Camping Powned seizoen 2.quote:Op maandag 30 september 2013 23:06 schreef 3-voud het volgende:
[..]
[..]
Fris en fruitig. Je moet snel wezen, ze gaat op vakantie.
Wat een baas die Rene, keihard zuipen en 's ochtends half van zijn fiets in de sloot flikkeren maar wel boodschappen doen.quote:
Die zoon van een tandarts.quote:Op maandag 30 september 2013 23:11 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat een baas die Rene, keihard zuipen en 's ochtends half van zijn fiets in de sloot flikkeren maar wel boodschappen doen.
bar slechtquote:Op maandag 30 september 2013 23:11 schreef Peunage het volgende:
arjan hoe is het met je rookverslaving?
zeker raarquote:Op maandag 30 september 2013 23:12 schreef 3-voud het volgende:
Zei laatst nog iemand tegen me "Voor je het weet is het kerst"
Ik vroeg "Heb je ooit meegemaakt op 1ste Kerstdag voor je het wist?"
Raar gesprek.
nee we hebben afgesproken dat dat er niet in zit vandaagquote:
Met de mijne gaat het prima andersquote:
Dan heeft ze vast een leukere tijdverdrijving dan deze SCquote:Op maandag 30 september 2013 23:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee we hebben afgesproken dat dat er niet in zit vandaag
Kun.quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
dat kan je op meerdere manieren intepreteren
Dan doe je dat toch?quote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef arjan1112 het volgende:
dat kan je op meerdere manieren intepreteren
vandaag nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dan heeft ze vast een leukere tijdverdrijving dan deze SC
Misschien klom er wel een lekker ding over het balkonquote:
gezellig meefok!ken, in de NWS SC doen we niet moeilijkquote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien klom er wel een lekker ding over het balkon
Jij was toch lelijk?quote:Op maandag 30 september 2013 23:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Misschien klom er wel een lekker ding over het balkon
Ik ben vooral niet lesbischquote:
Alsof je keus hebt...quote:Op maandag 30 september 2013 23:17 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik ben vooral niet lesbisch
Heheh echt mooi.quote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die heb ik.quote:
Op internet is iedereen een held. Ik weet het.quote:Op maandag 30 september 2013 23:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, die heb ik.
Sorry ouwe, ik ben én niet lelijk én niet lesbisch..
Je staat gewoon zo voor lul nuquote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Op internet is iedereen een held. Ik weet het.
Je hebt dit eerder meegemaakt? Arme Whiskers.quote:
Ach, wat ad hominems ben je wel gewend toch?quote:
Echt?quote:Op maandag 30 september 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je staat gewoon zo voor lul nu
ja maar ik heb mijn SC liever gezellig ipv dit gebrabbelquote:Op maandag 30 september 2013 23:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, wat ad hominems ben je wel gewend toch?
Jou boeit zogenaamd nooit wat. Heel geloofwaardigquote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Echt?
Ff kijken of het me boeit dan... momentje.
Eens. Maar ja..quote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja maar ik heb mijn SC liever gezellig ipv dit gebrabbel
Zelfs dat boeit me niet.quote:Op maandag 30 september 2013 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jou boeit zogenaamd nooit wat. Heel geloofwaardig
Kom maar.quote:
Wat hem niet boeit? Inderdaad..quote:
Uccie is weg ja, jammer..quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Whisken vertel eens een mopje.
Uccie is volgens mij slapen.
Nou ja, dat saaie "toen onze mop een mopje was"quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uccie is weg ja, jammer..
Ik ken geen mopjes
P&W.. Me helemaal ontschotenquote:Op maandag 30 september 2013 23:26 schreef Specularium het volgende:
Ik zag in het P&W topic dat Uccie er nog is met haar vogel.
Doe nou maar gewoon. We zullen niet lachen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Uccie is weg ja, jammer..
Ik ken geen mopjes
Daarom juistquote:Op maandag 30 september 2013 23:27 schreef Kentoet het volgende:
[..]
Doe nou maar gewoon. We zullen niet lachen.
Ik zit bij P&W en ik heb geen mopje..quote:Op maandag 30 september 2013 23:24 schreef Specularium het volgende:
Whisken vertel eens een mopje.
Uccie is volgens mij slapen.
FC Groningenquote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef 3-voud het volgende:
Ha! FC Twente heeft met 5-0 gewonnen. De rakkers...
Is het wat?quote:Op maandag 30 september 2013 23:28 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zit bij P&W en ik heb geen mopje..
Paul Jansen, maar die heb ik een beetje gemist. Toen iets over de Miss World verkiezing en nu Greenpeace.quote:
Paul Jansen hoor ik liever nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:29 schreef Uccie het volgende:
[..]
Paul Jansen, maar die heb ik een beetje gemist. Toen iets over de Miss World verkiezing en nu Greenpeace.
Lieg niet zo joh.quote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef 3-voud het volgende:
Het is wel weer even wennen... een relatie.
Zijn onderwerp is al af, maar hij heeft overal een mening overquote:Op maandag 30 september 2013 23:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Paul Jansen hoor ik liever niet
Tsja, ik neem die man niet serieus. Sorryquote:Op maandag 30 september 2013 23:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zijn onderwerp is al af, maar hij heeft overal een mening over
Ik vind hem ook niet boeiend, maar om heel eerlijk te zijn, kijk ik het meer uit gewoonte dan dat ik het nog een goed programma vind.quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tsja, ik neem die man niet serieus. Sorry
Vrouwen, slaan zoeyzo nergens op met hun gedrag.quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
waarom altijd sorry zonder reden?
staat zo raar
Er is wel een reden.quote:Op maandag 30 september 2013 23:32 schreef sp3c het volgende:
waarom altijd sorry zonder reden?
staat zo raar
Je zou niet zonder ze willen neem ik aan? Tenzij ik iets gemist heb..quote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrouwen, slaan zoeyzo nergens op met hun gedrag.
quote:Op maandag 30 september 2013 23:33 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vrouwen, slaan zoeyzo nergens op met hun gedrag.
Omdat een eventuele andere mening bij de gesprekspartner ook valide is.quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef sp3c het volgende:
mwah, je geeft je mening en vervolgens bied je er je excuses voor aan
snap nooit waarom mensen dat doen
Dan ben ik maar raar. Ik vind het respectvol.quote:Op maandag 30 september 2013 23:35 schreef sp3c het volgende:
maar die zegt daar toch ook geen sorry voor?
raar gesprek zou dat worden
Sorry is zo'n debattrucje dat je jezelf minderwaardig maakt en dat daardoor je mening beter overeind blijft.quote:Op maandag 30 september 2013 23:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Omdat een eventuele andere mening bij de gesprekspartner ook valide is.
Je blijft overeind door minderwaardig te zijn?quote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef Specularium het volgende:
[..]
Sorry is zo'n debattrucje dat je jezelf minderwaardig maakt en dat daardoor je mening beter overeind blijft.
Ik heb het wel door.
Met alle respect, maar....quote:Op maandag 30 september 2013 23:35 schreef arjan1112 het volgende:
'Het spijt mij zeer, maar ....'
whaha
Mijn mening blijft staan hoor. Is gewoon respect/beleefdheidquote:Op maandag 30 september 2013 23:36 schreef sp3c het volgende:
nooit sorry zeggen om wie je bent, slaat nergens op
dat snap ik nog wel maar dan moet je er geen sorry achteraan zeggen want je meende het gewoonquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met alle respect, maar....
(daar betrap ik mijzelf nogal op...om vervolgens iets heel respectloos te zeggen)
Ja, is gewoon een stukje beleefdheidquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Peunage het volgende:
Het is volgens mij meer een manier van praten dan iets waar pure logica achter zit hoor. Ik ken wel meer mensen die het doen, ook mannen.
Je zet jezelf op een lagere schaal dan je opponent omdat je dan hoopt minder kritiek te krijgen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je blijft overeind door minderwaardig te zijn?
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 23:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Je zet jezelf op een lagere schaal dan je opponent omdat je dan hoopt minder kritiek te krijgen.
sorry zeg je als je iets fout deedquote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mijn mening blijft staan hoor. Is gewoon respect/beleefdheid
"Ik wil mij nergens mee bemoeien" is vaak het eerste dat iemand zegt die zich ineens overal mee gaat bemoeien.quote:Op maandag 30 september 2013 23:37 schreef Uccie het volgende:
[..]
Met alle respect, maar....
(daar betrap ik mijzelf nogal op...om vervolgens iets heel respectloos te zeggen)
ja die vind ik ook zo irritant, doe het dan ook gewoon nietquote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Ik wil mij nergens mee bemoeien" is vaak het eerste dat iemand zegt die zich ineens overal mee gaat bemoeien.
Dat doe ik dan weer nooit, want meestal is het meer omdat mensen mijn mening vragen en ik dan een andere mening heb die ze willen horen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:39 schreef Specularium het volgende:
[..]
"Ik wil mij nergens mee bemoeien" is vaak het eerste dat iemand zegt die zich ineens overal mee gaat bemoeien.
Niemand geeft een neuk.quote:Op maandag 30 september 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
Even iets anders: Is het een Chrome -ding tegenwoordig dat een livestream er mee kapt na een bepaalde tijd?
Ja, je gaat er toch ook vol tegenin? Kan respectloos overkomen. Vandaar.quote:
dan hebben ze al respect voor je mening, doen hoef je dat er niet meer bij te zeggen lijkt mequote:Op maandag 30 september 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nooit, want meestal is het meer omdat mensen mijn mening vragen en ik dan een andere mening heb die ze willen horen.
Er is hier geen ontopicquote:Op maandag 30 september 2013 23:40 schreef Specularium het volgende:
[..]
Niemand geeft een neuk.
Ga eens ontopic.
Nee, sommige vrouwen willen horen dat je het met ze eens bent, daarom vragen ze naar je mening.quote:Op maandag 30 september 2013 23:41 schreef sp3c het volgende:
[..]
dan hebben ze al respect voor je mening, doen hoef je dat er niet meer bij te zeggen lijkt me
Rebel Uccie mensen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:40 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat doe ik dan weer nooit, want meestal is het meer omdat mensen mijn mening vragen en ik dan een andere mening heb die ze willen horen.
als je het respectloos zegt wel ja, dan helpt het niet als je er sorry achteraan plaktquote:Op maandag 30 september 2013 23:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja, je gaat er toch ook vol tegenin? Kan respectloos overkomen. Vandaar.
* sp3c schrijft het opquote:Op maandag 30 september 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen willen horen dat je het met ze eens bent, daarom vragen ze naar je mening.
Het ouderwetse jezelf in hun broekje lullen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:42 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee, sommige vrouwen willen horen dat je het met ze eens bent, daarom vragen ze naar je mening.
Hoe irri je het ook vindt, ik kap er niet meequote:Op maandag 30 september 2013 23:42 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het respectloos zegt wel ja, dan helpt het niet als je er sorry achteraan plakt
Kan.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
voor mij hebben excuses niet echt waarde als stijlvorm
Behalve als je zelf iets compleet hebt verneukt en weet dat je fout zat.quote:Op maandag 30 september 2013 23:45 schreef sp3c het volgende:
voor mij hebben excuses niet echt waarde als stijlvorm
jamaar dat zijn gemeende excuses, niet gewoon sorry omdat het erbij hoort ofzoquote:Op maandag 30 september 2013 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Behalve als je zelf iets compleet hebt verneukt en weet dat je fout zat.
En dan ligt het er nog aan bij wie.
Is in NL ook..quote:Op maandag 30 september 2013 23:47 schreef sp3c het volgende:
net als wat je Amerikanen en Fransen altijd doen tegen wildvreemde
heeeeey hoe gaat het?
alles goed?
maar dan kun je niet zeggen nee het gaat kut want dan raken ze in de war
ja manquote:
nee in NL zal de kassajuffrouw oid zelden vragen of het goed met je gaat, kan dr niet boeienquote:
zat mensen die het wél vragen hoor..quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee in NL zal de kassajuffrouw oid zelden vragen of het goed met je gaat, kan dr niet boeien
ja en die willen het graag weten, als het antwoord dan negatief is vragen ze doorquote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zat mensen die het wél vragen hoor..
Ca va?quote:Op maandag 30 september 2013 23:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja man
cava?
bien cava blablabla hele riedel
Nee, die raken totaal van slagquote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja en die willen het graag weten, als het antwoord dan negatief is vragen ze door
Bij de buurtsuper misschien, niet als er 120 mensen in de rij staan bij AH.quote:Op maandag 30 september 2013 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
zat mensen die het wél vragen hoor..
Ik wel hoorquote:Op maandag 30 september 2013 23:53 schreef sp3c het volgende:
lol dat heb ik nou echt nog nooit meegemaakt
Nee, juist bekendenquote:Op maandag 30 september 2013 23:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bij de buurtsuper misschien, niet als er 120 mensen in de rij staan bij AH.
Ja, en?quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef arjan1112 het volgende:
Bejaarden die op straat met elkaar staan te praten... rij je er voorbij en kom je een half uur later weer voorbij, staan ze er nog steeds...
Mensen schrikken van een ander antwoord dan het standaard "goed hoor"quote:Op maandag 30 september 2013 23:57 schreef sp3c het volgende:
ja bij de buurtsuper wel ja maar daar sta ik ook regelmatig op mijn doner kebabs te wachten, dan maak je al sneller een praatje en dan ben ik ook echt geinteresseerd hoe het met hem gaat
zeldenquote:Op maandag 30 september 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen schrikken van een ander antwoord dan het standaard "goed hoor"
Er is dan ook helemaal niks mis met de meeste "allochtonen"quote:Op maandag 30 september 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
van de buurtsuperturk kreeg ik een team Turkey ijshockeyshirt die hij op het wk voor kneuzen op de kop had getikt want dat was vlak bij zijn huis en ik heb het er wel eens over
Niet echt.quote:Op maandag 30 september 2013 23:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Mensen schrikken van een ander antwoord dan het standaard "goed hoor"
euh ... ok?quote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Er is dan ook helemaal niks mis met de meeste "allochtonen"
Ik heb hier zo'n pizzaturk, die hoorde ooit dat ik tegen de buurvrouw zei dat ik best wel wat mocht aankomen, nu vraagt hij daar steeds naarquote:Op maandag 30 september 2013 23:58 schreef sp3c het volgende:
van de buurtsuperturk kreeg ik een team Turkey ijshockeyshirt die hij op het wk voor kneuzen op de kop had getikt want dat was vlak bij zijn huis en ik heb het er wel eens over
Ik heb een andere ervaringquote:
Jaquote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je weleens tegen een ober Nee! gezegt als ie vraag 'heeft het gesmaakt m'neer , m'vrouw'
Ja maar die wil zijn Turkse pizza gewoon in jou zien verdwijnen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n pizzaturk, die hoorde ooit dat ik tegen de buurvrouw zei dat ik best wel wat mocht aankomen, nu vraagt hij daar steeds naar
nou ok daar zou ik wel sorry achter proberen te plakkenquote:
ja die buurtsuperturken zijn leukquote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb hier zo'n pizzaturk, die hoorde ooit dat ik tegen de buurvrouw zei dat ik best wel wat mocht aankomen, nu vraagt hij daar steeds naar
Ik ook, kwam de kok erbij...gedoequote:Op maandag 30 september 2013 23:59 schreef arjan1112 het volgende:
Heb je weleens tegen een ober Nee! gezegt als ie vraag 'heeft het gesmaakt m'neer , m'vrouw'
Die heb ik dan al besteld.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja maar die wil zijn Turkse pizza gewoon in jou zien verdwijnen.
das ook niet helemaal waarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:00 schreef arjan1112 het volgende:
Dat is ook een vraag waar je 'ja het was lekker' hoort te zeggen
Je ziet er absoluut niet uit als Surinaamsquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik dan al besteld.
Verder heb ik al 10x uitgelegd dat ik geen surinaamse ben, maar dat blijft dan weer niet hangen
Kom je uit Afrika danquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:01 schreef Uccie het volgende:
[..]
Die heb ik dan al besteld.
Verder heb ik al 10x uitgelegd dat ik geen surinaamse ben, maar dat blijft dan weer niet hangen
niet elke Surinamer komt oorspronkelijk uit Afrikaquote:
Hij bedoelt waarschijnlijk een hindoestaanse surinaamse.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je ziet er absoluut niet uit als Surinaams
Nee, Indiaquote:
Dan weet ik nu wie je bentquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:03 schreef sp3c het volgende:
[..]
niet elke Surinamer komt oorspronkelijk uit Afrika
wist je toch alquote:
Zuid-Amerika....nou ja, deze Almere.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Waar komt die vogel van Uccie eigenlijk vandaan?
De mijne uit Australiëquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:04 schreef Specularium het volgende:
Waar komt die vogel van Uccie eigenlijk vandaan?
Diacones?quote:
das min of meer hetzelfdequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef arjan1112 het volgende:
? en dat hele verhaal over de haag dan
yupquote:
Nee, niet ontmoet enzo he?quote:
ik ben er sowieso de 7dequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, niet ontmoet enzo he?
Maar dat café of dat sjoelen staat?
Ja, maar wie zijn er ook?quote:
Ja, gaat dat definitief daar naar toe?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef sp3c het volgende:
al hebben ze vanaf 2015 wel ijshockey in Almere
Jaquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja, gaat dat definitief daar naar toe?
Corrie iigquote:
Helaas wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
de baan komt er definitief en er komt een ijshockeybaan bij, zullen wel 3de divisie gaan spelen ofzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:07 schreef Specularium het volgende:
[..]
En als je er gevonden wordt, dan graag dood.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Almere ligt wel lekker centraal voor iedereen, helaas wil niemand er dood gevonden worden.
Niet voor mensen uit het noorden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef arjan1112 het volgende:
Almere ligt centraal ???
Utrecht leg centraal
Dank!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef sp3c het volgende:
[..]
[..]
FHF / [FOK! kroegsjoelclub] #57 nu met complete lijst!
Er komt een keer een meet in Utrecht. Had ik gehoord.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:10 schreef arjan1112 het volgende:
Almere ligt centraal ???
Utrecht leg centraal
ja voor de sporten is het beter dan Thialf en het wordt echt een megatopsportcomplexquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Almere ligt wel lekker centraal voor iedereen, helaas wil niemand er dood gevonden worden.
Nee toch, via amersfoort - zwolle toch?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
De trein naar Groningen gaat via almere ofzo?
Vanaf mijn oude woonplaats wel meen ikquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, via amersfoort - zwolle toch?
Je kan volgens mij Amsterdam via Almere naar Zwolle en dan naar Groningen, maar volgens mij is dat niet de snelste weg. (en ook niet direct)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:12 schreef arjan1112 het volgende:
De trein naar Groningen gaat via almere ofzo?
Kan allebei.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:13 schreef Uccie het volgende:
[..]
Nee toch, via amersfoort - zwolle toch?
linkjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:08 schreef Pino112 het volgende:
Corrie toch.
Maandcijfers voor september 2013 (tussen haakjes stand van augustus 2013)
001 (004) 08489 2013-05 08652 Karina
002 (003) 07623 2011-01 12900 Stuart
003 (010) 07318 2012-08 07661 Mexicanobakker
004 (001) 06306 2012-08 12056 Ajacied422
005 (015) 06220 2013-07 07135 Pino112
Hilarisch. Jij gaat tong80 achterna.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:14 schreef arjan1112 het volgende:
Gek geworden? je gaat je telefoon nr toch niet op internet gooien
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7quote:
Ik kom vanuit Den Haag, dus dan gaat de trein automatisch via die route dat ik niet eens wist dat dat kon.quote:
sweetnessquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
011 (052) 04263 2013-09 04263 sp3c
Je hebt je maandrecord.
Ohja dat kan kloppen ja. Ben nog nooit vanuit DH deze kant op gekomen dus dat weet ik niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Den Haag, dus dan gaat de trein automatisch via die route dat ik niet eens wist dat dat kon.
Kan beter hoor.quote:
Van 52 naar 11.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
GC / FOK!forum-stats: Maand en jaarcijfers (en Totals Top 5.000) #7
011 (052) 04263 2013-09 04263 sp3c
Je hebt je maandrecord.
Ik kan merken dat ik echt ziek was....75e plaats, beschamendquote:
Pics.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom automatisch dat ik niet eens wist dat dat kon.
ow komt goed, Corrie moet oppassen met dr vroeg naar bed enzoquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja dat kan kloppen ja. Ben nog nooit vanuit DH deze kant op gekomen dus dat weet ik niet.
[..]
Kan beter hoor.
Is ook nog niet lang hoor, dat dat kan. Jaartje ofzo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:17 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik kom vanuit Den Haag, dus dan gaat de trein automatisch via die route dat ik niet eens wist dat dat kon.
Nee, dat moet je live meemaken.quote:
Volgens mij is ze gewoon slapen, zal er morgen wel iets van zeggen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow komt goed, Corrie moet oppassen met dr vroeg naar bed enzo
linkquote:
geen gedag gezegd nixquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:20 schreef Specularium het volgende:
[..]
Volgens mij is ze gewoon slapen, zal er morgen wel iets van zeggen.
Jullie hebben vandaag al een foto gezien...niet te hebberig op één avond.quote:
ja na die foto zijn we niet meer te houden natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Jullie hebben vandaag al een foto gezien...niet te hebberig op één avond.
In Frankrijk zeker dan.quote:
Zo slecht was ie nou ook weer nietquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:21 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja na die foto zijn we niet meer te houden natuurlijk
Kentoet zit al uren op de wc
Ohhh ik wacht mee...wel ff popcorn fixen eigenlijk.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:25 schreef sp3c het volgende:
never mind!
iemand ging vechten trouwens, ik wacht nog steeds
en iemand had dat gequotequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef Specularium het volgende:
Nee ik was na die foto effe weg.
Kwam door die snavel.
Ja een stuk beter, maar ben er nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef sp3c het volgende:
gaat het eigenlijk alweer beter qua gezondheid?
Maar hoezo heb jij vakantie, wat doe je dan?quote:
Ik hoop echt dat jij een gare nachtmerrie krijgt alsof ie door Tim Oliehoek is geregisseerd.quote:
Moet ik gamenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:29 schreef sp3c het volgende:
dan kunnen we de NWS meet gaan plannen, we gaan Mortal Kombat spelen bij Cnorrie ofzo
omdat ik daar recht op heb net als iedereen?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar hoezo heb jij vakantie, wat doe je dan?
Hey, hij is liefquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat jij een gare nachtmerrie krijgt alsof ie door Tim Oliehoek is geregisseerd.
Met je hoofd.
.
Ik welquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:31 schreef sp3c het volgende:
[..]
omdat ik daar recht op heb net als iedereen?
ik snap de vraag niet echt
random knoppenrammen is ook goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik gamenof mag ik gewoon willekeurig anderen aanvallen...want dat eerste kan ik niet.
Nee we gaan fotoalbums van Corrie doorbladeren, want gamen hoeft van mij ook niet zo.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:31 schreef Uccie het volgende:
[..]
Moet ik gamenof mag ik gewoon willekeurig anderen aanvallen...want dat eerste kan ik niet.
Oh dat is goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:32 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee we gaan fotoalbums van Corrie doorbladeren, want gamen hoeft van mij ook niet zo.
kan het me voorstellen iddquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja een stuk beter, maar ben er nog niet helemaal.
De ontstekingen zijn denk ik wel helemaal weg, maar ben nog erg snel moe door de medicatie.
Vanmiddag de keuken opgeruimd en vervolgens 2 uur geslapen en dat is nogal frustrerend.
Hij gaat niet slapenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker en nogmaals bedankt voor de katten vandaag.
ik ga nog niet slapen, sir peunahad en pino gaan slapenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Slaap lekker en nogmaals bedankt voor de katten vandaag.
Nou zeg, je wilde zelf hoorquote:
Net of we luisterenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Allen" dus wel moeten nu allemaal gaan slapen gelijk?
ik had nog dagen en die moeten op want met de nieuwe CAO krijg ik ze niet meer uitbetaald vrees ikquote:
alleen die figuren die gaan slapenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:34 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
"Allen" dus wel moeten nu allemaal gaan slapen gelijk?
En dan zit je thuis?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:35 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik had nog dagen en die moeten op want met de nieuwe CAO krijg ik ze niet meer uitbetaad vrees ik
na deze 2 heb ik er nog 1
dit jaar al naar Berlijn, Sofia en Antwerpen geweest, blijft geen feest natuurlijkquote:
hand in je broek natuurlijk anders is het offtopic in de NWS SCquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Morgen zit ik op 614 km afstand van Liesje.
agreedquote:
Doe even zwaaien! Zwaai ik terug!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:37 schreef Drugshond het volgende:
Morgen zit ik op 614 km afstand van Liesje.
Antwerpen is leuk. Barcelona ookquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
Antwerpen is lamer dan je zou denken trouwens, we hebben een uitstapje gemaakt naar Nederland
Gent vond ik leukerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef sp3c het volgende:
Antwerpen is lamer dan je zou denken trouwens, we hebben een uitstapje gemaakt naar Nederland
Ja, ik vind het heerlijk en prachtig! Alleen ook vermoeiend de hele dag lopen, reizen, dingen zien. Zou het liefst af en toe een rustdag hebben maar dat is wat zonde als je er 3,5 dag bent he?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:38 schreef Drugshond het volgende:
Bevalt Barcelona een beetje, denk het wel.
Oh Brugge vind ik ook leuk!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef Drugshond het volgende:
Brugge niet, daar wil je niet dood gevonden worden.
Lopen ?!? travelcardquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk en prachtig! Alleen ook vermoeiend de hele dag lopen, reizen, dingen zien. Zou het liefst af en toe een rustdag hebben maar dat is wat zonde als je er 3,5 dag bent he?
ja Gent iddquote:
Het is vreselijk vermoeiend idd, maar ik had het niet willen missenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ja, ik vind het heerlijk en prachtig! Alleen ook vermoeiend de hele dag lopen, reizen, dingen zien. Zou het liefst af en toe een rustdag hebben maar dat is wat zonde als je er 3,5 dag bent he?
Lopen ja, Ondanks dat ik heel vee gebruik maak van het OV, trein, metro en sinds vandaag ook de bus. Maar toch loop je stiekem meer dan je denkt. Vandaar van Carmel naar Parc Guell bijvoorbeeld, en dat is zwaar hoor, zo met die bergen enzo.quote:
voor een dagje wel ja maar dan heb je het ook wel een beetje gezien vind ikquote:
Joh, je loopt je suf in de metro.. Wel alles prima gevonden, maar: lopen, lopen, lopen..quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:44 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lopen ja, Ondanks dat ik heel vee gebruik maak van het OV, trein, metro en sinds vandaag ook de bus. Maar toch loop je stiekem meer dan je denkt. Vandaar van Carmel naar Parc Guell bijvoorbeeld, en dat is zwaar hoor, zo met die bergen enzo.
het nieuwe winkelcentrum is leukquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:47 schreef arjan1112 het volgende:
luik leuk vinden?? dat is een vervallen zooitje man.. je kan daar in de buurt wel goed wandelen.. spa malmedy enz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |