abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport maandag 30 september 2013 @ 19:50:43 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_131717632

winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_131717650
quote:
1s.gif Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Vind je het te zuur? Doe er dan een handje rozijnen en een blikje ananasstukjes door en kook het ananassap mee met het water. Spekjes erbij, aardappels doorheen stampen, beetje jus eroverheen en smullen maar.
Veel te zuur ja, maar als ik iets smerig vind is het fruit door mijn warme eten. :@
pi_131717670
Ik kwam bij breaking bad niet door de eerste 3 afleveringen, vond er geen flikker aan.
pi_131717677
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben een paar afleveringen geprobeerd maar toen greep het ons niet. Maar goed, dat was bij de Soprano's ook zo, maar die heeft een 2e poging gekregen en daarvan hebben we alle 80+ afleveringen net in één ruk gekeken en afgerond. Dus dat gaan we met BB ook nog wel een keer proberen :Y
Ik heb ook op het punt gestaan af te haken :D Maar moest blijven kijken van Ross. Er is overigens geen enkel punt geweest waarop ik de hoofdpersoon mocht...tragisch, ja. Hem mogen? Absoluut niet.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_131717745
Als ik klaar ben met prison break probeer ik het misschien nog wel een keer.
pi_131717813
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Er is overigens geen enkel punt geweest waarop ik de hoofdpersoon mocht...tragisch, ja. Hem mogen? Absoluut niet.
Dat :Y
  maandag 30 september 2013 @ 19:56:48 #7
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_131717906
Ik heb het nooit gezien. Met ons tempo wordt dat pas 2018 ofzo.

Op dit moment kijken wij alleen naar Dr. Who :)
  maandag 30 september 2013 @ 19:57:43 #8
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_131717948
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Veel te zuur ja, maar als ik iets smerig vind is het fruit door mijn warme eten. :@
Als je zuurkool te zuur vind, spoel hem een weinig voor het koken
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_131719257
Gefeliciteerd B&G!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131719535
Vandaag heb ik nog een keer bramen geplukt en door de zeef gehaald. Vorige keer waren het bramen uit het bos, nu van een braakliggend terrein. Deze bramen leken sappiger, maar ik hield er minder van over. Ze hadden ook minder aroma, maar dat verbaasde me niet.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131720195
En ik heb ook nog wat hazelnoten geraapt.
Misschien ga ze wel met caramel verwerken tot krokant. Dat kan ik niet meer kopen.
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131720244
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131721195
Bedtijd, morgen ga ik tuinieren bij mijn moeder. En eerst nog jam maken.
Trusten!
Am I evil? Yes I am!
Am I evil? I am man!
pi_131721452
quote:
9s.gif Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam bij breaking bad niet door de eerste 3 afleveringen, vond er geen flikker aan.
Dan zou ik het niet nog een keer proberen.

Ik vond het in de eerste minuut al geweldig. Met dat bizarre gedoe met die camper. _O-

Maar nu is het afgelopen. -O- Wel op tijd gestop. Beter dan series die te lang door gaan en ik dan afhaak.
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_131721571
quote:
7s.gif Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef rijsttafel het volgende:

[..]

Dan zou ik het niet nog een keer proberen.

Juist wel.
Ik hoor vaak (en vooral van vrouwen) dat het lang duurt voordat ze BB leuk gaan vinden maar dan is het ook geweldig :)
Ben blij dat ik ook door moest blijven kijken van mijn vriend.
pi_131721720
quote:
14s.gif Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik ook! Banaan bv in ovenschotels, blegh! En ananas op pizza vind ik ook niet lekker.
Alleen bij zuurkool vind ik het dus lekker. Het maakt het minder zuur en verder heeft het geen sterke smaak. Echt, probeer het maar :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_131721771
Serieus; ik heb nog nooit van Breaking Bad gehoord :').
Maar de enige serie die ik ooit leuk heb gevolgd was ATWT :'( Verder kijk ik liever films.
pi_131721907
Oh wacht, is MasterChef of My Kitchen Rules ook een serie? :D
pi_131722749
quote:
0s.gif Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Juist wel.
Ik hoor vaak (en vooral van vrouwen) dat het lang duurt voordat ze BB leuk gaan vinden maar dan is het ook geweldig :)
Ben blij dat ik ook door moest blijven kijken van mijn vriend.
Okee :)

Mijn ervaring is alleen van mezelf dus :P
Fok!-reputatiemeter van Rijsttafel:
Slecht [-----X----------------------------------------------------------] Goed
pi_131725343
Wij keken Breaking Bad toen het op Ned 3 werd uitgezonden (direct aan verslingerd vanaf aflevering 1), maar halverwege seizoen 2 hadden we een paar keer geen tijd + vergeten op te nemen en toen zijn we er helemaal uit geraakt. Maarrrrrr, nu hebben we Netflix dus zodra we verhuisd zijn kijken we alle seizoenen gewoon achter elkaar gedurende vijf slapeloze dagen + nachten ofzo. Nu al zin in. O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_131725425
Overigens hebben we op Netflix de serie 'Orange is the New Black' er in twee avonden doorheen gejast. :@ :D Was gaaf!

Leuk hoor, dat binge watching! *)
  maandag 30 september 2013 @ 22:26:57 #24
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_131725807
Een paar druppels regen in Palermo vanavond toen we in de oude stad wilden gaan eten. Het middeleeuwse plaveisel (marmer?) werd een beetje erg glad en ja hoor....daar ging Bluezz onderuit. Weer op die ene knie die in het verleden al een paar keer beschadigd was. Gevolg: enorme opgezwollen knie (soort ei erop) en veel pijn voor haar.
Denk niet dat we morgen de Etna op gaan klimmen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_131725936
O nee! Arme Bloes!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')