Ja, snap ik ook wel, maar alsnog.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook niet op zn achterhoofd gevallen. Dat heeft ie expres niet laten doen natuurlijk. Scheelt in de kosten voor het verkopen. En een leek koopt em wel over, niet wetende dat ie vervangen moet worden
Klagen kan je, maar buiten dit soort dingen om is de mobiele versie van Fok echt een een pareltje.quote:Op maandag 30 september 2013 23:09 schreef Hyman het volgende:
Kut mobiele lay-out, ik moest helemaal mn bed uit om een nieuw deel aan te maken omdat die mobiele lay-out te retarded is om het te kunnen.
"Er is geen volgend topic in deze reeks"
Ja dat snap ik ook welmaak aan dan.
Chique is het niet natuurlijk. Ik heb liever 200 euro minder en een schoon geweten. Of niets minder, maar wel eerlijk zijnquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Ja, snap ik ook wel, maar alsnog.
Ik mis ook nog de smileysquote:Op maandag 30 september 2013 23:15 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Klagen kan je, maar buiten dit soort dingen om is de mobiele versie van Fok echt een een pareltje.
Als je hem laat vervangen, kost het je 250-300, maar kun je er ook 200 meer voor vragen...quote:Op maandag 30 september 2013 23:19 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Chique is het niet natuurlijk. Ik heb liever 200 euro minder en een schoon geweten. Of niets minder, maar wel eerlijk zijn
Tja, heb je dan toch.quote:Op maandag 30 september 2013 23:05 schreef Hyman het volgende:
[..]
Die is natuurlijk ook niet op zn achterhoofd gevallen. Dat heeft ie expres niet laten doen natuurlijk. Scheelt in de kosten voor het verkopen. En een leek koopt em wel over, niet wetende dat ie vervangen moet worden
Mja, mijn ervaring daarin is anders. Onderhoud zie je bijna niet terug in de vraagprijs.quote:Op maandag 30 september 2013 23:22 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Als je hem laat vervangen, kost het je 250-300, maar kun je er ook 200 meer voor vragen...
Dus mes snijdt beetje aan twee kanten.
Hoeveel rij je per jaar? Echt, diesel is tweedehands best rendabel tegenwoordig.quote:Op maandag 30 september 2013 23:44 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, heb je dan toch.Zo zit ik eraan te twijfelen of ik volgend jaar nog wel nieuwe voorbanden koop. Zijn nog c.a. 3mm, maar aangezien ik toch ook een beetje aan het kijken ben naar iets anders.
(Ik zit net enorm te balen dat de VAG 1.6 TDI'tjes nog zo duur zijn; Als ik ga dieselen moet het wel zo'n blok (of zuiniger, mits genoeg vermogen) worden en dan kan het eigenlijk nog niet uit(140-200,- meer wegenbelasting per 3 maanden)
c.a. 20.000km. Rijd nu op LPG, das dan nog net iets gunstigers..quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Mja, mijn ervaring daarin is anders. Onderhoud zie je bijna niet terug in de vraagprijs.
[..]
Hoeveel rij je per jaar? Echt, diesel is tweedehands best rendabel tegenwoordig.
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:00 schreef Piet__Piraat het volgende:
Aaaaah! Wil je ook weer gas terug kopen dan? Ik ging uit van benzine vs. diesel. Bij gas vs. diesel is het een ander verhaal natuurlijk.
Balen....quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh had een knappe 206 gezien, wilde net contact opnemen is die van marktplaats af
Er is veel keus, maar in mijn budget (1500-2000) met airco valt het vies tegen. Weet namelijk niet of een kilometerstand van 220.000+ een probleem kan zijn bij deze auto's. Die ik had gezien had net 170.000 km en paste ruim in het budget.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:02 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Balen....
Maar als je een beetje budget hebt heb je absurd veel keus in 206jes...
Tegen de 2 ton worden ze wel merkbaar minder helaas. Dat zou ik dus proberen te vermijden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:18 schreef Sjoegerd het volgende:
aar in mijn budget (1500-2000) met airco valt het vies tegen. Weet namelijk niet of een kilometerstand van 220.000+ een probleem kan zijn bij deze auto's. Die ik had gezien had net 170.000 km en paste ruim in het
Valt heel erg mee hoor! Zeker de auto's die het goed doen op LPG zijn prima te verkrijgen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.
Laat me raden, bezig met je telefoon?quote:Maar goed, ik heb maandag eerst een afspraak bij de schadehersteller. Zat 1 sec. niet op te letten en botste toen op een stilstaande auto.Gevolg: Hij 2 krasjes, ik: Kapotte bumper, kapotte grille kapjes en een kapotte koplamp. dankzij zijn trekhaak en de bumperbalk stuk.. Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
Dat is wel heel zuur ja. Hopelijk valt de schade mee. Ga je alleen laten taxeren of meteen repareren? Hoop onderdelen kun je vast wel van de sloop halen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Tja, daar zit dus de twijfel; wel of niet weer gas nemen.. Het bevalt me prima, maar je hebt zo weinig keus qua occasions op gas.
Maar goed, ik heb maandag eerst een afspraak bij de schadehersteller. Zat 1 sec. niet op te letten en botste toen op een stilstaande auto.Gevolg: Hij 2 krasjes, ik: Kapotte bumper, kapotte grille kapjes en een kapotte koplamp. dankzij zijn trekhaak en de bumperbalk stuk.. Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
"Maar" 20?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:01 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ik reed misschien nog maar 20 km/u op moment van impact.
dat eerste. Klopt, maar dat zijn vooral auto's die ik jist niet wil. (Cirtoen c3 en chevrolet matiz of kalos..) en ik wil wel ongeveer 100 pk hebben.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:45 schreef L0we het volgende:
[..]
Valt heel erg mee hoor! Zeker de auto's die het goed doen op LPG zijn prima te verkrijgen.
[..]
Laat me raden, bezig met je telefoon?. En geloof nooit dat het 1 sec was...
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:23 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is wel heel zuur ja. Hopelijk valt de schade mee. Ga je alleen laten taxeren of meteen repareren? Hoop onderdelen kun je vast wel van de sloop halen.
Occasions op gas heb je wel minder keuze in ja. Voordeel is dat ze wat minder gelopen hebben dan de diesels (want eerder rendabel), maar toch moet je altijd goed zoeken voor een goed onderhouden exemplaar. Vooral omdat je ook nog eens rekening moet houden met de kwaliteit van de gastank... want die moet toch verplicht om de tien jaar vervangen worden? Kost je ook nog eens knaken. En als gas geen optie meer is, dan moet je maar eens een goede vergelijking benzine vs. diesel gaan maken.
Ik zou zelf ook best gas willen rijden, maar zou gek worden van dat tanken elke keer. En ik wil m'n reservewiel niet missen (en geen los wiel of complete tank in de kofferbak). Dus dan is het al niet meer snel een optie...
Klopt ja, stond me iets van bij maar hij mag bij inbouw niet ouder dan tien jaar zijn. Daarna moet ie bij de APK gecontroleerd worden op lekken (aanstekertje erbijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem...tevens kan ik c.a. 500 km op 1 gastank. Meer dan dat ik op een tank benzine kan rijden
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
gastank hoef niet te worden vervwngen na 1 jaar ofzo. anders had ik al een probleem...tevens kan ik c.a. 500 km op 1 gastank. Meer dan dat ik op een tank benzine kan rijden
majoor. De SEAT was 5750 toen ik hem kocht. 7 jaar oud en had 118000 km op de teller.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:50 schreef Goddelijker het volgende:
Is een auto met aanschafwaarde rond de 5000 met gas een go or no-go?
Want het zo best wel eens rendabel kunnen zijn voor mij.
benzinetank is dacht ik 45 liter. Gastank bruto 62 liter. Netto c.a. 50 literquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?
Een Renault Megane met een 1.6 16v heeft net wat meer dan 100 pk, en doet het prima op LPG. Ik rij mn Megane break met gemiddeld 1:11.8, das best netjes!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:29 schreef Marco001 het volgende:
[..]
dat eerste. Klopt, maar dat zijn vooral auto's die ik jist niet wil. (Cirtoen c3 en chevrolet matiz of kalos..) en ik wil wel ongeveer 100 pk hebben.
Dat tweede: hoe lang kost het om een temperatuur van een digitale thermometer aan een muur af te lezen? Dat deed ik namelijk. Voogens kost dat niet veel meer dan een seconde
Renault zijn leuke auto's maar ik wil niet voor elk defect lampje naar de garage. (En de oudere renault megane vind ik ook lelijk...)quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:18 schreef L0we het volgende:
[..]
Een Renault Megane met een 1.6 16v heeft net wat meer dan 100 pk, en doet het prima op LPG. Ik rij mn Megane break met gemiddeld 1:11.8, das best netjes!
En 1 seconde ergens anders naar kijken? Das met 50 km/h hooguit 14 meter. Zure foutjes! Hoop dat de schade een beetje meevalt
Klopt ook. Heeft met de energie in gas vs. benzine te maken. Ik geloof dat gas gemiddeld zo'n 10-15% meer verbruikt. Maar goed, tegen 70 cent per liter zal dat je een biet zijn lijkt mequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:58 schreef Martijn93 het volgende:
[..]
Ow? Ik dacht altijd dat met gas je verbruik hoger lag? Of heb je een grotere gastank dan een benzinetank?
die haalt hem er tenminste af, aanbieders zat die de auto al lang verkocht hebben maar hij nog gewoon op internet staatquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Buh had een knappe 206 gezien, wilde net contact opnemen is die van marktplaats af
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 23:30 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Renault zijn leuke auto's maar ik wil niet voor elk defect lampje naar de garage. (En de oudere renault megane vind ik ook lelijk...)
De mini Cooper clubman is er helaas niet met LPG. Anders Wist ik het al wel.
Budget zal rond de 7-8000,- liggen(zoals het nu lijkt), Jonger als 2007 en max 150.000km.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...
http://link.marktplaats.nl/721887683 Ik weet niet precies wat je budget is, maar zo'n coupe is best te pruimen!
Dat is zeer zeker achterhaald. Sterker nog, ik geloof dat de Meganes III best hoog in de betrouwbaarheidsstatistieken staan.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:39 schreef L0we het volgende:
[..]
Dat is ook wel wat achterhaald hoor...
Ze zijn wel betrouwbaar, maar zelf onderhoud doen is bijna onmogelijk gemaakt bij de nieuwe modellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:33 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker achterhaald. Sterker nog, ik geloof dat de Meganes III best hoog in de betrouwbaarheidsstatistieken staan.
Klopt, maar dat is sowieso een kwaaltje bij nieuwere auto's. Alle techniek wordt steeds strakker weggebouwd, waardoor je zelf nergens meer bij kan, eigenlijk is het idioot. De Audi A4 uit midden jaren '00 staat er ook om bekend dat de voorbumper eraf moet om een lampje te kunnen vervangen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:46 schreef Cultuur058 het volgende:
[..]
Ze zijn wel betrouwbaar, maar zelf onderhoud doen is bijna onmogelijk gemaakt bij de nieuwe modellen.
Zelfs bij mijn laguna 2 is de ruimte voor het vervangen van een koplamp al te klein voor mijn handen. Een clio of magane heeft natuurlijk een nog compactere motor ruimte.
zelfee bij het laatste model Opel vectra...quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is sowieso een kwaaltje bij nieuwere auto's. Alle techniek wordt steeds strakker weggebouwd, waardoor je zelf nergens meer bij kan, eigenlijk is het idioot. De Audi A4 uit midden jaren '00 staat er ook om bekend dat de voorbumper eraf moet om een lampje te kunnen vervangen.
Ik weet nog dat ik 35 cent betaalde voor een liter LPG... Nu betaal ik rond de 70cent per liter.quote:Op zondag 6 oktober 2013 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
Zojuist eens wat oude rekeningen bekeken van de periode dat in Luxemburg zat, ¤0,887 voor een liter diesel of ¤1,052 voor benzine, dat waren nog eens tijden.
Zorg dat je de onderhoudshistorie weet! De 207 is niet zo'n populaire auto geweest, mede door de vele technische mankementen.quote:Op maandag 7 oktober 2013 19:56 schreef Goddelijker het volgende:
Ben nu een 207 op 't spoor, het is alleen even afwachten hoe het allemaal gaat lopen.
Ja, hij is altijd op tijd onderhouden.quote:Op maandag 7 oktober 2013 21:44 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Zorg dat je de onderhoudshistorie weet! De 207 is niet zo'n populaire auto geweest, mede door de vele technische mankementen.
Idem hier, kun je nagaan hoever we inmiddels heen zijn.quote:Op zondag 6 oktober 2013 18:38 schreef Sjoegerd het volgende:
Vond het afgelopen zomer al een verademing om voor 1.36 te tanken in Luxemburg.
Ik vond de 1.65 hier vorige week al goedkoopquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 11:19 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Idem hier, kun je nagaan hoever we inmiddels heen zijn.
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 09:28 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is ook wel opvallend weinig. Maar goed, dan moet je er dus wel een tijdje mee vooruit kunnen
Dan weet je in ieder geval hoe die ermee hebben gereden, dat scheelt al een heel stuk.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.
Daar heb je de reden dat ik zo'n brik echt niet wil hebbenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:36 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Dan weet je in ieder geval hoe die ermee hebben gereden, dat scheelt al een heel stuk.
Sinds gisteren moet ik het doen met een Peugeot 107 als leenauto. (eigen auto staat bij de schadehersteller..) nieuwste versie, maar wat een prutding zeg.. in die 107 valt het net 20 minuten vol te houden op die zitting. (te hoog, te hard en te vlak. )Als ik de zonneklep naar beneden doe kan ik niet eens meer door de voorruit kijken.
(nouja, ik zie een streepje van wellicht 20 cm asfalt vlak voor de auto.)
Wat Marco zegt: je weet hoe ie bereden is. Dat kan in dit geval een voor- en een nadeel zijn. Als ik zie hoe vaak die opaatjes nog stoepjes e.d. meepakken is uitlijnen in elk geval niet verkeerd voordat je ermee gaat rijdenquote:Op dinsdag 8 oktober 2013 14:32 schreef Goddelijker het volgende:
[..]
Hij is van mijn oom en tante, die door omstandigheden (ziekte) weg moet.
Deze is niet van iemand >70 geweest.quote:Op dinsdag 8 oktober 2013 23:41 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
Daar heb je de reden dat ik zo'n brik echt niet wil hebben
[..]
Wat Marco zegt: je weet hoe ie bereden is. Dat kan in dit geval een voor- en een nadeel zijn. Als ik zie hoe vaak die opaatjes nog stoepjes e.d. meepakken is uitlijnen in elk geval niet verkeerd voordat je ermee gaat rijden.
Zit ie te laag? Dat kan toch haast niet? Of ben je "maar" 1 meter 50 ofzo?quote:Op woensdag 9 oktober 2013 06:32 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb eigenlijk nog een kussentje nodig in de 107
Kort bovenlichaamquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:45 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Zit ie te laag? Dat kan toch haast niet? Of ben je "maar" 1 meter 50 ofzo?
Ik ben niet anders gewendquote:Op woensdag 9 oktober 2013 09:51 schreef Goddelijker het volgende:
Ik vond de C1/107/Aygo die ik keer als leenauto had, nog best 'pittig' rijden voor dat kleine motortje. Maar de stoelen missen wel steun, zeker als je de luxe franse stoelen of stevige duitse gewend bent.
Ik kan je nu al vertellen dat er een addertje onder zit en jij die auto never nooit voor ¤3.500 meekrijgtquote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:13 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/golf/7910980/fotos
Net een mailtje achteraan gestuurd; zal wel geen reactie krijgen helaas, maar als dit allemaal klopt, en hij kan de onderhoudshistorie laten zien is het wel de moeite waard om hem even van dichtbij te bekijken..
(En dan snel de Seat op MP zetten, daar moet ik ook nog wel 2000-3000 voor kunnen krijgen..)
die foto's zijn sowieso niet van de auto zelf... Zijn ergens in het zuiden van USA gemaakt zo te zien. En neehoor, jebverpest geen droom.. Verwacht zelf ook geen eens response te krijgen van de verkoper.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 16:26 schreef DDriver het volgende:
[..]
Ik kan je nu al vertellen dat er een addertje onder zit en jij die auto never nooit voor ¤3.500 meekrijgt![]()
Excuses als ik nu je droom heb verpest
Edit: Daarbij heb ik ook nog nooit palmbomen bij een Volkswagendealer op het terrein zien staan..
Te mooi om waar te zijn.quote:Op woensdag 9 oktober 2013 13:13 schreef Marco001 het volgende:
http://www.autotrack.nl/tweedehands/volkswagen/golf/7910980/fotos
Net een mailtje achteraan gestuurd; zal wel geen reactie krijgen helaas, maar als dit allemaal klopt, en hij kan de onderhoudshistorie laten zien is het wel de moeite waard om hem even van dichtbij te bekijken..
(En dan snel de Seat op MP zetten, daar moet ik ook nog wel 2000-3000 voor kunnen krijgen..)
lijkt mij ook niet lekker zitten, zo dubbelgevouwen...quote:Op woensdag 9 oktober 2013 19:55 schreef JDude het volgende:
Mensen die een stoel met verstelbare zitting in "standje glijbaan" zetten, dus met de zitting zowat hellend naar voren. Echt, waarom? Je wil toch wel enige steun hebben van dat ding?
Ooh, dat kan vanavond al wel zijn..quote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:40 schreef Hyman het volgende:
[ afbeelding ]
Tot de volgende aardbeving dan maar.
Wij nooit dusquote:Op donderdag 10 oktober 2013 17:50 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Ooh, dat kan vanavond al wel zijn..We hebben een paar weken geleden nog eentje gehad dus...
Ahja, jullie wonen op gasarme gronden.quote:
Klinkt goed. Waar ben je zoal geweest?quote:Op zondag 13 oktober 2013 18:40 schreef JDude het volgende:
Zo, terug van een weekendje touren door België en Luxemburg. Mooi man.
Wen je wel aan met de tijd. Heb je nog wel rubber op je koppelingspedaal trouwens? Ik had ooit een auto waar dat eraf gescheurd wasquote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:15 schreef Keukendrol het volgende:
Zijn er meer die wek eens met hun poot van de koppeling afglijden wanneer je schoenzool nat is? Ik vind dit echt irritant.
Ik heb net mijn rijbewijs
ja, maar wel glad rubber door slijtage zegmaar.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:17 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wen je wel aan met de tijd. Heb je nog wel rubber op je koppelingspedaal trouwens? Ik had ooit een auto waar dat eraf gescheurd was
Wellicht kan je dat vernieuwen?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
ja, maar wel glad rubber door slijtage zegmaar.
Is een optie inderdaad.quote:Op woensdag 16 oktober 2013 15:18 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Wellicht kan je dat vernieuwen?
Hoe moeilijk kun je het jezelf maken?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:09 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Een parkeerplaats verlaten kan best in 4 minuten.
Dat is een Audi S4 uit het jaar +/- 2000. Veel uitvoering hebben 2.7 liter V6 motor erin liggen. De kleur is blauwquote:Op donderdag 24 oktober 2013 00:51 schreef rumiii het volgende:
In deze clip
zag ik een Audi A4 op
0:10 0:24 0:46
waarvan ik benieuwd ben naar de uitvoering en kleur.
Kan iemand mij wegwijs maken?
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef JDude het volgende:
Hier ben ik nou in korte tijd al twee keer tegenaan gelopen gereden.
[ afbeelding ]
Ik volg de blauwe lijn, een ander voertuig de rode. Allebei willen we uiteindelijk linksaf richting het westen en allebei hebben we haaientanden voor we het stuk weg met de voorsorteervakken opdraaien. Wie mag er nou eerst?
Ja, zo redeneer ik dus ook. Maar onlangs dus al twee keer meegemaakt dat rood er anders over dacht. Eentje kwam zelfs "verhaal halen"quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.
Bedankt man, blijkt inderdaad een S4 B5.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:10 schreef DDriver het volgende:
[..]
Dat is een Audi S4 uit het jaar +/- 2000. Veel uitvoering hebben 2.7 liter V6 motor erin liggen. De kleur is blauwmaar welke exacte benaming dit bij Audi is weet ik niet.
quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:14 schreef JDude het volgende:
Hier ben ik nou in korte tijd al twee keer tegenaan gelopen gereden.
[ afbeelding ]
Ik volg de blauwe lijn, een ander voertuig de rode. Allebei willen we uiteindelijk linksaf richting het westen en allebei hebben we haaientanden voor we het stuk weg met de voorsorteervakken opdraaien. Wie mag er nou eerst?
Dat is het niet per se. In principe heeft degene die een bocht naar rechts maakt voorrang, en in praktijk is dat vaak de kortste bocht.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 10:35 schreef MarkM het volgende:
[..]
Blauw heeft de kortste bocht en mag dus eerst volgens mij.
Was het je eigen auto? De truc in .de is om te wachten tot er drie maanden voorbij zijn. In drie maanden moet de bestuurder bekend zijn, anders mogen ze niet meer vervolgen. Keihard negeren dusquote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef Marco001 het volgende:
Je hebt in Luxemburg erg leuke wegen.. Kan. Je je idd. Prima vermaken..
Die Duitsers zijn ook snel zeg. Bekeuring gehad, (geflitst) volgens de brief moest ik binnen 2 weken na ontvangst betalen. Ik geloof dat ik die brief 3-4 weken geleden heb binnengekregen en wou hem morgen gaan betalen.(tegelijk met een aantak andere rekeningen.) Krijg ik gister al een brief van hun met een verdubbeling van de boete... Lekker is dat.morgen dus maar de originele boete betalen en over een week een brief sturen dat ik de boete reeds heb betaald maar pas net die verhoging binnen krijg... :p
heb al betaald...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 19:47 schreef Piet__Piraat het volgende:
[..]
[..]
Dat is het niet per se. In principe heeft degene die een bocht naar rechts maakt voorrang, en in praktijk is dat vaak de kortste bocht.
[..]
Was het je eigen auto? De truc in .de is om te wachten tot er drie maanden voorbij zijn. In drie maanden moet de bestuurder bekend zijn, anders mogen ze niet meer vervolgen. Keihard negeren dus.
Op zich een leuke auto, maar ik ben iemand die telkens toch wel weer verliefd wordt op de nieuwste modellen. Toentertijd was het natuurlijk de ontzettend brute wagen, maar ik zie nu toch liever een S5 rondrijdenquote:Op donderdag 24 oktober 2013 16:49 schreef rumiii het volgende:
[..]
Bedankt man, blijkt inderdaad een S4 B5.
Wat vind jij van deze auto (en de kleur)?
Nogmaals bedankt.
Waar hebben ze je te pakken gehad?quote:Op woensdag 16 oktober 2013 14:56 schreef Marco001 het volgende:
Je hebt in Luxemburg erg leuke wegen.. Kan. Je je idd. Prima vermaken..
Die Duitsers zijn ook snel zeg. Bekeuring gehad, (geflitst) volgens de brief moest ik binnen 2 weken na ontvangst betalen. Ik geloof dat ik die brief 3-4 weken geleden heb binnengekregen en wou hem morgen gaan betalen.(tegelijk met een aantak andere rekeningen.) Krijg ik gister al een brief van hun met een verdubbeling van de boete... Lekker is dat.morgen dus maar de originele boete betalen en over een week een brief sturen dat ik de boete reeds heb betaald maar pas net die verhoging binnen krijg... :p
Fuldabruck, de BAB 44.. Je hebt daar een heel stuk bergaf, en onderaan is het 80 over een brug...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:34 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Waar hebben ze je te pakken gehad?
Dat stuk ken ik niet, op de A7 daar in de buurt staan wel een aantal vaste camera's, was dat op de A44 ook zo?quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:49 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Fuldabruck, de BAB 44.. Je hebt daar een heel stuk bergaf, en onderaan is het 80 over een brug...
daar wel...quote:Op donderdag 24 oktober 2013 20:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat stuk ken ik niet, op de A7 daar in de buurt staan wel een aantal vaste camera's, was dat op de A44 ook zo?
In verhouding met NL wel ja. 20km/h te snel kun je daar altijd doen. Kost je 35 euro. Vanaf 21-25 kost je 80 euro, 26-30 is 100 euro. Daarboven wordt het duurder, vanaf 160 euro. In vergelijking met NL nog peanuts natuurlijk. Maar die tot 20km/h incasseren ze ook bijna niet, ivm kosten/baten. Ideaalquote:Op donderdag 24 oktober 2013 22:37 schreef DDriver het volgende:
Het scheelt dat de boetes in Duitsland meestal een lachertje zijn!
16 te hard is 30 euro. ervaringsdeskundige.quote:Op donderdag 24 oktober 2013 23:53 schreef Piet__Piraat het volgende:
met NL wel ja. 20km/h te snel kun je daar altijd doen. Kost je 35 euro. Vanaf 21-25 kost je 80 euro, 26-30 is 100 euro. Daarboven wordt het duurder, vanaf 160 euro. In vergelijking met NL nog peanuts natuurlijk. Maar die tot 20km/h incasseren ze ook bijna niet, ivm kosten/baten. Ideaal Dit alles bibeko. Bubeko kost +20 zelfs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |