Is goed denk niet dat met veel zal uitmaken alleenquote:Op maandag 30 september 2013 20:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Volgende keer mag jij thuis.
Met Fifa?quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Voetballen er hier ook mensen divisie?
Caland.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Deze keer is er geen verlenging.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen komt Jong Ajax op 1-0 tegen FC Volendam.
De vingervissen?quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
Bij de grootste concurrent van de Trekvogels.
Rukduiven. Zoals ze ook wel genoemd worden.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
neequote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Caland.
Vroeger.quote:Op maandag 30 september 2013 20:10 schreef xcachet het volgende:
Jedimindtricksquote:Op maandag 30 september 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
#3:
Een rustgevende Wallpaper.
[ afbeelding ]
Ik heb 8 jaar paardgereden maar paard verkocht dus nu even niks meer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:15 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waar zit je wel op?
Behalve een stoel, bank en andere bijdehandte opmerkingen, qua sport.
Heb je Mulholland drive gezien?quote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef GGMM het volgende:
Ik wil eigenlijk aan Twin Peaks beginnen, maar hij lijkt me best saai.
Nee.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Mulholland drive gezien?
Paardenmeisjesquote:Op maandag 30 september 2013 20:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Ik heb 8 jaar paardgereden maar paard verkocht dus nu even niks meer.
jaja paardrijden is geen sport /blablablaquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Paardenmeisjes..
Alleen die kontjes zijn nicemaar verder..
Darten ook niet.quote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaja paardrijden is geen sport /blablabla
Kijk die eerst.quote:Op maandag 30 september 2013 20:19 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Heb je Mulholland drive gezien?
Tja,ik ivnd het niet echt een sport-sport maar ja.. bowlen is ook technisch een sport. Maar daar ligt mijn probleem met paardrijden/paardenmeisjes niet. Het zijn gewoon een stel autisten.. hun hele leven draait om dat paardquote:Op maandag 30 september 2013 20:20 schreef xcachet het volgende:
[..]
jaja paardrijden is geen sport /blablabla
Omdat dat 1 van zijn meesterwerken is, imo, en als je dat niets vind kan je net zo goed twin peaks ook niet kijken.quote:
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.quote:Op maandag 30 september 2013 20:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Tja,ik ivnd het niet echt een sport-sport maar ja.. bowlen is ook technisch een sport. Maar daar ligt mijn probleem met paardrijden/paardenmeisjes niet. Het zijn gewoon een stel autisten.. hun hele leven draait om dat paardje komt altijd op nummer 2
Misschien minder lichamelijk, maar dat is meer geestelijk zwaar.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder dan. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
Wordt dat ding dan net als een voetbal niet een ei?quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
3 uur voor een dartbord staan is anders best vermoeiend.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Van darten, schaken, autorijden etc word je daadwerkelijk niet moe. Paardrijden vergt zeker wel veel energie. Maar vergeleken voetbal wel een stuk minder. Het is maar net waar je het mee vergelijkt. Ik heb ook een tijdje op basketbal gezeten.
Ah, vrouwen zijn dus gewoon dommer.quote:Op maandag 30 september 2013 20:23 schreef xcachet het volgende:
[..]
Nee het ziet er gewoon uit alsof je geen flikker doet. Dat ontken ik nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Misschien minder lichamelijk, maar dat is meer geestelijk zwaar.
Toffe film. Met open mind kijkenquote:Op maandag 30 september 2013 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Staat ook nog op mijn lijstje (mulholland) maar maak er maar geen tijd voor..
Neequote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Wordt dat ding dan net als een voetbal niet een ei?
Fysiek?quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
3 uur voor een dartbord staan is anders best vermoeiend.
Dat je dat zegt is dom.quote:Op maandag 30 september 2013 20:25 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Ah, vrouwen zijn dus gewoon dommer.
Moest lachenquote:Op maandag 30 september 2013 20:27 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Als je zo dik bent als een gemiddelde darter, ja.
Als mod? Denk het niet gast...quote:Op maandag 30 september 2013 20:28 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Hoi Raja.
Kom je al bijna terug?
Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.quote:Op maandag 30 september 2013 20:31 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Het wordt tijd voor een nieuwe mod die de verschillende kampen kan verbinden.
Ik zeg knut.
Waarheid.quote:Op maandag 30 september 2013 20:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Die rol vervult GGMM eigenlijk wel prima. Die wordt door niemand serieus genomen. Dat heb je ook nodig.
wat?quote:Op maandag 30 september 2013 20:38 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
En Willem Kanon mist je moeder. Daar kan je niet altijd gehoor aan geven mens.
Hoezoquote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik denk dat ik ziek word voor het eerst in jaren![]()
Tjacka zijn schuld.
"knoflooksaus"quote:Op maandag 30 september 2013 20:37 schreef Tjacka het volgende:
Jongens er is knoflooksaus op mijn toetsenbord gevallen op het werk.
Hoe krijg ik dit weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |