Hey, hakenkruis als plaatje is niet toegestaan!*quote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hey hakenkruis als plaadje mag nniet !
Dat is wat anders, en die tijd moeten we ook eens achter ons laten.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Het zijn de kleuren van nazi-Duitseland!
Hetzelfde*quote:
Bananenquote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef KLTZK het volgende:
Niet de opperste keizer van de bananen zijn
Dat is wat jou volk er van maaktquote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Hey, hakenkruis als plaatje is niet toegestaan!*
Nee want deze tijd heeft wel mensen de lefen gekost !quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is wat anders, en die tijd moeten we ook eens achter ons laten.
Ligt eraan. Als ik er een post zitten ze meteen achter me.aanquote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
BL heeft er nooit problemen mee gehad.
Jouw* en je vergeet de punt.quote:Op maandag 30 september 2013 21:15 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Dat is wat jou volk er van maakt
Ik ben BL.quote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik er een post zitten ze meteen achter me.aan
Ik hoop echt dat er ooit nog een meet komtquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Jouw* en je vergeet de punt.
Jij bent dan ook een kutuser en ze smeren je gewoon graag een ban aan. BL is aardigquote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ligt eraan. Als ik er een post zitten ze meteen achter me.aan
VERGEET DE PUNT NIET HÈ.quote:
En dan?quote:Op maandag 30 september 2013 21:16 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat er ooit nog een meet komt
!!1!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |