Zoon van trouwens?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:38 schreef Lange_Lans het volgende:
Vloet verraste me afgelopen maandag. Speelde een goeie pot. Ik weet dat ik hier in het verleden heb geroepen dat die er helemaal niets van kan, maar ik herzie die mening wellicht over een paar potten.
Nee, van Wiljan Vloet.quote:
Juistem.quote:
Waarom zou je dat doen? Die staat niet eens bij Cambuur in de basis.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 19:41 schreef Morendo het volgende:
[..]
Juistem.![]()
Gewoon ook de zoon van Brands terughalen. Familiegevoel terug bij PSV!!
Interessant bericht. Niet vanwege het niet vervolgen van Elm, maar vooral gezien de laatste zin. Dat concludeert het PSV Netwerk goed. Als de aanklager nu naar aanleiding van de verontwaardiging van PSV in de Telegraaf toch nog vooronderzoek heeft gedaan, bevestigt dat met een dikke streep eronder dat de aanklager dus te beïnvloeden is door media-aandacht. En dat is een zorgwekkende conclusie.quote:Aanklager na media-aandacht alsnog in actie voor overtreding Elm, maar ziet geen opzet in het spel
De Telegraaf meldt dat de aanklager van de KNVB na de berichtgeving in De Telegraaf over verbazing bij PSV over de willekeur bij media en aanklager over aandacht voor blessures, alsnog in actie is gekomen met betrekking tot de overtreding van Elm op Park.
Elm hoeft overigens niet te vrezen voor een schorsing. De aanklager zou na informatie te hebben ingewonnen het een grove overtreding te vinden, maar geen overtreding waar opzet in het spel is.
De actie van de aanklager na het bericht in De Telegraaf bewijst exact de onvrede van PSV over de willekeur.
Dit ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Interessant bericht. Niet vanwege het niet vervolgen van Elm, maar vooral gezien de laatste zin. Dat concludeert het PSV Netwerk goed. Als de aanklager nu naar aanleiding van de verontwaardiging van PSV in de Telegraaf toch nog vooronderzoek heeft gedaan, bevestigt dat met een dikke streep eronder dat de aanklager dus te beïnvloeden is door media-aandacht. En dat is een zorgwekkende conclusie.
Inderdaad, dat is wel enigszins vreemd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Interessant bericht. Niet vanwege het niet vervolgen van Elm, maar vooral gezien de laatste zin. Dat concludeert het PSV Netwerk goed. Als de aanklager nu naar aanleiding van de verontwaardiging van PSV in de Telegraaf toch nog vooronderzoek heeft gedaan, bevestigt dat met een dikke streep eronder dat de aanklager dus te beïnvloeden is door media-aandacht. En dat is een zorgwekkende conclusie.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit zet die wedstrijd van PSV tegen Milan ook weer in perspectief. Die wedstrijd van ons tegen die Italianen deed in ieder geval geen pijn aan de ogen.
Leg uit?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:41 schreef FireFox1 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Dank je, je liet me weer even lachen
Niks mis met deze wedstrijd.quote:
Fucking boring man. Daarnaast weer dat eeuwige gedraal. Nee, vond het helemaal niets.quote:
Eens, wedstrijd kon me geen moment boeien. Had het Ajax overgens wel gegund om de 3 punten te pakken.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Fucking boring man. Daarnaast weer dat eeuwige gedraal. Nee, vond het helemaal niets.
ik zag ergens de vergelijking met Dortmund vorig jaar terugkomen. Dat was een leuke wedstrijd, dit niet.
Dit is vrij apart ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 20:36 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Opzich wel ja. Aan de andere kant is 1-1 een nette score als je het over de hele wedstrijd bekijkt.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 01:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Eens, wedstrijd kon me geen moment boeien. Had het Ajax overgens wel gegund om de 3 punten te pakken.
Poule of knock-out is wel iets anders. Daarnaast nam Milan tegen jullie ook meer initiatief waardoor jullie zelf meer ruimte kregen om te voetballen. Ajax durfde niet en kreeg ook weinig ruimte gisteren. 2e helft was dramatisch.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 22:39 schreef Lange_Lans het volgende:
Dit zet die wedstrijd van PSV tegen Milan ook weer in perspectief. Die wedstrijd van ons tegen die Italianen deed in ieder geval geen pijn aan de ogen.
Die van Ozil mocht er ook wezen en die zat welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 10:59 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Opzich wel ja. Aan de andere kant is 1-1 een nette score als je het over de hele wedstrijd bekijkt.
Als die bal van Fischer binnen was gegaan, was het het mooiste doelpunt van de CL geweest
Daarom zeg ik ook dat ik hem in perspectief plaats.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 11:02 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Poule of knock-out is wel iets anders. Daarnaast nam Milan tegen jullie ook meer initiatief waardoor jullie zelf meer ruimte kregen om te voetballen. Ajax durfde niet en kreeg ook weinig ruimte gisteren. 2e helft was dramatisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |