Beth Gibbonsquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
OP aanpassen = oude OP terugdoen Pino.
Die bij AVR. Rook waart gelukkig voor mij wel de andere kant op.quote:
Miss Montreal die met een rietje bier tussen je bilspleet vandaan drinktquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Miss Montreal in een joggingbroek, een shirtje en voor de rest niks.* oneindig
Niet morgen?quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Miss Montreal die met een rietje bier tussen je bilspleet vandaag drinkt
Autocorrectquote:
De Opa van Giel is echt wel de echte hoor. Denk je nou echt dat Giel en Opa voor de grap over de begrafenis gaan praten van z'n zus?!?!quote:
Ik twijfel nog steeds.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
De Opa van Giel is echt wel de echte hoor. Denk je nou echt dat Giel en Opa voor de grap over de begrafenis gaan praten van z'n zus?!?!
Volgens mij zijn de mensen van dat station niet zo blij met het feit dat alle social media accounts met de naam '3fm' reeds ingepikt zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk nieuw logo van 3FM. Dacht ook dat ze NPO logo meer door wouden voeren.
[ afbeelding ]
Programma info mist overigens ook. Slechte zaak van de app bouwers uit Hilversummie.
Denk het ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen van dat station niet zo blij met het feit dat alle social media accounts met de naam '3fm' reeds ingepikt zijn.
QFTquote:
Beetje Miles Kanequote:
Ja Arctic Monkeys dus. Allemaal zelfde zeik. Alleen is JB geen Domino stuff.quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Miles KaneLekker plaatje op de stem na, gay clip wel:
Arctic Monkeysquote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Arctic Monkeys dus. Allemaal zelfde zeik. Alleen is JB geen Domino stuff.
Ondergetekende vond dit grappigquote:
quote:Op maandag 30 september 2013 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ondergetekende vond dit grappig!
Oja, tis weer maandag.quote:Op maandag 30 september 2013 23:51 schreef Pino112 het volgende:
[..]![]()
Krijg je als je een beetje bier op hebt, dan ga je slechte grappen maken
Hoewel ik dat normaal nooit doe natuurlijk.
topshow, psv bash inclus. Waande me terug in vorig jaar.quote:
Topsjow dus. Maar even de MP4 binnenhalen.quote:Op maandag 30 september 2013 23:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
topshow, psv bash inclus. Waande me terug in vorig jaar.
Anders doe ik het wel.quote:Op maandag 30 september 2013 23:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hee, alweer Alt-J.
Alsof ze mij willen herinneren dat die top zoveel in mijn albumlijst moet.
Bij jou komt ie op 2 na Toto.quote:
Weet ik niet of ie na Toto komt. Misschien wel voor. Ik ben sowieso niet van de lijstjes dus daar ga ik ook niet eens over nadenken.quote:Op maandag 30 september 2013 23:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij jou komt ie op 2 na Toto.
Maar ik voel wel een top 40 aankomen. Weet niet of het nog meer kan worden. Wel top 5 van concerten in 2013 (4e, na Portishead, Sigur en MBV)
Complimenten voor jouw grapje.quote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk nieuw logo van 3FM. Dacht ook dat ze NPO logo meer door wouden voeren.
[ afbeelding ]
Programma info mist overigens ook. Slechte zaak van de app bouwers uit Hilversummie.
Je verwacht het niet.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dit kon natuurlijk niet uitblijven. Pearl Jam - Black nu op 3FM ivm het einde van Kink 2 jaar geleden.
Topshowquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 00:06 schreef Sirolf het volgende:
Ah, dit kon natuurlijk niet uitblijven. Pearl Jam - Black nu op 3FM ivm het einde van Kink 2 jaar geleden.
Goh.quote:
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Goh.
En dan dit liedje, voor het geval je nog geen ochtendhumeur hebt.
Ja.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:19 schreef Cee het volgende:
Is dit nieuwe MM nummer de definitie van apenaids?
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Och volgende week komt ze langs. Leuk.
Het is per slot van rekening al lang geleden dat ze er was.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja.
Och volgende week komt ze langs. Leuk.
Nee, dat is razende apenaids.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:19 schreef Cee het volgende:
Ja, echt, nog liever de hele dag Sky zonder dat nummer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 07:19 schreef Cee het volgende:
Dan ben je na drie dagen kerstmeuk al levensmoequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, pas vanaf 6 december the christmas station.
Dan ben ik hier al weg.
Je kunt nu wel al online luisteren.
Topshow.
Ik na 1 uur al.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:59 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan ben je na drie dagen kerstmeuk al levensmoe.
Pics van je zussen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik na 1 uur al.
Mijn zussen luisteren daar graag naar.
Mijn zussen hebben geen smaak.
Ik vind kerstliedjes het best te pruimen in november, tegen Kerst aan vind ik het niets meer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 08:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh, pas vanaf 6 december the christmas station.
Dan ben ik hier al weg.
Je kunt nu wel al online luisteren.
Topshow.
De een is zo'n typische pot en de ander is bijna 40, veel plezier ermee.quote:
Wow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De een is zo'n typische pot en de ander is bijna 40, veel plezier ermee.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik na 1 uur al.
Mijn zussen luisteren daar graag naar.
Mijn zussen hebben geen smaak.
Hè bah.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hm?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Whehe, de samenwerking tussen Disclosure en Azealia is dus van de baan door dat 3voor12 interview.
Wat een dom wijf is die Banks ook![]()
!
Ik denk het eigenlijk wel.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:41 schreef SilentChaos het volgende:
1957, nog steeds op de radio
Ben benieuwd of je over 50 jaar nog steeds Coldplay op de radio hoort... I think not
SC moet toch een band noemen voor z'n standpunt, en dat is natuurlijk Coldplay.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik denk het eigenlijk wel.
Dit is vloeken in de kerk, maar serieus, ik denk dat Coldplay dat wel doorstaat. Net als U2, Michael Jackson..
Dan wil ik het hele oeuvre van Coldplay op mijn begrafenis. Gewoon omdat het kan.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is vloeken in de kerk, maar serieus, ik denk dat Coldplay dat wel doorstaat. Net als U2, Michael Jackson..
MJquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zie m'n nieuwe reactiequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
SC moet toch een band noemen voor z'n standpunt, en dat is natuurlijk Coldplay.
Hou me tegen!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 09:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook van jou met je mooie voeten
Voetenfetisjistquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:00 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ook van jou met je mooie voeten
quote:
Als je bij mij in bed slaapt komt Lara wel aan je voeten hoorquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Niemand komt aan mijn voeten.
Ik geef een uitzondering aan huisdieren, maar geen mensen aan mijn voeten. Dat kietelt namelijk te ergquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:09 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als je bij mij in bed slaapt komt Lara wel aan je voeten hoor![]()
Dat is een regel die ik met voeten betreedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:08 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Niemand komt aan mijn voeten.
Bij elk liedje een waarheid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef Pino112 het volgende:
Origineel van Sandra van Nieuwland is beter.
Sandra van Nieuwland is beter dan *.mp3quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:17 schreef Pino112 het volgende:
Origineel van Sandra van Nieuwland is beter.
Niet alles van MJ is slecht.quote:
Ja, maar dat is dan eigenlijk ook meuk of niet populair genoeg. De 3fm-bandjes die populair zijn zijn meuk, buiten Coldplay en Muse als je hen eronder rekent. Subindie is gewoonweg niet populair genoeg.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 10:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
MJ
U2 hou ik niet van maar die hoor je dan nog wel...
GnR, Metallica etc. ook wel
Ik denk zelfs Elvis en Jerry Lee Lewis ook nog, Johnny Cash ook natuurlijk.
Maar al die typische 3FM bandjes (oke, Coldplay ontstijgt dat niveau dan weer wel), maar ikb edoel Keane, Kodaline, Snow Patrol... die zijn dan allang vergane "glorie".
Hoef ik het nog niet mooi te vinden.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
Michael Jackson maakt goede muziek.
Ieniminimuis
Klopt.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:29 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Hoef ik het nog niet mooi te vinden.
Niet waar!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Train.
Wat een tenenkrommend slechte band is dat ook.
De tenen van Muis worden er heel vies van. Ik zou ze afraden.quote:
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Sky heeft 'Wigger' ook ontdekt.
Sterktequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, Sky heeft 'Wigger' ook ontdekt.
Dat is toch zo'n oud Aziatisch boek?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:44 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo een boek vol met naaipatronen besteld voor maar 10 euro
Ik denk dat ik het over een andere manier van naaien heb dan jijquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:45 schreef Rickario het volgende:
[..]
Dat is toch zo'n oud Aziatisch boek?
Ik ken maar 1 soort naaien.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een andere manier van naaien heb dan jij
Zie mijn post daarquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:51 schreef Pino112 het volgende:
CRE / Naaien tot we erbij neervallen - #24 Daar verder.
Ik doelde op dit boek. Waar doelde jij dan op?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het over een andere manier van naaien heb dan jij
Achja je weet het nooit met al die heren hierquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:52 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik doelde op dit boek. Waar doelde jij dan op?
[ afbeelding ]
Bah!
Het is wel authentiek aziatisch naaien dus.quote:
Jups.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het is wel authentiek aziatisch naaien dus.
Ik volg je niet meerquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Achja je weet het nooit met al die heren hier
Meestal als het hier over naaien gaat, gaat het over seks. Tenzij ik het over naaien heb, dan gaat het over naaien van kleding.quote:
Oh, een topic met niveau dusquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:59 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Meestal als het hier over naaien gaat, gaat het over seks. Tenzij ik het over naaien heb, dan gaat het over naaien van kleding.
Je verwacht het niet.quote:
Had je iets anders verwacht?quote:
Topshow.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:02 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht?
Moppelt iets met het gras is groen, de bal is rond, 11 tegen 11 enz.
Sommige dingen kunnen écht niet anders.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen kleden zich niet voor mannen, maar voor andere vrouwen.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Vrouwen.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:14 schreef ieniminimuis het volgende:
Godverdomme ik moest lachenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 12:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zit je je weer lekker op te naaien Pino221
Ik wil eigenlijk gewoon een hamburger!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 11:55 schreef Rickario het volgende:
Ik wil die burgernet tune wel als ringtone
Een inwoner van deze stad?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk gewoon een hamburger!
dm plzquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
En wtf hoor ik nu weerPleur het straks even op facebook ivm meelezers.
Voor de 450e keer Roar in de lunchbox.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Africa - Toto
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Food For Thought - UB40
Diamonds - Rihanna
Wat een aidsplaten allemaal.
Tyfus zeg. Roar is het beste nummer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:18 schreef Bronson het volgende:
Lunchbox 1
Africa - Toto
Roar - Katy Perry
Lunchbox 2
Food For Thought - UB40
Diamonds - Rihanna
Wat een aidsplaten allemaal.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tyfus zeg. Roar is het beste nummer.
3fmfan.nlquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Waar zie je dat?
Ik kan wel mijn eerste play vinden:
You first scrobbled Apartment on 21 Mar 2011
Edit: laat maar. Zie dat ik dit nummer trouwens ziek veel heb geluisterd
3fmfan.nlquote:
Dit is wel vrij bizar. Ik dacht dat je via mijn last.fm keek.quote:
Als ze in je bed ligt te krijsen van genot piep je wel andersquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat dat Roar gedrocht in een lunchbox
Mis ik een gen waardoor ik dat echt een schijtnummer vind? Krijsend wijf dat ze is.
Wel makkelijk, ik voorspel minder ongelukken in de badkamer.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ze in je bed ligt te krijsen van genot piep je wel anders
How to shave your wife![]()
Sandra van Nieuwland een topshow vinden en dan haten op Katy Perryquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:35 schreef wolfrolf het volgende:
Waarom staat dat Roar gedrocht in een lunchbox
Mis ik een gen waardoor ik dat echt een schijtnummer vind? Krijsend wijf dat ze is.
Rolfje he.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sandra van Nieuwland een topshow vinden en dan haten op Katy Perry
Dat ik SvN adoreer is maar een grap natuurlijkquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Idd. Wolf je stelt me teleur.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Echt? Oh dat had ik nog niet door.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 13:44 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat ik SvN adoreer is maar een grap natuurlijk
Vind je Crystal Fighters geen topband dan?quote:
Ze hebben wel m'n stoelgang op gang gebrachtquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:17 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Vind je Crystal Fighters geen topband dan?
Ah toch een positieve kant aan het liedje.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:19 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ze hebben wel m'n stoelgang op gang gebracht
Dat zeg ik meestal tegen een vrouwquote:
Alsof de coentunnel verstopt kan raken door een knakworstjequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat zeg ik meestal tegen een vrouw
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Alsof de coentunnel verstopt kan raken door een knakworstje
[..]
Godverdommequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:30 schreef Rickario het volgende:
[..]
Uhuh, gaat geheel goedquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:36 schreef Rickario het volgende:
[..]
Ik moet toch een beetje integreren he
[..]
Ik had toen ik vanochtend onder de douche stond 10 min lang alleen maar dat woooo-ooooo-ooooo-oooooh in mijn hoofd zitten. Had weinig gescheeld of ik had mijn hoofd tegen de tegelmuur gegooid.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Godverdomme, van dat nummer krijg je echt acute diarree.
tis weer wachten op de ho hey sjoww.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik had toen ik vanochtend onder de douche stond 10 min lang alleen maar dat woooo-ooooo-ooooo-oooooh in mijn hoofd zitten. Had weinig gescheeld of ik had mijn hoofd tegen de tegelmuur gegooid.
Echt en probeer dan maar een ander liedje in je hoofd te krijgen.
[..]
Idd, is al weer de 2e keer...quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:45 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik dacht dat een keer per dag dit plaatje wel genoeg was...
Ze hebben erger gemaakt, maarja het blijft Coldplay.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Idd, is al weer de 2e keer...
Maar goed, deze plaat trek ik wel, vind de piano wel mooi
Jammer van z'n nasale stem
Lol waar werk jij? Sky? Serieus?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wacht, een uptempo plaat uit een goed genre die echt klopt? Op Sky? Universum ontploft.
I'm walking on sunshine
Ja, kutleven hequote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Lol waar werk jij? Sky? Serieus?
Uhm omdat er niets aan te snappen valt?quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom snap ik niets van de vrouw?
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:51 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Uhm omdat er niets aan te snappen valt?
Vrouwen snappen zichzelf vaak ook niet
Waarheid als een koe!quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vrouwen zijn er niet om te snappen.
Vrouwen zijn er om van te houden.
quote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Allemaal naar Sky zappen jongens.
Parrot Diesquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:53 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]Genoeg Coldplay gehoort voor vandaag.
Ik miste het woordje "van" evenquote:Op dinsdag 1 oktober 2013 14:52 schreef ThePlaneteer het volgende:
Vrouwen zijn er niet om te snappen.
Vrouwen zijn er om van te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |