Dit is herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:52 schreef einschtein het volgende:
Toen ik net begon bij Albert Heijn, moest ik altijd spiegelen. Nooit haalde ik de norm daarvoor, ik was te perfectionistisch."Het hoeft niet perfect, zolang het er maar netjes uit ziet." Maar uit automatisme deed ik het toch, in mijn ogen, zo perfect mogelijk.
*schap omver gooit*quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit is herkenbaarMaar als het even niet precies recht wil na vele pogingen "Fuck dit, fuck dat, fuck alles"
Soms wil ik dat wel doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
*schap omver gooit*
*alles uit vakken gooit*
"Screw it!"
Wil is iets anders dan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
In dat geval mag je ook even op kantoor komen
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil is iets anders dan doenIk zou het ook knap vinden als ik een schap omver krijg
Moet het touchscreen van dat ding eerst normaal werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.
Weet ik één ding zeker. Mag je én op kantoor komenen je hoeft nooit meer terug te komen
Je hebt voor 6 of 7 handelingen het touchscreen nodig. Daarna alleen maar het toetsenbordjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet het touchscreen van dat ding eerst normaal werken
Valt daar, in combinatie met de afdeling IT, niet iets terug te draaien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.
Weet ik één ding zeker. Mag je én op kantoor komenen je hoeft nooit meer terug te komen
Vast wel, maar als je er als winkel achterkomt rond je OBM ben je te laat denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Valt daar, in combinatie met de afdeling IT, niet iets terug te draaien?
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je er als winkel achterkomt rond je OBM ben je te laat denk ik
Hoe kun je een hele vrachtwagen nu weer als niet ontvangen melden? En dan gaat er bij RE / Ahold Transport geen lampje branden om even met het filiaal contact op te nemen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.
Collega van mij had ooit eens een hele vrachtwagen gemeld als 'niet ontvangen'. Die was in de war geraakt met welk knopje hij moest gebruiken in FVOS. Volgende dag stonden er 2 vrachtwagens.
In FVOS zitten 2 soorten knoppen. Eén voor het melden van niet geleverde producten, gewoon regulier manco melden dus, en nog één waarbij je (voor zover ik weet) een vrachtwagen/levering als 'niet-ontvangen' markeert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe kun je een hele vrachtwagen nu weer als niet ontvangen melden? En dan gaat er bij RE / Ahold Transport geen lampje branden om even met het filiaal contact op te nemen?
Vrachtwagen is immers op DC vertrokken en leeg, of met alleen emballage, teruggekomen.
Voor de rest:
Ik ken al die applicaties redelijk goed. Maar van die functie (Hele vrachtwagen als ontvangstverschil boeken) heb ik nog nooit gehoord. Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
In FVOS zitten 2 soorten knoppen. Eén voor het melden van niet geleverde producten, gewoon regulier manco melden dus, en nog één waarbij je (voor zover ik weet) een vrachtwagen/levering als 'niet-ontvangen' markeert.
Hoe het daarna verder gaat bij RE/HK/Transport, weet ik niet.
Het blijft hoe dan ook een beste faal.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.
Collega van mij had ooit eens een hele vrachtwagen gemeld als 'niet ontvangen'. Die was in de war geraakt met welk knopje hij moest gebruiken in FVOS. Volgende dag stonden er 2 vrachtwagens.
Ik weet nog amper hoe een HT werktquote:
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet nog amper hoe een HT werktLaat staan wat FVOS is
Die kende ik wel, ik had alleen geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!
https://www.facebook.com/werkenbijalbertheijn/app_376791549083145
Zet hem in de OP!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!
https://www.facebook.com/werkenbijalbertheijn/app_376791549083145
Zet hem in de OP!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ijzeren', pfft, amateurs.
Dat soort assortimentsgroepen instellen op 'automatisch nulstellen' wil ook welquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.
Weet ik één ding zeker. Mag je én op kantoor komenen je hoeft nooit meer terug te komen
Dat kan tegenwoordig niet meer? Sinds een tijdje is het automatisch nulstellen een artikel eigenschap.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat soort assortimentsgroepen instellen op 'automatisch nulstellen' wil ook wel
Hmm, zal best als jij het zegt. Vroeger kon je het instellen per assortimentsgroep. Heb het bij winkelopeningen in ieder geval groep voor groep zitten invoeren bij Hollander.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:49 schreef mujentas het volgende:
[..]
Dat kan tegenwoordig niet meer? Sinds een tijdje is het automatisch nulstellen een artikel eigenschap.
Het staat niet meer in het draaiboek, ik weet alleen niet of het scherm nog zichtbaar is. De artikelen voor automatisch nulstellen worden tegenwoordig centraal bepaalt en kan je vinden onder algemene artikelinformatie in dasa, er staat ergens een vakje met automatisch nulstellen op afleverdag ofzo.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:52 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Hmm, zal best als jij het zegt. Vroeger kon je het instellen per assortimentsgroep. Heb het bij winkelopeningen in ieder geval groep voor groep zitten invoeren bij Hollander.
Laten we mensen als D4v1d nou niet op ideeën brengenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat soort assortimentsgroepen instellen op 'automatisch nulstellen' wil ook wel
Die optie om een hele afleverstroom op niet ontvangen te zetten had ik trouwens bij iedereen verwijderd behalve bij mezelf en mijn directe assistent. Met sommige dingen wil je geen foutjes maken.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 19:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Laten we mensen als D4v1d nou niet op ideeën brengen
Dat is toch even makkelijk gewoon weer te corrigeren of niet?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dat soort assortimentsgroepen instellen op 'automatisch nulstellen' wil ook wel
Die optie om een hele afleverstroom op niet ontvangen te zetten had ik trouwens bij iedereen verwijderd behalve bij mezelf en mijn directe assistent. Met sommige dingen wil je geen foutjes maken.
Nou volgens mij gaat dat niet zo makkelijk, net zoals je een geregistreerd ontvangstverschil niet zomaar ongedaan kan maken. Die kan je alleen corrigeren door handmatig te tellen.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:38 schreef Loll het volgende:
[..]
Dat is toch even makkelijk gewoon weer te corrigeren of niet?
Andersom corrigeren op de volgende levering. Maar als je meer artikelen hebt is dat monnikenwerk.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 20:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nou volgens mij gaat dat niet zo makkelijk, net zoals je een geregistreerd ontvangstverschil niet zomaar ongedaan kan maken. Die kan je alleen corrigeren door handmatig te tellen.
Hoe dat zo?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 10:46 schreef Emm16 het volgende:
Klanten gisteren waren heel aardig, veel complimenten gehad, made my day
Nee, ik heb dat wel vaker dat ik random complimentjes krijg over uiterlijk of persoonlijkheid van klanten -wat nice van ze is-quote:
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:25 schreef d4v1d het volgende:
De enige die wat tegen mij zei was een dronken man met een vaag engels accent die wou weten of we nog bier gekoeld hadden staan
Ah jij hebt ook op Facebook gereageerd (Facebook profielfoto = FOK UI)quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:02 schreef MehMeeeh het volgende:
[..]
Altijd gezellig
al kreeg ik als resultaat: altbjd gezsllig
Je was je bovenste knoopje vergeten?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 12:33 schreef Emm16 het volgende:
[..]
Nee, ik heb dat wel vaker dat ik random complimentjes krijg over uiterlijk of persoonlijkheid van klanten -wat nice van ze is-, maar gisteren kreeg ik er veel vandaar haha -als dit arro klinkt, niet zo bedoeld-
Dit is gewoon de Werken bij Albert Heijn Facebook. Daar kan iedereen opquote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:09 schreef mujentas het volgende:
Altijd gezellig op de TL facebook, lekker woordspelletjes met zijn allen doen
quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je was je bovenste knoopje vergeten?
Hoe controleren ze eigenlijk of je wel of geen teamleider bent op de TL facebook?quote:Op donderdag 3 oktober 2013 13:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dit is gewoon de Werken bij Albert Heijn Facebook. Daar kan iedereen op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |