Komen misschien zijn grootste fantasieën uitquote:
Het wordt geniaal, denk ikquote:Op maandag 30 september 2013 21:17 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Word geniaal denk ik
Vooral de grammer nazi's hier omdat ik rare zinnen uitspreek.
1 zin van mij:quote:Op maandag 30 september 2013 21:18 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Het wordt geniaal, denk ik.
Vooral voor de grammar nazi's hier omdat ik rare zinnen uitspreek.
Fixed. Denk ik.
Of sluit gewoon je pcquote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik mag niet snuiven ik mag geen kanker zeggen
wat de fuck gast ga je moeder pesten
bby pls talk nomral.quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
1 zin van mij:
Ik was zo gelopen over de straat en opeens er kwamen zo rare mannetje.
Zo praat ik
Wat snuif je?quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef hamerhaaitje het volgende:
Ik mag niet snuiven ik mag geen kanker zeggen
wat de fuck gast ga je moeder pesten
Deze?quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde van de VA dat de SC even niet goed is, dus ik dacht ik kom het verbeteren met mijn presence.
Iedereen ren weg spatie is er!quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Ik hoorde van de VA dat de SC even niet goed is, dus ik dacht ik kom het verbeteren met mijn presence.
d3 bbyquote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef Bitterlemon het volgende:
Toch maar weer terug naar Kirby, mijn oude UI.
quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
Een hamer is efficienter dan een koelkast.quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Liever een.koelkast dan eeen hamer
Ga die pc dicht doen danquote:Op maandag 30 september 2013 21:20 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Kan niet, mij is slecht nederlands geleerd!
quote:Op maandag 30 september 2013 21:19 schreef Spatieloos het volgende:
bby y no donwlod d3?quote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
y u do dis, i cry evrytim
stahp pls
Een.koelkast is kouderquote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Een hamer is efficienter dan een koelkast.
bby pls buyquote:
Ik zal jou eens koud maken met mijn hamerquote:Op maandag 30 september 2013 21:21 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
[..]
Een.koelkast is kouder
quote:Op maandag 30 september 2013 21:22 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik zal jou eens koud maken met mijn hamer
Denk je serieus dat VA Obama in zijn UI heeft?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |