Ik heb zelfs nu nog steeds veel moeite met die eijquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, ik lach er vaak maar om
De laatste maanden hussel ik vaak woorden door elkaar of plak ik verkeerde woorden aan elkaar. Geeft ook vaak gênante situaties
Ik neem je nog wel serieus Lex.quote:Op donderdag 3 oktober 2013 23:58 schreef Comp_Lex het volgende:
[..]
Mwah ik weet het niet. Mensen nemen me minder serieus.
Dat heeft vaak niets met domheid te maken, kan wel iets zijn als (een vorm van) dyslexie. Hier vaak kromme zinnen door dialect uit het oosten, ook leeuukquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb zelfs nu nog steeds veel moeite met die eij
Is "Beij" nou met een lange of een korte eij?
Levert soms wel eens frustraties op bij sommige (overigens vaak part-time dommegasten)users omdat ze denken dat het met domheid te maken heeft
Hier vaak ook, "dat zeg je zo niet"quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heeft vaak niets met domheid te maken, kan wel iets zijn als (een vorm van) dyslexie. Hier vaak kromme zinnen door dialect uit het oosten, ook leeuuk
Zou kunnen, ik ben er nooit op getest. Wel is m'n zusje dyslectisch dus zou zomaar kunnen dat ik er ook iets van heb meegekregen (dyslectisch zijn was dacht ik deels genetisch).quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat heeft vaak niets met domheid te maken, kan wel iets zijn als (een vorm van) dyslexie. Hier vaak kromme zinnen door dialect uit het oosten, ook leeuuk
Precies! Daar laat ik me niet meer door in een hoek drijven. Als ik zat ben na het eten dan ben ik zat. Punt.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hier vaak ook, "dat zeg je zo niet"
Nou bij ons dus wel!
Geen idee of dat iets genetisch kan zijn, daarin heb ik me weinig verdiept. Het zou maar zo eens kunnen.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:12 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zou kunnen, ik ben er nooit op getest. Wel is m'n zusje dyslectisch dus zou zomaar kunnen dat ik er ook iets van heb meegekregen (dyslectisch zijn was dacht ik deels genetisch).
Ik ben dol op accenten!!!
Ik heb vrijwel geen accent.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Geen idee of dat iets genetisch kan zijn, daarin heb ik me weinig verdiept. Het zou maar zo eens kunnen.
Ik ook
Toppiequote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:24 schreef kingtoppie het volgende:
Hallowaaaa,
Waar ik dan psychologisch tegen stirjd op dit moment is dat als ik dingen doe ''om plezier te hebben'' dat ik mij niet kut ga voelen als het tegenvalt.
Uitgaan 2-3 oktober en dan naar mijn gevoel helemaal geen leuke tijd gehad te hebben.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toppie
Noem eens een voorbeeld?
Je moet je ook niet forceren KT, dan werkt het 'niet lekker'quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Uitgaan 2-3 oktober en dan naar mijn gevoel helemaal geen leuke tijd gehad te hebben.
Mwah, wanneer is het dan forceren?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je moet je ook niet forceren KT, dan werkt het 'niet lekker'
Maar wel goed dat je bezig blijft
Gewoon pech hebben is iets heel anders dan een psychologische strijd voelen te voerenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:31 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwah, wanneer is het dan forceren?
Tjah
Keb niks fout gedaan naar mijn gevoel, keb wat dit betreft gewoon pech.
Hmm...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon pech hebben is iets heel anders dan een psychologische strijd voelen te voeren
Tsja, als je niet geholpen wilt worden, be my guest!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hmm...
Nouja, we zullen beide gelijk hebben maar ik zal het anders bedoelen.
Dat ik mijn koppie op het rechte pad moet houden omdat ik het niet naar mijn zin heb op dagen dat ik het normaliter wel naar mijn zin zou moeten hebben lijkt mij niet iets wat ''normaal'' is.
Vandaar dat ik het pech hebben noem.
? Ik begrijp je niet.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tsja, als je niet geholpen wilt worden, be my guest!
Daar lijkt het wel op, niks mis mee in dit gevalquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:25 schreef minthy het volgende:
Meer ontopic; gister een afspraak gehad bij de psych, contact begint zich wat te verdiepen. En hij wordt harder, best even lastig om mee om te gaan![]()
Ik ontwijk enorm veel sociale dingen uit angst voor ??. Daar moet ik over na gaan denken. Komende zaterdag had ik een meet in de planning, ik werd angstig en heb het afgezegd. Foei, dat had ik volgens hem beter niet kunnen doen want daar zit de kern van mijn problematiek volgens hem. Daar heeft hij wel een punt maar ik durf het echt niet aan te gaan. Lastig om over na te moeten denken ook.
Verder gaf hij aan dat ik op basis van ingevulde scorelijsten (stemming en energiepijl) misschoen toch medicatie moet gaan overwegen, terwijl de psychiater zei dat ik het best eerst zonder kan proberen; "dat kan altijd nog ingezet worden". Dubio.
Veel te bepiekeren
We dwalen af. Wat is nou je vraag aan ons? En ik bedoel het niet lullig ofzo, maar ik kan elk moment worden afgesloten en kan je niet helpen als we eromheen blijven draaien, dus to the point ermee!quote:
Oh, the point is...quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We dwalen af. Wat is nou je vraag aan ons? En ik bedoel het niet lullig ofzo, maar ik kan elk moment worden afgesloten en kan je niet helpen als we eromheen blijven draaien, dus to the point ermee!
Is er dan niks waar je nu wel plezier aan beleeft? Gamen of iets dergelijks???quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:42 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Oh, the point is...
Ik ga 2 dagen uit om plezier te hebben, en ik heb geen plezier.
Ligt aan mezelf maar tegelijkertijd kan ik er geen invloed over uitoefenen.
Mwoah, dat is tijdverdrijf.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Is er dan niks waar je nu wel plezier aan beleeft? Gamen of iets dergelijks???
Iets moet dus toegevoegde waarde zijn aan jouw leven, anders kan/mag het dus niet leuk gevonden worden, zoiets?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, dat is tijdverdrijf.
Dat kan ik doen maar dat voelt dan niet als ''toegevoegde waarde'' aan mijn leven oid.
Helaas komt het bovenop m'n al overvolle piekeragendaquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op, niks mis mee in dit geval
Ja, dat komt er dan bovenop. Doseren!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Helaas komt het bovenop m'n al overvolle piekeragenda![]()
Dat geeft wat onrust, plus dat er nogal wat zaken gaan veranderen in de privésfeer het komende half jaar/jaar.
Jammer dat je dat niet als toegevoegde waarde kan zien, aan tijdverdrijf kan je soms ook veel plezier belevenquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mwoah, dat is tijdverdrijf.
Dat kan ik doen maar dat voelt dan niet als ''toegevoegde waarde'' aan mijn leven oid.
Je moet het meer zien als dat er toegevoegde waarde moet zijn aan mijn leven voordat ik van mijn leven kan genieten.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Iets moet dus toegevoegde waarde zijn aan jouw leven, anders kan/mag het dus niet leuk gevonden worden, zoiets?
Kzou het wel als toegevoegde waarde kunnen zien, als dat niet het enige was... Als ik ook iets zou hebben wat niet puur tijdverdrijf is.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Jammer dat je dat niet als toegevoegde waarde kan zien, aan tijdverdrijf kan je soms ook veel plezier beleven
Maar waarom moet zoiets meegenomen worden/passen in het plaatje van jouw "levenskwaliteit"?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:48 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je moet het meer zien als dat er toegevoegde waarde moet zijn aan mijn leven voordat ik van mijn leven kan genieten.
Ik kan prima dingen leuk vinden om te doen hoor, maar zolang het slechts tijdverdrijf is dan neem ik het niet bepaald mee in het plaatje van mijn ''levenskwaliteit'' oid bijvoorbeeld.
Daar heb ik dan toch echt iets meer voor nodig.
Nee!quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:48 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dat komt er dan bovenop. Doseren!
Je bent zwanger?![]()
![]()
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik ''leef'' als ik dat niet heb.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar waarom moet zoiets meegenomen worden/passen in het plaatje van jouw "levenskwaliteit"?
Waarom dat "moeten"?
Je hebt altijd nog de telefoonquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee!![]()
Absoluut onmogelijk ook. Er zit een verhuizing van naaste familie aan te komen, binnen nu en 8 weken komt er een nichtje/neefje bij en vanavond kreeg ik te horen dat een ander naast familielid ook plannen heeft om een huis in een andere plek te gaan kopen. Blijft weinig over qua netwerk in de buurt
Bedenk je dit: Het is altijd nog beter om dan toch te gaan gamen (ik noem maar een voorbeeldje) dan om de sjaggerijn uit te hangen, toch?quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:52 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb dat ik ''leef'' als ik dat niet heb.
Dat ik maar puur wat tijd aan het uitzitten ben.. En qua tijd uitzitten vind ik het leven gewoon niet leuk gneoeg.
Ehhh, ja, maar ''beter dan'' maakt mij het niet beter.quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Bedenk je dit: Het is altijd nog beter om dan toch te gaan gamen (ik noem maar een voorbeeldje) dan om de sjaggerijn uit te hangen, toch?
yolo en tijd is te kort voor een mensenleven!
Edit: Nog een paar minuten, dan is het bye bye internet!
Je had ook passiever kunnen zijn en letterlijk niks doen, het is maar hoe je het bekijktquote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:49 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Kzou het wel als toegevoegde waarde kunnen zien, als dat niet het enige was... Als ik ook iets zou hebben wat niet puur tijdverdrijf is.
Misschien maakt het jou niet helemaal beter, maar het is wel de betere optie van de 2quote:Op vrijdag 4 oktober 2013 00:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ehhh, ja, maar ''beter dan'' maakt mij het niet beter.
Achjaaah, ik kan er dus niks tegen doen is de conclusie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |