Dit is herkenbaarquote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:52 schreef einschtein het volgende:
Toen ik net begon bij Albert Heijn, moest ik altijd spiegelen. Nooit haalde ik de norm daarvoor, ik was te perfectionistisch."Het hoeft niet perfect, zolang het er maar netjes uit ziet." Maar uit automatisme deed ik het toch, in mijn ogen, zo perfect mogelijk.
*schap omver gooit*quote:Op woensdag 2 oktober 2013 12:55 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Dit is herkenbaarMaar als het even niet precies recht wil na vele pogingen "Fuck dit, fuck dat, fuck alles"
Soms wil ik dat wel doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:00 schreef einschtein het volgende:
[..]
*schap omver gooit*
*alles uit vakken gooit*
"Screw it!"
Wil is iets anders dan doenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 13:35 schreef mujentas het volgende:
[..]
In dat geval mag je ook even op kantoor komen
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:15 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wil is iets anders dan doenIk zou het ook knap vinden als ik een schap omver krijg
Moet het touchscreen van dat ding eerst normaal werkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.
Weet ik één ding zeker. Mag je én op kantoor komenen je hoeft nooit meer terug te komen
Je hebt voor 6 of 7 handelingen het touchscreen nodig. Daarna alleen maar het toetsenbordjequote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:32 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet het touchscreen van dat ding eerst normaal werken
Valt daar, in combinatie met de afdeling IT, niet iets terug te draaien?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 14:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Pak een handterminal, laad de hele assortimentsmodule "Wijn keuze" in en zat alle voorraadstanden op 0.
Weet ik één ding zeker. Mag je én op kantoor komenen je hoeft nooit meer terug te komen
Vast wel, maar als je er als winkel achterkomt rond je OBM ben je te laat denk ikquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Valt daar, in combinatie met de afdeling IT, niet iets terug te draaien?
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:22 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Vast wel, maar als je er als winkel achterkomt rond je OBM ben je te laat denk ik
Hoe kun je een hele vrachtwagen nu weer als niet ontvangen melden? En dan gaat er bij RE / Ahold Transport geen lampje branden om even met het filiaal contact op te nemen?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.
Collega van mij had ooit eens een hele vrachtwagen gemeld als 'niet ontvangen'. Die was in de war geraakt met welk knopje hij moest gebruiken in FVOS. Volgende dag stonden er 2 vrachtwagens.
In FVOS zitten 2 soorten knoppen. Eén voor het melden van niet geleverde producten, gewoon regulier manco melden dus, en nog één waarbij je (voor zover ik weet) een vrachtwagen/levering als 'niet-ontvangen' markeert.quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Hoe kun je een hele vrachtwagen nu weer als niet ontvangen melden? En dan gaat er bij RE / Ahold Transport geen lampje branden om even met het filiaal contact op te nemen?
Vrachtwagen is immers op DC vertrokken en leeg, of met alleen emballage, teruggekomen.
Voor de rest:
Ik ken al die applicaties redelijk goed. Maar van die functie (Hele vrachtwagen als ontvangstverschil boeken) heb ik nog nooit gehoord. Misschien maar goed ookquote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:33 schreef einschtein het volgende:
[..]
In FVOS zitten 2 soorten knoppen. Eén voor het melden van niet geleverde producten, gewoon regulier manco melden dus, en nog één waarbij je (voor zover ik weet) een vrachtwagen/levering als 'niet-ontvangen' markeert.
Hoe het daarna verder gaat bij RE/HK/Transport, weet ik niet.
Het blijft hoe dan ook een beste faal.
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 15:27 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oehh, ja, dat is dan erg lullig.
Collega van mij had ooit eens een hele vrachtwagen gemeld als 'niet ontvangen'. Die was in de war geraakt met welk knopje hij moest gebruiken in FVOS. Volgende dag stonden er 2 vrachtwagens.
Ik weet nog amper hoe een HT werktquote:
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!quote:Op woensdag 2 oktober 2013 16:37 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik weet nog amper hoe een HT werktLaat staan wat FVOS is
Die kende ik wel, ik had alleen geen zin om te kijkenquote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!
https://www.facebook.com/werkenbijalbertheijn/app_376791549083145
Zet hem in de OP!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:23 schreef Fivel het volgende:
[..]
Foei, je hebt blijkbaar nog niet het "Albert Heijn Woordenboek" geleerd!
https://www.facebook.com/werkenbijalbertheijn/app_376791549083145
Zet hem in de OP!
quote:Op woensdag 2 oktober 2013 17:44 schreef einschtein het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
'Ijzeren', pfft, amateurs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |