Nu wordt je poesje misselijkquote:
ken ik. wil hardcore zodat ik in de bus wat te luisteren hebquote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Miss moet je is luisteren naar eazy-e
Oh wacht dat klinkt heel foutquote:
Ik snap er zelf ook weinig meer van.quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Ja, mobiel. Jullie posten te snel
Zo snel mogelijk.quote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Zeg dat tegen hem dan.
Wanneer meeten?
Oke luister: I wanna puff puff give me the green green stuffquote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ken ik. wil hardcore zodat ik in de bus wat te luisteren heb
Iets met klonen of zo haal ik eruitquote:Op maandag 30 september 2013 21:12 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Ik snap er zelf ook weinig meer van.
LittleBrownie danquote:
Zeg dat tegen Bitterlemon dan.quote:Op maandag 30 september 2013 21:13 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Iets met klonen of zo haal ik eruit
Nederlands*quote:
Dat is geen hakenkruis intelligentquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hey hakenkruis als plaadje mag nniet !
Het zijn de kleuren van nazi-Duitseland!quote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Dat is geen hakenkruis intelligent
Klopt = banquote:Op maandag 30 september 2013 21:14 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Hey hakenkruis als plaadje mag nniet !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |