abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:03:58 #201
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131832262
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Hoelang is die rij karren dan? Best belachelijk dat ze niemand je even laten helpen :')
Ze? SM stuurde me.

Stel je voor dat je naast de toegangspoortjes ruimte hebt voor 2 rijen met van die grote kunststof karren. De rijen zijn een meter of 4-5 lang. En dat keer 4. De helft daarvan stond buiten.

Op een gegeven moment was ik in totaal al superlang weg en meid bij de counter moest supernodig naar de WC. Ik kwam terug om een muntje te halen, omdat die rij toch maar te lang was :').
Toen moest ik dus eerst de counter overnemen, komt er vervolgens een man om een prijsverschil terug te krijgen.. Ik kan niet retouren of wat dan ook aanpassen natuurlijk :'). Vervolgens had een caissière geen briefgeld meer (zeg dat eerder.....) en wilde ik niet voorschieten zonder toestemming. En argh. Stress.
Bij de C1000 had ik gewoon een eigen sleutel en mocht ik dat wel allemaal. Dit voelde zo machteloos, naar gewoon.
Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
pi_131832337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:03 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Ze? SM stuurde me.

Stel je voor dat je naast de toegangspoortjes ruimte hebt voor 2 rijen met van die grote kunststof karren. De rijen zijn een meter of 4-5 lang. En dat keer 4. De helft daarvan stond buiten.
Dan ben ik toch blij dat de karren hier binnen staan :') Ik faal al met mandjes ophalen :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 01:09:52 ]
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:10:36 #203
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131832371
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:09 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Dan ben ik toch blij dat de karren hier binnen staan :') Ik faal al met mandjes ophalen :')
Mandjes ophalen is echt mijn taak #1 XD. Maar ik vind het prima, ben er ondertussen supersnel in. Stapel die dingen gewoon ong 2.10-2.20 meter op qua gewone mandjes en verdeel ze dan over de stapel bij de ingang, en de trekmandjes gaan allemaal op de onderste die dan als trekkar fungeert. Zo gepiept :).

En ergens is het heel fijn om niet de hele tijd achter die kassa te zitten. Beetje actief bezig zijn, zonder te hoeven vullen. Leventje.
pi_131832434
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Mandjes ophalen is echt mijn taak #1 XD. Maar ik vind het prima, ben er ondertussen supersnel in. Stapel die dingen gewoon ong 2.10-2.20 meter op qua gewone mandjes en verdeel ze dan over de stapel bij de ingang, en de trekmandjes gaan allemaal op de onderste die dan als trekkar fungeert. Zo gepiept :).
Ik een stapel wegrijden bleek die te rijden op de wieltjes van een trekmandje.. Er was geen rekje onder gezet. Ik dacht dat het wel ging die laatste 2 meter.. Vallen ze 5 seconden later om voor de voeten van een klant :( :{
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:16:10 #205
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131832466
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Ik een stapel wegrijden bleek die te rijden op de wieltjes van een trekmandje.. Er was geen rekje onder gezet. Ik dacht dat het wel ging die laatste 2 meter.. Vallen ze 5 seconden later om voor de voeten van een klant :( :{
Oei!

Laatst was er een doorgesnoven zwerver die dacht de mandjes te gaan opruimen. Beetje vreemd, maar liet hem maar gaan. Totdat enkele seconden later de gehele stapel ompleurde. Hij boos alles oprapen en ik echt van 'o________o'. Even later werd 'ie in de kladden gegrepen door SM en de winkel uitgetieft. Weer even sensatie :D.

Het is in de buurt van mijn winkel wel vaker raak verder. Gebeurt echt zoveel gekke shit.. Wel lachen op zich. Hoop alleen dat er geen overval gepleegd wordt op ons of zo..
pi_131832570
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
gvd man :') Hang jezelf dan lekker op ipv. jezelf publiek in brand te steken :r
quote:
2s.gif Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
gvd man :') Hang jezelf dan lekker op ipv. jezelf publiek in brand te steken :r
Ja en dan komt een collega bij je langs en vind je al hangend in je kledingkast. Nou ik zal je vertellen die is een paar weken ziek geweest. Vreselijk ook
Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
pi_131832666
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef ikbenschipper het volgende:

[..]

[..]

Ja en dan komt een collega bij je langs en vind je al hangend in je kledingkast. Nou ik zal je vertellen die is een paar weken ziek geweest. Vreselijk ook
Beide is erg kut voor de omstanders. Echter hebben er bij optie #2 minder mensen last van. (Klink ik nu als een klootzak? Niet de bedoeling )

Mja, aan de andere kant vraag ik me ook af wat een persoon die zelfmoord pleegt denkt, waarom hij het doet op die manier.
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 01:30:54 #208
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131832680
Wat vinden jullie trouwens van deze... Kwam laatst een duitser aan mijn kassa die voor 115 euro aan nescafe koffiezooi kocht. Ik had hem moeten vragen waarom hij dat in hemelsnaam deed maar dat leek me een beetje onbeleefd. Ben nog steeds wel benieuwd.
Stiekem hoop ik altijd de Duitsers bij mij te krijgen merk ik.

Was laatst ook leuk dat ik en een studiegenote die kassamiep lieten denken dat we geen woord Nederlands spraken. Zelf spraken we slechts Duits met elkaar. Toen ik tegen het kassameisje in het Neserlands ging was er wel een flinke blik van verbazing op haar gezicht te bespeuren. Priceless.
pi_131832747
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef OudeBok het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze... Kwam laatst een duitser aan mijn kassa die voor 115 euro aan nescafe koffiezooi kocht. Ik had hem moeten vragen waarom hij dat in hemelsnaam deed maar dat leek me een beetje onbeleefd. Ben nog steeds wel benieuwd.

Was laatst ook leuk dat ik en een studiegenote die kassamiep lieten denken dat we geen woord Nederlands spraken. Zelf spraken we slechts Duits met elkaar. Toen ik tegen het kassameisje in het Neserlands ging was er wel een flinke blik van verbazing op haar gezicht te bespeuren. Priceless.
Die duitser had waarschijnlijk een deadline te halen :P

Ik begon vanmiddag Engels te lullen tegen een klant, geen idee waarom ik dat deed. :') De klant was gewoon Nederlands. Automatisme aan het worden ofzo? :{

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 04-10-2013 01:35:24 ]
pi_131832785
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef OudeBok het volgende:

Koffie is in Duitsland extra belast. Dus veel Duitsers slaan in als ze in Nederland zijn.
pi_131832802
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:29 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Beide is erg kut voor de omstanders. Echter hebben er bij optie #2 minder mensen last van. (Klink ik nu als een klootzak? Niet de bedoeling )

Mja, aan de andere kant vraag ik me ook af wat een persoon die zelfmoord pleegt denkt, waarom hij het doet op die manier.
Nee imo heb je wel gelijk. Liever 1 die je vind dan 10+ omstanders die het zien. En ook de wijze waarop.

Diegene voor de AH was echt gewoon een schreeuw om aandacht volgens mij.
pi_131832986
Ik denk dat als je iemand in brand ziet staan traumatischer is dan wanneer je iemand levenloos vindt.
pi_131833059
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat als je iemand in brand ziet staan traumatischer is dan wanneer je iemand levenloos vindt.
Als die persoon uiteindelijk overlijdt aan zn brandwonden heb je hetzelfde.
pi_131833115
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef d4v1d het volgende:

[..]

Als die persoon uiteindelijk overlijdt aan zn brandwonden heb je hetzelfde.
Joh.

Maar ik bedoel dat de ervaring minder traumatisch is.
pi_131833128
Oh ik interpreteerde het anders :') nevermind.
pi_131833143
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:55 schreef d4v1d het volgende:
Oh ik interpreteerde het anders :') nevermind.
Bedtijd o|O
pi_131833170
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:56 schreef mujentas het volgende:

[..]

Bedtijd o|O
ik was eigenlijk net van plan om een klb topic te openen :')
pi_131833385
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 01:58 schreef d4v1d het volgende:

[..]

ik was eigenlijk net van plan om een klb topic te openen :')
Duurt wel lang hoor o|O
pi_131833394
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 02:15 schreef mujentas het volgende:

[..]

Duurt wel lang hoor o|O
Mn mobiel tripte hem :')
pi_131834393
Iets van 15 karren in je eentje is prima te doen. Als je boven de 50 per keer gaat doen, moet je bij ons toch echt met zijn drieen gaan, maar dan ben je ook gelijk klaar(wij hebben nog wel van die metalen karretjes, trouwens). Gewoon je SM meenemen en dan ben je in vijf minuten klaar.
pi_131836548
Hoorde in de wandelgangen eens dat AH verzekerd is voor max. 15 karren tegelijk ophalen?!
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:09:30 #222
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131837418
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 08:20 schreef exelletor het volgende:
Iets van 15 karren in je eentje is prima te doen. Als je boven de 50 per keer gaat doen, moet je bij ons toch echt met zijn drieen gaan, maar dan ben je ook gelijk klaar(wij hebben nog wel van die metalen karretjes, trouwens). Gewoon je SM meenemen en dan ben je in vijf minuten klaar.
Te doen: ja.
Snel: nee.
SM mee? In m'n dromen. Die grote plastic dingen zijn trouwens een stuk zwaarder dan die metalen. Ze rijden wel soepeler.
pi_131837686
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:09 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Te doen: ja.
Snel: nee.
SM mee? In m'n dromen. Die grote plastic dingen zijn trouwens een stuk zwaarder dan die metalen. Ze rijden wel soepeler.
welke karren hebben jullie het nu over? Ik werk bij brood dus ik ken alleen die bruine broodkarren :")
  vrijdag 4 oktober 2013 @ 11:23:48 #224
280152 OudeBok
Herr General Bok
pi_131837827
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:19 schreef Intentiion het volgende:

[..]

welke karren hebben jullie het nu over? Ik werk bij brood dus ik ken alleen die bruine broodkarren :")
Winkelkarren! Waar de boodschappen ingaan.
pi_131837958
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef OudeBok het volgende:

[..]

Winkelkarren! Waar de boodschappen ingaan.
oh ja kan ik begrijpen dat dat een hel is omdat je er maar 1 per keer kunt doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')