Slecht hoor!quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Rustig?Ik moest 31/2 paden doen in 2 uur
Ik ben tot de helft gekomen
't zal me een worst wezen dat het slecht wasquote:
Haha, zuivel is wel chill ja. Heb dat ook drie maanden lang gedaan voordat 's avonds ging werken vanwege school.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
't zal me een worst wezen dat het slecht wasIk houd het liever bij zuivel.
Mja, ik ga binnenkort misschien even bij mn asm vragen of ze nog mensen zoeken op brood. Daar waar ik dus begonnen was.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:23 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Haha, zuivel is wel chill ja. Heb dat ook drie maanden lang gedaan voordat 's avonds ging werken vanwege school.
Waarom moest je ook al weer weg bij het brood?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Mja, ik ga binnenkort misschien even bij mn asm vragen of ze nog mensen zoeken op brood. Daar waar ik dus begonnen was.Niet dat vullen niet leuk is.
Moest nog even mn plekje vinden binnen AH, zoiets zei ze. Ik denk dat ik dat "plekje" wel gevonden heb nu. Kan ik me nu beter met frikandelbroodjes bezig houdenquote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef mujentas het volgende:
[..]
Waarom moest je ook al weer weg bij het brood?
Stiekem wilden ze je van je frikandelbroodjes verslaving af helpen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moest nog even mn plekje vinden binnen AH, zoiets zei ze. Ik denk dat ik dat "plekje" wel gevonden heb nu. Kan ik me nu beter met frikandelbroodjes bezig houden![]()
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:38 schreef mujentas het volgende:
[..]
Stiekem wilden ze je van je frikandelbroodjes verslaving af helpen.
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-heijn-tilburg.htmlquote:Persoon steekt zichzelf in brand bij Albert Heijn Tilburg
Bij een Albert Heijn-filiaal in Tilburg heeft een persoon zich donderdagavond in brand gestoken.
Dat bevestigt een woordvoerder van de politie Brabant Midden en West tegenover NU.nl
Het incident gebeurde rond 19.00 uur bij de Albert Heijn XL aan de Jan Heijnsstraat. Volgend de politie is het nog niet duidelijk of het om een man of een vrouw gaat.
Volgens de woordvoerder gaat het om een zelfmoordpoging en heeft het slachtoffer brandwonden over het hele lichaam. De man of vrouw was wel aanspreekbaar en is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht.
De omgeving van het incident werd korte tijd afgezet. De politie doet onderzoek.
Door: NU.nl
Las het ook. De BHV'ers zullen het druk gehad hebben met diverse facetten van bedrijfshulpverlening...quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:20 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-heijn-tilburg.html
Denk even na voordat je dit soort dingen opschrijft. Typisch geval van te kort door de bocht.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:28 schreef d4v1d het volgende:
gvd manHang jezelf dan lekker op ipv. jezelf publiek in brand te steken
Inderdaad. Jammer dat deze persoon de collega's een trauma heeft bezorgt. Gelukkig heeft Albert Heijn daar ook weer een team voor om deze mensen te ondersteunen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:21 schreef Halldor het volgende:
[..]
Las het ook. De BHV'ers zullen het druk gehad hebben met diverse facetten van bedrijfshulpverlening...
Nu zorg je voor een aantal trauma's.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef Fivel het volgende:
[..]
Denk even na voordat je dit soort dingen opschrijft. Typisch geval van te kort door de bocht.
Het bericht zegt "bij". Maar goed, dat kan ook de parkeerplaats zijn.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:29 schreef mujentas het volgende:
Was het in de winkel of in de directe omgeving?
Respect voor de omstanders!quote:Omstanders renden naar binnen en probeerden de brand met emmertjes water van de bloemenafdeling te blussen.
Lekker water dat een paar dagen heeft stilgestaan op kamertemperatuur in je verse brandwondquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 20:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Lekker water dat een paar dagen heeft stilgestaan op kamertemperatuur in je verse brandwond.
Beter dan koud water op brandwondenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Karren halen in je eentje? Hoe stuur je dan?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:28 schreef OudeBok het volgende:
Vandaag waren de kutklusjes voor le moi.
Lekker alle karren naar binnen halen. De verste rij staat op een meter of 100. Achter het pand. Hels karwei. Ben in totaal een uur bezig geweest met alle karren naar binnen halen, tussen alle politieagenten door. In de woningen boven ons was er een melding van een persoon met een vuurwapen.
Daarna nog even de counter overgenomen van het meisje dat er stond, zodat zij wat andere dingen klaar kon maken en nog later lekker de voorkant van de kassa's schrobben.
De laatste tijd ontwikkel ik sowieso meer tot manusje-van-alles binnen het kassagebied dan slechts achter m'n kassa zitten. Op de enkele rotklus na heb ik daar zeer zeker vrede mee. Het voelt 'vertrouwd', omdat het ook geregeld taken zijn die door counterpersoneel worden uitgevoerd. Voelt wel lekker om dan na 5 maanden gewoon goed in aanzicht te staan bij iedereen. Bij m'n oude winkel was je na 5 maanden nog echt een groentje en nog niet helemaal in de groep opgenomen. Hier prima. Ook heerlijk zulke korte diensten te draaien. Hooguit 4 uurtjes per keer. Woon op 5 minuten van het werk, dus dit gaat prima.
Ik ben tevreden.
Moet sturen en duwen tegelijk.. Hels karwei dus. Zwaait als de malle. Net een soort enorme rups en maar hopen dat je geen auto, paal, of persoon raakt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Karren halen in je eentje? Wie stuurt er dan?
Hoelang is die rij karren dan? Best belachelijk dat ze niemand je even laten helpenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:58 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Moet sturen en duwen tegelijk.. Hels karwei dus. Zwaait als de malle. Net een soort enorme rups en maar hopen dat je geen auto, paal, of persoon raakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |