bobje. Zit je ook in je fok kroew?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:04 schreef bobbernaut het volgende:
Ik probeer te updaten, krijg ik een zwart scherm als ik op bevestigen druk?
nog geen enkele kroewquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:06 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
bobje. Zit je ook in je fok kroew?
2 weken geld tellenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:08 schreef Edwinuss het volgende:
Eigenlijk slaat dit helemaal nergens op. Waar hebben ze deze afgelopen 2 weken voor nodig gehad?
Ze hebben honderden miljoenen verdiend aan GTA V, niet te beginnen over de andere games. Is goede servers aanschaffen dan zo prijzig?
Spijtig Rockstar.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:55 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij kijkt uit naar proberen online te komen?
quote:
Nooh.. Zelfs update downloaden lukt niet..quote:
als jij even offline gaat is er weer ruimte op de server voor mijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:43 schreef Mandamo het volgende:
Nu een aantal missies gedaan, best geinig. Wel lange laadtijden tussen missies/matches.
Je bent zelf een debiel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:40 schreef _NZT_ het volgende:
Iedereen gaat online nu...natuurlijk zijn er problemen. Wie verwacht had om 1 uur gelijk online te kunnen gaan is een debiel
over een uur alweer kwart voor vijfquote:
over een kwartier vijf uurquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
over een uur alweer kwart voor vijf
ja op die servers, zal het wel een stukje rustiger zijn.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:46 schreef YepssNL het volgende:
an kan je beter GTA IV spelen want dan ben je gelijk onlin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |