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Shenti het volgende:
De online graphics schijnen enorm tegen te vallen..
Oh? Ik hoorde in dat filmpje van early verdict dat de graphics precies hetzelfde zijn, alleen dat er wat minder voetgangers en auto's rondrijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:13 schreef Shenti het volgende:
De online graphics schijnen enorm tegen te vallen..
quote:It's out for Xbox, but Xbox only. PS3 version has been canceled/postponed.
Postponed?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:19 schreef leeell het volgende:
[..]
iemand die hem hier wel op ps3 al heeft? ik zie nog niks.
nope, maar blijkbaar heeft xbox wel al toegang en ps3 nog niet of maar een paarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:21 schreef Shenti het volgende:
[..]
Postponed?![]()
Zit je me nou te fokken of..?
quote:The multiplayer portion of GTA V, dubbed Grand Theft Auto Online, is now live on Xbox Live. PSN should be getting it shortly.
Ah oke, ik dacht dat we het echt over uren haddenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef leeell het volgende:
[..]
nope, maar blijkbaar heeft xbox wel al toegang en ps3 nog niet of maar een paar
Dat vrees ik ook ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:43 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
En dan...
Had ik ook. Ben je er eindelijk doorheen, moet je paar keer confirmen, en nu sta ik alweer een paar minuten vast op een of ander loading screen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:09 schreef Mandamo het volgende:
Ik zit nu al een paar minuten te wachten bij die eerste race. Launching session....
Ik ben dus niet de enige. Ik word al bang als ik die van mij zie....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:14 schreef Shenti het volgende:
Tering wat een monsters zeg die personages.
Ik dacht dan maak ik wel een mooie chick, maar dat zijn allemaal pittige beulenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:17 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ik ben dus niet de enige. Ik word al bang als ik die van mij zie....
Hahaha dat dacht ik ook! Lijken wel mannen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik dacht dan maak ik wel een mooie chick, maar dat zijn allemaal pittige beulen
Dat fok krijg je automagisch erbij?quote:
Nee, kan je selecteren als 'embleem'quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:25 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
Dat fok krijg je automagisch erbij?
Weinig illegale activiteiten doen, dan krijgen ze n lief gezichtjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:20 schreef Shenti het volgende:
[..]
Ik dacht dan maak ik wel een mooie chick, maar dat zijn allemaal pittige beulen
Dat heb ik de hele tijd al, pffquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:36 schreef Divje het volgende:
Cloudservers zijn unavailable. Kan niet meer bij m'n 1ste character
Naast het aanmaken van je mannetje mis je nog niets..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:07 schreef Donderjagers het volgende:
Fak man ik moet nog tot 17.00 doorwerken.
Maar wss zijn de servers toch nog niet stabiel.
Met andere mensen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:11 schreef tonic1 het volgende:
ik heb zojuist al wat missies gedaan online
Ik ook niet maar je kunt wel online spelen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:13 schreef Roces18 het volgende:
Ik heb me karakter kunnen aanmaken maar ik kan geen games joinen
Fuck youuuuu!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:28 schreef tonic1 het volgende:
heb nu al allerlei missies gedaan met andere mensen het is echt vet ja.
Nope. Je kan wel een character maken maar daarna alleen maar errors..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef kaos- het volgende:
Zit nog op m'n werk, dus ik mis niks hoor ik alweer ?
Lekker dan. Maarja was wel te verwachten dit. Zal vanavond es spieken hoe het ervoor staat, maar denk dat het deze week nog niet opgelost gaat worden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:37 schreef Laser. het volgende:
[..]
Nope. Je kan wel een character maken maar daarna alleen maar errors..
Bij mij ook. Was gewoon een lynchpartij.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:44 schreef tonic1 het volgende:
Het was wel erg leuk om met wildvreemde samen te werken en die winkel te overvallen om vervolgens met zijn allen de opdracht te krijgen om kleren te gaan kopen. wij met 16 man racen naar die ene klerenwinkel. het was chaos.
don't get your hopes up.quote:
Ja heb ik ook een paar keer gehad. Soms wel, soms niet. Maar verder kom ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef tonic1 het volgende:
kan het kloppen dat ik die auto uit de race nog nooit eerder had gezien ?
ik heb de race en al enkele missies al gehaald vraag me alleen af of er in gta online andere voertuigen zitten ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:54 schreef Laser. het volgende:
[..]
Ja heb ik ook een paar keer gehad. Soms wel, soms niet. Maar verder kom ik niet.
lolquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar proberen online te komen?
Verrassend wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:57 schreef jepperdeprep het volgende:
Ik krijg alleen maar "Joining GTA Online" en dan na 2 minuten: "Could not join, session timed out"
Helaas pindakaas.
bobje. Zit je ook in je fok kroew?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ik probeer te updaten, krijg ik een zwart scherm als ik op bevestigen druk?
nog geen enkele kroewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bobje. Zit je ook in je fok kroew?
2 weken geld tellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk slaat dit helemaal nergens op. Waar hebben ze deze afgelopen 2 weken voor nodig gehad?
Ze hebben honderden miljoenen verdiend aan GTA V, niet te beginnen over de andere games. Is goede servers aanschaffen dan zo prijzig?
Spijtig Rockstar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar proberen online te komen?
quote:
Nooh.. Zelfs update downloaden lukt niet..quote:
als jij even offline gaat is er weer ruimte op de server voor mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef Mandamo het volgende:
Nu een aantal missies gedaan, best geinig. Wel lange laadtijden tussen missies/matches.
Je bent zelf een debiel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
Iedereen gaat online nu...natuurlijk zijn er problemen. Wie verwacht had om 1 uur gelijk online te kunnen gaan is een debiel
over een uur alweer kwart voor vijfquote:
over een kwartier vijf uurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over een uur alweer kwart voor vijf
ja op die servers, zal het wel een stukje rustiger zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef YepssNL het volgende:
an kan je beter GTA IV spelen want dan ben je gelijk onlin
gta 4 online zuigt echt. Niets aan, repetitief en allemaal deathmatch bullshit. Als ik dat wil speel ik wel call of duty.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef YepssNL het volgende:
Dan kan je beter GTA IV spelen want dan ben je gelijk online
En de servers op GTA V lijken niet knipperlicht, server aan en server uit, server aan en server uitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:48 schreef kawa4 het volgende:
[..]
ja op die servers, zal het wel een stukje rustiger zijn.
kunnen we idd wel ff doen als de server van 5 dit weekend nog niet fatsoenlijk werken.
Welke van de delen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:50 schreef Roces18 het volgende:
[..]
gta 4 online zuigt echt. Niets aan, repetitief en allemaal deathmatch bullshit. Als ik dat wil speel ik wel call of duty.
haha, het iritante is in call of duty dat kleine kindjes door heen zitten te schreeuwenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:53 schreef Roces18 het volgende:
[..]
allemaal want call of duty zuigt ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk nog een paar miljoen mensen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:47 schreef Droathoah het volgende:
Ik ben er nog geen 1x ingekomen, meer mensen waarbij dit niet gelukt is?
Ik krijg dat niet eens voor elkaarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb iig fok op mn tshirt.
Zwart shirt met logo
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 16:56 schreef SosuaCafe het volgende:
Heb iig fok op mn tshirt.
Zwart shirt met logo
PS3 opnieuw opstarten. Ik had het een keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:10 schreef PSV1990- het volgende:
Ik kan de update niet eens doen , krijg een zwart beeld thats it.
Fifa heeft de eerste zes maanden niet of heel slecht gewerkt... Laat ze daar maar eens naar kijkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:15 schreef Divje het volgende:
Wat een debielen op die R* Newswire'Worst online luanch evurrrr'
!!
Het zijn een hoop ontevreden pubers op die site. Terwijl R* vantevoren aangaf dat er problemen zouden zijn. Die mensen lezen niks en schreeuwen domquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:17 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Fifa heeft de eerste zes maanden niet of heel slecht gewerkt... Laat ze daar maar eens naar kijken
Yep is gelukt , thanks ...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:13 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
PS3 opnieuw opstarten. Ik had het een keer.
werkt als een tietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:22 schreef RensAjacied het volgende:
Doet bij jullie GTA online het goed?
Nu maar eens installeren.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nu godverdomme al 3 keer die karakter moeten maken. En weer is hij weg.
Hier ook, heb inmiddels 4 keer John Marston als vaderquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:23 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nu godverdomme al 3 keer die karakter moeten maken. En weer is hij weg.
hiero nog steeds cloud servers down.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
Oh shit hij doet het hier gewoon, nu een heist doen samen met mijn niffo
Geloof er weinig van, aangezien je niet meteen een heist kan doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
kk troll, heists zitten geeneens in het spel nogquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:26 schreef Sala-adin het volgende:
hij ziet een tankstation overvallen als een heistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:31 schreef Chillings het volgende:
[..]
kk troll, heists zitten geeneens in het spel nog
Shit zat hij ook in die special edition ?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:25 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Hier ook, heb inmiddels 4 keer John Marston als vader
Ik heb de standaard versie.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:35 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Shit zat hij ook in die special edition ?
Waarom maken ze dan reclame met Bellick had ik dat geweten dan wist ik het wel.
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Haha, al de mensen hier die boos worden omdat een online iets niet meteen op de eerste dag werkt.
Als je ziet wat het spel gekost heeft vind ik het best een kwalijke zaak ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:48 schreef ChocolateJesus. het volgende:
Haha, al de mensen hier die boos worden omdat een online iets niet meteen op de eerste dag werkt.
The fuck kan je ergens zien dat het John Marston is of staat hij gewoon onder grandad 1 tot en met 7 ?quote:
Eh, zo gaat het bij ieder spel dus ik snap niet dat men er iedere keer alsnog iets anders van verwacht.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.
Niet geduldig kunnen wachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:55 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Als je ziet wat het spel gekost heeft vind ik het best een kwalijke zaak ja.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Als je zo groots aankondigt dat op 1 oktober iets uitkomt mag je daar best verwachtingen van hebben ja. Ik snap heus wel dat er wat probleempjes kunnen zijn, maar voor een miljardenbedrijf vind ik het toch wat amateuristisch ogen.
Al geluktquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:17 schreef robben93 het volgende:
Hoe pak je die fright machine op bij die missie op voorbereiding van heist?
Ja amai zeg, laden, laden, laden en BAM! Mislukt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:20 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Bereid je voor op nog 3 keer dat doen
Ik ben het hier mee eens.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Chillings het volgende:
klote rockstar, ze hadden dit slimmer moeten aanpakken en gewoon de online tegelijkertijd met het spel releasen.
zo voorkom je dat iedereen meteen online wil spelen, want de ene helft gaat eerst aan de slag met de sp player.
maar nu heeft rockstar een kk domme strategie dat zelfs een kind van 8 jaar had kunnen inzien, want na 2 weken heeft iedereen natuurlijk de single player al wel weer gezien en zal iedereen online willen spelen.
kut rockstar, lekker slim uitgewerkt. klootzakken
lkkrquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:11 schreef LeoKrupps het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zeiken over het niet online kunnen... niemand hier heeft 100% ga lkkr door spelen! Rockstar had van te voren aangegeven dat ze verwachten in het begin tegen veel problemen aan te lopen, dat de server waarschijnlijk crasht en dat de hoeveelheid mensen tegelijk te groot zal zijn in het begin... Er zijn weinig spellen (als ze er al zijn) die zo groot en populair zijn, dus is het ook lastig in te schatten hoe en wat, hierbij maakt het dan ook weinig uit hoeveel een spel in eerste instantie heeft gekost om te maken.
Mijn advies, speel nog lkkr de single player mode tot alles soepel draait. Ze zullen hier bij Rockstar vast druk mee bezig zijn
Bij de laatste opa op 'special' drukken (driehoekje PS3)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
The fuck kan je ergens zien dat het John Marston is of staat hij gewoon onder grandad 1 tot en met 7 ?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Chillings het volgende:
klote rockstar, ze hadden dit slimmer moeten aanpakken en gewoon de online tegelijkertijd met het spel releasen.
zo voorkom je dat iedereen meteen online wil spelen, want de ene helft gaat eerst aan de slag met de sp player.
maar nu heeft rockstar een kk domme strategie dat zelfs een kind van 8 jaar had kunnen inzien, want na 2 weken heeft iedereen natuurlijk de single player al wel weer gezien en zal iedereen online willen spelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:31 schreef Studiotje het volgende:
Oh ja, niemand op de Xbox krijgt natuurlijk GTA Online werkend, zuucht
foto?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is gewoon raar :l
Oh jawel hoor, heb een aantal uur lekker gespeeld. Natuurlijk niet zoals het hoort met intro etc maar ah fijn. Komt wel een andere keer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:34 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Van online, want niemand krijgt hem nog werkend...
Het maakt niet uit wanneer je dit activeert. De eerste dagen waren ook dan moeizaam geweest en had je niet nu maar 2 weken geleden zitten klagen. Jemig waar je je druk over kunt maken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:22 schreef Chillings het volgende:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
wat een overweldigend gebrek aan ict-kennis in dit topic, geen enkel bedrijf kan dit in 1 keer laten gebeuren.
Rockstar heeft keihard gewerkt om de gamers te verassen met allerlei achtergehouden features en shit, daarom hebben ze geen open beta gehad (immers zat iedereen dan weer te kankeren dat er bugs waren en wist iederen al wat het online gedeelte zou zijn) dus releasen ze het in 1x na interne tests. ook nog gefaseerd, en ja helaas heeft rockstar ook geen serverpark dat geschikt is voor 8 miljoen aanmeldingen + connecties op dezelfde dag zonder dat er een stresstest is geweest.
iedereen die dacht dat dit vlekkeloos in 1 x zou werken is gewoonweg dom, rockstar heeft zelf aangegeven dat er fouten en bugs te verwachten waren op de releasedag(en)
Rockstar had zelf ook niet verwacht dat ze binnen 2 dagen 800 miljoen spellen zouden verkopen. waarschijnlijk hebben ze de release later gedaan zodat ze de online mode nog konden verbeteren. Ik had gelezen dat ze al wel verwachtte dat de servers vast hingen of niet online konden door de zoveel spelers. Je moet wel beetje het nieuws erover lezen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 17:54 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
bedankt voor je onderbouwde beargumentatie.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef Nystiq het volgende:
Ik kan geen crews vinden op Rockstar Social club? Tha fck.
Gast een bedrijf doet een schatting naar het aantal verkopen. Gezien de hype en hoe lang aan het spel wordt gewerkt is het logisch om ook een server grote te baseren op de verwachte aantal spelers. Dan ga je niet met bullshit redenen aan komen van ze hebben het niet getest etc. Desnoods konden ze dit onder outsourcen en er een ander gespecialiseerd bedrijf in handen nemen die ervoor zou zorgen om en server klaar te maken dat alles vlekkeloos verloopt. Dat er bugs kunnen zijn alom maar om dan zoveel problemen te hebben en miljardenomzet te draaien is een beetje bs.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef leeell het volgende:
[..]
bedankt voor je onderbouwde beargumentatie.
nee, Rockstar gaat niet aan een godsvermogen aan kapitaalinvesteringen doen alleen om 1 piek van de lanceerdag te overbruggen, je kijkt naar de mediaan van je connectiedruk op de servers en past daarop je schatting aan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:57 schreef BDIL het volgende:
[..]
Gast een bedrijf doet een schatting naar het aantal verkopen. Gezien de hype en hoe lang aan het spel wordt gewerkt is het logisch om ook een server grote te baseren op de verwachte aantal spelers. Dan ga je niet met bullshit redenen aan komen van ze hebben het niet getest etc. Desnoods konden ze dit onder outsourcen en er een ander gespecialiseerd bedrijf in handen nemen die ervoor zou zorgen om en server klaar te maken dat alles vlekkeloos verloopt. Dat er bugs kunnen zijn alom maar om dan zoveel problemen te hebben en miljardenomzet te draaien is een beetje bs.
Fouten en bugs zijn nog tot daar aan toe, nu werkt het gewoon helemaal niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:52 schreef leeell het volgende:
wat een overweldigend gebrek aan ict-kennis in dit topic, geen enkel bedrijf kan dit in 1 keer laten gebeuren.
Rockstar heeft keihard gewerkt om de gamers te verassen met allerlei achtergehouden features en shit, daarom hebben ze geen open beta gehad (immers zat iedereen dan weer te kankeren dat er bugs waren en wist iederen al wat het online gedeelte zou zijn) dus releasen ze het in 1x na interne tests. ook nog gefaseerd, en ja helaas heeft rockstar ook geen serverpark dat geschikt is voor 8 miljoen aanmeldingen + connecties op dezelfde dag per seconde zonder dat er een stresstest is geweest.
iedereen die dacht dat dit vlekkeloos in 1 x zou werken is gewoonweg dom, rockstar heeft zelf aangegeven dat er fouten en bugs te verwachten waren op de releasedag(en)
Same herequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:58 schreef Snoepje5 het volgende:
Meer mensen last van het niet kunnen switchen tussen chars?
Zit nu vast op michael :s
heb je ook nog inhoudelijk wat te melden naast een typo ?quote:
Rockstar wist echt wel dat GTA V zo veel verkocht ging worden. Miljoenen pre-orders en als ZIJ het nieuws en fora volgen weten ze dat ze honderden miljoenen exemplaren gingen verkopen. Ik snap desondanks dat er problemen kunnen zijn, maar bijna niemand kan spelen en dat is wél een issue.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:54 schreef Anorsexia het volgende:
[..]
Rockstar had zelf ook niet verwacht dat ze binnen 2 dagen 800 miljoen spellen zouden verkopen. waarschijnlijk hebben ze de release later gedaan zodat ze de online mode nog konden verbeteren. Ik had gelezen dat ze al wel verwachtte dat de servers vast hingen of niet online konden door de zoveel spelers. Je moet wel beetje het nieuws erover lezen.
Dan is er niet een goed management binnen het bedrijf. We leven niet meer rond de tijd van San Andreas waar offline alleen een must was, men moet ook met dit rekening houden. Een bedrijf probeert alles op verwachte gegevens te baseren en moet daaromheen bouwen. Als hun begroting dusdanig klein was dan het werkelijke aantal dan is er kennelijk niet voldoende onderzoek gedaan of een juiste beslissing genomen omtrent server grote. Godsvermogen is ook een relatief begrip, ik neem aan als je de cijfers bekijkt dat het bedrijf nog steeds winst maximaliserend zou handelen ongeacht hun investering in een grote server,je houdt er namelijk meer tevreden gamers aan over. Dit is een spel die om de 5/6 jaar uitkomt en niet om de 1 jaar en mag je dus bepaalde verwachtingen hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:58 schreef leeell het volgende:
[..]
nee, Rockstar gaat niet aan een godsvermogen aan kapitaalinvesteringen doen alleen om 1 piek van de lanceerdag te overbruggen, je kijkt naar de mediaan van je connectiedruk op de servers en past daarop je schatting aan.
Dat is logisch, alleen heb ik liever op 1 november GTA online en dat goed loopt dan miljoenen mensen die nu lopen te kutten door een slechte server.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:08 schreef FritsFlits het volgende:
Heb geduld mensen. Als je thuis alle apparaten in een keer aan zet knapt de boel ook. Rockstar is tot nu toe vrij open geweest en geven eerlijk toe dat de eerste paar weken lastig zullen worden. Ze zijn ambitieus en willen dit zeker slagen.
Op 1 november zal het ook wel goed lopen, dat is juist het hele punt. Al dat gezeik om niks.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is logisch, alleen heb ik liever op 1 november GTA online en dat goed loopt dan miljoenen mensen die nu lopen te kutten door een slechte server.
Dit soort dingen kan je deels voorbereiden, maar het meeste zal toch in de praktijk moeten blijken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:09 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat is logisch, alleen heb ik liever op 1 november GTA online en dat goed loopt dan miljoenen mensen die nu lopen te kutten door een slechte server.
wel 100% hier hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:11 schreef LeoKrupps het volgende:
Ik snap niet dat er zoveel mensen zeiken over het niet online kunnen... niemand hier heeft 100% ga lkkr door spelen!
Ik zet net mn PS3 voor t eerst aan vandaag, update is meteen binnen. Character maken ging ook, alleen daarne werd ik eruit gegooid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:18 schreef KeFFuR1208 het volgende:
Nog meer mensen op de PS3 waarbij je niet eens de update kunt downloaden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |