abonnement Unibet Coolblue
pi_131739068
quote:
One-Shot Cranston! _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_131739294
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:48 schreef Scorpie het volgende:

[..]

True. Dat Walt op het einde toegeeft dat hij het voor zichzelf deed was briljant.
Eigenlijk wisten we dat natuurlijk ook al wel.
Anders was ie na een miljoentje 2 ofzo (zodat z'n gezin financieel onafhankelijk was) ook wel gestopt. In het begin had ie daar kansen voor.

Vreemd genoeg is het ergens nog begrijpelijk ook. Je bent terminaal en je kan kiezen tussen overlijden als een onderbetaalde suffe scheikunde-leraar die z'n familie met schulden achter laat, of als eeuwige legende Heisenberg die een hele (illegale) markt naar z'n hand zet met een legendarisch product en zorgt voor een miljoenenbedrag voor z'n gezin. Het leven heeft hem alleen maar tegen gezeten als eerlijk man, nu zette hij het leven naar zijn hand als bad guy.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:15:43 #228
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_131739432
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:09 schreef W.Heisenberg het volgende:

[..]

Eigenlijk wisten we dat natuurlijk ook al wel.
Tuurlijk, maar het feit dat hij dat zelf ook onder ogen zag en eerlijk was tegenover Skyler vond ik een mooie uiting van de diepere emoties van het personage van Walt. Hij was volledig getransformeerd, van scheikundige nerd naar badass.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_131739466
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het feit dat hij dat zelf ook onder ogen zag en eerlijk was tegenover Skyler vond ik een mooie uiting van de diepere emoties van het personage van Walt. Hij was volledig getransformeerd, van scheikundige nerd naar badass.
inderdaad, misschien wel de mooiste scene uit de finale. Walt die eindelijk eerlijk tegenover zichzelf is.
pi_131739846
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:15 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar het feit dat hij dat zelf ook onder ogen zag en eerlijk was tegenover Skyler vond ik een mooie uiting van de diepere emoties van het personage van Walt. Hij was volledig getransformeerd, van scheikundige nerd naar badass.
Idd. Wel een beetje jammer alleen hoe die de kamer uitliep. In plaats van Skyler nog een laatste keer aan te kijken, liep ie weg alsof ie ff koffie ging halen.
pi_131740286
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 07:58 schreef Cheiron het volgende:
Waar kijken jullie eignlijk Talking Bad? Youtube en amc.com blocken Nederland, en op usenet vind ik het niet ;(
Dan kijk je echt heel slecht, alle Talking Bads staan gewoon op usenet, en met iedere usenetzoekmachine te vinden.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:43:44 #232
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_131740288
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 12:24 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Als ik terugkijk is 1 toch wel matig.
Onzin. Seizoen 1 is een hartstikke goede introductie.
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:44:56 #233
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_131740329
quote:
4s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef Tijn het volgende:

[..]

Onzin. Seizoen 1 is een hartstikke goede introductie.
Daar ben ik het niet mee eens. Het is afgekapt, verkort, niet compleet gemaakt en het hele verhaal wat Vince wilde vertellen is niet verteld.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:45:28 #234
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_131740352
Dat het later helemaal goed kwam is prima, maar dat maakt 1 niet goed in vergelijking met de rest.
Carpe Libertatem
  † In Memoriam † dinsdag 1 oktober 2013 @ 13:55:42 #235
43556 miss_dynastie
pi_131740637
quote:
5s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 11:56 schreef Karboenkeltje het volgende:
Ben ik de enige die het automatische spervuurgeweer een beetje stom vond? Als dat zo efficient zou zijn zou iedereen (elk leger) zo'n ding gebruiken.

Ik wacht even de test van Mythbusters af :7
  Public Relations / Redactie Film dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:16:19 #236
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_131741202
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Het is afgekapt, verkort, niet compleet gemaakt en het hele verhaal wat Vince wilde vertellen is niet verteld.
En dat kwam door de schrijversstaking. Helaas maar is niet anders. Seizoen 2 pakte het prima op.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:33:16 #237
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_131741707
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:43 schreef glannie het volgende:

[..]

Dan kijk je echt heel slecht, alle Talking Bads staan gewoon op usenet, en met iedere usenetzoekmachine te vinden.
Vreemd, ik zie ze op spotnet nooit, en met nzbsearch krijg ik alleen een paar hits uit seizoen 1. Maar ik zal vanavond nog eens goed kijken dan.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_131741826
Het is ook seizoen 1 van Talking Bad :)
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 14:40:43 #239
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131741910
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Vreemd, ik zie ze op spotnet nooit, en met nzbsearch krijg ik alleen een paar hits uit seizoen 1. Maar ik zal vanavond nog eens goed kijken dan.
Via torrents zijn ze wel te downloaden. Maar goed, beetje onzinnig om het allemaal nu terug te gaan kijken.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:01:26 #240
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_131742387
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Het is afgekapt, verkort, niet compleet gemaakt en het hele verhaal wat Vince wilde vertellen is niet verteld.
Ik heb geen idee wat Vince wilde vertellen, maar ik heb recent seizoen 1 nog eens gekeken en ik vond het echt een hele goede introductie voor de serie.
pi_131742480
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 14:33 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Vreemd, ik zie ze op spotnet nooit, en met nzbsearch krijg ik alleen een paar hits uit seizoen 1. Maar ik zal vanavond nog eens goed kijken dan.
Ehm, talking bad liep alleen tijdens seizoen 5b, en heeft dus alleen maar s1e1-8 ;)
'And I called your name,
like an addicted to cocaine calls for the stuff he'd rather blame'
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:30:11 #242
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131743195
quote:
14s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:01 schreef Tijn het volgende:

[..]

Ik heb geen idee wat Vince wilde vertellen, maar ik heb recent seizoen 1 nog eens gekeken en ik vond het echt een hele goede introductie voor de serie.
Het was inderdaad goed, maar het zou wellicht uitgebreider zijn geweest wanneer de betreffende staking niet had plaatsgevonden. Dit dus in plaats van dat een deel in seizoen 2 verwerkt werd uiteindelijk. Het ding is echter dat een hoop van de ideeën uiteindelijk gewoon niet werken, en niet eens meegenomen worden. Dus ideeën die we gemist hebben, zouden er voor het grootste deel niet eens door komen. Maar wanneer je kijkt naar het tempo in de latere delen, zie je wel dat het eerste seizoen veel sneller is, en wat 'populairder' (bij gebrek aan een beter woord. Ik bedoel dus minder stille momenten, minder onderhandse humor, minder moeite genomen om een bepaalde nuance te raken of dialogen goed uit te laten werken (al vind ik dat dit laatste in het laatste seizoen overdreven werd, waardoor het nep overkwam). Of dat zo slecht is, weet ik niet. Ik denk dat de serie juist door dat eerste seizoen een enorme following kreeg van een zeer breed publiek dat de manier waarop BB gemaakt is, erg ging waarderen. Dit waar een deel om deze zelfde reden de serie had gelaten voor wat het was; te traag te veel stille momenten, etc.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131743285
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:30 schreef Kenju het volgende:

[..]

Het was inderdaad goed, maar het zou wellicht uitgebreider zijn geweest wanneer de betreffende staking niet had plaatsgevonden. Dit dus in plaats van dat een deel in seizoen 2 verwerkt werd uiteindelijk. Het ding is echter dat een hoop van de ideeën uiteindelijk gewoon niet werken, en niet eens meegenomen worden. Dus ideeën die we gemist hebben, zouden er voor het grootste deel niet eens door komen. Maar wanneer je kijkt naar het tempo in de latere delen, zie je wel dat het eerste seizoen veel sneller is, en wat 'populairder' (bij gebrek aan een beter woord. Ik bedoel dus minder stille momenten, minder onderhandse humor, minder moeite genomen om een bepaalde nuance te raken of dialogen goed uit te laten werken (al vind ik dat dit laatste in het laatste seizoen overdreven werd, waardoor het nep overkwam). Of dat zo slecht is, weet ik niet. Ik denk dat de serie juist door dat eerste seizoen een enorme following kreeg van een zeer breed publiek dat de manier waarop BB gemaakt is, erg ging waarderen. Dit waar een deel om deze zelfde reden de serie had gelaten voor wat het was; te traag te veel stille momenten, etc.
Dat lijkt me niet, ik denk dat het eerste seizoen totaal geen invloed heeft gehad op de populariteit van de serie (integendeel....zoveel mensen haakten af bij dat eerste seizoen) maar dat dat is gekomen doordat er een lopend vuurtje was van mensen die het al wel keken die gingen zeggen dat het zo fantastisch is. En natuurlijk de prijzen die BB door de seizoenen heen is gaan winnen.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 15:37:53 #244
300718 Kenju
Say It!!??
pi_131743412
quote:
7s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:33 schreef Norrage het volgende:
(integendeel....zoveel mensen haakten af bij dat eerste seizoen)
Is dit zo? Waar heb je dat vandaan? Ik keek het vanaf het eerste seizoen, en iedereen bleef het geweldig vinden, voor zover ik kon opmerken. Maar ik ben niet bekend met de officiële cijfers. Jij wel kennelijk. Heb je misschien een linkje?

Ik raad vaak series aan mijn broertje aan, en hij heeft een zeer korte aandachtsspanne. Series kijken is dan ook niets voor hem. Maar BB heeft hij toch afgekeken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat als iemand als hij BB goed vind, er zoveel mensen zijn afgehaakt bij het eerste seizoen... Maar goed, zoals gezegd, houd ik me aanbevolen voor een bron waarin die trend omschreven wordt.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131743754
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:37 schreef Kenju het volgende:

[..]

Is dit zo? Waar heb je dat vandaan? Ik keek het vanaf het eerste seizoen, en iedereen bleef het geweldig vinden, voor zover ik kon opmerken. Maar ik ben niet bekend met de officiële cijfers. Jij wel kennelijk. Heb je misschien een linkje?

Ik raad vaak series aan mijn broertje aan, en hij heeft een zeer korte aandachtsspanne. Series kijken is dan ook niets voor hem. Maar BB heeft hij toch afgekeken. Ik kan me moeilijk voorstellen dat als iemand als hij BB goed vind, er zoveel mensen zijn afgehaakt bij het eerste seizoen... Maar goed, zoals gezegd, houd ik me aanbevolen voor een bron waarin die trend omschreven wordt.
Ik baseer het net op statistiek ofzo. Dat is wat ik hier in het topic steeds heb ervaren, en wat mijn vrienden allemaal hebben gedaan die de serie hebben gekeken. Die waren na mijn aanraden allemaal gaan kijken, haakten af na seizoen 1 omdat ze het zo saai vonden. Ik beloofde ze vervolgens dat het alleen maar beter gaat worden en dat ze gewoon moeten doorkijken. Dat hebben ze gedaan en toen vonden ze het langzaamaan fantastisch worden. Ook ikzelf ben bij seizoen 1 (eigenlijk meer bij seizoen 2 dan bij 1) meerdere keren afgehaakt, maar heb doorgezet :) En ik heb het echt over minstens 10 tot 20 mensen waarbij ik dit heb ervaren.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_131743825
Als je afhaakt bij s1 moet je lekker dexter, lost of prison break kijken wrs meer jouw type series.
Vond S1 echt goed.
pi_131744004
Zou seizoen 1 eigenlijk niet eindigen met Tuco in de woestijn maar door die staking eerder? als je die paar eps erbij zou tellen was het gewoon een sterk seizoen toch?
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:01:43 #248
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_131744156
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:57 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Zou seizoen 1 eigenlijk niet eindigen met Tuco in de woestijn maar door die staking eerder? als je die paar eps erbij zou tellen was het gewoon een sterk seizoen toch?
Hmmm, ik vond de eerste paar afleveringen sowieso pittig om doorheen te komen. Ongeacht wat erachteraan geplakt zou worden. Het duurde wel even voordat ik een beetje in de serie zat, maar toen het eenmaal zo ver was, zat ik er ook goed in.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
pi_131744348
quote:
10s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 16:01 schreef BaasBanaan het volgende:

[..]

Hmmm, ik vond de eerste paar afleveringen sowieso pittig om doorheen te komen. Ongeacht wat erachteraan geplakt zou worden. Het duurde wel even voordat ik een beetje in de serie zat, maar toen het eenmaal zo ver was, zat ik er ook goed in.
Dit had ik ook. Ik wist dat het een goede serie moest zijn waardoor ik door bleef kijken. En gelukkig maar _O_.
  dinsdag 1 oktober 2013 @ 16:08:43 #250
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_131744365
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 oktober 2013 15:51 schreef MrSweets het volgende:
Als je afhaakt bij s1 moet je lekker dexter, lost of prison break kijken wrs meer jouw type series.
Vond S1 echt goed.
Jij hebt nooit gehad dat je bij een serie neigt af te haken, maar toch blijft kijken en de serie uiteindelijk gaat waarderen? Ik had dit bij Game of Thrones ook, maar daar ben ik nu helemaal obsessed over. Het kost mij vaak bij hele toffe series wat tijd om een beetje aan de personages en het tempo te wennen.

Toevallig ben ik bij Lost echt afgehaakt. Maar ik zou niet meer weten waarom.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')