Mijn zinnen zijn prima.quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij typt zinnen die erge raar zijn.
Fijn.quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK ben hbo high-tech opgeleitd!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Ik ben donker wit.quote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK ben mbo high-tech opgeleitd!
Hooggeleid*quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
IK ben hbo high-tech opgeleitd!
quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]cuz ai dont lyk u enimorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i] When you try your best but you don't succeed. When you get what you want but not what you need. [/i]
dankje je moet betalen voor 50 euro doe ik jou high tech dingen doe je dit niet dan is het rasisme want ik ben de goedkoopstequote:
K.quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dankje je moet betalen voor 50 euro doe ik jou high tech dingen doe je dit niet dan is het rasisme want ik ben de goedkoopste
u hurt me bbyquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
dankje je moet betalen voor 50 euro doe ik jou high tech dingen doe je dit niet dan is het rasisme want ik ben de goedkoopste
quote:Op maandag 30 september 2013 20:55 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
Jij typt zinnen die erge raar zijn.
Omdat leuk.quote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
i miss mi parientz brawny y u do dis
wat nou K. Wat denk jij de bereiken met de letter K? Ik kan dit ook: KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ben ik nu biezonder?quote:
Ik heb negerslaven die die shit voor niks doenquote:Op maandag 30 september 2013 20:56 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
RACISTquote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef OmgevallenFlat het volgende:
[..]
wat nou K. Wat denk jij de bereiken met de letter K? Ik kan dit ook: KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK ben ik nu biezonder?
Ik mag niet meer racistisch zijnquote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb negerslaven die die shit voor niks doen
Its okey bby luf u we r ment 2 B bbyquote:Op maandag 30 september 2013 20:57 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
i maed joek i dint wanner hurt u bby
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |