Beth Gibbonsquote:
Uh, nee.quote:Op maandag 30 september 2013 17:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
OP aanpassen = oude OP terugdoen Pino.
Die bij AVR. Rook waart gelukkig voor mij wel de andere kant op.quote:
Miss Montreal die met een rietje bier tussen je bilspleet vandaan drinktquote:Op maandag 30 september 2013 17:28 schreef wolfrolf het volgende:
Miss Montreal in een joggingbroek, een shirtje en voor de rest niks.* oneindig
Niet morgen?quote:Op maandag 30 september 2013 17:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Miss Montreal die met een rietje bier tussen je bilspleet vandaag drinkt
Autocorrectquote:
De Opa van Giel is echt wel de echte hoor. Denk je nou echt dat Giel en Opa voor de grap over de begrafenis gaan praten van z'n zus?!?!quote:
Ik twijfel nog steeds.quote:Op maandag 30 september 2013 19:45 schreef Paul het volgende:
[..]
De Opa van Giel is echt wel de echte hoor. Denk je nou echt dat Giel en Opa voor de grap over de begrafenis gaan praten van z'n zus?!?!
Volgens mij zijn de mensen van dat station niet zo blij met het feit dat alle social media accounts met de naam '3fm' reeds ingepikt zijn.quote:Op maandag 30 september 2013 18:48 schreef Zaktabak het volgende:
Lelijk nieuw logo van 3FM. Dacht ook dat ze NPO logo meer door wouden voeren.
[ afbeelding ]
Programma info mist overigens ook. Slechte zaak van de app bouwers uit Hilversummie.
Denk het ook nietquote:Op maandag 30 september 2013 20:53 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de mensen van dat station niet zo blij met het feit dat alle social media accounts met de naam '3fm' reeds ingepikt zijn.
QFTquote:
Beetje Miles Kanequote:
Ja Arctic Monkeys dus. Allemaal zelfde zeik. Alleen is JB geen Domino stuff.quote:Op maandag 30 september 2013 22:07 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Beetje Miles KaneLekker plaatje op de stem na, gay clip wel:
Arctic Monkeysquote:Op maandag 30 september 2013 22:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja Arctic Monkeys dus. Allemaal zelfde zeik. Alleen is JB geen Domino stuff.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |