Ik 80, al weken. Daarvoor stond ik lange tijd op 79quote:
http://www.fok.nl/shop/notes.phpquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Ik heb echt geen idee hoeveel notes ik heb![]()
quote:(i) Top 20 in de GRTDOJW-reeks op 30-09-2013 (i)
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 432 Geflipte-Koelkast
02. 256 LittleBrownie
03. 229 Stuart
04. 170 hamerhaaitje
05. 148 Fok-it
06. 137 Xeor
07. 120 Insomnia_
08. 119 supersof
09. 113 d4v1d
10. 094 Tjacka
11. 084 gianni61
12. 084 Bitterlemon
13. 081 SgtPorkbeans
14. 076 VoornaamAchternaam
15. 070 KLTZK
16. 060 essnhills
17. 060 OmgevallenFlat
18. 030 c-u-t-e
19. 022 xcachet
20. 021 LETMEIN
Reeks-statistieken!
Dat heb je knap gedaan jongen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Post record nr. 2 gehaald.![]()
134 posts - Geflipte-Koelkast - [GRTD #2622] Waar het één grote orgy is
Dat ga ik volgend jaar ook doen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:23 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Misschien moet ik FOK! Maar eens laten rusten en me volledig op mn studie richten
Dat heb ik wel eens geprobeerd, 25 keer tieten posten. no banquote:
Als ik er een Noord Korea topic tegen aan gooi, en Yvonne merkt het, kan ik opkrassenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:25 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens geprobeerd, 25 keer tieten posten. no ban
doe je het keer perongeluk gelijk mag je 3 dagen f5'en![]()
Scheld gewoon danny vol uit.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:27 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Als ik er een Noord Korea topic tegen aan gooi, en Yvonne merkt het, kan ik opkrassen
dat is een boekquote:
nee hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:44 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee sorry
Hopelijk haat je mij nu niet
nah ik kan beter een extra trui aan doen denk ik. duurt zo lang voordat je hier dan bent enzoquote:
Wel waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:50 schreef supersof het volgende:
[..]
nah ik kan beter een extra trui aan doen denk ik. duurt zo lang voordat je hier dan bent enzo
WAAROM BEN JIJ WAKKER?quote:
goedemorgenquote:
ja hoor, primaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:42 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Alles goed deze morgen?
Lekker geslapen?
Oh ik heb geregeld knobbels in mijn borsten, en er is nu weer 1 die nogal wat groter voelt. Dus weer even op controle.quote:
dat klinkt vrij ernstigquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:02 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh ik heb geregeld knobbels in mijn borsten, en er is nu weer 1 die nogal wat groter voelt. Dus weer even op controle.
klinkt niet goed. succes.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:02 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Oh ik heb geregeld knobbels in mijn borsten, en er is nu weer 1 die nogal wat groter voelt. Dus weer even op controle.
Vind je LEGO leuk?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:03 schreef sararaats het volgende:
straks naar Wijnegem Shopping Center![]()
25 nieuwe winkels waaronder een LEGO winkel
ja en niet alleen de steentjes en bouwsets maar ook de home-accessoiresquote:
succes/sterkte in ieder gevalquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:06 schreef c-u-t-e het volgende:
Mwah, tot nu toe zijn ze altijd goed. Dus ga er niet vanuit dat het opeens fout is!
Maar moet het wel laten bekijken natuurlijk.
Oke!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:07 schreef sararaats het volgende:
[..]
ja en niet alleen de steentjes en bouwsets maar ook de home-accessoires
Ja haha..quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 02:21 schreef supersof het volgende:
oke maar eens slapen. over paar uurtjes weer op om te leren.
Ben je gek ofzoquote:
Vervelendquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:42 schreef LittleBrownie het volgende:
Lol, m'n mobiel heeft gisteravond niet opgeladen.
Nice, moet je afvallen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:45 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Goeiemorgen
Heb al hardgelopen
Beetje huskyquote:
Ahh oké, ik snap hem.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Beetje husky
Nog niet zo van DDAAAMNNNN maarja
Een kilo of 10 er af om te beginnen.
Jijquote:
quote:
Lobi terugquote:
Ik ben trots op jequote:
quote:
Ja heel ergquote:
Die zijn NOMNOMNOMquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:28 schreef LittleBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Cookies for everyone
quote:
Oh ja jij lust geen chocolaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:32 schreef Xeor het volgende:
[..]
Die zijn NOMNOMNOM![]()
Alleen dan wel zonder chocola
[..]
Ik ben op school, op de leraar aan het wachten.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:32 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh![]()
Mja wij zijn hier
Ben je aan het werk?
Oh. Wat doe je? Opleiding?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:33 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben op school, op de leraar aan het wachten.
Technische natuurkundequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:34 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Oh. Wat doe je? Opleiding?
Of ben je zelf de leraar en wacht je op jezelf
wotquote:
Hi broerquote:
Kapotquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:37 schreef Ceviche het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Andere koekjes maar toch
Jawel jawelquote:
deze man negeert me gwnquote:
mwah, opzich wel primaquote:
Opzich jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
mwah, opzich wel prima![]()
het is nu nog vet chill weer buiten
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:40 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
deze man negeert me gwn
Viese bakstabber :s
homoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Xeor het volgende:
Deze jongen deelt nog wat gratis Lobi's uit
i cri evrytimquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef c-u-t-e het volgende:
HeyWeer lekker thuis!
Toch nog echo gehad, maar alles zag er goed uit. Geen rare dingen, alleen wat opgezet weefsel!
Dat voelde ik dus ook.
Tsjah, het is ook geen ramp om geen telefoon te hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik heb nu al 5 dagen geen mobielbevalt best wel prima eigenlijk
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef c-u-t-e het volgende:
HeyWeer lekker thuis!
Toch nog echo gehad, maar alles zag er goed uit. Geen rare dingen, alleen wat opgezet weefsel!
Dat voelde ik dus ook.
altijd connected zijn jatochquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, het is ook geen ramp om geen telefoon te hebben.
Alhoewel, voor sommigen wel natuurlijk.
ben je zwanger?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef c-u-t-e het volgende:
HeyWeer lekker thuis!
Dat voelde ik dus ook.
Ik vind het wel lekker dat ik niet meer te bereiken benquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:47 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Tsjah, het is ook geen ramp om geen telefoon te hebben.
Alhoewel, voor sommigen wel natuurlijk.
Hiquote:
NWS / Student (26) leefde jaarlang off linequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je zwanger?
[..]
Ik vind het wel lekker dat ik niet meer te bereiken benal die whatsapps per dag
Populair doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:46 schreef c-u-t-e het volgende:
HeyWeer lekker thuis!
Dat voelde ik dus ook.
Dat zie ik mezelf dan niet doenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:50 schreef Ceviche het volgende:
[..]
NWS / Student (26) leefde jaarlang off line
Ja toch Gquote:
Niemand herkende mequote:
Met welke UI?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand herkende me
Zal het veranderen.
wat whut, wie ben jij?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand herkende me
Zal het veranderen.
Nu denkt iedereen van Bttrlemon mod is gewordenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Niemand herkende me
Zal het veranderen.
Negermod.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:52 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nu denkt iedereen van Bttrlemon mod is geworden
Hahaha nee, niet zwanger! God moet er niet aan denken, nog 1 erbij xDquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ben je zwanger?
[..]
Hiquote:
nog 1?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha nee, niet zwanger! God moet er niet aan denken, nog 1 erbij xD
Had een controle voor de knobbels in mijn borstenEn dat was dus goed.. Ghehe!
Zo FOK!famous ben je nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Hoe kunnen mensen die UI nou niet herkennen?
Oh zoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:53 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Hahaha nee, niet zwanger! God moet er niet aan denken, nog 1 erbij xD
Had een controle voor de knobbels in mijn borstenEn dat was dus goed.. Ghehe!
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:57 schreef c-u-t-e het volgende:
[..]
Ik heb 1 zoontje die net 1 jaar is. Mn handen vol eraan haha.
Nu is hij even met zn tante een blok om, dus kan mama even eten en FOK'ken.
Wat irritant, die UI allemaal hetzelfde
Alt+klik op de quoteknop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Trouwens mensjes, hoe doe je meerdere Quotes in 1 bericht? Ik loop altijd zo enorm te klooien, en dat is echt niet cool weetje..
Nou ik heb nu bij jou op het quote dingetje geklikt en er is zo'n pop-up veld. Nu klik ik gewoon op een ander quote icoontjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Trouwens mensjes, hoe doe je meerdere Quotes in 1 bericht? Ik loop altijd zo enorm te klooien, en dat is echt niet cool weetje..
En dan staat ie er gewoon onderquote:
leuk!quote:
meerdere quote knoppen aanklikkenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:58 schreef c-u-t-e het volgende:
Houd je cursor eens op de quoteknop.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:59 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
HOLY SHIT, this is a thing
Bby je UIquote:
Als hij er boven hangt klik ik meestal meteen, nooit dat ik dan ga wachtenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Houd je cursor eens op de quoteknop.
Bl i aksed 1stquote:
Y u dis 2 miquote:
Bby i iz poerquote:
Nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef c-u-t-e het volgende:
Dankje voor de tips!
Heee XEOR, dat is mijn!!! :p
Hebben jullie geneukt??quote:
Bedanktquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:11 schreef Ceviche het volgende:
Heheheh niemand met bassie en adriaan UI
Ghehequote:
Heheuehueuheheuequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
Laatste keer dat ceviche heeft gemeet
ga jij dan lekker in kpd zittenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heheuehueuheheue
Meeten
Deze sc
Ik ben echt lang weggeweest
Neequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:23 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ga jij dan lekker in kpd zitten
wnr gaan wij meeten dangquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:22 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Heheuehueuheheue
Meeten
Deze sc
Ik ben echt lang weggeweest
Dat is een ja.quote:
quote:
Was het lekk0r?quote:
Okquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mijn internet hier is werkelijk om te janken![]()
even kabeltje scoren brb
Jammer dat ik jullie niet heb gezien.quote:
Ik heb je nog gezochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat ik jullie niet heb gezien.
quote:
Triplemeetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat ik jullie niet heb gezien.
blufquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Xeor het volgende:
Dan had ik keihard geroepen..... LITTLEBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNIE
Wat had je verwacht, pr0n?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
okee ja ik zie het maar ik kom niet uit spanje of een latijns amerikaans land
riep je broonie of brauwnie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Xeor het volgende:
Dan had ik keihard geroepen..... LITTLEBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNIE
quote:
niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sommige recepten hebben ook namen
Weet ik veelquote:
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon weglooptquote:
Lb schaamt zich niet voor haar FOK!-identiteitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon wegloopt
Truequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon wegloopt
Wnnr daten bby?quote:
Heb al gegeten fucktardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vreet het toch wel op inderdaad
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lb schaamt zich niet voor haar FOK!-identiteit
Heheheehehe ik ook op Ceviche hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:36 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Klopt.
En ik reageer wel op lb
lb of littlebrownie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Iemand roepte ooit lb, tenminste dat dacht, en ik keek om me heen.
Roepte.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
Ooit.quote:
Zorg dat je informatie goed is voor dat je zielige grapjes gaat maken idiootquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
Jij eet toch aan de lopende band?
hihi jij kan het niet handelenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:38 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Zorg dat je informatie goed is voor dat je zielige grapjes gaat maken idioot
Fuck, die was echt slechtquote:
Lbquote:
Ben die kankergrapjes gewoon een beetje zatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:38 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
hihi jij kan het niet handelen
Roeptequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:37 schreef LittleBrownie het volgende:
die had ik nog niet eens gezienquote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:38 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Fuck, die was echt slecht
Allochtonenstruggles
Ik ga ff in een hoekje huilen
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Maar heb pauze
tot over 45 minuten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |