Ze? SM stuurde me.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hoelang is die rij karren dan? Best belachelijk dat ze niemand je even laten helpen
Dan ben ik toch blij dat de karren hier binnen staanquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:03 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Ze? SM stuurde me.
Stel je voor dat je naast de toegangspoortjes ruimte hebt voor 2 rijen met van die grote kunststof karren. De rijen zijn een meter of 4-5 lang. En dat keer 4. De helft daarvan stond buiten.
Mandjes ophalen is echt mijn taak #1 XD. Maar ik vind het prima, ben er ondertussen supersnel in. Stapel die dingen gewoon ong 2.10-2.20 meter op qua gewone mandjes en verdeel ze dan over de stapel bij de ingang, en de trekmandjes gaan allemaal op de onderste die dan als trekkar fungeert. Zo gepieptquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:09 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dan ben ik toch blij dat de karren hier binnen staanIk faal al met mandjes ophalen
Ik een stapel wegrijden bleek die te rijden op de wieltjes van een trekmandje.. Er was geen rekje onder gezet. Ik dacht dat het wel ging die laatste 2 meter.. Vallen ze 5 seconden later om voor de voeten van een klantquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:10 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Mandjes ophalen is echt mijn taak #1 XD. Maar ik vind het prima, ben er ondertussen supersnel in. Stapel die dingen gewoon ong 2.10-2.20 meter op qua gewone mandjes en verdeel ze dan over de stapel bij de ingang, en de trekmandjes gaan allemaal op de onderste die dan als trekkar fungeert. Zo gepiept.
Oei!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik een stapel wegrijden bleek die te rijden op de wieltjes van een trekmandje.. Er was geen rekje onder gezet. Ik dacht dat het wel ging die laatste 2 meter.. Vallen ze 5 seconden later om voor de voeten van een klant![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
gvd manHang jezelf dan lekker op ipv. jezelf publiek in brand te steken
Ja en dan komt een collega bij je langs en vind je al hangend in je kledingkast. Nou ik zal je vertellen die is een paar weken ziek geweest. Vreselijk ookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
gvd manHang jezelf dan lekker op ipv. jezelf publiek in brand te steken
Beide is erg kut voor de omstanders. Echter hebben er bij optie #2 minder mensen last van. (Klink ik nu als een klootzak? Niet de bedoeling )quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:22 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
[..]
Ja en dan komt een collega bij je langs en vind je al hangend in je kledingkast. Nou ik zal je vertellen die is een paar weken ziek geweest. Vreselijk ook
Die duitser had waarschijnlijk een deadline te halenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef OudeBok het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze... Kwam laatst een duitser aan mijn kassa die voor 115 euro aan nescafe koffiezooi kocht. Ik had hem moeten vragen waarom hij dat in hemelsnaam deed maar dat leek me een beetje onbeleefd. Ben nog steeds wel benieuwd.
Stiekem hoop ik altijd de Duitsers bij mij te krijgen merk ik.
Was laatst ook leuk dat ik en een studiegenote die kassamiep lieten denken dat we geen woord Nederlands spraken. Zelf spraken we slechts Duits met elkaar. Toen ik tegen het kassameisje in het Neserlands ging was er wel een flinke blik van verbazing op haar gezicht te bespeuren. Priceless.
Koffie is in Duitsland extra belast. Dus veel Duitsers slaan in als ze in Nederland zijn.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:30 schreef OudeBok het volgende:
Wat vinden jullie trouwens van deze... Kwam laatst een duitser aan mijn kassa die voor 115 euro aan nescafe koffiezooi kocht. Ik had hem moeten vragen waarom hij dat in hemelsnaam deed maar dat leek me een beetje onbeleefd. Ben nog steeds wel benieuwd.
Stiekem hoop ik altijd de Duitsers bij mij te krijgen merk ik.
Was laatst ook leuk dat ik en een studiegenote die kassamiep lieten denken dat we geen woord Nederlands spraken. Zelf spraken we slechts Duits met elkaar. Toen ik tegen het kassameisje in het Neserlands ging was er wel een flinke blik van verbazing op haar gezicht te bespeuren. Priceless.
Nee imo heb je wel gelijk. Liever 1 die je vind dan 10+ omstanders die het zien. En ook de wijze waarop.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beide is erg kut voor de omstanders. Echter hebben er bij optie #2 minder mensen last van. (Klink ik nu als een klootzak? Niet de bedoeling )
Mja, aan de andere kant vraag ik me ook af wat een persoon die zelfmoord pleegt denkt, waarom hij het doet op die manier.
Als die persoon uiteindelijk overlijdt aan zn brandwonden heb je hetzelfde.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:46 schreef mujentas het volgende:
Ik denk dat als je iemand in brand ziet staan traumatischer is dan wanneer je iemand levenloos vindt.
Joh.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als die persoon uiteindelijk overlijdt aan zn brandwonden heb je hetzelfde.
Bedtijdquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:55 schreef d4v1d het volgende:
Oh ik interpreteerde het andersnevermind.
Duurt wel lang hoorquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 01:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
ik was eigenlijk net van plan om een klb topic te openen
Te doen: ja.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 08:20 schreef exelletor het volgende:
Iets van 15 karren in je eentje is prima te doen. Als je boven de 50 per keer gaat doen, moet je bij ons toch echt met zijn drieen gaan, maar dan ben je ook gelijk klaar(wij hebben nog wel van die metalen karretjes, trouwens). Gewoon je SM meenemen en dan ben je in vijf minuten klaar.
welke karren hebben jullie het nu over? Ik werk bij brood dus ik ken alleen die bruine broodkarren :")quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Te doen: ja.
Snel: nee.
SM mee? In m'n dromen. Die grote plastic dingen zijn trouwens een stuk zwaarder dan die metalen. Ze rijden wel soepeler.
Winkelkarren! Waar de boodschappen ingaan.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:19 schreef Intentiion het volgende:
[..]
welke karren hebben jullie het nu over? Ik werk bij brood dus ik ken alleen die bruine broodkarren :")
oh ja kan ik begrijpen dat dat een hel is omdat je er maar 1 per keer kunt doenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 11:23 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Winkelkarren! Waar de boodschappen ingaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |