Veel te zuur ja, maar als ik iets smerig vind is het fruit door mijn warme eten.quote:Op maandag 30 september 2013 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind je het te zuur? Doe er dan een handje rozijnen en een blikje ananasstukjes door en kook het ananassap mee met het water. Spekjes erbij, aardappels doorheen stampen, beetje jus eroverheen en smullen maar.
Ik heb ook op het punt gestaan af te hakenquote:Op maandag 30 september 2013 19:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Wij hebben een paar afleveringen geprobeerd maar toen greep het ons niet. Maar goed, dat was bij de Soprano's ook zo, maar die heeft een 2e poging gekregen en daarvan hebben we alle 80+ afleveringen net in één ruk gekeken en afgerond. Dus dat gaan we met BB ook nog wel een keer proberen
Datquote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Er is overigens geen enkel punt geweest waarop ik de hoofdpersoon mocht...tragisch, ja. Hem mogen? Absoluut niet.
Als je zuurkool te zuur vind, spoel hem een weinig voor het kokenquote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel te zuur ja, maar als ik iets smerig vind is het fruit door mijn warme eten.
Wow.....bijzonderquote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow.. http://twistedsifter.com/(...)beach-dday-memorial/
Mooi!quote:Op maandag 30 september 2013 20:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Wow.. http://twistedsifter.com/(...)beach-dday-memorial/
Dan zou ik het niet nog een keer proberen.quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
Ik kwam bij breaking bad niet door de eerste 3 afleveringen, vond er geen flikker aan.
Juist wel.quote:Op maandag 30 september 2013 21:09 schreef rijsttafel het volgende:
[..]
Dan zou ik het niet nog een keer proberen.
Ik ook! Banaan bv in ovenschotels, blegh! En ananas op pizza vind ik ook niet lekker.quote:Op maandag 30 september 2013 19:51 schreef Myraela het volgende:
[..]
Veel te zuur ja, maar als ik iets smerig vind is het fruit door mijn warme eten.
Okeequote:Op maandag 30 september 2013 21:11 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Juist wel.
Ik hoor vaak (en vooral van vrouwen) dat het lang duurt voordat ze BB leuk gaan vinden maar dan is het ook geweldig
Ben blij dat ik ook door moest blijven kijken van mijn vriend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |