Nieuw account maken? Peter de Bruin ofzo?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:47 schreef EDMAN- het volgende:
Fuck Peter heeft me geblocked(de wit dan he)
iemand screenshots?
Ideetje voor morgenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:49 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Nieuw account maken? Peter de Bruin ofzo?
Natuurlijk kan dat, elke klacht is toegestaan. Welk probleem heb je er dan mee?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 21:42 schreef __droogkloot__ het volgende:
Kan ik ook klagen over het fenomeen 'delen' in het algemeen?
He die tweede links in de middelste rij is een man.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Deze man is ook een toppertje daar:
[ afbeelding ]
En ze heeft ook nog eens een dubbel paspoort.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 18:08 schreef lucky_m3 het volgende:
Weten die Wilders stemmers trouwens, dat hij een buitenlandse vrouw heeft? Hongaars als ik het goed heb
Nee, dat vind ik niet. Want als dit voorkomt open ik zelf even de chat en stuur ik daar een berichtje.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:04 schreef TommyVercetti het volgende:
Vinden jullie het ook zo irritant als mensen op facebook vragen hoe het met je gaat? Dus niet via de chat maar op je wall ofzo.. Voel me dan enerzijds verplicht om een antwoord te geven, maar dan krijg je weer een antwoord terug aangzien die ander een gesprek wil voeren..
Kutte is echter dat er sowieso altijd wel een aantal mensen mee zit te lezen, waar ik dus helemaal geen zin in heb..
Meestal reageer ik daar dan ook helemaal niet op, of doe ik alleen 'vind ik leuk' ofzo..
Peter begrijpt niet dat de lonen voor de werknemers omhoog gaan wat dus goed is, en dat de werknemers voor de werkgevers duurder worden (zie titel). Nee, hij denkt dat het hebben van een bijbaantje duurder wordtquote:Nieuwe wet maakt bijbaantje duur"
De nieuwe Wet Minimumloon kan nadelig
uitpakken voor tienduizenden mensen met
een bijbaantje of een kleine opdracht.
Het is een bij-effect van de wet die
vooral bedoeld is voor postbezorgers.
Minister Asscher wil een minimumloon
zonder uitzonderingen voor bijvoorbeeld
oppassen en grasmaaien.Dat kan ertoe
leiden dat die klusjes duurder worden.
Ook het stukloon voor bezorgers van
bijvoorbeeld reclamefolders zal door de
wet verdwijnen."Oudere bezorgers worden
daardoor drie keer zo duur",zegt een
directeur van PostNL.
D66 wil de uitzonderingen houden.VVD en
PVV hebben ook moeite met de wet..........en ze blijven maar aan de gang nu dit weer
quote:Kunnen ze niet beter een pilletje in de brieven bus doen en als je hem in neem datje ter plekken dood neer valt hebben ze weer een paar vliegen in een klap minder zorgkosten minder werkeloos heid meer pensoen geld en meer naar brussel
Ik ga ook ff een dubbelacount aanmakenquote:De ambtenaren die deze regels bedenken moeten wegens sanering ontslagen worden.Dan mogen ze ook in de bijstand.Kunnen ze gelijk voelen hoe hun wetten werken.
Hier maakt het niet echt uit als je de schoolfoto mist.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:51 schreef DroogDok het volgende:
Deze man is ook een toppertje daar:
[ afbeelding ]
Terug naar de jaren '70!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 15:27 schreef Ceased2Be het volgende:
De Bart Smit pagina begint ook hilarisch te worden
https://www.facebook.com/Bartsmit/posts/596816197036737
n.a.v.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:08 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Terug naar de jaren '70!De werkelijke klacht is dat de tegenwoordige 'moeders' zich dus kennelijk niet meer herkennen in dit stereotype beeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De werkelijke klacht is dat de tegenwoordige 'moeders' zich dus kennelijk niet meer herkennen in dit stereotype beeld.
wat is dat met moeders tussen aanhalingstekensquote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:33 schreef Pharkus het volgende:
[..]
De werkelijke klacht is dat de tegenwoordige 'moeders' zich dus kennelijk niet meer herkennen in dit stereotype beeld.
Echte moeders strijken, koken, wassen, huishouden de hele rambam, zoals het hoort.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
wat is dat met moeders tussen aanhalingstekens?
strijken doe ik niet vaak, aangezien ik zelf nooit tevreden benquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:22 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Echte moeders strijken, koken, wassen, huishouden de hele rambam, zoals het hoort.
Jong geleerd is oud gedaan, dus hop weg achter de computer en leer je dochters goede toekomstige moeders wordenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:23 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
strijken doe ik niet vaak, aangezien ik zelf nooit tevreden benmaar de rest wel. En m'n dochters leren koken en maken hun eigen bed op.
Misschien worden zij wel goede huisvrouwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |