K.quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat nou K. Wat denk jij de bereiken met de letter K? Ik kan dit ook: KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ben ik nu biezonder?
Ik ben wat ik wil zijnquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik mag niet meer racistisch zijn
ja hoiquote:
ik ben david xdquote:
ik werd door een vriend aangesproken omdat ik nigger zij op twitterquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Ik heb er echt veel notes voor, en in het echt kan ik het niet meer zijn
tru datquote:Op maandag 30 september 2013 20:58 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Its okey bby luf u we r ment 2 B bby
Ik ben Brownie, nice to meetchaquote:
Sinds wanneer heb jij d4v1ds UI?quote:
Onze school leest onze twittersquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
ik werd door een vriend aangesproken omdat ik nigger zij op twitter
ik lachte hem uit en ging expres door.
Wauwquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben Brownie, nice to meetcha
hahahah kankerquote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Onze school leest onze twitters
Ook corrupte mods hoorquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef OmgevallenFlat het volgende:
Maar dit forum heb wel een beetje corrupte admins, mogen ze je geen note, mogen ze je niet wel note. Maar gelukkig zijn het toch mensen met een huishoud diploma
sinds ik hem gisteren ging trollen samen met spatiequote:
wt r u goin 2 doe bbyquote:Op maandag 30 september 2013 20:59 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
tru dat
wate bby ill maek it up
Stel.je voorquote:Op maandag 30 september 2013 21:00 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Onze school leest onze twitters
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |