Sowieso goed en leuk dat die man dat wekelijks doetquote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:35 schreef Knalerwtje het volgende:
Leuke column van Langeler weer. Beetje borstklopperij, maar dat mag bij PSV ook wel een keer.
http://www.psv.nl/Nieuws/(...)en-dubbel-succes.htm
Helemaal mee eens. Ook mooi dat hij gewoon, zoals vorige keer, ook controversieel mag zijn. Doet de openheid van de club goed, iets dat onder Advocaat ernstig is beschadigd.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 18:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Sowieso goed en leuk dat die man dat wekelijks doet
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
Ik ga zelfs niet eens op TV kijken. Ben echt klaar met elke keer die deceptie na Europese wedstrijden tegen postbodes, slagers en parttime huismoeders.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
twitter:RikElfrink twitterde op donderdag 03-10-2013 om 19:55:37Opstelling #PSV tegen #Chornomorets: Tyton; Arias, Bruma, Hendrix, Willems; Maher, Schaars, Toivonen; Bakkali, Locadia, Depay #psvcho reageer retweet
Kneusquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:08 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ik ga zelfs niet eens op TV kijken. Ben echt klaar met elke keer die deceptie na Europese wedstrijden tegen postbodes, slagers en parttime huismoeders.
Pfff speel dan zonder Toivonen en met Maher op 10.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:00 schreef tompsv18 het volgende:
Ze denken dat ze toivonen kunnen omkopen met een basisplaatsquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pfff speel dan zonder Toivonen en met Maher op 10.
En dat alles zodat je er nog een paar cent voor vangt in de transferperiode. Deze soap duurt te lang en ik heb een voorgevoel dat PSV er de dupe van gaat wordenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ze denken dat ze toivonen kunnen omkopen met een basisplaats
Volgende maand aanvoerder
Maher start op 10, Toivonen meer op het middenveld.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:22 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pfff speel dan zonder Toivonen en met Maher op 10.
Een redelijk nette eerste helft, snelle goal, daarna niets meer gecreëerd maar ook niet in gevaar gekomen. Alleen Bakkali speelt nog wel zeer zwak hoor. Zijn vorm heeft een gigantische deuk opgelopen door zijn blessure.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 21:54 schreef Knalerwtje het volgende:
Er is naar te kijken. Dat is mijn conclusie.
Zonde ja. Zulke spelers moeten het echt hebben van 100% fitheid. Net als Robben en dergelijke vanwege hun individuele actie. Ben benieuwd of Narsingh daarom ooit zijn niveau nog gaat halen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:02 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Alleen Bakkali speelt nog wel zeer zwak hoor. Zijn vorm heeft een gigantische deuk opgelopen door zijn blessure.
Gewoon een blunder van de keeper, mja 3 punten in de pocket. Goede wedstrijd verder en een keer de kansen goed afgemaakt.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 22:50 schreef GwaiLow het volgende:
Mooi hoor, Jozefzoon weer. Zoals ik hier al vaker heb gezegd is Jozefzoon toch wel 1 vd betere spelers van Psv. Zeer onderschatte voetballer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |