Waarschijnljik kijken ze naar de Werk info die je geeft op Facebookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef mujentas het volgende:
[..]
Hoe controleren ze eigenlijk of je wel of geen teamleider bent op de TL facebook?
Mja, ik kan ook wel aangeven dat ik CEO van Ahold benquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:15 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Waarschijnljik kijken ze naar de Werk info die je geeft op Facebook
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je was je bovenste knoopje vergeten?
Ja, maar dan moet je jezelf ook Dick Boer gaan noemen op Facebookquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:16 schreef mujentas het volgende:
[..]
Mja, ik kan ook wel aangeven dat ik CEO van Ahold ben
Is het wel in de haak om als klant het personeel complimentjes te maken over het uiterlijk? Kijk, als iemand je in een lastige situatie vriendelijk helpt, dan is zo'n complimentje ok, namelijk een erkenning van de geleverde extra inspanning. Maar over het uiterlijk in een werksituatie doet me wat aan sexistische complimentjes denken.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat wel vaker dat ik random complimentjes krijg over uiterlijk of persoonlijkheid van klanten -wat nice van ze is-, maar gisteren kreeg ik er veel vandaar haha -als dit arro klinkt, niet zo bedoeld-
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je was je bovenste knoopje vergeten?
Tja ik weet eerlijk gezegd niet wat ik ervan moet vinden. Het is inderdaad seksistisch en ook wel een beetje oppervlakkig ja..quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is het wel in de haak om als klant het personeel complimentjes te maken over het uiterlijk? Kijk, als iemand je in een lastige situatie vriendelijk helpt, dan is zo'n complimentje ok, namelijk een erkenning van de geleverde extra inspanning. Maar over het uiterlijk in een werksituatie doet me wat aan sexistische complimentjes denken.
Ik zou het niet erg vinden hoor (niet dat ze dat ooit zullen doen, maar dat is een ander verhaalquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:09 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Is het wel in de haak om als klant het personeel complimentjes te maken over het uiterlijk? Kijk, als iemand je in een lastige situatie vriendelijk helpt, dan is zo'n complimentje ok, namelijk een erkenning van de geleverde extra inspanning. Maar over het uiterlijk in een werksituatie doet me wat aan sexistische complimentjes denken.
Als je lelijk bent en een complimentje krijgt over je uiterlijk, dan is het eerder een vernedering.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:34 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zou het niet erg vinden hoor (niet dat ze dat ooit zullen doen, maar dat is een ander verhaal)
Maar goed, als je lelijk bent en een complimentje krijgt over je uiterlijk, waarom niet? Je bent al onzeker en een complimentje zorgt voor meer zelfvertrouwen. Als je knap bent, en je krijgt van zo'n vieze zwerver oid een complimentje dan vind ik dat ook ongepast, maar als het gewoon een normaal persoon is..
Dat zeg ik ook niet, het was meer in het algemeen.quote:
Nee, ik vind het niet vervelend, eerder vleiend.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:41 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet, het was meer in het algemeen.
Overigens, als je er niet van gedient bent, dan kan je de klant daar rustig op aanspreken hoor. Of je zegt als je naast hem staat 'tenminste nog iemand van ons die knap is'
Doet me een beetje denken aan de kwaliteitsmedewerker die bij ons werktquote:Op donderdag 3 oktober 2013 15:40 schreef Teslynd het volgende:
[..]
Als je lelijk bent en een complimentje krijgt over je uiterlijk, dan is het eerder een vernedering.
Pics!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pics!We zitten hier niet in KLB hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
We zitten hier niet in KLB hoor.
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:03 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Pics!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb david ook al op facebook gezien (hij had ergens gereageerd op die irritaties van weetikveel pagina) omdat zijn oude UI ook hetzelfde is als zijn facebook profielfoto. He d4v1d.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ah jij hebt ook op Facebook gereageerd (Facebook profielfoto = FOK UI)
Was*quote:Op donderdag 3 oktober 2013 16:52 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Ik heb david ook al op facebook gezien (hij had ergens gereageerd op die irritaties van weetikveel pagina) omdat zijn oude UI ook hetzelfde is als zijn facebook profielfoto. He d4v1d.
Relaxed toch. Beetje spiegelen. Makkelijkste werk ever. Kan je keer rustig aan doen.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:19 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb bij deze besloten om niet meer in te vallen voor 14 en 15 jarigeIk was even vergeten dat je dan je hele shift staat te spiegelen
![]()
Rustig?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 19:19 schreef Hallyu het volgende:
[..]
Relaxed toch. Beetje spiegelen. Makkelijkste werk ever. Kan je keer rustig aan doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |