quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:33 schreef Scrummie het volgende:
Ben benieuwd! Erop of eronder voor Apple.
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 18:39 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Het is alleen maar bergafwaarts gegaan met Apple! iPhone 5, nou nou, iPhone 5C spant helemaal de kroon, lelijke kleurtjes en om over die hoesjes nog maar te zwijgen!!
en de aandelen dan!!quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daarom zijn er daarvan ook weer miljoenen in één weekend verkocht. Zo slecht ontvangen. Zo bergafwaarts gaat het met Apple.
Ik heb niet zoveel kaas gegeten van aandelen, maar volgens mij stijgen ze.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 21:26 schreef no1uknow het volgende:
[..]
en de aandelen dan!!
http://finance.yahoo.com/(...)d=09&e=15&f=2013&g=m
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 19:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
Cover? Zou dat een nieuwe productgroep betekenen?
The next big thing. Hoesjes...quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nieuwe iPad-hoesjes, aldus Tweakers.
Volgens mij kan dat niet meerquote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:11 schreef VMSDKR het volgende:
iOS7 is wel nice maar echt retetraag op mijn iphone 4. dat zullen ze wel met opzet doen zodat ik zo snel mogelijk een nieuw toestel koop, maar het irriteert me mateloos.
kan ik terug naar 6?
ik zou niet upgraden dan nee.quote:Op dinsdag 15 oktober 2013 23:12 schreef Stuart het volgende:
[..]
Volgens mij kan dat niet meer![]()
Ik heb ook een iPhone 4 (nog steeds) en was al bang dat het te zwaar zou zijn. Ik draai nog op 6.
Wel buitengewoon frustrerend als er geen weg terug naar iOS 6 is though. Ik vind het op 6 namelijk af en toe al vrij langzaamquote:
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Air Video?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 02:21 schreef Xetran het volgende:
Kan iemand mij een degelijke iPad app aanraden om video content van de PC te streamen? Ben dat overzetten een beetje beu en die gratis apps die zijn heel erg laggy..
Geen idee. Kan je ze dan op je iPad krijgen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 07:14 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
je kunt toch gewoon iTunes thuisdeling inschakelen?
Thanks, dat is al wat.quote:
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:19 schreef So_Surreal het volgende:
Wat is dit voor onzin, ik had 2 jaar terug nog gewoon iPhoto op mijn iMac staan.
Nu opnieuw MAC OSX opnieuw geinstalleerd, en nu moet ik er in de appstore opeens iets van 13-, euro voor betalen ?
En je retina met nieuw scherm?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 18:13 schreef Hyman het volgende:
Ik kon vandaag mn macbook alweer ophalen incl nieuw scherm.
Das minder dan 1,5 dag
Ik wil graag mijn photostream kunnen bekijken op de imac.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 21:22 schreef T_Fuff het volgende:
[..]
Ja dat had ik laatst ook, gebruik het toch niet, maar wel maf ja.
Ik deed altijd met VLC. Iets van bij video ondertitelspoor selecteren.. Maar ja, synchroom kon ik het niet zetten, dus hoopte vaak maar de goede .srt file te kunnen googlen.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 22:42 schreef Borizzz het volgende:
Iemand een goede manier op srt (subtite files) af te spelen tegelijk met een film?
Ja, VLC gebruikte ik ook. Maar die geeft nu enkel foutmeldingen. En Perian erbij halen werkte ook nietquote:
Die inderdaad, werkt perfectquote:
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:00 schreef TwyLight het volgende:
Ik zoek nog een nieuwe of zo goed als nieuwe iPhone 5 met ngebruikte EarPods. Iemand tips?
¤500 max
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijkquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:44 schreef DaMook het volgende:
[..]
Hmm even nadenken, misschien mag je mijn iPhone5 met lifeproof case wel over nemen voor 500 euro.
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2gquote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:48 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat bod van 500 ligt er aan hoeveel GB en of je er ongebruikte earpods bij hebt natuurlijk
Aanschafdatum?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 23:50 schreef DaMook het volgende:
[..]
32gb en ongebruikte earpods, maar weet nog niet eens zeker of ik hem wel wil verkopen, dan moet ik (minstens) 10 dagen overbruggen met mijn 2g.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |