Ik heb je nog gezochtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat ik jullie niet heb gezien.
quote:
Triplemeetquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jammer dat ik jullie niet heb gezien.
blufquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Xeor het volgende:
Dan had ik keihard geroepen..... LITTLEBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNIE
Wat had je verwacht, pr0n?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
okee ja ik zie het maar ik kom niet uit spanje of een latijns amerikaans land
riep je broonie of brauwnie?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:32 schreef Xeor het volgende:
Dan had ik keihard geroepen..... LITTLEBROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWNIE
quote:
niemand geeft een neukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Sommige recepten hebben ook namen
Weet ik veelquote:
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon weglooptquote:
Lb schaamt zich niet voor haar FOK!-identiteitquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon wegloopt
Truequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:34 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Stel je was haar tegengekomen op een centraal punt neem een station of een druk plein en je had lb geschreeuwd ik wed dat lb dan gewoon wegloopt
Wnnr daten bby?quote:
Heb al gegeten fucktardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij vreet het toch wel op inderdaad
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Lb schaamt zich niet voor haar FOK!-identiteit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |